Elikkä omistan tollasen honda VT 600 C -95 vuosimallia. Ongelmanani on, että pyörä alkaa "röplättämään" eli käynti pätkii ajaessani hieman kovempaa kuin 100 km/h. Pyörässä ei ole kierroslukumittaria, joten en tiedä kuinka paljon kierroksia on pelissä tällöin. Vika tuntuu pahenevan varsinkin kiihdyttäessä esim. ohitustilanteessa jolloin käynti on todella pätkivää ja eteneminen nykivää. Tätä "röplätystä" eli käynnin pätkimistä ei tapahdu muilla vaihteilla kuin nelosella eli suurimmalla vaihteella. Myös tälläista on ilmennyt, eli kun kiihdytän - löysään kaasun - kiihdytän, niin pyörä miettii hetken aikaa ennen kuin alkaa antamaan hanaa..
Tulpat vaihdoin uusiin keväällä mutta pitäisiköhän ne vielä tsekata ja tarkistaa kärkiväli perusteellisemmin? Vai onkohan vika polttoaineen saannissa..?![]()
En ole asiantuntija alkuunkaan, mutta onko ilmanputsari vaihdettu milloin viimeksi. Myös minun satovi mietti kiihdyttäessä ihan samalla tavalla kuin sinulla ja vaivat hävisi kun vaihdoin putsarin. Tyhjäkäynti tasaantui ja liikkeelle lähtö onnistuu nyt ilman turhia nykimisiä.
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Kiitoksia paljon ja kumarrus Juusokki!(Juusokki @ Heinä. 09 2007,10:27) kirjoitti
Minäpäs kokeilen uudella putsarilla jos se auttais!
Turvallisia kilometrejä ja lämmintä kesää!!!![]()
Kiitos ja ole hyvä. Tarkista kuitenkin ensin, että onko se putsari likainen. Tuo putsarin vaihto auttoi minun pyörään. Alkuperäinen suodatin maksaa yli 50 euroa, mutta tarvikesuodattimen saa 21 eurolla *(Flamedog @ Heinä. 09 2007,11:07) kirjoitti
![]()
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Jepjep, kyllä mä tarkistin sen keväällä ja tein "köyhänmiehen" putsarin vaihdon, eli tuhautin enimmät paskat pois paineilmalla. Mutta eihän tommonen auta juurikaan...(Juusokki @ Heinä. 09 2007,11:37) kirjoitti
Eli tilasin just tarvikesuodattimen ja ei muuta kun odottelemaan!![]()