Jos jollain bilteman peite americassa/speedmasterissa, liekkö tuo XL oikea koko ?
Mä ostin viime syksynä peitteen Bonnevilleeni, jossa on vielä kookkaat sivulaukut, muistaakseni just Biltemasta. Osin sen kookkaimman mitä siellä oli. Näytti peitteeseen ommellussa lapussa lukevan "size = 1100cc". Peite menee hyvin joka puolelta maahan saakka. Se peitteen keskellä olevan narun kiristys kannattaa tarkastaa. Mulla se roikkui joskus pakoputkessa kiinni 40km, ennenkuin putosi tielle.
karir
Selvä, pääasia ettei tule liian pientä. Tuollasen käyn sitten hakemassa. Kiitos.
Legendassa jossa myös tuulilasi, "1100" suoja ja hyvin mahtuu...
An adventure is incompetente without the Explorer
Triumph Tiger Explorer 1200
Triumph Tiger 1050 (35K)
Triumph Legend TT (40K)
Japseja...
MZ ETZ
No nyt tuli sitten uusi pyöräkin peitettäväksi, tuo 1100 olikin kokonsa puolesta passeli.
Näkyy materiaali vaihtuneen erilaiseksi, ei muuta ongelmaa kuin että sulaa kuumiin putkiin kiinni *![]()
Täytyy kai antaa jäähtyä jatkossa mutta vuosi sitten ostettu 750 kokoinen, no proplems ikinä.
Tein saman oletuksen materiaalin lämpökestävyydestä laittaessani Bilteman pussia ensimmäisen kerran Speedmasterin päälle - ja samalla seurauksella. Kivat jäljet putkissa hinkattavaksi...
Älkää nyt hyvät herrat pussittako niitä mopoja heti ajon jälkeensulaa varmaan kaikki peitot
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Toi L-koko saattas olla passeli 906 Ducatille, kellään mielipidettä?![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
menee pikkasen ohi, mutta
oon kerran käyttänyt ostamaani pyörän peitettä alkukesästä, oli pikkasen tuulista ja kaikkea shaissea lenteli tuulen mukana, olihan se näky kun otin pressun pois. Kuin olis hiekkapaperilla hangattu koko mopo!Uusi maalipinta näytti todella karulta. Sain kiillottamalla kuitenkin tilanteen korjattua.
Loppuhyvin kaikki hyvin! en oo sittemmin käyttänyt.
VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
-AIKA HUONOT PALKINNOT-
KAWASAKI Z1000