Nyt tarvis saada jompikumpi gp putki k7 750 gixxeriin. Orggilaisilla kokemusta ja paljon lähtee ääntä ilman killeriä? Ja onko se killeri helppo irrottaa poies![]()
GSX-R 1000 K7
Eli kellään ollu vincen gpstyle putkea kiinni, onko se db killeri siinä helposti irrotettavissa?![]()
GSX-R 1000 K7
Eikö esim. LeoVincen sivuilla ole sen putken piirrustuksia ym ohjeita? Pikaisesti katoin, niin oisko tuosta apua.
mulla on jotkut vincet,sbk,alumiinia,ei siinä edes ollu killereitä,mutta niihin on saatavana joku porattavat/ruuvattava kläppä.(Markus81 @ Touko. 22 2007,19:14) kirjoitti
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Osta Akra ja saat laatua.
![]()
Akran laatu on hyvää saa jopa tehoja lisää,bonuksena siinä on paras ääni
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Acran oisin laittanu jos ois ollu enempi irtorahaa..munkin mielestä parempi ääni..ku Leossa..mut sellanen tuli..mut ok mun mielestä.
Kyllä mun mielestä leot on ihan laadukkaita ja autto tehopuoleenkin. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin akroissa.
Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
Kyllä munkin mielestä Toyota corolla on ihan kiva ja liikkuu tarpeeksi lujaa ja hintakin on paljon halvempi kuin CLK Mersun(tkh @ Touko. 22 2007,23:43) kirjoitti
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
kateellisten panettelua,rahalla saa ja akralla pääsee(hra1150 @ Touko. 22 2007,22:32) kirjoitti
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Tietääkö joku, onko tuossa sen irroitettavan db-killerin lisäksi sellainen reikälevy keskellä vaimenninta, joka on hitsattu kiinni? Se meinaa nimittäin sitä, että joutuu purkamaan vaimentimen.
Sellainen oli esim -06 Bladen Leo Vincen sliparissa. Ja taas -06 FZ1S:n sliparissa ei ollut. Kummatkin e-hyväksyttyjä killerin kanssa.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ensinnäkin akran putket ulkonäön puolesta kyseiseen kiksuttimeen ei oikein kolahda, ja hinta on n.300€ enemmän kuin leon gp styleputkessaNo jatketaan tiedon metsästystä
![]()
GSX-R 1000 K7
Onhan se akra saatanan nätti ja laatu varmasti markkinoiden kärkeä. *En silti allekirjoita sitä että olisi ylivoimaisesti parempi kuin muut. *Leovince on hinta/laatusuhteeltaan ehdottomasti parempi. *Jos rahaa on rajattomasti ei tällaista tarttis varmaan edes kysellä. *Jos mulla olis paalua niin ettei näitä tarttis pohtia ostaisin yoshimuran. *Nyt on kii laserin pönttö ja sekin on ok. *Ei sillä akralla mitään sellaista tehoeroa synny(verrattaessa muihin slipareihin), minkä ajaessa ihan aikuisten oikeasti huomaisit. *Kokoputkistoissa eroa voi alkaa syntymäänkin. Ebaystä voi saada käytettyjä sopivasti jos ei oo pakko olla uusi. (tai jos vituttaa stormilla asiointi niin kuin allekirjoittaneella)
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Ihan sama asia.(bandit @ Touko. 23 2007,08:56) kirjoitti
![]()
Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
LeoVincestä lähti db killeri helposti, muttei ilma rälläkkää. Ei se ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla, mutta sen kanta on tehty niin vihmerästi, ettei sitä voi kuin kiristää. Joten ajoin siihen uran ja punoin pois.
Reikälevy oli paketissa mukana, muttei kiinni sliparissa.
Äänet on vähintään kohdallaan!
Mitä tol reikälevyl tekee ? Mulla rajotti tehot ainaski hyvinonko se sen tarkotus?
Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
Oliko tämä nyt juuri tuo GSX-R 750 K6/K7 GP malli? Leon slipareissa kun on erilaisia killereitä..(Lukander @ Touko. 24 2007,13:13) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mitä mitä..?(Lukander @ Touko. 24 2007,13:13) kirjoitti
Mä otin kärkipihteillä kiinni ja irrotin..ei tarvinu mitää muuta kikkailua
muoks:
Ohos..meneekö täällä ny 1000/750 pöntöt sekasin..?
tarkennukseksi; ite höpöttelen tonnisten pöntöistä..
Ainakin toiseen japanialaiseen merkkiin Akran ja Leksan hinnat on niin lähellä toisiaan (myyntihinta), että ehdottomasti Akra. Leksan kokotitaani on lisäksi painavampi kuin Akran rosteri titaanipöntöillä.
Yamaha YZF-R1 2007, Akrapovic Full Racing System, PCIIIUSB
Ei ne hinnat ny oo NIIN lähellä toisiaan jos akran hyvä putki maksaa yli 300€ enemmän..ainaki mulla toi on rahaa.(BantamGrappler @ Touko. 24 2007,16:55) kirjoitti
Ja tosiaan leon gp putken killeristä edelleen tietoa..
GSX-R 1000 K7
Joo, tässä nyt kysytään nimenomaan GSX-R 750 K6/K7 Leo Vincen GP -tyyppistä sliparia..(Mizku75 @ Touko. 24 2007,14:32) kirjoitti
Tiedetään että monissa Leon slipareissa lähtee ihan vetämällä irti db-killeri.. Mutta, joissain leon slipareissa on keskelle vaimentajaa hitsattu reikälevy! Sen jos ottaa irti, joutuu purkamaan koko vaimentajan.
Eli nyt koitetaan saada selville, onko GSX-R 750 K6/K7 mallin Leo Vincen GP Style sliparissa tuo vaimentimen keskelle hitsattu reikälevy vai ei.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
tyhmä kysymys tähän väliin, tarviiko ruiskulle tehdä jotakin jos pelkä vaimentimen vaihtaa?. kyseessä vm 05 cbr![]()
Tohon kysymykseen löytyy yhtä paljon molempia vastauksia ja kaikki tietää olevansa oikeessa. Itse en säätänyt ruiskua ja toimii loistavasti, mut edelleen "tyhmä" kysymys: MIKÄ SEN REIKÄLEVYN IDEA ON ?
Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
Vaimentaa ääntä. Jo ihan muutama ristissä oleva tikku putkessa vaimentaa mekkalaa. Reikälevy tietty tehokkaammin. XR hondan service manuaalissa se olis taas "spark arrestor"...
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Mulla Hornetin pöntöissä (Evolution II) oli myös se killerin ruuvi mallia "vain kiristäminen onnistuu", lähti kuitenkin ihan pihdeillä pyörittämällä. On tainnu killerin poisto olla todellinen pakkomielle jos rälläkällä vedetään mutterit sileäksi. *Itse killerit sitten vasta onkin tiukassa. Mukana paketissa tuli myös ne reikälevyt, mutta niillä ei kyllä tee mitään.
Jos nyt pohtisi tuota GP-stylen dilemmaa ihan maalaisjärjellä niin miksi sinne olisi laitettu se reikälevy (jos sitä edes on siellä), kyseessä on kuitenkin eräänlainen topoftheline malli? Ja lisäksi aiemmin linkitetyssä kaaviossa on se killerin poisto aivan samalla tavalla toteuttu kuin monessa muussakin LeoVincen ja muiden merkkien slipareissa, joissa reikälevyä ei ole. Aloittaja laittaa vaan nyt sen putken ja nauttii soundeista.
Eiksje? Vähän pioneerihenkeä nyt. *
Reikälevyt, mitkä tulisi asentaa (älkää koskaan tehkö sitä) väliputken
ja sliparin väliin, liittyypi saksan asetuksiin melutasosta.
EDIT: Se on melkeinpä ulkonäöllinen ja merkkiuskollisuus kysymys
kumman laittaa. Itse laitoin leot ja tyytyväinen olen. Kartta vaihdettiin
mutta sen kummempaa säätöä ei tehty.
On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
Joo vaimensi reikälevy ääntä mut tehotki tippu noin 25kw tasoseks yamahassa... ihan tosi !![]()
Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
Pannaan nyt vielä kerran.. Joissain Leon pöntöissä ei voi valita laittaako reikälevyn vai ei. Esim -06 Bladen sliparissa tuo **rkeleen reikälevy oli oikeen kunnolla _hitsattu_ keskelle vaimenninta -> joutui purkamaan koko vaimentajan.(Decies @ Touko. 25 2007,23:09) kirjoitti
Reikälevynhän on ihan pakko ottaa pois, se tiputtaa tehoja todella rankasti. Tukkii yli puolet pinta-alasta...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***