Vellihousujahan täällä on suurin osa porukasta. Sellaisia alipainoisia kynäniskahippejä.(rico @ Touko. 30 2007,08:30) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Peilien lisäksi ei kannata potkia myöskään tiellä olevaa kahvipannua, heinätupasta, muovipussia tai tyhjän näköistä pahvilaatikkoa.
Ovat meinaan nuoremmat apinat lähimetsikössä tiirailemassa, kuinka tömähtää kun osuu jalka laatikon sisällä olevaan pään kokoiseen kiveen..
eivät ole kovin lujassa....
Potkinu en ole, mutta nyrkillä löin peilin sivuun, kun auto perkele yritti ajaa päälle pari vuotta siten Tukholmankadulla. Vauhtia ehkä 30-40km/h...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Peilejä ei ole tullut potkittua mutta kaikessa viisaudessani potkaisin isoa kiveä tiensivuun päin, kyllähän se siirtyi mielettömän karjaisun saattelemana... turvakengät jalassa mutta sattui niin vietävästi, ei enää toiste siirrellä kiviä näin![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Ainahan näitä hulluja löytyy(rolcen @ Touko. 30 2007,16:51) kirjoitti
Video 169kb
ainahan ne vähän osuu
En ole potkaissut, mutta viime kesänä vasemmalla ollut auto siirtyi yllättäen sen verran oikealle, että auton peili kopsahti ohjaustankooni ja sinkoutui kaaressa edellä olleen auton takalasiin, joka meni säpäleiksi.. Autot oli lähes paikallaan ja itsellä vauhtia ehkä 40. Onneksi oli kahvasuojat. Poistuin paikalta rivakasti. Tapahtui Pariisissa Port d'Orleansin hässäkässä. Pari muutakin kertaa on osumia tullut, mutta tuo on ainoa kerta kun peili on irronnut, muuten vain taittuneet.
Kaikkee jengi täälki miettii. Oi aikoja...![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Juu... Vuosi oli kylläkin 1980..(juaalton @ Touko. 30 2007,16:08) kirjoitti
Ei siinä ollut mitään murhaamista..
Niin, olen mä sitten tappanut hirven, prätkällä... Oli hilkulla mennä henkikin minulla, mutta selvisin 5 leikkauksen ja muutaman tehohoito päivän jälkeen...
Se sattui 2004 heinäkuussa... kirjoitin siillon tännekkin ja busanisteihin sen jutun... Siis ku selvisin kotiin...
Yritin väistää ja vannon, etten yrittänyt potkaista...
![]()
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta sen voin sanoa että tuli tästä lajista hyvin erikoinen kuva kun satuin jututtamaan yhtä pitkän linjan motoristia - ennenkuin olin itse aloittanut moottoripyöräilyn.
Jutut voi lyhentää näin:
- vasara katteissa mukana (voi hilpaista takalasin paskaksi)
- autoilijoiden vedättäminen ylinopeuteen nopeusvalvontakameraan
Kuulostivathan ne jutut silloin "jänniltä", mutta jälkikäteen aloin miettiä että helvetti haluanko minä tälläisen porukan kanssa olla missään tekemisissä
Nooooh... totuus taitaa kuitenkin olla pliisumpi...
Sitä minkä kyllä olen joskus miettinyt, kun olikohan jossain MacGyverissä oli moottoripyöräilijöitä joilla oli aseet integroitu hanskoihin jotenkin. En siihen integrointiin niinkään ota kantaa, mutta mietinpä vain sitä rekyyliä melkoisesta vauhdista - saatika osumatarkkuudesta...
Twice the pride, double the fall
Suzuki DL 650 V-Strom 2005
ex-Yamaha FZS 600 2003
Juu enpä menis itekkään kokeilemaan moista... Mut jos joku autoilija saa liikenteessä joskus tuollaset ajatukset tulemaan harkintaan, niin miedompana versiona voisit kokeilla seuraavaa:
hankkiudu liikennevaloihin (punaisiin sellaisiin) kyseisen auton viereen, ja sen sijaan että otat paikallaan ollessa jalallasi maasta tukea, otatkin tukea sen auton kyljestä! Siis jalallasi, ei kädellä. Ja sen verran ylhäältä että se autokuski varmasti näkee mitä puuhaat. Usko pois, vituttaa se sekin sitä autoilijaa ihan riittävästi...![]()
Ninja forever, man!
Joskus "joutunu" kun pentuna verta nenästä kaivoin ja hissukseen ohi jonosta livuin.Ensin kävi ovi edessä, sitten alkoi valistus... Alla silloin enska piikki, jalka eteen ja kops. *
Peili sijoiltaan, hullu huuto ja poika pientaretta karkuun...
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Riittävästi kun ottaa nopeuseroa, niin ei tule tuota ongelmaa että itseä sattuisi. Esim jos ajaa vaikka <s>300</s> 400 km/h jalka ojossa, niin sitä osumaa peiliin ei edes huomaa. Keitetty makaronikin menee vaikka alasimesta läpi kun se läsäyttää siihen tarpeeksi kovalla nopeudella, perus fysiikkaa...
*ajaa400km/hlasissajalkaojossahymiö*
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Joo tuskin ainakaan ihan heti huomaa, voi ruveta hetken päästä ihmetyttämään miksi jalan tilalla roikkuu kasa paistinjauhelihaa(Mosse @ Kesä. 01 2007,12:08) kirjoitti
.
E: Hmm pieni lukihäriö, luin äsken ketjun otsikoksi "Vanhuksen irti potkiminen".
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Niin, hyttynenkään ei huomaa kun se osuu visiiriin 200kmh...(Mosse @ Kesä. 01 2007,12:08) kirjoitti
Pitää paikkansa tuo nopeusero massoja verratessa, mutta jalan pitää myös kestää se tuleva törmäys.. Muutenhan motoristikin voisi ajaa tiiliseinästä läpi kunhan vauhtia olisi tarpeeksi.. tosin kestäähän jalka nyt yhden peilin potkaista..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Lokki yritti just potkasta peiliä cebarista irti, peili voitti vaikka joutui hieman taipumaan(onneksi nivelestä).
nimim. tunnin hinkannu ajopukua ja pyörää suolista![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Mitakohan hyotya peilin potkimisesta/rikkomisesta tulee? Siita maksaa seuraava motoristi, jolle autoilija kostaa sinun sekoilusi.
Sita paitsi, autoilija nakee viela huonommin takana olevat motoristit ilman peileja.
Kannattaa muuten muistaa myos se, etta jos auto lahtee peraan kosto mielessa, on motoristi aina heikommalla.
Sarjassamme "Kuuluisia viimesiä sanoja?"(wta @ Kesä. 04 2007,11:00) kirjoitti
![]()
![]()
Tämä selittää miks Suomi ei pärjää jalkapallossa....
Mehän potkitaan ihan vääriä asioita!![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Kukahan on viattomat luontokappaleetkin opettanu potkimaan kaikkee joka liikkuu tai sit makaa maassa......?(J.V. @ Kesä. 01 2007,22:15) kirjoitti
![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Enpä ole potkimaan ruvennut. Pari kertaa peltikattoon taputtanut vähän lujempaa. *Jos rupeisin potkimaan, veikkaan että siinä kävisi kokolailla samoin, kun neljän vanhana yritin *kampittaa täyttä vauhtia juoksevan naapurin saksanpaimenkoiran. Isäukko kertoi, että olin tehnyt pari komeaa volttia ilmassa ennen kuin päädyin turvalleni lumihankeen *. Sanomattakin on selvää, että koiraa jatkoi matkaansa kuin ei mitään *
![]()
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
+1(Eki- @ Kesä. 04 2007,11:40) kirjoitti
kyl niit autoi löytyy ku kulkee yhtä lujaa ku prätkä.. harvas tosin voivat olla, mut löytyy kummiski esim pikkuse viritetty saab 9000 joka jättää suoral tiel 900 kuutioisen ninjan
![]()
Väittäisin, että 99,9 % suomen liikenteessä olevista autoista jää, kuin paska junttilan tuvan seinään.
ZX-11D5
Kumpi on typerämpi: Kopioitu kommentti vai tämän koko topicin otsikko(Viski @ Heinä. 01 2007,23:49) kirjoitti
![]()
Kopukka
Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
Ai kopionko itseäni, vai kopioiko joku muu minua ?(kopukka @ Heinä. 02 2007,00:10) kirjoitti
Otsikon puolestahan tämä nyt joutaisi tuonne p*skanjauhantaan.
![]()
ZX-11D5
mielestäni toi seittemääkymppiä ja pallonpotkaisu ei ole sama kuin ajaa samaa vauhtia auton kanssa,oikaista jalka ja kantapäällä peili risaks.
siunaa varjele