Harkitsen tuon pyörän ostamista kun olen tällänen tumppi varonen (162cm), kävin tänään yhtä pyörää jo katsomassa mutta tuntuu ettei siinäkään jalat riitä tarvittavan alasjoten jos täällä sattuu olemaan toinen tumppi varonen jolla olisi kyseinen pyörä tai jos joku on joutunut madaltamaan niin neuvoja ottaisin vastaan
On tullut koluttua tässä jo "miljoona" pyörää ja kaikki ollut liian korkeita mulle ja tuo gpz vaikuttaisi tällä hetkellä siltä että ehkä sillä pystyisi jopa pysähtyyn ilman kaatumisia![]()
Hmm...taidat tykätä Problems?:sta....
Mulla oli ekana pyöränä GPZ500S. Se on sinulle varmasti oivallinen valinta, sillä samalla tapaa kuin ERkki5, se on melko kapea juuri satulan kohdalta. Satulan pienellä madalluksella ja myös kaventamisella voi saada ihmeitä aikaan, ennen kuin tarvii ruveta jousitusta madaltamaan. Joissakin sporttipyörissä mullakin ulottuu maahan vain päkiät, mutta se riittää kyllä. Uskon että tuohonkin tottuu ajan myötä, vaikka aluksi voi hirvittääkin...![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Nettimoto
Tohon GePeZiin laitettu jonkun näkönen madallussarja, mutta enpä oikeen sitten tiedä mistä noita saisi ostaa... * *![]()
Ja tuohon ER-5 saa ihan sumekolta (kawan maahantuoja) matalampaa satulaa lisävarusteena.
Suzuki SV 650 S