Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 111:sta
    Tapahtuipa viime perjantaina Hämeenlinnan motarilla iltapäiväruuhkan aikaan.

Lähdin Helsingistä Väinöllä mökkiä kohti Hämeenlinnan suuntaan hieman neljän jälkeen. Pysähdyin Keimolan nesteelle tankille ja jatkoin matkaani.

Ripeä kiihdytys motarille ja liityin liikennevirtaan, joka oli melko kiivas. Vaihdoin ohituskaistalle ja ohitin pari autoa ja jatkoin letkassa pitkin ohituskaistaa n. 100kmh. Hetken kuluttua W124 koppanen shampanjan värinen mersu jonka hetkeä aiemmin ohitin vetää oikealta tuhatta ja sataa ohi ja kiilaa eteen. No ei siinä sen kummempaa, totesin vaan, että lienee joku asennevammainen.

Vaihdan oikealle kaistalle ja hetken kuluttua se vetää paremmin ja hitaasti livun mersusta ohi. Kaveri alkaa ohjata kohti, niin että joudun kiihdyttämään alta pois, ettei tule päälle. Selvä peli, tällä teinillä on ongelma.

Kuljettajana mersussa lihava, nuori lippispää ja auto täynnä teinejä. Mahtavaa.

Matka jatkui samaan tapaan aina Janakkalaan saakka. Tasaisin väliajoin sain mersun kiinni ja aina kun ilmestyin sen taakse, kiihdytti se alta pois, niin etten vahingossakaan päässyt/mennyt ohitse. Jos oli toisella kaistalla, se vaihtoi varmuuden vuoksi lisäksi eteeni.

Linnatuulen aukealla vihdoin alkoi tapahtua. Vittuunnuin mersun vauhdin pumppaamisesta ja kiihdytin vauhdilla ohi. Jatkoin muiden autojen ohi, kunnes heti linnatuulen jälkeen ajaessani ohituskaistaa näin mersun jälleen peilistä. Ikävä asia tässä oli se, että minä olin ohituskaistalla ja oikealla puolellani oli auto. Tämähän ei mersuääliötä hillinnyt, vaan alamäkeen keräämällään vauhdilla idiootti tunkee siihen väliin. Onneksi näin tilanteen peilestä ja sain juuri väistettyä aivan vasempaan laitaan ja mersu viuhahti ohitseni kansainvälisten käsimerkkien seuratessa takapenkiltä. Väliä pyörän ja mersun etukulman väliin jäi arviolta 10-20cm.

Tämän jälkeen siirryin ajamaan bussin taakse, hengenmenetys kun ei suuremmin kiinnostanut.

Sen verran nopeasti kaikki tapahtui, etten tajunnut edes rekkaria ottaa ylös...

VN 750 Twin
    Tuollaisia varten se 100kW tehoreservi tarvitaan.. Eipä sellasen pillerivilleparven kanssa kannata jäädä neuvottelemaan.
    Saunan takana on edelleen tilaa
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    auton ja kuskin tuntomerkit, lippistä lukuunottamatta sopii tämän aamuiseen sydämentykytys kohtaukseen Turunväylällä.
    ajelin siis Mankkaa/Kauniainen liittymästä motarille ja siihen oikean reunimmaiselle kaistalle. juuri ennen kuin olin päässy siihen liikenteen sekaan niin takaa puskee samaa kaistaa ja oikealta ohi tuntomerkkeihin sopiva mersu.en ehtiny minäkään saada tunnuksia muistiin, oli tekemistä ihan tarpeeksi kun yritin pysytellä pois autojen alta *

Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa (Jallut @ Touko. 29 2007,12:41) kirjoitti
    Kuljettajana mersussa lihava, nuori lippispää ja auto täynnä teinejä.
    ...
    Harmi ettet saanut nummeroa ylös. Kuulostaa pahasti siltä että isin pikku pullasorsalla on paapan auto ajossa. Ei kai tommosta mannelavettia kukaan teini itse osta?

Isäukko tuskin ilahtuu jos porukkaa alkaa enemmissä määrin soitella huutoraivareita jälkikasvun ajotaipumuksista auton omistajalle.

Lähdin Helsingistä Väinöllä mökkiä kohti Hämeenlinnan suuntaan hieman neljän jälkeen. Pysähdyin Keimolan nesteelle tankille ja jatkoin matkaani.

Ripeä kiihdytys motarille ja liityin liikennevirtaan, joka oli melko kiivas. Vaihdoin ohituskaistalle ja ohitin pari autoa ja jatkoin letkassa pitkin ohituskaistaa n. 100kmh. Hetken kuluttua W124 koppanen shampanjan värinen mersu jonka hetkeä aiemmin ohitin vetää oikealta tuhatta ja sataa ohi ja kiilaa eteen. No ei siinä sen kummempaa, totesin vaan, että lienee joku asennevammainen.

Vaihdan oikealle *kaistalle ja hetken kuluttua se vetää paremmin ja hitaasti livun mersusta ohi. Kaveri alkaa ohjata kohti, niin että joudun kiihdyttämään alta pois, ettei tule päälle. Selvä peli, tällä teinillä on ongelma.

Matka jatkui samaan tapaan aina Janakkalaan saakka. Tasaisin väliajoin sain mersun kiinni ja aina kun ilmestyin sen taakse, kiihdytti se alta pois, niin etten vahingossakaan päässyt/mennyt ohitse. Jos oli toisella kaistalla, se vaihtoi varmuuden vuoksi lisäksi eteeni.

Linnatuulen aukealla vihdoin alkoi tapahtua. Vittuunnuin mersun vauhdin pumppaamisesta ja kiihdytin vauhdilla ohi. Jatkoin muiden autojen ohi, kunnes heti linnatuulen jälkeen ajaessani ohituskaistaa näin mersun jälleen peilistä. Ikävä asia tässä oli se, että minä olin ohituskaistalla ja oikealla puolellani oli auto. Tämähän ei mersuääliötä hillinnyt, vaan alamäkeen keräämällään vauhdilla idiootti tunkee siihen väliin. Onneksi näin tilanteen peilestä ja sain juuri väistettyä aivan vasempaan laitaan ja mersu viuhahti ohitseni kansainvälisten käsimerkkien seuratessa takapenkiltä. Väliä pyörän ja mersun etukulman väliin jäi arviolta 10-20cm.

Tämän jälkeen siirryin ajamaan bussin taakse, hengenmenetys kun ei suuremmin kiinnostanut.

tällä samalla tiellä tapahtunut mullakin vastaava "välikohtaus" erään harvinaisen ruman tuning auton kanssa, tosin olin silloin itsekin autolla liikkeellä ja ellei emäntä ois rauhoitellut niin oisin varmaankin kiilannut sen idioottiteinin keskikaiteeseen... Tuntuu ettei noilla liiku päässä mitään... Ja sitten vielä jos se toinen osapuoli on kakspyöräisellä ni huhh...
    Texti motoristin selässä: "Jos näet lukea tämän, mun muija putos kyyistä.."
    Pari viikkoa sitten jouduin samaan tilanteeseen... vastapuolena uuden karhea hopean värinen VW Passat 3.2 FSI. Ratista löytyi yksinäinen mies n.40v... tunnistan auton kyllä heti kun sattuu vastaan...sitte voi kyllä sattua johonkin muuhunkin
    Tämä sattui välillä Mäntsälä-Lahti moottoritiellä, jäin Heinolassa odottamaan jos olisin saanut houkuteltua kyseisen auton huoltoasemalle, mutta oli ilmeisesti noussut moottoritieltä Lahteen.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Lainaa (teude @ Touko. 29 2007,12:47) kirjoitti
    Minä tarjoon moottorisahan. Vittu mitä Taunoja. Ois teinit takapenkillä ollu melkosen hiljaa ku ois soittanu pari mp heppua lisää paikalle ja paukuttanu turpaan nii ettei ehjiä hampaita löydy hakemallakaa.

