Sivu: 65 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 2624:sta
  1. #1921
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Mulla nyt 22tkm ajettu 12r ja kohta 24tkm huolto joka sattuu keskelle kesää ja kun ajelen noin 4-7tuhatta kesässä.Onko tarvinut säädellä venttiilin välyksiä tossa kohtaan?Turhaan en viitsi availla ja tarkistella vaan pitkittäisin sen tonne 30tkm kohdalle ensi talveen jos kerran kellään ei ole ollut säätötarvetta niin miksi mie oisin se lotto voittaja jolla tarviskin säätää
    Jos 12tkm kohdalla on oikeasti todettu ja mahdollisesti säädetty, eikä hurjia muutoksia ole silloin ollut, niin aika huoletta ajaisin seuraavan välin päähän..

    Omassa oli pari limua vaihdettu 24tkm. kohdalla ja 48tkm. mennessä ei ollut oikein mitään muutoksia tapahtunut sillä välillä..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #1922
    Ihan hyvin voi ajaa, säädät sitten syssyllä.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  3. #1923
    Kuinka monella on bensa mittari kaput ? zx-12r vm.06
  4. #1924
    Lainaa samppa555 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka monella on bensa mittari kaput ? zx-12r vm.06
    Aika monella. Omassakin oli ostettaessa, mutta sain fiksattua kuntoon. Oli uimurin varsi jostain kumman syystä pyörähtänyt stopparin väärälle puolelle ja sähköinen kontakti sitä myöten kadonnut. Ei varmaan kovin yleinen syy näissä kuitenkaan, vaikka monessa tuntuu sama oire olevankin, eli mittari ei jaksa näyttää punarajaa pitemmälle.
    GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
  5. #1925
    Itsellä 04, ja ei ole vielä tarvinnnut venttileitä säätää,
    ja myöskin bensamittari tähän asti toiminut. Joka vuosi venttiilit tsekattu.
  6. #1926
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä vuotinen 12R on kyseessä?
    -02:n se oli. Tuli otettua lipat syksyllä ja mopo meni lunastukseen Ei oo enää commanderille eikä putkelle paljon käyttöö
  7. #1927
    Lainaa ZXR-mopedisti kirjoitti Katso viesti
    -02:n se oli. Tuli otettua lipat syksyllä ja mopo meni lunastukseen Ei oo enää commanderille eikä putkelle paljon käyttöö
    Joo ihan siksi kyselin kun pyöräsi specsit oli niin identtiset oman 2000-mallisen 12R:n kanssa jonka aikanaan omistin niin ajattelin että josko se vielä jossain olisi hengissä.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  8. #1928
    Parin viikon päästä olis 14R valmis ja sais haettua tuon kotiin.
    Kellään takovanteita omassaan? Paljonko niillä lähtee painoa pois? Hiilikuituiset olis kevyet mutta köyhällä ei ole niihin varaa.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  9. #1929
    Oisi uuet renkaat etsinnässä tuohon kikottimeen, nyt alla jotkin Pirellit jotka kuluneet miten sattuu.
    Niistä ei enempää kokemusta kun ostin pyörän niin myöhään syksyllä.
    Aiemmissa pyörissä on ollut metzelerin m3 renkaat ja niistä olen pitänyt.
    Ratahommia ei ole suunnitelmissa, ajo lähinnä seka-ajoa.
    Rengaskoko tarkoitus vaihtaa taakse 190/55.

    Onko kokemuksia jaettavaksi, markkinoilla tuntuu olevan tarjontaa mistä valita.

    Lisäksi ois tarkoitus ois myös hankkia etupään huoltopukki joka nostaa alakolmiosta.
    Onko tietoa sopivasta pukista joka pelaa tässä 12ärrässä parhaiten?
    Mielellään sais tulla sopivalla sovitetapilla ettei tarvis alkaa sorvaileen.
    Viimeksi muokannut: Wesipyssy; 28.02.2012 klo 18:09.
    B-King K8, The Black One.
  10. #1930
    /\ Itse meinaan kokeilla tuota samaa rengasta jolla nyt ajelen FJR:llä eli Michelin 190/55 ZR17 (75W) PILOT ROAD 3

    Tuntuu olevan hyvin pitoa kylmilläkin keleillä.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  11. #1931
    Nuothan mullekin nyt alle menee. Alla oli viimeksi jotkin Dunlopit mutta etunen oli alusta asti huono ja tärisytti ohjausta ja kului aivan muodottomaksi. kokeilin eri ilman paineella mutta vaikutusta oli vain vähän ohjauksen vatkaukseen.
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    /\ Itse meinaan kokeilla tuota samaa rengasta jolla nyt ajelen FJR:llä eli Michelin 190/55 ZR17 (75W) PILOT ROAD 3

    Tuntuu olevan hyvin pitoa kylmilläkin keleillä.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  12. #1932
    Nyt on Kawa taas kotona Penkissäkin ajettu ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Vääntöä löytyy aika mukavasti jo alhaalta. 2500 rpm/100 Nm 3000/132 Nm 4000/142 Nm 4500/152 Nm 5000/155 Nm ja huippuvääntö 175,9 Nm/7360 rpm

    Hyvää työtä Viaberilta (taas kerran)
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  13. #1933
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Nyt on Kawa taas kotona Penkissäkin ajettu ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Vääntöä löytyy aika mukavasti jo alhaalta. 2500 rpm/100 Nm 3000/132 Nm 4000/142 Nm 4500/152 Nm 5000/155 Nm ja huippuvääntö 175,9 Nm/7360 rpm

    Hyvää työtä Viaberilta (taas kerran)
    Kävinkin viaberilla eilen ja näin pyöräsi siinä penkissä...näin myös dynolapun ja hyvältä tosiaan näytti väännöt ja tehot..
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  14. #1934
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Nyt on Kawa taas kotona Penkissäkin ajettu ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Vääntöä löytyy aika mukavasti jo alhaalta. 2500 rpm/100 Nm 3000/132 Nm 4000/142 Nm 4500/152 Nm 5000/155 Nm ja huippuvääntö 175,9 Nm/7360 rpm

    Hyvää työtä Viaberilta (taas kerran)
    hyvät on väänöt,siinähän on enemmän vääntöö kun uudessa zx14r.ssä
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  15. #1935
    Mitä mahtas kustantaa iskarien huolto?On toinen putki vähän nihkeen kostea
  16. #1936
    Käytin eilen omaa kikotinta Bikefoxilla, tuossapa tuota ihmeteltävää:

    http://www.box.com/s/5950ab6fa30dd1c89257
    B-King K8, The Black One.
  17. #1937
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    Käytin eilen omaa kikotinta Bikefoxilla, tuossapa tuota ihmeteltävää:

    http://www.box.com/s/5950ab6fa30dd1c89257
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  18. #1938
    Kytkin mietityttää kun näissä A-koppasissahan on ollut ongelmia sen kestävyyden kanssa.

    Onko kellään kokemuksia tuosta ZX-12 PERFORMANCE CLUTCH KIT käytännössä. toki hintaahan tuolle tulee mutta oispahan kunnossa sen puolesta.
    Huomaako ajossa eroa alkuperäiseen verrattuna ?

    Jenkeissä näkyvät laittavan useasti esim Brocksin jäykempiä jousia vakio kytkimiin mutta eipä se tuota tyyppivikaa poista...
    B-King K8, The Black One.
  19. #1939
    Mulla on tommonen tuossa B-mallissa muttei ole vielä kokemusta tuosta kun pyörä vielä säilytyksessä kaverin tallissa. B;ssä on vissiin vahvempi kytkin alkujaankin? Ei ainakaan vanhassa 41tkm ajetussa näkynyt mitään kuluman merkkejä levyissä.

    Oliko nuo sun pyörän tehot laskettu konetehoksi vai suoraan takikselta? Jos suoraan niin aika hyvät on tehot.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  20. #1940
    Takapyörätehoa tottakai
    B-King K8, The Black One.
  21. #1941
    pyöräkausi alkaa ja pitäs ruveta pyörälle tekeen kevät huoltoa.. Sattuisko keltään löytyyn joutilaana ilman suodattimia?? mieluiten ei vakiot ja tietty hyvä kuntoiset.. Jos löytyy niin voi vastailla tänne tai laittaa privaa.
  22. #1942
    Pitäisi laittaa hankintaan etupään huoltopukki, sellainen alakolmiosta nostava.

    Nyt vinkkiä mikä toimii tässä tusinapyörässä parhaiten jne...

    Takapäätä nostaa Bikeliftin oliko se joku rs-17 . Tämä nostaa perän aika korkealle, varmaan 10-15 cm lattiasta.
    B-King K8, The Black One.
  23. #1943
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    Kytkin mietityttää kun näissä A-koppasissahan on ollut ongelmia sen kestävyyden kanssa.

    Onko kellään kokemuksia tuosta ZX-12 PERFORMANCE CLUTCH KIT käytännössä. toki hintaahan tuolle tulee mutta oispahan kunnossa sen puolesta.
    Huomaako ajossa eroa alkuperäiseen verrattuna ?

    Jenkeissä näkyvät laittavan useasti esim Brocksin jäykempiä jousia vakio kytkimiin mutta eipä se tuota tyyppivikaa poista...
    Omassa moinen sarja brocksin jäykimmillä jousilla. Hyvin pelaa ja miellyttävä ajaa. En oo saanu luistamaa delvaceilla. Muiden öljyjen kanssa ei kokemuksia.
    Jeppistä
  24. #1944
    tiputin keulaa kolmioden läpi ja tosta manuualista ei ainakaan osunut silmään oikeita kiristys momentteja ootteko vetänyt vaan kiinni vai momenttiavaimella ?
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  25. #1945
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    tiputin keulaa kolmioden läpi ja tosta manuualista ei ainakaan osunut silmään oikeita kiristys momentteja ootteko vetänyt vaan kiinni vai momenttiavaimella ?
    Ranteella silleen sopivasti. Eikä tarvi vetää täysillä
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  26. #1946
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    tiputin keulaa kolmioden läpi ja tosta manuualista ei ainakaan osunut silmään oikeita kiristys momentteja ootteko vetänyt vaan kiinni vai momenttiavaimella ?
    Kiristysmomentti on luokkaa 15Nm, eli yllättävän vähän. Älä vedä liian tiukalle, tai muuten iskarin ulkoputket puristuvat karvan liikaa kasaa ja keula ei liiku niin herkästi kuin pitäisi.
    Superbike #7
  27. #1947
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kiristysmomentti on luokkaa 15Nm, eli yllättävän vähän. Älä vedä liian tiukalle, tai muuten iskarin ulkoputket puristuvat karvan liikaa kasaa ja keula ei liiku niin herkästi kuin pitäisi.
    20 Nm näyttää olevan korjausoppaas
    B-King K8, The Black One.
  28. #1948
    Mikäköhän tossa tusinassa on vaihtokuosissa kun naputtaa pienessä vauhdissa (max. 40km/h) ketjuja? Ketjuissa on oikeen mitalla katsottuna sen 20mm varaa liikkua ja ovat hyvässä rasvassa.. Tuossa pukin päällä kun tuota katsoin, ni ketjut hyppii aika iloisesti mut vauhdin lisääntyessä alkavat pyöriä tasaisesti hyppimättä..

    Lieneekö ketjut/rattaat vaihtokunnossa? Rataspakan laakeri tuosta syksyllä vaihdettiin mut ongelma lähinnä lieveni tuosta.. 52tkm mittarissa noilla ketjuilla, et saattaapi vaihto olla ihan aiheellista vai onko muita ideoita?
  29. #1949
    Siellä voipi olla ketjuissa joku linkki jumissa. Itellä ollu samaa ongelmaa joskus. Ketjujen vaihdolla pääsee varmasti, mut voipi koittaa myös överirasvausta ja antaa olla hetken ennenku kuivaa. Tuolla mä sain ongelman poistuun.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  30.  
  31. #1950
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi laittaa hankintaan etupään huoltopukki, sellainen alakolmiosta nostava.

    Nyt vinkkiä mikä toimii tässä tusinapyörässä parhaiten jne...

    Takapäätä nostaa Bikeliftin oliko se joku rs-17 . Tämä nostaa perän aika korkealle, varmaan 10-15 cm lattiasta.
    Höh, eikö oo tietoa, renkaanvaihto lähestyy ja tietoa kaivataan...
    B-King K8, The Black One.
Sivu: 65 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen