Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ostinpa paikallisesta liikkeestä otsikon mukaista tavaraa. Lontooksi purkin kyljessä lukee että ei sisällä liuottimia eikä näin ollen vahingoita esmes. maalipintoja.

Kysymys: Kellään kokemuksia esim. ketjurasvan takavanteelta putsaukseen ko. aineelta? Eli kestääkö maali kunnossa?

Ei aine siihen toki ole tarkoitettu mutta jos sitä voisi siinäkin hyödyntää.

Motorexin joku easy clean vai mikä lie oli hyvää kamaa takavanteen putsaukseen mutta en löydä sitä enää mistään kaupasta 100 km säteellä, itse asiassa en tiedä saako sitä enää mistään. Autoglymin pikavaha (olikohan instant bike shine) toimii takavanteen putsauksessa muttei niin hyvin...
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Ei ole kokemuksia, mutta lamppuöljy on halpaa ja toimii erinomaisesti vanteiden putsaukseen.
    Ei ko. aineesta ole kokemusta, mutta castrolin vastaavasta chain cleanerista on ja muutaman kerran oon putsannu eikä oo vanne ollu moksiskaan. Lähtee vaan rasva ihan itestään, pikkusuihkautus vanteelle, pikkusuihkautus papruun ja pyyhkäsy niin kiiltää hitosti.

Autoglymin motorcycle degreaser hoitaa saman homman myös hyvin
    Vahalla lähtee paskat vanteista. * *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
    Lainaa (pajazo @ Touko. 23 2007,20:54) kirjoitti
    Ei ole kokemuksia, mutta lamppuöljy on halpaa ja toimii erinomaisesti vanteiden putsaukseen.
    +1 tälle vaihtoehdolle.
    Komiaa tuloo oltua kun tietää miston kotoosin!
    Castrolin vastaavaa mäkin olen käyttäny.
    Ei kyllä pikku suihkaus riitä, kyllä joutuu tosissaan ruiskii ja sitte hammasharjalla, en tiiä onko mulla sitte ketjut aina erikoisen likaset.
    <p>Gospel Riders</p>
    Dieselillä olen ketjut pessyt ja vanteen putsannu vahalla *
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Castrollin Chain cleaner haisee epäilyttävästi jarrukliinerille...ettei olis samaa kamaa kalliimmassa pullossa?
  9.  
    Oon käyttänyt ketjujen puhdistukseen ja varmaan siinä samalla menee vähän vanteelle ja kestänyt on. Ja perään BelRayn SuperClean Chain Waxia.
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>