Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Onko kellään kokemuksia tästä Louis:in myymästä varikkopukista? Hinta ainakin olisi kohdallaan, ainoa ongelma on että ovat loppu ja vasta viikolla 24 olisi tavaraa taas tarjolla.

Ilmeisesti tällä saa härvelin muutettua etupään huoltopukiksi? Näin olin käsittävinäni vajavaisella saksan -arvaustaidollani. Jos asia on näin, niin vaikuttaisi varsin houkuttelevalta hintansa puolesta.

Ketjut sekä rattaat olisi tarkoitus jossakin vaiheessa vaihtaa Thundercat:iin ja tuo kapine olisi luultavasti oiva apu..?

Kokemusta löytyy koodilla 10003368 olevasta pukista, joka on tarjouksessa 30 euroa. Toimii ja vaikuttaa tukevalta.
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    mulla on tuollainen pukkisatsi. vaihdoin sen avustuksella keulaöölit Rykkäseeni ja sama odottaa Cattia. mitoitukset kun ovat "yleismalliset" niin ei ole täydelliset mihinkään, mutta ajaa asiansa kun on varovainen ettei halkaise katteita "väkisin nostamalla". esimerkiksi R1 -keulalle tarkoitettu sovitintappi ei käy 2004> malleille, koska tappi on liian "lyhyt". Cattiin sen tapin voi tuunata D20 akselista - niin ainakin itse ajattelin tehdä...
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
    Lainaa (pekko5 @ Touko. 26 2007,17:12) kirjoitti
    mulla on tuollainen pukkisatsi. vaihdoin sen avustuksella keulaöölit Rykkäseeni ja sama odottaa Cattia. mitoitukset kun ovat "yleismalliset" niin ei ole täydelliset mihinkään, mutta ajaa asiansa kun on varovainen ettei halkaise katteita "väkisin nostamalla". esimerkiksi R1 -keulalle tarkoitettu sovitintappi ei käy 2004> malleille, koska tappi on liian "lyhyt". Cattiin sen tapin voi tuunata D20 akselista - niin ainakin itse ajattelin tehdä...
    Kun kyse on itselläni juuri Thundercatista, niin osaatko kertoa/arvata mikä näistä ko. pukkiin tarkoitetuista sovittimista olisi luultavimmin sopivin vaihtoehto YZF 600 R:ään? Vai auttavatko nuo vain sovittamaan tapin halkaisijan ohjausakseliin? Ongelma siis on se että pukki ei nosta keulaa tarpeeksi?

Tarkoitus olisi tilata pukit piakkoin...

pitäis kyllä hommata tollainen huoltopukki.
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
    Se on suolesta. Tassujen kumipäälyste rikkoontuu helposti ja sen jälkeen siinä ei pysykään enää mikään paikallaan. Yleensäkin vaikea käyttöinen kun tassuja ei saa lukittua tietylle leveydelle.

Etupään adapterista ei kokemusta käytössä vaikka sellainen mulla olikin. Pyöränä tuolloin R1 -04 ja siihen sitä ei saanut kovinkaan helposti sovitettua. Etupään adateria ei voi käyttää yksistään vaan se vaatii aina takapäähän pukin myös, että pysyy pystys.

Tämän tuotteen kohdalla vois sanoa, että euron työkalu tekee viiden euron vahingon.

Nykyään Bikeliftin takapään &etupään huoltopukit
    Lainaa (zed @ Touko. 26 2007,16:45) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia tästä Louis:in myymästä varikkopukista? Hinta ainakin olisi kohdallaan, ainoa ongelma on että ovat loppu ja vasta viikolla 24 olisi tavaraa taas tarjolla.

Ilmeisesti tällä saa härvelin muutettua etupään huoltopukiksi? Näin olin käsittävinäni vajavaisella saksan -arvaustaidollani. Jos asia on näin, niin vaikuttaisi varsin houkuttelevalta hintansa puolesta.

Ketjut sekä rattaat olisi tarkoitus jossakin vaiheessa vaihtaa Thundercat:iin ja tuo kapine olisi luultavasti oiva apu..?
    juu ei käy toi etupään adapteri ainakaan k6 kilo gixeriin,600rr cebariin,eikä 1000 bleidiin.. se on siit "hartioiden" kohalt sen mallinen et ottaa kiinni katteisiin. muovit veke niin sit varmaan soppii..
    Mulla on kans tuollanen pukkisarja. Aivan kohtuu tyytyväinen oon ollu, enimmäkseen käyttänyt tuota etupään nostoon. Siinä käytössä mielestäni täysin toimiva. Mutta siitä oon kordarin kans samaa mieltä että se perän nostoon tarkoitettu kumitassusysteemi on aivan hanurista. Tarkoitus olisikin modata siihen sellaset "haarukat" että vois nostaa swingin rullista.

Eli kohtuu toimiva kampe mutta osta silti joku parempi
    2012 Aprilia Shiver 750
    2021 Beta RR 250 racing
    Tilasin tänään tuon takapukin. En viitsinyt sitten hommata tuota etupään adapteria kun ei kerran olisi sopinut ilman virittelyjä. Sen sijaan tilasin hämmästyttävän määrän erilaisia Procycle -merkkisiä puhdistus-, pesu- ja voiteluaineita. Saas nähdä onko niistä mihinkään...oli pakko luntata brittiläisen verkkokaupan sivuilta että mihin mikäkin sopii ja on tarkoitettu...

Olisi tarkoitus tosiaankin lähes välittömästi takapukin saavuttua vaihtaa YZF:ään ketjut ja rattaat. Toivottavasti teline on parempi kuin auton tunkki alla ja köysi autokatoksen kattopalkeissa varmistuksena, sillä keinoin tuli suoritettua ketjujen vaihto edellisellä kerralla. Vähän on vaihtelevia kommentteja huoltopukin laadusta...

ite oon kans katellu takapään pukkia ja v-palikoita et saa rullista ylös, suomessa hintahaarukka tuntuu olevan 60-150e
    rotta
    Itekkin pitäis jonkunlainen pukki hommata tuohon RF:ään
    Mutta miten tuollaisella vempeleellä saa itsekseen pyörän kammettua sivutuelta pukille,ettei rojaha kylelleen vai pitääkö olla aina kaveri jelppimässä ?
    RF 900R
    Huoltopukki ja muut tilpehöörit saapuivat Louisilta (ja varsin ripeästi).

Ensi kokeilun perusteella vaikuttaa erittäin toimivalta hintaansa nähden ja itse asiassa hinnasta välittämättäkin.

Aika paksulta nuo kumikerrokset "tassuissa" vaikuttavat. Vaikka ne kuluisivatkin (en usko että ihan äkkiä ainakaan omassa käytössäni), niin eiköhän niihin pysty jotkin kumit tarvittaessa kiinnittämään.

Vähän hankalalta vaikuttaa kylläkin pyörän nosto pukille ilman apumiestä. Tuskin tulen edes yrittämään...ei taida ohjeen mukaan olla edes tarkoitus (en oikein ymmärrä saksaa ainakaan oikein...).
    noi linkit ei vienyt tuotteen sivulle, mut veikkaan et oli sama mikä mulla on. siis harmaata n 30mm neliöputkee. siis se 10003368 jota tuolla mainostettiin. Kumisuojat tuossa ei oo kovin lujat, mut puutarhaletkunpätkällä tms saa tassut lukittua sopivaan kohti. sopivat pätkät vaan varren ympärille molemin puolin runkoa ja siinä pysyy.

Etupään pukki toimii jopa paremmin kuin takapukki. varsinkin thundercatissa (jota varten alunperin ostin) - kun on oikee adapteri menee nätisti paikalleen, tulee tosi lähelle etukatetta, pitää olla suoraan eteen päin. mut sit nostaa siististi ja on siedettävän tukeva, kun on takapää pukilla kans.

En muista kokeilinko koskaan nostaa ilman et takanen oli pukilla. silloin ainakin tarttee kaverin pitämään pyörää pystyssä et saa noston alkuun.

Ja kattiin sopivan adapterin kokoa en muista ulkoa, jos pitäis veikata niin 21mm, mut kannatta mitata.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    No joo, rupesi itseäniki nää pukit kiinnostaa.
    Mutta voisiko joku ystävällinen sielu vastaa tuohon kysymykseen, miten yksin saa pyörän pystyssä takapään pukille, vai onnistuuko yksin ollenkaan ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 13 2007,13:11) kirjoitti
    No joo, rupesi itseäniki nää pukit kiinnostaa.
    Mutta voisiko joku ystävällinen sielu vastaa tuohon kysymykseen, miten yksin saa pyörän pystyssä takapään pukille, vai onnistuuko yksin ollenkaan ?
    Ensin laitat pyörän sivutuelle. Sitten sovittelet takapukin takahaarukan alle siten että se osuu vasemmalta puolelta kohilleen. Menet pyörän sivulle ja nostat pyörän pysty asentoon. Kurottaudut katsomaan onko pukki sopivalla kohdalla oikealla puolella takahaarukkaa, jos ei niin jalalla potkaiset sitä paremmin. Sitten kun pukki näyttäisi olevan kohdallaan laita jalallasi painoa pukin polkaisu päähän, tällöin voit päästää pyörän stongasta irti koska pidät pyörää pystyssä jalalla painamalla (edellyttäen että pukki on kohdallaan) voit vielä varmistukseksi pitää pyörän takaosasta kiinni. Sitten painat hitaasti mutta varmasti pukkkia jalallasi ja kas pyörä nousee pukille.

PS. kokeileminen omalla vastuulla, en ota vastuuta jos onnistut kippaamaan pyöräsi.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  16.  
    Kyllä vaan onnistuu. Ekakas pukki sivutuen puolelle "huulille" sitten pyörä pystyasentoon vaikkapa takaraudasta kiinni pitäen, jonka jälkeen polkasee jalalla pukin alas. Ja avot... pyörä on takapukilla.

Pitää tietysti varoa, ettei kippaa pyörää yli, koska yksin kaatumisen estäminen ei onnistu mitenkään. Tai pitää olla ainakin sairaan voimakas heppu.

Voi olla tietysti muitakin käteviä keinoja, mutta noin minä ainakin saan sen varsin helposti pukille.
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9