Moi,
Tuore kortti taskussa ja muutama sata kilometriä alla (minulle) uudella Ukkoslinnulla. Onhan tää vaan hauskaa
Mutta asiaan. Olisi mahdollisuus hankkia kaverin mukana USA:sta Corbinin satula pyörään. Corbinin sivuilla vaan oli vuosimallit '95-'97 tajolla ja ymmärtääkseni satulan kiinnitys on muuttunut noista ensimmäisistä vuosista. Onkohan kellään kokemusta noiden sopivuudesta uudempiin pyöriin? Oma T-Birdini on vuodelta '00.
thx etukäteen....
Vanhemmissa T-bird malleissa oli satulan avaus avaimella sivusta, kuten sporttimalleissa. Uudemmissa "perus"T-birdeissä satula poistetaan takana olevien kuusiokoloruuvien avulla...En todellakaan tiedä miksi "huononsivat" kiinnityksen. Sprintmanufacturingilla pitäisi löytyä "corbin-vastaava". Lisää vinkkejä ja linkkejä löytyy näillä(kin) sivustoilla, haku käyttöön...
![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Juu, on kyllä imeellistä, että päästäkseen käsiksi työkaluihin täytyy käyttää työkaluja!
Katsopa, löytyykö esim Blokket.se osoitteesta satulaa, itse löysin sieltä Trumpan alkuperäisen tarvikesatulan (King & Queen), joka kuulemma on jo kaikista varastoista finito. Huomattava mukavuusero orkkikseen. Tuosta Corbinista voisit katsoa keskusteluja http://www.triumphrat.net/ tai heittää kyssärin peliin.
Asusteletko täällä etelässä? Voitais kaikki etelän T-böödistit nähdä porukalla vaikka Roosassa Nurmijärvellä joku päivä ja ihailla komeita pyöriä kaffin merkeissä.
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Juu Roosa on hyvä paikka. Tiistaisinhan siellä on muitakin...?
Kun aikaisemmin kävin noissa Trumpan tiistaimiiteissä, niin taisin olla ainoa T-Bird...?
Maanantaiaamuna taisin splitata Kehä I:llä toisen 2003 mallin ohitse...? Näinä vuosina olen tainnut nähdä samoja kuin omani kait neljä kertaa, joten suht. yksilöllinen pyöörävalinta näilä leveysasteilla.![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Ens tiistaina (29.5) klo 19 reikäleipä (about) Roosassa, jonsei sada? Tänään ei viittiny liata pyörää, kun just sai viikonloppuna kiillotettuaja tuosta komeudesta: onhan se vaan niin nätti!
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Kiitoksia vinkeistä. Pari vaihtoehtoa noiden perusteella löytyikin. Corbin vaikuttaisi olevan '97 vuosimallista eteenpäin pois laskuista, ainakin ilman askartelua. Alla vastaus heiltä:
Kiitettävää aktiivisuutta kuitenkin, vuorokaudessa tuli vastaus.kirjoitti
Olen itse Oulun seudulta, mutta Heinäkuun puolessa välissä olisi tarkoitus ajella sinne etelään. Jos sattuu aikataulut sopimaan kokoontumisten kanssa, niin täytyy tulla pyörähtämään.
Corbin satulasta... Saa hienosti sopimaan myös -97 uudempaan T-Birdi:iin. Asensin kyseisen -98 TBS:ääni jossa penkin avaus avaimella . Siirsin lukkoa eteenpäin ja siinä se! Kaikki toimii kuten alkuperäis satulalla ja työkalutkin mahtuvat alle. Kyselin Corbin:in satulaa aikoinaan Oitraconilta mutta en ikinä saannut vastausta hinnasta. Omani huusin UK E-bay:stä.
Pyörä & satulan asennus saattais olla nähtävillä Roosalla ens viikolla.... Jos sää ja aikataulu sallii... T:Sami
Juu, triumphrat.netissä on asiasta keskusteltu ja kaverit on myös asennelleet niitä Corbineita edellämainituilla tavoilla. Niin että osta vaan se Corbin, jos saat "halavalla".