Näitä sankareita ku sattus vaa omalle kohalle, ni kyl antasin kuulua vaikka vankilan uhalla. Ois ainaki hyvä mieli siitä, että poika harkitsee ens kerral kahdesti että pelleileekö kasvottoman hengellä vai ei.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Lainaa (Topo68 @ Touko. 29 2007,13:40) kirjoitti
    Pari viikkoa sitten jouduin samaan tilanteeseen... vastapuolena uuden karhea hopean värinen VW Passat 3.2 FSI. Ratista löytyi yksinäinen mies n.40v...
    Iha samanlainen yhdistelmä meinas KehäIII ja nelostien liittymässä viikko sitte kiilata mut ulos kiihdytyskaistalta. Tuli sankari viereen ajamaan vasemmalle puolelle, jolloin piti ajaa kiihdytyskaistaa reunaviivaa pitkin. Onnex löytyy moposta polleja ni pääsin tän sankarin eten ennenku piti liittyä motarille.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Vastakkainen tapahtuma: lähdin viime viikolla aamulla duuniin ja oli pirun kiire. Kiihdytin autollani motarin rampilta ripeästi motarille, takana tuli BMW K1200 RS harmaa ja punaisin raidoin. Läksin vetämään ohituskaistaa noin 160 kmh lasissa, mopo kiihdytti kiireellä perään ja oli hätä tunkea minusta ohi, kun pääsi ohi niin hidasti edessäni ohituskaistalla ajaen nopeuden alle 140 kmh. Ajoin hetken takana ja näytin valoilla että antaisi tietä, hidasti BMW-kuski vielä vauhtiaan ja sit kiihdytti vähän ja taas hidasti, ei päästäny ohi. Tätä jatkui pari-kolme km kunnes siirtyi oikealle ja näytteli mulle keskisormea. Nostin nopeuteni siihen 160 kmh ja menin menojani...kundi jäi ajamaan Bemarilla oikealle kaistalle arviolta 120-130 kmh. Vittu mikä ääliö, olevinaan motoristi!
    Mitä näistä opimme....

Kannattaa olla reservejä mopossa SEKÄ autossa niin loppuu ne vittuilut liikenteessä
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (Gari @ Touko. 29 2007,14:35) kirjoitti
    Vastakkainen tapahtuma: lähdin viime viikolla aamulla duuniin ja oli pirun kiire. Kiihdytin autollani motarin rampilta ripeästi motarille, takana tuli BMW K1200 RS harmaa ja punaisin raidoin. Läksin vetämään ohituskaistaa noin 160 kmh lasissa, mopo kiihdytti kiireellä perään ja oli hätä tunkea minusta ohi, kun pääsi ohi niin hidasti edessäni ohituskaistalla ajaen nopeuden alle 140 kmh. Ajoin hetken takana ja näytin valoilla että antaisi tietä, hidasti BMW-kuski vielä vauhtiaan ja sit kiihdytti vähän ja taas hidasti, ei päästäny ohi. Tätä jatkui pari-kolme km kunnes siirtyi oikealle ja näytteli mulle keskisormea. Nostin nopeuteni siihen 160 kmh ja menin menojani...kundi jäi ajamaan Bemarilla oikealle kaistalle arviolta 120-130 kmh. Vittu mikä ääliö, olevinaan motoristi!
    Tarvitsee kyllä tähän kommentoida, että jos joku ajaa selvästi ylinopeutta, ei minulla ole mitään velvollisuutta väistää edestä pois, jos olen sallittua vauhtia ohittamassa autojonoa keskikaistaa myöten. Eli jos joku auto tulee 160 km/h perään, niin kökkiköön hätähousu siellä takana kaikessa rauhassa sen ajan, ettei minun tarvitse ylinopeutta ajaa tai jonnekin väliin väkisin tilaa antaakseni kiilata.. Ja jos unohtaa turvavälin, niin sitten muutama hidastus ja kiihdytys on paikallaan, jotta tajuaa olla roikkumatta persiissä. Ohittajalla on kuitenkin aina vastuu. Kansainväliset käsimerkit kyllä jätän väliin, enkä provosoidu tuollaisista autoilevista kuumakalleista.

Tarvittaessa löytyy kyllä se yli 100 KW:n tehoreservi, jolla poistutaan idioottejen läheisyydestä nopeasti. Kauhean usein ei tätä jaksa käyttää, koska siinä on enemmän itse vaarassa (vähintään menettää korttinsa). Onpahan näitä autolla perässä roikkuvia ja kiilailevia k*sipäitä poliisit joskus päässeet onnistuneesti sakottamaankin !!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Heh joo, ehkä se mopomies koetteli varjella sua kortinlähdettämiseltä... Tiesit vissiin, että ei oo tutkaa edessä kun oli varaa työnnellä sataa kuuttakymppiä.

Jaa niin, mutta sähän sanoitkin että sulla oli kiire...sehän toki selittääkin ripeän vauhdin ja varmaan olisi poliisisedätkin ymmärtäneet...

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Lainaa (Athene @ Touko. 29 2007,14:54) kirjoitti
    Tarvitsee kyllä tähän kommentoida, että jos joku ajaa selvästi ylinopeutta, ei minulla ole mitään velvollisuutta väistää edestä pois, jos olen sallittua vauhtia ohittamassa autojonoa keskikaistaa myöten. Eli jos joku auto tulee 160 km/h perään, niin kökkiköön hätähousu siellä takana kaikessa rauhassa sen ajan, ettei minun tarvitse ylinopeutta ajaa tai jonnekin väliin väkisin tilaa antaakseni kiilata.. Ja jos unohtaa turvavälin, niin sitten muutama hidastus ja kiihdytys on paikallaan, jotta tajuaa olla roikkumatta persiissä. Ohittajalla on kuitenkin aina vastuu. Kansainväliset käsimerkit kyllä jätän väliin, enkä provosoidu tuollaisista autoilevista kuumakalleista.

Tarvittaessa löytyy kyllä se yli 100 KW:n tehoreservi, jolla poistutaan idioottejen läheisyydestä nopeasti. Kauhean usein ei tätä jaksa käyttää, koska siinä on enemmän itse vaarassa (vähintään menettää korttinsa). Onpahan näitä autolla perässä roikkuvia ja kiilailevia k*sipäitä poliisit joskus päässeet onnistuneesti sakottamaankin *!!
    Toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä. Kyllä muakin hieman alkaa nyppiä jos toinen ajaa ensin YLINOPEUDELLA OHI ja sitten JÄÄ ETEEN hidastelemaan. On meillä hienoja ihmisiä liikenteessä.

Tarvittaessa löytyy kyllä se yli 100 KW:n tehoreservi, jolla poistutaan idioottejen läheisyydestä nopeasti. Kauhean usein ei tätä jaksa käyttää, koska siinä on enemmän itse vaarassa (vähintään menettää korttinsa). Onpahan näitä autolla perässä roikkuvia ja kiilailevia k*sipäitä poliisit joskus päässeet onnistuneesti sakottamaankin !!
    Täytyy kyl myöntää että Athene sun ajotapas on huono jos on kyseessä motari. On ihan hyvien tapojen mukaista päästä toinen ohi jos haluaa ajaa kovaa. Ei kenellekään ole mitää velvollisuutta tässä tapauksessa mut kohtelias voi olla. Ja varsinkin tollane jarruttelu kiihdyttely mun edes ja jos oisin vielä näyttänyt valoilla että haluan mennä ohi niin voi vit...
    Elämä, se hassu juttu, joka sattui matkalla kalmistoon.

Tarvittaessa löytyy kyllä se yli 100 KW:n tehoreservi, jolla poistutaan idioottejen läheisyydestä nopeasti. Kauhean usein ei tätä jaksa käyttää, koska siinä on enemmän itse vaarassa (vähintään menettää korttinsa). Onpahan näitä autolla perässä roikkuvia ja kiilailevia k*sipäitä poliisit joskus päässeet onnistuneesti sakottamaankin *!![/QUOTE]
    on meitä moneksi *
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

Lainaa (Helldorado @ Touko. 29 2007,15:30) kirjoitti

Tarvittaessa löytyy kyllä se yli 100 KW:n tehoreservi, jolla poistutaan idioottejen läheisyydestä nopeasti. Kauhean usein ei tätä jaksa käyttää, koska siinä on enemmän itse vaarassa (vähintään menettää korttinsa). Onpahan näitä autolla perässä roikkuvia ja kiilailevia k*sipäitä poliisit joskus päässeet onnistuneesti sakottamaankin *!!
    Täytyy kyl myöntää että Athene sun ajotapas on huono jos on kyseessä motari. On ihan hyvien tapojen mukaista päästä toinen ohi jos haluaa ajaa kovaa. Ei kenellekään ole mitää velvollisuutta tässä tapauksessa mut kohtelias voi olla. Ja varsinkin tollane jarruttelu kiihdyttely mun edes ja *jos oisin vielä näyttänyt valoilla että haluan mennä ohi niin voi vit...
    Jep. Aatun kotikonnuilta vois vaikka jokainen "suomi-autoilija" käydä hakemassa liikennekulttuuriinsa perspektiiviä.

Vaikka Räty sanoikin aikoinaan, että Saksa on paska maa, niin osaa ne ainakin heittää hitaammalle kaistalle pois nopeampien tieltä. Ai että, miten on sujuvaa. Tietysti onhan sielläkin aikoja, jolloin kaikki kaistat on tukossa, mutta se onkin toinen asia.
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9

Päivittäin Hämeenlinnanväylää tahkoavana kieltämättä välillä harmittaa ajella perässä kun joku ohittaa oikeaa kaistaa 115 km/h ajavaa autoa vasemmalla kaistalla 120 km/h - sehän nimittäin kestää. Vaikuttaa vielä monesti siltä, että siltä vasemmalta kaistalta ei malteta siirtyä takaisin oikealle ennen kuin joku roikkuu takaluukussa kiinni. Turvavälin pitäminen tarkoittanee, ettei ohi haluakaan.

OK, myönnetään ettei siinä ole mitään velvollisuutta väistää ja itsekin olen joskus provosoitunut, kun joku k*pää roikkuu puskurissa työntämässä olin sitten liikkeellä autolla tai pyörällä, mutta ei kai se keneltäkään ole pois jos antaa tietä nopeammin ajaville - sujuva liikenne on kaikkien etu ja ei itsellä tee heikkoa vaikka pudottaa hetkeksi nopeutta ja poiketa johonkin väliin ja antaa kiireisimpien mennä ohi. Tässä olisi muuten oppimista saksalaisilta - mutta ei kai sitä voi paljon odottaa kun moottoritiet on niin uusi keksintö ja harvojen herkkua Suomessa.
    Lisään vielä, prätkän edessä ei ollut ketään, eikä myöskään oikealla kaistalla ollut lähimailla ketään, olisi ollut tilaa väistää oikealle heti eikä jäädä vittuilemaan siihen eteen. Vaaratilanne aiheutui siitä että kun prätkä oli mennyt minusta ohi , lähdin taas ohituskaistalle ja yhtäkkiä prätkä veti moottorijarrulla nopeutta reilusti pois pysyen silti ohituskaistalla edelleen, vaikka oikea oli vapaa sinne paluuseen .
    Joo, se on kyllä v*tutus käyrää nostattavaa touhua jos eka vedetään hirveellä ryyd loikalla ohi ja sitte jäädään eteen himmaileen
    Jos on jollain niin kiire että ohi pitää päästä ,niin sitte menkööt ,ja jatkakoon sillä samalla vauhdilla horisonttiin, muttei jäädä siihen eteen kikkaileen tulpaksi.

Sellanen ottaa kupoliin.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Lainaa (Gari @ Touko. 29 2007,15:55) kirjoitti
    Lisään vielä, prätkän edessä ei ollut ketään, eikä myöskään oikealla kaistalla ollut lähimailla ketään, olisi ollut tilaa väistää oikealle heti eikä jäädä vittuilemaan siihen eteen. Vaaratilanne aiheutui siitä että kun prätkä oli mennyt minusta ohi , lähdin taas ohituskaistalle ja yhtäkkiä prätkä veti moottorijarrulla nopeutta reilusti pois pysyen silti ohituskaistalla edelleen, vaikka oikea oli vapaa sinne paluuseen .
    Jokaiseen junavaunuun pitää saada matkustaja, muuten touhu on turhaa.

Liikenteen seassa kyl näkee kaikenlaisia k**ipäitä, ja vieläpä aika usein.

Oon sitä mieltä, että jos ollaan menossa ohi, niin sitten mennään, mut eteen ei jäädä n***imaan.
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
    Lainaa (Gari @ Touko. 29 2007,15:55) kirjoitti
    Mopollahan on turvallista alkaa nysväämään vasemmalla kaistalla ja vittuilemaan. Kun kohdalle sattuu sopivan luonteen omaava autoilija, niin saattaa mopoilevalle vässykälle käydä huonosti. Ei muuta kuin kaasua niin kyllä se pyörä siitä edestä pois lentää.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.

Vaihdan oikealle kaistalle ja hetken kuluttua se vetää paremmin ja hitaasti livun mersusta ohi. Kaveri alkaa ohjata kohti, niin että joudun kiihdyttämään alta pois, ettei tule päälle. Selvä peli, tällä teinillä on ongelma.

Tätä varten on tankkiin kiinnitettävä pistoolikotelo käytännöllinen.

Edit. Ai niin ja pistooli myös.

Bujakaa!
    +1
    600rr
    Kaverille sattui aikoinaan samantapainen vituilija mutta hän oli liikenteessä autolla.Aina yrittäessään ohittaa vituilijaa,vituilija painoi kaasua eikä päästänyt ohi,naureskeli vain ja näytti keskaria,ja jatkoi edessä hidastelua ajaen 100 rajoituksella 80-85km/h.Näin jatkui parikymmentä kilometriä,kunnes kaveri huomasi hetken koittaneen ja repäisi väkisin ohi,vituilija liimautui perseeseen,jolloin kaveri hidasti vauhtia niin että molemmat lopulta pysähtyivät.Kaveri nousi autosta,käveli vituilijan auton luo ja näytti kädellä että veivaapa vähän ikkunaa auki,vituilija veivasi ikkunan auki ja hämillinen ilme kasvoillaan meinasi kysyä jotain älykästä,kaveri ei puhunut mitään,vaan veti oikean suoran sivuikkunasta sisään,ravisteli kättään ,käveli autolleen,ja jatkoi matkaansa. Vituilija ei seurannut.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Lainaa (factoryrider @ Touko. 29 2007,16:10) kirjoitti
    +1 *
    AIVAN!!!! poika saanu isiltää mesen lainaa ja heti pitää näytellä ja viellä toisten hegellä. Valitettavan useasti autoiliat ärsyttää jotta saataisiin kuski ärsytettyä ja nähtäisiin kuinka se pyörä kiihtyy, itselleni käynyt monesti panee vaa vihaksi
    Kun joku ei onnistu, niin laitetaan onnistumaan.
    Lainaa (yzf600r @ Touko. 29 2007,16:44) kirjoitti
    Lainaa (factoryrider @ Touko. 29 2007,16:10) kirjoitti
    +1 *
    AIVAN!!!! poika saanu isiltää mesen lainaa ja heti pitää näytellä ja viellä toisten hegellä. Valitettavan useasti autoiliat ärsyttää jotta saataisiin kuski ärsytettyä ja nähtäisiin kuinka se pyörä kiihtyy, itselleni käynyt monesti panee vaa vihaksi
    Just viimex eilen tällanen idiootti keltaisella amis-viritys-homolaatikko-viritelmällään. Tuli Vihdintiellä Konalan kohdalla valoihin viereen ja hirvee kierrätys samantien käynnissä. Kaikista muista valoista lähdin iha ripeästi, mutta siinä matelin iha tahallaan ja katoin ku poika ulvotti kumia. Seuraavis valois menin vierelle ja näytin peukaloa. Oli sen verran vakuuttava esitys. Toivottavasti kasteli housunsa saamastaan ilosta ja huomiosta.
    Laittaapi sopivankokoisen kivenmurikan vasempaan taskuun ja tarvittaessa kiskaisee sen sitten teinipiiperön isipapan mekkerin tms. sivulasista läpi niin saattaapi lippis paukahtaa kotipuolessa selittelyvaiheessa vinoon. Laakerinkuulatkin ovat mukava ylläri kotilon konepeitolla ! Kaveri ohitti viimekesänä itseään kiusanneen ääliön sopivan läheltä oikea jalka ojossa ja poisti bemusta vasemman sivupeilin....kuitti sekin ! Ei bemu seurannut kun juuttui autoletkaan. Ja saunan takana on edelleen tilaa
    Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !

" Tanan IT-miehet ! "

Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
    Lainaa (Masanaattori @ Touko. 29 2007,16:50) kirjoitti
    Kaveri ohitti viimekesänä itseään kiusanneen ääliön sopivan läheltä oikea jalka ojossa ja poisti bemusta vasemman sivupeilin....kuitti sekin ! Ei bemu seurannut kun juuttui autoletkaan. Ja saunan takana on edelleen tilaa *
    Hei tota täytyyki kokeilla. Pitää vaa muistaa peittää rekkari ensin
  30.  
    Enpä usko kenelläkään teinillä olevan päällimmäisenä ajatuksena rekkarin ylöskirjoittamisen.....luultavasti päässä pyörii vaan, että mitähän iskä mahtaa kotona tuumia
    Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !

" Tanan IT-miehet ! "

Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen