Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Moro. Kertokaas nyt yks juttu. Ne jolla on toi speedohealeri, niin onko jollakin laite toiminut ns. plug and go -tyyliin , vai onko se punainen johto pitänyt kummiskin katkaista ja ottaa virta siihen erillisesti? Ja onko joku saanut suomenkieliset ASENNUSOHJEET?
    (en tarkoita sitä 4 sivuista säätöohjetta. )
    Ainakin suzukin piuhasarja toimi banditissa ilman kikkailuja. Suomen kielisiä ohjeita ei tullut, eikä niitä kyllä tarviakkaan, koska toimi plug and go tyyliin. Dippi-kytkimen asennot ja napin painallukset valmistajan sivuilla olevasta ohjeesta
    Eipä siinä mitään outoa ollut asennuksessa. Itse tein r6:n kanssa niin, että löin vaan sen johtosarjan siihen alkup. johdon väliin ja otin herätevirrat sillä punaisella ohuella piuhalla takavaloista. Ja hyvin toimii.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Niin eihän se vehje ilm.toiminut kellään ilman sitä 12v :n virran tuontia laitteeseen? Siksi tarkoitin plug and go asennusta!

Mulla vaan suli boksi ilmeisesti.... Perk....
    Hmm...siis tottakai se laite virtaa vaatii, mutta jos käyttää sitä mallikohtaista johtosarjaa niin sieltä se tulee.
    (laitteelle tuodaan + sekä -, lisäksi nopeusanturin signaali sisään sekä ulos)

Miksi siihen pitäisi jotain johtoja kikkailla?
    Kyllä se ainakin Hondassa on plug and go...
    Plug and play oli täälläkin Paniin. Sen säädön kanssa hieman meni opetellessa, mutta muuten aika iisi biisi.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Ei mulla ainaskaan toiminut heti , vaikka olikin merkkkikohtainen johtosarja. Ei valo vilkkunut vaikka kuinka olis odotellut. Mulla meni se 12v sitten johtoa pitkin nopeusanturille ja sieltä sit ecu:lle, joka kyrvähti ilmeisesti. Sain vain ohjeen, että älä katkaise mitään johtoa, ja ku en katkaissut, niin näin kävi....
    Mulla ainakin eka SH oli hajalla, joten vaihdoin laitteen
    ja sitten toimi.

Itsekkin ensin ajattelin, että kytkennässä olisi ollut, jotain vikaa, mutta ei sitten ollut...
    Suzuki GSXR 600 L1
    Ei voi helpommin mennä tuo speedohealerin asennus. Ei mitään kikkailuja tai ongelmia. Kalibrointiin meni 5min on-line calculatorin avulla.

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Tarkennan hieman. Yamaha R6 -04. Piuhat menee suoraan siihen askilta tulevan ja jonnekin edemmäs lähtevän väliin. Eli liitin auki ja ne kolmiosaiset liittimet siihen väliin. Sitten otin sillä Yammun kitin mukana tulleella ohuella piuhalla sen 12 V takavalosta. Joten kun kääntää avainta, speedohealeriin menee virta.

Voi olla, että muiden pyörämallien johtosarjassa on suoraan virta. Itse Yamahaan sen käyttövirran jouduin laittamaan. En kyllä kokeillutkaan ilman, mutta muistaakseni siinä ohjeessa kehotettiinkin ottamaan vaan virrat suoraan jostain.

Yksi sulake projektin aikana tietty räpsähti, kun olin haaroittamassa takavalon piuhasta healerille. Otti vähän runkoon kiinni. Joten katsopas JAMMU6 ne sulakkeet. Ei siinä Yamahan sarjassakaan varmaan kovin helpolla saa vehkeitä palamaan suotta.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    eilen laitoin zx10r/04 kiinni. plug and go.

säädöt meni ekaks väärään suuntaan kun muutoksen laskin väärin päin.
    Kyllä boksin kun boksin input-linjan pitäisi 12v kestää. Ainakin Suzukissa näin on. Ongelmia syntyy oikeastastaan vain silloin, jos olet saanut jostakin huomattavasti eri tasoisen maan. Se on tuskin onnistunut boksia asentaessa, ellei se ole ollut jossain korkeajänniteverkossa kiinni.

Virtapiuhasi on tod. näk ottanut runkoon kiinni ja polttanut sulakkeen. Virta on tuskin kiertänyt boksin kautta. Mutta voin toki olla väärässäkin.
    - JAM Racing Team -
  13.  
    Kaverin 01 Rykköseen juuri tällaisen härpäkkeen asensimme. Omalla johtosarjalla liittäminen oli vähintääkin 1-2-3, ja 12V otin punaiseen johtoon kolvaamalla sen pääsulakkeille tulevaan virta-avaimen takana olevaan johtoon ja liittimeen.

Asennukseen meni kahteen mieheen max. puoli tuntia. Virittämiseen ja koeajoihin puolestaan huomattavasti enemmän mutta miellyttävän helppo ja varma muovikalikka kaikkiaan.

Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi