Olen kesällä menossa Italiaan; Rooman ja Firenzeen ja toscanan maakuntaan. Onko tietoa Italian halvoista ja hyvistä prätkävaruste kaupoista??![]()
Itellä oli samanlaiset mielessä. mutta ei sitte kuitenkaan.
Roomasta löytää varmasti varuste kauppoja. Nimittäin kypärää mulle yritettiin myydä jopa ruoka kaupassa
Kiertele vähän kaupungilla ja kysele motoristeilta.
Niijoo oli mulla ihan kunnon asiaakin: Jos et oo pieni niin unohda varusteiden osto italiasta! Varaudu siihen että oot italiassa vähintään 2 kokoo isompi kun suomessa. Ite aattelin italiasta ostaa uuden ajotakin mutta ei sitten mistään löytyny tarpeeks isoja. Mutta minkäs sille mahtaa jos italialaiset on tappeja![]()
No kyllä esim Dainesen varusteista löytyy tosi hyvin isompia kokoja. Nehän ovat täsmälleen samoja kuin täällä suomessa.(urpooo @ Touko. 25 2007,14:51) kirjoitti
Itse ostin syksyllä hienon nahkapuvun todella sopivaan hintaan. Super offerta!
Roomassa ainakin on isohko mopokauppa siinä Tiberin Vatikaaninpuoleisella rannalla Via Cola di Rienzon päässä. En muista oliko just sen kadun puolella mutta samassa korttelissa kuitenkin.
Mites on tuon Pohjois-Italian laita? Olen menossa viikon päästä Rivaan Gardajärven pohjoispuolelle... joten löytyykös sieltä lähettyviltä jotain varustekauppaa? Dainese, A-stars ja Spyke kiinnostaisi.
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Heh, justiinsa Riva del Gardalta palanneena voin kerrankin olla avuksi muille: Rivasta löytyy ainakin Dainese Pro Shop, Semberinin Honda kaupan vieressä postitaloa vastapäätä. Valen replica-nahoista lähtien on hienoa tavaraa, mutta hinnoista en tiedä muuta kuin suositushinnat liikkuvat Suomen tasossa. Kannattaa varmaan käydä katsomassa tarjouksia, muutenkin tavara oli hiukan erilaista kuin Suomessa on tottunut mm. kypäriä oli moneen makuun.(Tumppu @ Touko. 26 2007,10:49) kirjoitti
Pyörien hinnat ovatkin sitten eri juttu, jos saa uuden CBR600RR:n 9300,00 euroon viralliselta, niin siinä voi vähän elvistelläkin vajaan tuhannen euron kypärillä... Paikallisilla on nimittäin kypärät ja takit viimeisen päälle, lisäksi bongasin mm. Bimota DB6 Delirion kumit reunoilta ruvella.
Honda CBR 600 F -05
Ite taisin sitte jotain kopio kamaa kattella, kun ei löytyny oikeen mitään kokoo. No minkäs sille sitte mahtaa... Onneks reissun tarkotus ei ollu varusteitten osto...