Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 57:sta
    Täälläkin aina välillä uhotaan miten potkitaan autosta peili irti jne.
    Kuinkas moni on itseasiassa potkaissut peilin irti liikkuvasta autosta moottopyörällä itse ajaen? Tai etuvalon tai takavalon tms. Ja tähän ei lasketa juttuja "kaverin tuttu etc"

Muokattu: Temppuahan voi kokeilla, laitetaan tien varteen keittiötikkaat, niiden päälle pikaliimalla lentopallo ja potkaistaan pallo pois tikkailta vaikkapa 70 kmh vauhdista.

Minä en ole potkaissut.

Taivas saa odottaa
    en ole minäkään...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    En oo potkassu, tuskin tulen koskaan potkasemaan ja epäilen kyllä muitakin, jotka väittää potkaisseensa
    köhköh, putput, pampam..
    Eipä ole tullut potkaistua vaikka joskus on kyllä mielessä käynyt.
    eipä tulis mieleekää potkasta
    600rr
    Se on aika tiukassa se peili että ei taida ihan niin vain irti lähteä. Varsinkaan jos potkaisee edestäpäin, silloin peili vain taittuu sivuikkunaa vasten ja palaa takaisin samantien. Että silleen...
    youtube.com/user/mototuomas
    Kuinka tiukasti ne peilit autoissa kiinni on? Ettei kävisi niin hassusti että potkaisun jälkeen lentää itse katuun..
    Lainaa (kuulapää @ Touko. 29 2007,18:35) kirjoitti
    Kuinka tiukasti ne peilit autoissa kiinni on? Ettei kävisi niin hassusti että potkaisun jälkeen lentää itse katuun.. *
    Vähintään noin tiukassa, veikkaisin.
    (poistettu tili)
    Varmaan aika tiukassa. 2 viikkoa sitte joku potki mun pysäköidystä autosta peilin irti. Olipa kylki täynnä jälkiä, ei se yhdellä potkulla lähtenyt. En suosittelis vauhdista, voi käydä huonosti.

V*tun huligaani.
    En oo yrittänyt, mutta kevari aikana oli kerran kaveri kyydissä ja paikallisen ammattikoulun pihalla ajoin luokkakaverin ohi jotain 30-40 km/h, niin valopää kyytiläinen lämäsi kämmenellä jalan olevaa häiskää selkään
    Oli enemmän tuuria kuin taitoa, että pysyttiin pystyssä! (kyytiläinen piti minusta toisella kädellä kiinni, riuhtaisi aika reippaasti).
    Jalka mieheltä meni ilmat pihalle ja kun se toipui niin kyytiläiselleni tuli vähän
    Oikeaan osoitteeseen meni...
    Voi olla että auton peilin kanssa voi käydä vähän huonommin.
    Lahjattomat treenaa
    En lähtis kokeleen vois tuntua lonkassa asti
    Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
    En potkaissut, mutta kaasukädellä peilin killiin läppäsin. Juu, vauhtia tosin ei ollut kuin about kävelyvauhdin verran, mutta silti (melkein) voi sanoa että been there, done that
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Lievästi sanoen, hassu kysymys! Eipä ole käynyt mielen vieressäkään ja jos joskus tekis jollekulle mieli tehdä jotain jäynää niin en yrittäisi sitä ainakaan noin. Saataisi käydä niin että irtoais ihan jotain muuta ja jostain muusta kuin autosta.
    En ole ja en ole edes harjoitellut asiaa. Joskus kuitenkin käy mielessä että jos olisi joku puolen metrin pamppu minkä ottaa helposti käteen voisi olla kätevä niille autoilijoille jotka ei katso peilejä. Taitaa kuitenkin jäädä oman mielen uhoksi ja ei se taida kutienkaan olla kovin äijää hajoittaa toisen omaisuutta. Olen edelleen sitä mieltä että älä potki koiraa tai autoa vaan omistajaa. Ei se ole kenenkään muu vika jos joku on tyhmä.
    ...tuolla toisessa ketjussa oli jo muutama joka oli tuon "urotyön" tehny, eikhän nämä uljaat teitten ritarit kohta ilmottaudu *

edit: sori, tämä ei ollukhan "paskanjauhanta -ketju", joten taitavat pysyä siellä minne net jutut kuuluuki.

Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Uusissa autoissa on kiinni todella tiukasti,en usko kenenkään saavan potkaisemalla irti,ehkä jos osuu lasi-osaan rautakärjellä,voi tulla sirpaleita. Mutta itse ajoin viime talvena uudella autollani 50km/h nopeudessa liian läheltä liikennemerkkiä ja peili paukahti tolppaan,ääni oli kamala ja olin varma jo rahanmenetyksestä,äänestä päätellen luulin koko kyljen osuneen,pysäytin auton seuraavaan risteykseen ja kas kummaa,peilin vilkku retkotti johdon päässä ja itse peilissä vain piieni hiushalkeama,napsautin vilkun koloonsa ja käänsin peilin takaisin.Peilit on nivelletty niin että joustavat esim.pesukoneessa tai vastaavissa tilanteissa.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Lainaa (HiTec @ Touko. 29 2007,21:01) kirjoitti
    En potkaissut, mutta kaasukädellä peilin killiin läppäsin. Juu, vauhtia tosin ei ollut kuin about kävelyvauhdin verran, mutta silti (melkein) voi sanoa että been there, done that
    Kaasukädellä on lyöty peili vinoon tai rikki. Ei olisi siihenkään ollut pakottavaa tarvetta, vaan olisin voinut pysähtyä tai kääntyä muualle. Jotenkin vaan jurppi kun auto pujotteli edessä aina sen mukaan minne väistin suihkuavaa pesunestettä tai pöllyävää piennarhiekkaa. Tätä kun jatkui muutaman kerran maantien laidasta laitaan, niin tuli sitten pyyhkäistyä ohi em. toimenpide suorittaen. Sain siis vettä aina kun väistin keskiviivalle, ja hiekkaa kun väistin sitä vettä piennarta kohti. Melko reilua.

Kyseinen auto täytti vielä siviilipoliisiautojen tunnusmerkistön (valkoinen Mondeo, kakspäällä, provoilee, jne), sekä lähti peilitemppuni jälkeen raivokkaaseen takaa-ajoon öistä kantatietä pitkin. Ainoa, ja sinänsä iso, epäilys heidän poliisiuttaan vastaan on se, että takaa-ajon aikana ei näkynyt sinistä valoa - ei edes siinä vaiheessa kun kaulani alkoi venyä yli kilometrin. No, aivvan sama. Minä menin kotiin, ja heillä saattoi olla nikkarointia tiedossa.
    joskus huvikseni potkasin n.40-50km/h vauhdista sellasen punasen korkeen keilan mitä tietyö alueilla käyttävät.... en voi suositella kellekkään... sattu meinaa kohtuullisen paljo (tyhmyydestä sakotetaa)
    - CBF600S = starttimoottori -
    Lukiessa pitää olla suodatin päällä

Potkaisin peilin = Olisi tehnyt mieli potkaista, vedin turpaan = olisi tehnyt mieli lyödä, jne.
    Eiköhän näitä todellisia peilinpotkijoita ole aika tarkkaan sama määrä kuin niitä saunan takana k**ipäitä teloittaneitakin...
    * Arctic Ranger *
    On käynyt kyllä mielessä mutta ei uskalla kokeilla jos vaikka sattuu haaveri. Jos hermot menee niin pahasti,on parempi odottaa seuraavaa auton pysähdystä ja käydä vaikka paskomassa konepellille
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    Lainaa (McPain @ Touko. 30 2007,10:24) kirjoitti
    On käynyt kyllä mielessä mutta ei uskalla kokeilla jos vaikka sattuu haaveri. Jos hermot menee niin pahasti,on parempi odottaa seuraavaa auton pysähdystä ja käydä vaikka paskomassa konepellille
    Joo tai ottaa heppi käteen kun auto on pysähtynyt ja tuumata kultainen suihku auton kylkeen suunnaten että: "Kuinkas satuittekaan pysähtymään just mun kusipaikalle"
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    En peliä ole potkaissut... Mutta kerran iski sellainen kuje mieleeni, kun jänis pomppi tietä syysmyöhällä samaan suuntaan mennessä, että tuostapa näppärästi paisti..
    vierelle n.70km/h ja tollona menin potkaisemaan sitä jänistä... Pupu kuoli, mutta oli kyllä hilkulla lähteä jalkakin irti!!

Oli muuten ihan hemmetinmoinen tälli... ei ikinä enään..

Lainaa (TBus @ Touko. 30 2007,15:41) kirjoitti
    En peliä ole potkaissut... Mutta kerran iski sellainen kuje mieleeni, kun jänis pomppi tietä syysmyöhällä samaan suuntaan mennessä, että tuostapa näppärästi paisti..
    vierelle n.70km/h ja tollona menin potkaisemaan sitä jänistä... Pupu kuoli, mutta oli kyllä hilkulla lähteä jalkakin irti!!

murhaaja No mitä luolamies ei 2007 luvulla tekisi saadakseen ruokaa. Taidan lähteä metsästämään hirviä krossilla metsään (laitan turvakengät jalkaan).
    Lainaa kirjoitti
    Joo tai ottaa heppi käteen kun auto on pysähtynyt ja tuumata kultainen suihku auton kylkeen suunnaten että: "Kuinkas satuittekaan pysähtymään just mun kusipaikalle"
    Kannattaa varmaan ainakin nousta ensin pyörän päältä pois tai sitä kusta on kaikkialla muulla paitsi auton kyljessä.

ZX-11D5
    Lainaa (TBus @ Touko. 30 2007,15:41) kirjoitti

Samaan suuntaan löytyy multakin kokemus, viime syksynä satanen lasissa, pimeässä, sattui supikoira tielle... Pää mäjähti meikän vasempaan bootsiin ja vaihtajaan. Tuloksena yks aika iljettävästi pään osalta mössöks mennyt elukka (jonka tökin risulla jopa tiensivuun!), ja jomotusta jalkaan pariks viikoks. Ja tässäkin tapauksessa suurin voima tuli pyörän rakenteisiin, ei jalkaterääni. Onneks oli hyvät bootsit. En oo ton kokemuksen jälkeen ees harkinnut ajavani lenkkareilla.

Ja asiaan, ei tulis kyllä mieleenkään potkasta peiliä... Tainno ehkä jos ottas rekkarin ylös ja kävis parkkiksella potkimassa
    Potkaistu on,mutta olin kävellen liikenteessä. Helposti menevät vaihtokuntoon.
    -Ei varmasti tulisi mieleen yli 20km/h nopeus-erosta mennä potkaisemaan. Taajamanopeudesta voisin tuota kokeilla,mikäli joku haluaa autonsa lainata. Vastaantulevaan autoon ei varmaan kokeilijaa löydykään?
    Kakarana olin serkkupojan kevarin kyydissä. Ohitimme maltillisella nopeuserolla pari mopolla ajavaa kaveria. Minä päätin näppäränä poikana läpsäyttää ohimentäessä sitä toista kyyditettävää kypärän päälle/yäreunaan. Oli aika vaikea arvioida kohtaamista ja sen seurauksena ei tullut 'joustettua' tarpeeksi kohteesta poispäin. Sattui aikalailla käteen.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Lainaa (rico @ Touko. 30 2007,08:30) kirjoitti
    Eiköhän näitä todellisia peilinpotkijoita ole aika tarkkaan sama määrä kuin niitä saunan takana k**ipäitä teloittaneitakin... * * *
    Siitä en tiedä...mutta yhden tyypin tiedän, jonka jalka osui auton sivupeiliin. Tarina ei kerro mitä peilille tapahtui, mutta "autoilijan" reaktion perusteella jotain kylläkin...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  30.  
    eipä ole tullu potkittua liikkuvia peilejä eikä valoja, mutta paikallaan olleita renkaita olen potkinut
    Näillä mennää!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen