Suurin piirtein siinä keskellä kaistaa vahän riippuen siitä, miten kova kaarre on edessä tai taakse jätetty.
Mopoihin sekoittamsella ei kannata tota keskellä ajamista ikinä perustella. Kyllä perustelut ja käytäntö tulee täysin mootoripyörän käytöstä tiellä, kuten tossa joku jo aikaisemmin mainitsi. Mp tarttee käytännössä sen saman tilan ja joskus, jopa enemmänkin kuin auto, juuri ton kallistelun ja vaikkapa sivutuulen vaikutuksesta.
All you´ve got is time - living is takin´ it.
Yksikaistaisella suoralla keskellä. Kaksikaistaisella siten, että näen viereisen kotilokuskin peilistään. Kurveihin ulkoreunasta lähtien ja sisään kun näkee kurvasta ulos.
"Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
Suomessa oman kaistan puolenvälin oikealla puolella. Jos menette Puolaan, olkaa ihmeessä varovaisia. Siellä lähtökohta on se, että moottoripyörä ei ole täysiarvoinen ajoneuvo vaan kapea liikutin, jolla on varaa väistää vaikka pientareelle kun autot tuloo. Oman hengen pitimiksi on syytä ajaa aika lailla oikeassa laidassa, josta on sitten helppo vielä korjata hieman oikealle kun rekka vetää toisen rinnalle ohitukseen vaikka tulet vastaan
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Keskellä kaistaa tahi hiukan kaistan keskikohdan vasemmalla puolella, riippuen siitä missä kunnossa tie on..
ryhmäajossa vetoketjumuodostelmassa, paitsi mutkatiellä jolloin mielestäni jokainen ajaa omien ajolinjojen mukaan käyttäen koko kaistan leveyden hyväkseen![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()