olis kiva bongata orgilaisia maalimalla ja kokoontumisissa *mutta kun ei tiedä kuka kuuluu joukkoon kun ei tunne *
![]()
onko mopossasi .ORG! tarra? minulla ainakin on *
olisko ajatusta hankkia... eikä maksa paljon..
*
![]()
*
![]()
![]()
![]()
<p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 > GS 400 > XJ 900 > F6C</p>
Kyllä yks tarra löytyy
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
kiva kiva![]()
ainakin yhden tunnistaa
mulla on komea krominen![]()
<p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 > GS 400 > XJ 900 > F6C</p>
Kuinkahan moni meistä on "orgilainen"?
Joillekin tämä on vain keskustelupalsta...
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Tarra? Hö!
Oma pyörän olen aina onnistunut P-paikalta bongaamaan.![]()
aina en ole ollut varma.... on pitänyt sovittaa avainta(Xtreem @ Kesä. 29 2007,22:09) kirjoitti
![]()
ei oo eikä tuu
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Jos mietityttää onko pyörä oikea, niin se todennäköisesti on väärä.(pahali @ Kesä. 29 2007,22:14) kirjoitti
Vaiva on hankala, mutta lääke on helppo! Uuutta alle.![]()
![]()
Moposta löytyy suunnilleen tämmöiset tarrat molemmilta puolilta pleksiä.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
hehhe, mun pyörää ei iha heti löydykkää toiselaistvaik nyt vaihtuuki ajot jsn määri isommalle pyörälle
![]()
miksi uutta *(Xtreem @ Kesä. 29 2007,22:31) kirjoitti
*
*
ongelmana on se että tähän muistan sen jättäneeni... mutta kenen on tuo hemmetin komea mopo.. **
*
![]()
Tää on kuin toinen koti...(wekkuli @ Kesä. 29 2007,22:08) kirjoitti
edit: Ei oo tarraa pyörässä, mut monesti .Org paita päällä, kun se jotainkin tuntuu toimivan hyvin nahkojen alla.
Mc Kulkumulkut
Varmaan joku pieni sisäpiiri?(wekkuli @ Kesä. 29 2007,22:08) kirjoitti
Kuulumatta sen kummemmin mihinkään, isompiin tai pienempiin piireihin, halusin rahallisesti kannattaa .org toimintaa, sekä smotoa.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kaikki ovat orgilaisia kunnes toisin todistetaan![]()
premier
emeritus
smoton jäsen tunnustan olevani kerhon kautta....tääl vaa höpistää joutavii(SamiN @ Kesä. 29 2007,23:59) kirjoitti
Oi tätä urhojen kalevalaa...
Notta ne jotka haluavat tilaavat *.Org! tarrat ,varmaan web-shopin kautta (oikaiskaa jos on vanhentunutta tietoa).Kannatta kysyä Italolta.Mulla oli edellisessä pyörässä sellaiset,mutta uuteen ei tullut hankittua.Kypärässä koreilee komeasti kuitenkin oma ikivanha nickname..
Ei mitään rajaa...
ex-.Org! 2002 *
Kyllä,ihan pieni sisäpiiri.. *(raato66 @ Kesä. 30 2007,01:50) kirjoitti
Smoton jäsen minäkin ja ainakin 3 eri muun mp-kerhon ja
ajattele vielä,karavaanari,kaikkien kaveri..!!
Ei mitään rajaa...
ex-.Org! 2002 *
niinpä on... mutta kuitenkin on monia ehkäpä tuhansia jotka eivät koskaan ole edes kuullut tästä orgista...(premier @ Kesä. 30 2007,00:18) kirjoitti
minultakin on moni kysynyt mikä toi org on.... olishan org-mopot samalla tietolähteitä muille tietämättömille... vai olenko![]()
Juu näin varmasti internetlukutaidottoman kansan osan kohdalla onkin. Motorg on kuitenkin eka hitti googlessa hakusanalla "moottoripyörä", joten meille normaaleille ihmisille paikka lienee ainakin jossain määrin tuttu![]()
premier
emeritus
Eipä ole org-tarroja, mutta jos eteen tulee jossakin tuo kusiainen cebardi, jonka kuva siis löytyy allekirjoituksen linkistä, kyseessä on varmaankin minä.![]()
"Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
-Jukka Emil Vanaja
- CBR 1000 RR Fireblade -
Orgin paitaa ja buffia käytän yleensä *![]()
Buffi on melkeen aina kaulassa, merkkikin oli takissa mut lens hiiteen. Tarraa harkitsen puolivakavissani![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Itellä oli pleksissä ja tankin päällä .org tarra.
Pyörän uus omistaja kuitenki halus, että otan ne tarrat helvettiin, ennenku se osti pyörän.
No mut tuntee ainakin kuvasta. Mitään tarroja ei oo.
ZX-11D5