Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kysymys gessuttelijoille. Pitääkös tuon "ryypyn" lukittua ylä-asentoon. Mulla vaijeri vetää namiskan heti alas kun siitä irti päästää.

Ainakin R1100R sitä vaati kylmemmillä ilmoilla käytettevän ensikäynnistyksellä ja ilman että sen antoi siellä jonkin aikaa olla ei käynyt kunnolla.

Miten siis Gessussa?
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
    Ei pidä lukittua. Idea on, että kylmä käynnistyksen yhteydessä vedät vivun ylös, starttaat, vapautat vivun, ja kun mopo on lämmennyt hivenen, tökkäät se sitten alas.
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
    Kyllä sen olisi tarkoitus ylhäällä pysyä. Nouseehan se sormella ylemmäksi kuin sitten jää pysymään, mutta ei kai pitäisi alas asti itsestään lipsahtaa.
    Näin ainakin minulla...
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  4.  
    Kävi klassinen. Tunnustampa sen tässä niin ehkä seuraavan kyselijän ei tarvitse enää tuntea itseänsä hölmöksi

Siinä oli se "ryyppy" päällä kokoajan. Säätö vain vaijerissa niin perseessä ettei se nostanut rundeja. Sehän piti naksauttaa alas pois päältä.

Hämäsi vain se niin pitkä vapaaliike siitä lukituskohdasta ylöspäin että luulin lukituskohdan oikeasti olevan ylempänä.
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA