Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Juu näin kävi. Jos näkyy liikenteessä (rekkari CR-887) mun Kawa, jossa myös tumma Puigin racepleksi, niin ilmoitusta poliisille t.112 tai suoraan mulle tel. 040-5070034.
    Kiitokia t. rosvojen uhri Petteri

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
    Lainaa (trollen @ Touko. 28 2007,12:05) kirjoitti
    Juu näin kävi. Jos näkyy liikenteessä (rekkari CR-887) mun Kawa, jossa myös tumma Puigin racepleksi, niin ilmoitusta poliisille t.112 tai suoraan mulle tel. 040-5070034.
    Heip. Onko jollakulla kokemuksia pöllittyjen mopojen löytymisestä/löytymättä jäämisestä? Minkälaisen ajan jälkeen on vielä palautunut oikeaan osoitteeseen?

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
    Lainaa (trollen @ Kesä. 08 2007,00:41) kirjoitti
    Lainaa (trollen @ Touko. 28 2007,12:05) kirjoitti
    Heip. Onko jollakulla kokemuksia pöllittyjen mopojen löytymisestä/löytymättä jäämisestä? Minkälaisen ajan jälkeen on vielä palautunut oikeaan osoitteeseen?
    Yleensä vakuutusyhtiöllä on kuukauden mittainen karenssi. Eli kuukauden verran odottelevat, josko pyörä mahdollisesti löytyisi. Tämän jälkeen alkavat käsitellä korvaista menetetylle omaisuudelle.
    Yleensä pyörä löytyy muutaman viikon sisällä tapahtumasta, jos on löytyäkseen. Oman pyörän varkauden sattuessa oli pyörä löydetty samaisen päivän iltana ja minulle siitä ilmoitettiin pärin päivän päästä.
    Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
    Mun viimekesäinen episodi uuden Bulun varkauden kanssa päättyi muutaman päivän sisällä: perjantaiaamuna varkausilmoitukset lähtivät eteenpäin ja maanantaina poliisista soitettiin ja ilmoitettiin pyörän löytyneen. Kaipa ne suhteellisen pian varkaudesta löytyy jos on löytyäkseen; muuten siinä tosiaan menee se kuukausi kun odotellaan. Toivottavasti sun pyörä löytyy vielä...
    Piikki-iästä on kokemus jossa kaverin pyörä pöllittiin koivukylästä. Ensin ilmoitus poliisille ja sitten Tikkurilan Kehä-Kesoilille jossa silloin pyöri aika paljon motoristeja, nettiä kun ei vielä oltu keksitty. Asiasta kerrottiin vähän vanhemmalle kuskille joka asian kuunneltuaan pyysi huomiota ja kertoi kaikille paikallaolijoille (n.15 motoristia) pyörän merkin ja rekkarin ja mihin voi soittaa. Noin kaksi tuntia tästä soitettiin kaverin kotinumeroon (ei ollut kännyköitäkään ) ja kerrottiin osoite missä pyörä odottaa, väliaikaista kuskia ei kuulemma kiinni saatu kun oli pihojen läpi lähtenyt juoksemaan. Kyyditin kaverin paikalle ja siellä se pyörä oli kolmen motoristin vahtimana
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
    Sananl. 31:6
    Onkos tuollaisessa Kawassa ajonestolaite? Ajattelin vaan että jos on niin mitäköhän pyörälle tehdään? Myydään osina???

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Lainaa (-C9B5R4- @ Kesä. 08 2007,16:27) kirjoitti
    Onkos tuollaisessa Kawassa ajonestolaite? Ajattelin vaan että jos on niin mitäköhän pyörälle tehdään? Myydään osina???
    Ostetaan purkupyörästä uusi ECU + virtalukko eBayltä ja ajellaan tyytyväisenä kylillä? Vai onko pyörässä vielä jotain lisätunnistimia että sähköaivo huomaa olevansa väärässä pyörässä? Tai uusi ECU vaatii aina jotain valtuutetun huollon alkujumppaa ennenkuin suostuu yhteistyöhön?

No joo, menee melko offtopiciksi. Osanotot pyöränsä menettäneelle. Itse melkein toivoisin että oma laite ei palautuisi jos on hävitäkseen - kuitenkin sen verran saisi sikaa ja rajoittimella huudattamista lainareissussa.
    Joo 30 päivää pitäs olla kateissa ennenku vakuutusyhtiö korvaa...
    Mulle poliisi soitti viittä päivää ennen ku aika meni umpeen että pyörä on löytyny
    No talven aikana sitä sit parsittiin kasaan,eipä sille tosin oltu paljoa tuhoa tehty mut melkein tonni ajettu..
    1290 superduke
  9.  
    Kiitoksia vastauksista.
    Itsekin kyllä olen ehkä kuitenkin sitä mieltä, että toivottavasti ei löydy tuon 30 pv:n aikana. Meinas tässä vaan iskee pienoinen paniikki ku Euroopan kierros alkaa 18.6 ja matkantekoväline viety. No onneksi löytyi tänään kaveri, joka lainaa mopoaan että päästään reissuun

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97