Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
  1. #1
    Tässä lainaus TM koeajosta.

    "Mutkaista tietä suurimmalla vaihteella ajettaessa pyörä oli muutaman kerran
    haukata sisäkurvin puolelle, kun kaasua lisättäessä pyörä ei jaksanutkaan nousta
    kallistuksesta"

    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #2
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Tässä lainaus TM koeajosta.

    "Mutkaista tietä suurimmalla vaihteella ajettaessa pyörä oli muutaman kerran
    haukata sisäkurvin puolelle, kun kaasua lisättäessä pyörä ei jaksanutkaan nousta
    kallistuksesta"

    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    Olisiko koeajajana ollut tämä kuuluisa pyörän ostoa harkitseva turbobusa-Lauri *
  3. #3
    Jo vanha aihe, mutta onhan se Zetori hengetön kun kierrokset on alle 6 donaa tasolla, sen jälkeen kyllä lähtee...
  4. #4
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    Jaa, mitäs tuossa nyt sitten oli niin ihmeellistä?

    Ensinnäkin pyörässä on vaihteet jotta niitä käytetään, eikä sen takia, että voi ajella isoimmalla vaihteella ja kehuskella kavereille kuinka komiasti menee, sekä kuinka mahtavat sitkeysarvot on.. Tai jos tuollainen kiinnostaa, niin varmaan siihenkin tarkoitukseen löytyy pyörä, kuten Triumphin Rocket III.

    Toisaalta kannattaa muistaa 600:lla ajettaessa, että siinä huippunopeus hieman reilu 200, kun tuolla pyörällä välitykset laskettu riittämään +300kmh.

    Eipä siinä, helpoin se on haukkua sellaista jota ei omista taikka johon ei ole mahdollisuuksiakaan..
  5. #5
    Joo ei ole kuutosvaihde varmaankaan tarkoitettu kotimaisille mutkapätkille, toinen juttu on tehorajoitukset pienimmillä vaihteilla alle 5- tai 6trpm, kaveri oli ottanut pois ja sano että ei ymmärrä moisia rajoituksia, edellinen pyöränsä tosin oli bussi joten hyppäys ei kovin suuri.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  6. #6
    Ai että kääntyikin paremmin kuin ajaja odotti tollaselta "valaalta".
    Harvempi yli 10 000:ssa huippu tehonsa saavuttava kone alle 2000 kauheesti vääntää. Niin ja jos kiepit 4000 = nopeus yli 130 kmh, siis 6. vaihteella.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  7. #7
    Lainaa (pt. @ Touko. 25 2007,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    Jaa, mitäs tuossa nyt sitten oli niin ihmeellistä?

    Ensinnäkin pyörässä on vaihteet jotta niitä käytetään, eikä sen takia, että voi ajella isoimmalla vaihteella ja kehuskella kavereille kuinka komiasti menee, sekä kuinka mahtavat sitkeysarvot on.. Tai jos tuollainen kiinnostaa, niin varmaan siihenkin tarkoitukseen löytyy pyörä, kuten Triumphin Rocket III.

    Toisaalta kannattaa muistaa 600:lla ajettaessa, että siinä huippunopeus hieman reilu 200, kun tuolla pyörällä välitykset laskettu riittämään +300kmh.

    Eipä siinä, helpoin se on haukkua sellaista jota ei omista taikka johon ei ole mahdollisuuksiakaan..
    Todella pätevästi kirjoitettu.Kuussatku vähän reilu 200 ja tolla pyörällä välitykset laskettu +300.
    Tietysti voi löytyä sellainenkin kuussatku jonka VÄLITYKSET on laskettu vähän reilu 200 mutta kyllä ne monessa kuussatkussa on laskettu yli 250.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  8. #8
    Nää on näitä TM:n ihme kommentteja. Paljonkohan siinä mutkassa on ollut vauhtia? Jos oletetaan että n.80km/h, niin ajellaan 2500-3000rpm kierroksilla. Kuka ihme ajaa mutkapätkiä tuollaisella vaihteella?

    Jos laittaisi vaikka kolmosta silmään niin voisi vääntää vähän eri tavalla, eikä varmaan tarvisi ihan heti isommallekaan vaihtaa mutkaisella tiellä.
  9. #9
    No joo näitä tm:n juttuja, mutta on siinä pikkasen asiaakin. Monasti kuulee meinaan vastaavienkin pyörien kuskien sanovan että kyllä vääntöä löytyy niiin paljon ettei ole väliä mikä vahde on sisällä ja mikä vauhti. Moni varmaan vielä ajaakin niillä niin.
  10. #10
    Mitäköhän toimittaja yritti sanoa? Sitä samaako kun mitataan kiihtyvyys 80-120 suurimmalla vaihteella? Kuka on niin pöljä, että viittis edes kokeilla sellaista? Haloo! Kawassakin on siellä vasemmalla puolen sellainen poljin ja kun sitä painaa, niin saa pienemmän vaihteen päälle. Ehkä oli sittenkin parempi , ettei toimittajalla ollut kakkosta päällä kun käänsi tupen nurin. Ois voinut tulla tupen rapinat.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  11. #11
    Ennenkin olen vähän ihmetellyt noita TM:n juttuja. Muistaakseni jossain aikaisemmassa tonnisen superbike aihion testissäkin on kerrottu kuinka pyörässä on niin paljon vääntöä, että sillä voi ajaa kaupungissa 6. vaihteella 50km/h. Täh?

    Tuli silloinkin mieleen, että ovatkohan ihan tajunneet pyörän käyttötarkoitusta. Samat heputko siellä koeajaa diesel-perheautot ja tonniset?
  12. #12
    Lainaa (Stobias @ Touko. 25 2007,19:20) kirjoitti
    Tuli silloinkin mieleen, että ovatkohan ihan tajunneet pyörän käyttötarkoitusta. Samat heputko siellä koeajaa diesel-perheautot ja tonniset? *
    Onhan siinä toimittajien nimet heti jutun alussa.
    Ovat tainneet joskus ennenkin prätkällä ajaa.
  13. #13
    Oletteko muuten huomanneet 1400 ZZR:n hintaa EE-speedissä?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  14. #14
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 25 2007,19:45) kirjoitti
    Oletteko muuten huomanneet 1400 ZZR:n hintaa EE-speedissä?
    Emme.

    Edit. Kyllä



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  15. #15
    Lainaa (Stobias @ Touko. 25 2007,19:20) kirjoitti
    Ennenkin olen vähän ihmetellyt noita TM:n juttuja. Muistaakseni jossain aikaisemmassa tonnisen superbike aihion testissäkin on kerrottu kuinka pyörässä on niin paljon vääntöä, että sillä voi ajaa kaupungissa 6. vaihteella 50km/h. Täh?

    Tuli silloinkin mieleen, että ovatkohan ihan tajunneet pyörän käyttötarkoitusta. Samat heputko siellä koeajaa diesel-perheautot ja tonniset?
    TosiMies on jo melkein naisten lehti, prrkl kaikenkaailman veitsitestiä ymym... Vielä puuttuu hametesti...
    F = dp / dt
  16. #16
    Asiasta mitään tietämättä mutta kyllä mää ostin tonnisen pyörän senki takia ettei tarvis hämmentää laatikkoa joka välissä. Vääntöä löytyy kyllä 6 vaihteella 80 vauhdissaki. Onkohan mun hondassa siis joku vika?
  17. #17
    Lainaa (xs2jammu @ Touko. 25 2007,18:44) kirjoitti
    No joo näitä tm:n juttuja, mutta on siinä pikkasen asiaakin. Monasti kuulee meinaan vastaavienkin pyörien kuskien sanovan että kyllä vääntöä löytyy niiin paljon ettei ole väliä mikä vahde on sisällä ja mikä vauhti. Moni varmaan vielä ajaakin niillä niin.
    Kyllä minunkin ajotapani on 'nostaa' mopo (xx) kaasulla pystyyn mutkasta ulos tullessa, eikä siinä ole kuvatunlaisia vääntöongelmia.
    En ole ajanut isozetoria, joten en voi kommentoida (vaikka kommentoinkin ). Ei kai ne TM:n testikuljettajat ole aivan aloittelijoita kuitenkaan?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  18. #18
    Lainaa (Stobias @ Touko. 25 2007,18:34) kirjoitti
    Nää on näitä TM:n ihme kommentteja. Paljonkohan siinä mutkassa on ollut vauhtia? Jos oletetaan että n.80km/h, niin ajellaan 2500-3000rpm kierroksilla. Kuka ihme ajaa mutkapätkiä tuollaisella vaihteella?

    Jos laittaisi vaikka kolmosta silmään niin voisi vääntää vähän eri tavalla, eikä varmaan tarvisi ihan heti isommallekaan vaihtaa mutkaisella tiellä.
    Vähän tulee sellainen kuva että itse et ole mopolla liiemmin ajanut, nimenomaan mutkapätkää pitempään ajaessa sisässä on suurin pykälä mitä löytyy. Pikkuvaihteilla voi räyhätä muutaman kilometrin, ehkä kymmenenkin putkeen mutta ei *erkkikään tee matkaa niin. Kusiaisilla ja vastaavilla ei siis tee mutkamatkassa yhtään mitään, isoilla vaihteilla eivät mene yhtään mihinkään ja pikkuvaihteilla vaihteilla ajamalla matkanteosta ei tule yhtään mitään.

    Jotenkin nuo japsipyörien nykykuristukset saa huvittavia piirteitä, ZZR1400:kin on siis saatu nuhistettua alakierroksilla niin kälyseksi että rento mutkapätkän ajaminen ei enää onnistu vaan on tehty niinkuin iso ja painava kuusssatanen, voi vain kysyä että miksi?

    Niin ja tuohon 80-kympin nopeuskysymykseen voi vielä kommentoida että harvassa ovat ne mutkapätkät joissa nopeuden tarvitsee noin alas tiputtaa, kai se ZZR:lläkin eniten häiritsee juuri kierrosten tippuminen alle 4:n tonnin ja väännön yllättävä katoaminen keinotekoisten kuristusten takia, tai ZZR:llä en ole ajanut mutta tuollaisen kuvan artikkelista saa.



  19. #19
    Hauskoja nämä ajotestit esim kävely vauhdista kiihdyttäessä nelos vaihteella pyörä tärisee holtittomasti.
    Koeajaisivat vain skoottereita jos eivät ymmärrä vaihteiden käyttöä
    Alte et late
  20. #20
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).
    Vaikka sitä, että vieraalla tiellä ajessa joudut virhearvion tai äkillisen tilanteen seurauksena jarruttamalla vetämään mopon vauhdin alas kutonen silmässä ja seuraavaksi pitäisikin jo saada mopo pystyyn. Huono homma ellei lähde kaasusta eikä vaihdetta ehtinyt valmiiksi lykkimään sisään. Tiemmä kilpailevat mopot hanskaavat tällaisen tilanteen, Kawa ei. Se lienee tarinan pointti. Ei se, että näin varsinaisesti ajettaisiin. Hyvä tietää, että ei tule yllätyksenä.

    Testaamisen ideaan kuuluu kokeilla kaikkea mahdollista. Ei sillä mitään selviä, että ajetaan kakkosella Bodomin "mutkapätkä" kaksi kertaa läpi ja mitataan 400 metrin kiihdytysaika.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  21. #21
    Lainaa (Stobias @ Touko. 25 2007,19:20) kirjoitti
    Muistaakseni jossain aikaisemmassa tonnisen superbike aihion testissäkin on kerrottu kuinka pyörässä on niin paljon vääntöä, että sillä voi ajaa kaupungissa 6. vaihteella 50km/h. Täh?
    Niin voi ajaa. Ei tarkoita, että tarvitsee ajaa tai ajetaan käytännössä. Kuvastaa erinomaisesti kuinka paljon vääntöä on jo alakierroksilla. Laittaisitko itse mieluummin vääntökäyrän kuvailemaan asiaa?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  22. #22
    Lainaa (NOx @ Touko. 26 2007,00:51) kirjoitti
    Vaikka sitä, että vieraalla tiellä ajessa joudut virhearvion tai äkillisen tilanteen seurauksena jarruttamalla vetämään mopon vauhdin alas kutonen silmässä ja seuraavaksi pitäisikin jo saada mopo pystyyn. Huono homma ellei lähde kaasusta eikä vaihdetta ehtinyt valmiiksi lykkimään sisään.
    Saa sen pyörän aina stongasta ylös mutta nykypyörät on tehty niin pirun yliohjaaviksi että kaatuvat mutkaan paljon pienemmällä voimankäytöllä kuin nousevat pystyyn, ja jos kerran mopossa on voimaa niin rennossa kruisailussa sais kyllä nousta ihan moottorivoimalla ylös kallistuksista.
  23. #23
    Lainaa (naukkis @ Touko. 25 2007,23:21) kirjoitti
    Vähän tulee sellainen kuva että itse et ole mopolla liiemmin ajanut, nimenomaan mutkapätkää pitempään ajaessa sisässä on suurin pykälä mitä löytyy. Pikkuvaihteilla voi räyhätä muutaman kilometrin, ehkä kymmenenkin putkeen mutta ei erkkikään tee matkaa niin. Kusiaisilla ja vastaavilla ei siis tee mutkamatkassa yhtään mitään, isoilla vaihteilla eivät mene yhtään mihinkään ja pikkuvaihteilla vaihteilla ajamalla matkanteosta ei tule yhtään mitään.
    Meillä taitaa olla aika erilainen käsitys "mutkapätkästä" jos sä 6. vaihteella niitä ajelet. No, saahan sitä jokainen ajaa niinkuin tahtoo mutta ei ne koneet ole turhaan tehty kiertämään >10000rpm. Voi olla että pyörävalinta on mennyt vähän metsään jos tehonpuutteesta alakierroksilla saa harmaita hiuksia...

    Lainaa kirjoitti
    Niin voi ajaa. Ei tarkoita, että tarvitsee ajaa tai ajetaan käytännössä. Kuvastaa erinomaisesti kuinka paljon vääntöä on jo alakierroksilla. Laittaisitko itse mieluummin vääntökäyrän kuvailemaan asiaa?
    Kyllä.
  24. #24
    Lainaa (Stobias @ Touko. 26 2007,02:11) kirjoitti
    Meillä taitaa olla aika erilainen käsitys "mutkapätkästä" jos sä 6. vaihteella niitä ajelet. No, saahan sitä jokainen ajaa niinkuin tahtoo mutta ei ne koneet ole turhaan tehty kiertämään >10000rpm. Voi olla että pyörävalinta on mennyt vähän metsään jos tehonpuutteesta alakierroksilla saa harmaita hiuksia...
    No jos ajetaan mutkapätkää vaikka tuollainen pikku parinsadan lenkki niin hulluksihan siinä tulee täysillä jatkuvasti räyhäämällä vaihteiden kanssa. Kyllähän sitä voi urheilla voi hetken mutta jos paikkaa aikoo vaihtaa niin ajotyyli on kyllä aivan eri. Ja jos pyörässä on puoltoistalitrainen kone niin se liikkuu kyllä normaalissa mutkapätkän maantieajossa ihan riittämiin suurimmalla vaihteellaankin eli koko suoraa ei yleensä ole tarvis vetää kaasu auki.....

    Ja ZZR:n alakierrosten kuristusten poisto ei ole nähtävästi mikään hirmuisen harvinainen toimenpide eli haittaa nuo keinotekoiset alavääntöjen kuristukset muitakin kuin vain teeämmän koeajajia.....



  25. #25
    Ööyy.. röyh?
    Kuutioilla ja huipputehoilla (paperilla) pyöriä myydään. Niinpä vuosi vuodelta on oltava jotain 'isompaa' jolla saa 'rispektiä'.
    Siksi 1400 nykytekniikkakuutiota on kesytettävä aloittelijan hallittavaksi, että ei tule amerikkalaistyyppisiä (USA:ssa?) oikeusjuttuja siitä, että myydään käsistälähteviä moboja kuluttajille. Onhan tuo hassua tuo zetorimeininki, vai häh? No onpa kylän suurin kypärä jne
    Voihan se olla hyvä runko ja ajogeometria ja varmaan onkin, mutta tuo moottorin kanssa pelleily...
    .. no en minä millään pahalla..



    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  26. #26
    Mjoo.. no oliko muuten kellään/missään niitä käppyröitä miten se alhaalta vääntää?
    En ole ko. pyörää kokeillut minäkään mutta jotenkin tuo juttu mättää. Ehkä sitten jos olisi rehelliseti sanottu että vääntää paskemmin kuin [x] alhaalta, mutta että väännöt loppuu kesken normaali ajossa? haloo?
    Omassa 1100 on tosi paska vääntökäyrä huonosti portatun kannen takia, mutta ihan v*tun hiljaa pitää ajaa ettei kutosella saa pystyyn. ja jos niin hiljaa ajaa ettei sillä nouse niin..
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  27. #27
    Itse ajelin alkukesän kokoputkistolla ja powercommanderilla piristetyllä 1400 Zetorilla ja aiemmin pari kesää vastaavanlaisesti laitetulla Busalla ja voin henkilökohtaisen kokemuksen mukaan väittää Busan olevan huomattavasti parempi laite niin maantiellä kuin mutkapätkilläkin ! Zetorin ajo-ominaisuuksiin pettyneenä vaihdoin takaisin Suzukiin. Zetorin eduksi voi tosin laskea "järjettömän" voiman, mitä tunnetta ei Busasta samalla mittakaavalla löydy.
    Vakiokawan alaväännön puutteesta en sano mitään koska putkisto ja muut härpäkkeet olivat kiinni mopottimessa uudesta asti eikä niillä hiluilla ainakaan ollut havaittavissa väännönpuutetta !

    Toki tämähän on vain minun oma näkemys asiasta eikä mitenkään ole tarkoitus herkistellä Kawa-kuskeja !
    Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !

    " Tanan IT-miehet ! "

    Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
  28. #28
    Lainaa (SamiN @ Touko. 26 2007,03:39) kirjoitti
    Mjoo.. no oliko muuten kellään/missään niitä käppyröitä miten se alhaalta vääntää?
    Vääntökäyrää en löytänyt mutta kaiken tievässä Bikessä 8/06 sivun 29 tehokäyrästä näkee että 2500 kierroksella on tehoa "poistettu" varmaankin 20%. Väännössä lienee sama määrä joka ei voi olla tuntumatta varsin ikävältä.

    Samassa testissä muuten haukutaan Blackbirdin mittaristoa sekavan näköiseksi ja hämmentäväksi. Vuotta aikaisemmin sama mittaristo oli saman lehden mukaan Looginen ja helposti luettava
  29. #29
    Lainaa (pt. @ Touko. 25 2007,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    Jaa, mitäs tuossa nyt sitten oli niin ihmeellistä?

    Ensinnäkin pyörässä on vaihteet jotta niitä käytetään, eikä sen takia, että voi ajella isoimmalla vaihteella ja kehuskella kavereille kuinka komiasti menee, sekä kuinka mahtavat sitkeysarvot on.. Tai jos tuollainen kiinnostaa, niin varmaan siihenkin tarkoitukseen löytyy pyörä, kuten Triumphin Rocket III.

    Toisaalta kannattaa muistaa 600:lla ajettaessa, että siinä huippunopeus hieman reilu 200, kun tuolla pyörällä välitykset laskettu riittämään +300kmh.

    Eipä siinä, helpoin se on haukkua sellaista jota ei omista taikka johon ei ole mahdollisuuksiakaan..
    Onko 260-270km/h hieman yli 200? Sen verran nuo kusiaiset meinaan nykyään menevät
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 26 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (pt. @ Touko. 25 2007,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Baltic @ Touko. 25 2007,11:48) kirjoitti
    Ööö, siis tota mitä häh...?!
    Olen tosin harrastanut katupyöräilyä vasta kolme kesää,
    mutta vähintäänkin hämärältä kuulostaa tuo arvostelu (tai kuljettaja).

    Onneksi kusiaisella "starttimoottorilla" varustetulla mopolla
    pystyy ajamaan myös mutkatietä vaikka siinä se vasta ohut veto on!
    Jaa, mitäs tuossa nyt sitten oli niin ihmeellistä?

    Ensinnäkin pyörässä on vaihteet jotta niitä käytetään, eikä sen takia, että voi ajella isoimmalla vaihteella ja kehuskella kavereille kuinka komiasti menee, sekä kuinka mahtavat sitkeysarvot on.. Tai jos tuollainen kiinnostaa, niin varmaan siihenkin tarkoitukseen löytyy pyörä, kuten Triumphin Rocket III.

    Toisaalta kannattaa muistaa 600:lla ajettaessa, että siinä huippunopeus hieman reilu 200, kun tuolla pyörällä välitykset laskettu riittämään +300kmh.

    Eipä siinä, helpoin se on haukkua sellaista jota ei omista taikka johon ei ole mahdollisuuksiakaan..
    Onko 260-270km/h hieman yli 200? Sen verran nuo kusiaiset meinaan nykyään menevät
    Taisi perustua oma arvio hieman vanhempiin 600:n.. Ei ole tullut uudemmilla (vuoden 2001 jälkeen tehdyillä) ajettua ollenkaan, joten olisi pitänyt hieman varmistaa tuota. Toisaalta eipä ne 600:t silloinkaan terävintä äR-mallia olleet. Noo, pääasia, että oikaistaan asiasta.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen