-93 pikkuzetori rallattaa toisinaan tyhjäkynnillä, mutta rallatus loppuu välittömästi, kun vetää kytkimen pohjaan. Heti kun kytkimen löysää rallatus taas alkaa. Mistä johtunee moinen?
Joku viisaampi varmaan osaa selittää mitkä osat laatikossa sen äänen tarkalleen aiheuttaa mutta ihan normaalia se on, ellei se nyt sitten ole yhtäkkiä jotenkin voimistunut ja alkanut erityisen pahalta kuulostaa.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Mulla rallattaa myös -94, vaihdoin Motulit Mobiliin, niin rallatus lisääntyi.
Mun mielestä ton traktorin ominaisuus
Pikku hiljaa rallatus on lisääntynyt eli esiintyy useammin. On se sen verran kiusallinen ääni, että liikennevaloissa odotellessa on pakko pitää kytkin pohjassa.
Koko ajan olen käyttänyt samaa Motorexin öljyä, joten sekään ei tässä aiheuttane metelin lisääntymistä. Voisi tietysti seuraavan kerran laittaa jotain muuta öljyä testiksi.
Voipi olla kytkinkruununlaakerikin joka tai kytkimen tasolaakeri.Helppo ainakin tarkastaa.En tiedä kummalla puolella siinä on kytkimen käyttö systeemi mutta pyörä vain vasemmalle kyljelle kallelleen ja kytkinkoppa auki,ei tarvitse edes öljyjä laskea pois.
Jos avaat kytkimen laita kaikki osat huolella järjestyksessä ja samassa järjestyksessä takaisin.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>