Lähinnä äänten takia olen etsinyt 06-vuoden XJR:ään slipareita, mutta vaikeaksi menee. Suomesta löytyisi akralta kokoputki ja leo vincelta slipariviritelmä, joka yhdistää putket yhteen pönttöön toiselle puolelle(!) ei kiitos. Pitäisi löytää tuplaputket ja mielellään krominvärisinä. 03 ja sitä vanhempiin kyllä löytyy vaikka mitä putkia, mutta uudempiin ei tahdo löytyä. (orkkivaimennin on uusissa pidempi ja kiinni n.15cm taaempaa. Sama pätee slipareihin)
Esim. hurricin putkia olisi kyllä sopivannäköisiä (ja hintaisia..), mutta mulla menee louis.de:n mallimerkinnät yli hilseen. Ei mitään vuosilukuja, ainoastaan mystisiä numerosarjoja tuotteen perässä. *
Esim.
ERSATZDÄMPFER HURRIC RAC1
XJR 1200/1300 CARBON, ABE
YAMAHA XJR 1300 (RP06)
YAMAHA XJR 1300 (RP02)
Ovatko nuo suluissa olevat pyörien tyyppinumeroita, vai mitä? Vuosilukuja?
Niin ja jos jollain on myynnissä sliparit 04-06 XJR:ään niin ostan heti! *![]()
Yamaha XJR1300 '06
Tyyppinumeroita, esim. oma `03 on RP06 ja RP02 muistaakseni ´99. Kuukkelistahan nuo löytää...(Gramm @ Touko. 29 2007,20:06) kirjoitti
Power is nothing without mojo!
Kiitoksia suuresti! Aina luotettava googeli kertoi, että oma pyöräni olisi siis rp10. Ja sillehän löytyy sakemanniasta mökäpönttöjä! Eikun tilaukseen...
Yamaha XJR1300 '06
jatkan tätä samaa ketjua kun oli niin sopiva otsikko..
eli hakusessa olisi omaan -05 xjr:ään sopivat sliparit (lähinnä äänten takia, ei toki haittaa jos vähän potkua tulee samalla myös). orggispönttöjä en viittis modata.
tuntuu jotenkin olevan hiukka vähän vaihtoehtoja kun en halua vaihtaa 4-2-1 vaan haluan pitää tuplaputket. ja esim ne laserin tupla-tupla putket, extremetkö ne oli, ei sovi minun makuun...
sopiiko laserin pro stockit myös -05 malliin, kun jostain listasta katsoin että vain -04 asti? onko jollain 05-06 mallissa (RP10) sellaiset?
enklannista löysin sellaisen kuin wolf racing, jollain foorumilaisella taisi sellaiset ollakin...sitten scorpionilla taitaa olla putket, tosin en vielä löytänyt tilauskanavaa niille...
xjrownersclub-foorumilla on ollut juttua beowulfeista, predatoreista, delkeviceistä jne, mutta kun ei ihan oo tuttuja merkkejä niin ei tiedä laadusta mitään, saatikka miltä kuulostaa!
mitä putkia ootte muut xjr:n omistajat löytäneet/hankkineet?
noh, ei tullut vinkkejä tämän keskustelun kautta...mutta päädyin tilaamaan enklannista scorpionin sliparit ja ihan tyytyväinen olen sekä ulkonäköön että ääniin (ja hintaan).
kevättä odotellessa ehtii vielä vaihtaan 36Y:t sekä muuta pientä piristystä! rok rok!
Moi !(miksuomi @ Maalis. 02 2010,13:51) kirjoitti
Jos sulle jää nuo alkuperäiset pöntöt ylimääräisisksi, olisitko kiinnostunut myymään ? Omani on vm 2000 joten eikös sinullakin ole 4-2-2 joka luulisin olevan sopiva minullekin ?
T: Martti
sori, en myy.
voi myös olla ettei noi sovi sulle suoraan, tietääkseni 2000 vuoden mallissa on putken kiinnike eri kohdassa (matkustajan jalkatappikiinnike erilainen). eli jonkin lisäkiinnikkeen/adapteriraudan saattaa vaatia.
(miksuomi @ Maalis. 04 2010,11:16) kirjoitti
OK, ja kiitti tuosta vuosimallien eroihin liittyvästä tiedosta !
T: Martti