Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
    Nyt tarvis saada jompikumpi gp putki k7 750 gixxeriin. Orggilaisilla kokemusta ja paljon lähtee ääntä ilman killeriä? Ja onko se killeri helppo irrottaa poies
    GSX-R 1000 K7
    Eli kellään ollu vincen gpstyle putkea kiinni, onko se db killeri siinä helposti irrotettavissa?
    GSX-R 1000 K7
    Eikö esim. LeoVincen sivuilla ole sen putken piirrustuksia ym ohjeita? Pikaisesti katoin, niin oisko tuosta apua.
    Lainaa (Markus81 @ Touko. 22 2007,19:14) kirjoitti
    Eli kellään ollu vincen gpstyle putkea kiinni, onko se db killeri siinä helposti irrotettavissa?
    mulla on jotkut vincet,sbk,alumiinia,ei siinä edes ollu killereitä,mutta niihin on saatavana joku porattavat/ruuvattava kläppä.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Osta Akra ja saat laatua.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Akran laatu on hyvää saa jopa tehoja lisää,bonuksena siinä on paras ääni
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Osta Akra ja maksa mainoksista.
    Acran oisin laittanu jos ois ollu enempi irtorahaa..munkin mielestä parempi ääni..ku Leossa..mut sellanen tuli..mut ok mun mielestä.

Kyllä mun mielestä leot on ihan laadukkaita ja autto tehopuoleenkin. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin akroissa.
    Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
    Lainaa (tkh @ Touko. 22 2007,23:43) kirjoitti
    Kyllä mun mielestä leot on ihan laadukkaita ja autto tehopuoleenkin. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin akroissa.
    Kyllä munkin mielestä Toyota corolla on ihan kiva ja liikkuu tarpeeksi lujaa ja hintakin on paljon halvempi kuin CLK Mersun
    God hates us all

By SLAYER

Lainaa (hra1150 @ Touko. 22 2007,22:32) kirjoitti
    Osta Akra ja maksa mainoksista.
    kateellisten panettelua,rahalla saa ja akralla pääsee
    God hates us all

By SLAYER

Tietääkö joku, onko tuossa sen irroitettavan db-killerin lisäksi sellainen reikälevy keskellä vaimenninta, joka on hitsattu kiinni? Se meinaa nimittäin sitä, että joutuu purkamaan vaimentimen.

Sellainen oli esim -06 Bladen Leo Vincen sliparissa. Ja taas -06 FZ1S:n sliparissa ei ollut. Kummatkin e-hyväksyttyjä killerin kanssa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Ensinnäkin akran putket ulkonäön puolesta kyseiseen kiksuttimeen ei oikein kolahda, ja hinta on n.300€ enemmän kuin leon gp styleputkessa No jatketaan tiedon metsästystä
    GSX-R 1000 K7
    Onhan se akra saatanan nätti ja laatu varmasti markkinoiden kärkeä. *En silti allekirjoita sitä että olisi ylivoimaisesti parempi kuin muut. *Leovince on hinta/laatusuhteeltaan ehdottomasti parempi. *Jos rahaa on rajattomasti ei tällaista tarttis varmaan edes kysellä. *Jos mulla olis paalua niin ettei näitä tarttis pohtia ostaisin yoshimuran. *Nyt on kii laserin pönttö ja sekin on ok. *Ei sillä akralla mitään sellaista tehoeroa synny(verrattaessa muihin slipareihin), minkä ajaessa ihan aikuisten oikeasti huomaisit. *Kokoputkistoissa eroa voi alkaa syntymäänkin. Ebaystä voi saada käytettyjä sopivasti jos ei oo pakko olla uusi. (tai jos vituttaa stormilla asiointi niin kuin allekirjoittaneella)

MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (bandit @ Touko. 23 2007,08:56) kirjoitti
    Lainaa (tkh @ Touko. 22 2007,23:43) kirjoitti
    Kyllä munkin mielestä Toyota corolla on ihan kiva ja liikkuu tarpeeksi lujaa ja hintakin on paljon halvempi kuin CLK Mersun
    Ihan sama asia.
    Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
    LeoVincestä lähti db killeri helposti, muttei ilma rälläkkää. Ei se ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla, mutta sen kanta on tehty niin vihmerästi, ettei sitä voi kuin kiristää. Joten ajoin siihen uran ja punoin pois.

Reikälevy oli paketissa mukana, muttei kiinni sliparissa.

Äänet on vähintään kohdallaan!
    Mitä tol reikälevyl tekee ? Mulla rajotti tehot ainaski hyvin onko se sen tarkotus?
    Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
    Lainaa (Lukander @ Touko. 24 2007,13:13) kirjoitti
    LeoVincestä lähti db killeri helposti, muttei ilma rälläkkää. Ei se ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla, mutta sen kanta on tehty niin vihmerästi, ettei sitä voi kuin kiristää. Joten ajoin siihen uran ja punoin pois.

Oliko tämä nyt juuri tuo GSX-R 750 K6/K7 GP malli? Leon slipareissa kun on erilaisia killereitä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Mitä mitä..?
    Mä otin kärkipihteillä kiinni ja irrotin..ei tarvinu mitää muuta kikkailua

muoks:
    Ohos..meneekö täällä ny 1000/750 pöntöt sekasin..?
    tarkennukseksi; ite höpöttelen tonnisten pöntöistä..

Ainakin toiseen japanialaiseen merkkiin Akran ja Leksan hinnat on niin lähellä toisiaan (myyntihinta), että ehdottomasti Akra. Leksan kokotitaani on lisäksi painavampi kuin Akran rosteri titaanipöntöillä.
    Yamaha YZF-R1 2007, Akrapovic Full Racing System, PCIIIUSB
    Lainaa (BantamGrappler @ Touko. 24 2007,16:55) kirjoitti
    Ainakin toiseen japanialaiseen merkkiin Akran ja Leksan hinnat on niin lähellä toisiaan (myyntihinta), että ehdottomasti Akra. Leksan kokotitaani on lisäksi painavampi kuin Akran rosteri titaanipöntöillä.
    Ei ne hinnat ny oo NIIN lähellä toisiaan jos akran hyvä putki maksaa yli 300€ enemmän..ainaki mulla toi on rahaa.

Ja tosiaan leon gp putken killeristä edelleen tietoa..

GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Mizku75 @ Touko. 24 2007,14:32) kirjoitti

Mitä mitä..?
    Mä otin kärkipihteillä kiinni ja irrotin..ei tarvinu mitää muuta kikkailua *

muoks:
    Ohos..meneekö täällä ny 1000/750 pöntöt sekasin..?
    tarkennukseksi; ite höpöttelen tonnisten pöntöistä..
    Joo, tässä nyt kysytään nimenomaan GSX-R 750 K6/K7 Leo Vincen GP -tyyppistä sliparia..

Tiedetään että monissa Leon slipareissa lähtee ihan vetämällä irti db-killeri.. Mutta, joissain leon slipareissa on keskelle vaimentajaa hitsattu reikälevy! Sen jos ottaa irti, joutuu purkamaan koko vaimentajan.

Eli nyt koitetaan saada selville, onko GSX-R 750 K6/K7 mallin Leo Vincen GP Style sliparissa tuo vaimentimen keskelle hitsattu reikälevy vai ei.

Akrapovic !
    +100m/s club finland / 376,61km/h
    tyhmä kysymys tähän väliin, tarviiko ruiskulle tehdä jotakin jos pelkä vaimentimen vaihtaa?. kyseessä vm 05 cbr
    Tohon kysymykseen löytyy yhtä paljon molempia vastauksia ja kaikki tietää olevansa oikeessa. Itse en säätänyt ruiskua ja toimii loistavasti, mut edelleen "tyhmä" kysymys: MIKÄ SEN REIKÄLEVYN IDEA ON ?
    Vaimentaa ääntä. Jo ihan muutama ristissä oleva tikku putkessa vaimentaa mekkalaa. Reikälevy tietty tehokkaammin. XR hondan service manuaalissa se olis taas "spark arrestor"...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Mulla Hornetin pöntöissä (Evolution II) oli myös se killerin ruuvi mallia "vain kiristäminen onnistuu", lähti kuitenkin ihan pihdeillä pyörittämällä. On tainnu killerin poisto olla todellinen pakkomielle jos rälläkällä vedetään mutterit sileäksi. * Itse killerit sitten vasta onkin tiukassa. Mukana paketissa tuli myös ne reikälevyt, mutta niillä ei kyllä tee mitään.

Jos nyt pohtisi tuota GP-stylen dilemmaa ihan maalaisjärjellä niin miksi sinne olisi laitettu se reikälevy (jos sitä edes on siellä), kyseessä on kuitenkin eräänlainen topoftheline malli? Ja lisäksi aiemmin linkitetyssä kaaviossa on se killerin poisto aivan samalla tavalla toteuttu kuin monessa muussakin LeoVincen ja muiden merkkien slipareissa, joissa reikälevyä ei ole. Aloittaja laittaa vaan nyt sen putken ja nauttii soundeista.

Eiksje? Vähän pioneerihenkeä nyt. *

Reikälevyt, mitkä tulisi asentaa (älkää koskaan tehkö sitä) väliputken
    ja sliparin väliin, liittyypi saksan asetuksiin melutasosta.

EDIT: Se on melkeinpä ulkonäöllinen ja merkkiuskollisuus kysymys
    kumman laittaa. Itse laitoin leot ja tyytyväinen olen. Kartta vaihdettiin
    mutta sen kummempaa säätöä ei tehty.

On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
    Joo vaimensi reikälevy ääntä mut tehotki tippu noin 25kw tasoseks yamahassa... ihan tosi !
  30.  
    Lainaa (Decies @ Touko. 25 2007,23:09) kirjoitti
    Reikälevyt, mitkä tulisi asentaa (älkää koskaan tehkö sitä) väliputken
    ja sliparin väliin, liittyypi saksan asetuksiin melutasosta.

EDIT: Se on melkeinpä ulkonäöllinen ja merkkiuskollisuus kysymys
    kumman laittaa. Itse laitoin leot ja tyytyväinen olen. Kartta vaihdettiin
    mutta sen kummempaa säätöä ei tehty.
    Pannaan nyt vielä kerran.. Joissain Leon pöntöissä ei voi valita laittaako reikälevyn vai ei. Esim -06 Bladen sliparissa tuo **rkeleen reikälevy oli oikeen kunnolla _hitsattu_ keskelle vaimenninta -> joutui purkamaan koko vaimentajan.

Reikälevynhän on ihan pakko ottaa pois, se tiputtaa tehoja todella rankasti. Tukkii yli puolet pinta-alasta...