Jos 12tkm kohdalla on oikeasti todettu ja mahdollisesti säädetty, eikä hurjia muutoksia ole silloin ollut, niin aika huoletta ajaisin seuraavan välin päähän..
Omassa oli pari limua vaihdettu 24tkm. kohdalla ja 48tkm. mennessä ei ollut oikein mitään muutoksia tapahtunut sillä välillä..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ihan hyvin voi ajaa, säädät sitten syssyllä.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Kuinka monella on bensa mittari kaput ? zx-12r vm.06
Aika monella. Omassakin oli ostettaessa, mutta sain fiksattua kuntoon. Oli uimurin varsi jostain kumman syystä pyörähtänyt stopparin väärälle puolelle ja sähköinen kontakti sitä myöten kadonnut. Ei varmaan kovin yleinen syy näissä kuitenkaan, vaikka monessa tuntuu sama oire olevankin, eli mittari ei jaksa näyttää punarajaa pitemmälle.
GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
Itsellä 04, ja ei ole vielä tarvinnnut venttileitä säätää,
ja myöskin bensamittari tähän asti toiminut. Joka vuosi venttiilit tsekattu.
Parin viikon päästä olis 14R valmis ja sais haettua tuon kotiin.
Kellään takovanteita omassaan? Paljonko niillä lähtee painoa pois? Hiilikuituiset olis kevyet mutta köyhällä ei ole niihin varaa.
ZX10R -08
S1000RR -11
Oisi uuet renkaat etsinnässä tuohon kikottimeen, nyt alla jotkin Pirellit jotka kuluneet miten sattuu.
Niistä ei enempää kokemusta kun ostin pyörän niin myöhään syksyllä.
Aiemmissa pyörissä on ollut metzelerin m3 renkaat ja niistä olen pitänyt.
Ratahommia ei ole suunnitelmissa, ajo lähinnä seka-ajoa.
Rengaskoko tarkoitus vaihtaa taakse 190/55.
Onko kokemuksia jaettavaksi, markkinoilla tuntuu olevan tarjontaa mistä valita.
Lisäksi ois tarkoitus ois myös hankkia etupään huoltopukki joka nostaa alakolmiosta.
Onko tietoa sopivasta pukista joka pelaa tässä 12ärrässä parhaiten?
Mielellään sais tulla sopivalla sovitetapilla ettei tarvis alkaa sorvaileen.
Viimeksi muokannut: Wesipyssy; 28.02.2012 klo 18:09.
B-King K8, The Black One.
/\ Itse meinaan kokeilla tuota samaa rengasta jolla nyt ajelen FJR:llä eli Michelin 190/55 ZR17 (75W) PILOT ROAD 3
Tuntuu olevan hyvin pitoa kylmilläkin keleillä.
ZX10R -08
S1000RR -11
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Nyt on Kawa taas kotonaPenkissäkin ajettu ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Vääntöä löytyy aika mukavasti jo alhaalta. 2500 rpm/100 Nm 3000/132 Nm 4000/142 Nm 4500/152 Nm 5000/155 Nm ja huippuvääntö 175,9 Nm/7360 rpm
Hyvää työtä Viaberilta (taas kerran)
ZX10R -08
S1000RR -11
Mitä mahtas kustantaa iskarien huolto?On toinen putki vähän nihkeen kostea![]()
Käytin eilen omaa kikotinta Bikefoxilla, tuossapa tuota ihmeteltävää:
http://www.box.com/s/5950ab6fa30dd1c89257
B-King K8, The Black One.
Kytkin mietityttää kun näissä A-koppasissahan on ollut ongelmia sen kestävyyden kanssa.
Onko kellään kokemuksia tuosta ZX-12 PERFORMANCE CLUTCH KIT käytännössä. toki hintaahan tuolle tulee mutta oispahan kunnossa sen puolesta.
Huomaako ajossa eroa alkuperäiseen verrattuna ?
Jenkeissä näkyvät laittavan useasti esim Brocksin jäykempiä jousia vakio kytkimiin mutta eipä se tuota tyyppivikaa poista...
B-King K8, The Black One.
Mulla on tommonen tuossa B-mallissa muttei ole vielä kokemusta tuosta kun pyörä vielä säilytyksessä kaverin tallissa. B;ssä on vissiin vahvempi kytkin alkujaankin? Ei ainakaan vanhassa 41tkm ajetussa näkynyt mitään kuluman merkkejä levyissä.
Oliko nuo sun pyörän tehot laskettu konetehoksi vai suoraan takikselta? Jos suoraan niin aika hyvät on tehot.
ZX10R -08
S1000RR -11
Takapyörätehoa tottakai
B-King K8, The Black One.
pyöräkausi alkaa ja pitäs ruveta pyörälle tekeen kevät huoltoa.. Sattuisko keltään löytyyn joutilaana ilman suodattimia?? mieluiten ei vakiot ja tietty hyvä kuntoiset.. Jos löytyy niin voi vastailla tänne tai laittaa privaa.
Pitäisi laittaa hankintaan etupään huoltopukki, sellainen alakolmiosta nostava.
Nyt vinkkiä mikä toimii tässä tusinapyörässä parhaiten jne...
Takapäätä nostaa Bikeliftin oliko se joku rs-17 . Tämä nostaa perän aika korkealle, varmaan 10-15 cm lattiasta.
B-King K8, The Black One.
tiputin keulaa kolmioden läpi ja tosta manuualista ei ainakaan osunut silmään oikeita kiristys momentteja ootteko vetänyt vaan kiinni vai momenttiavaimella ?
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Mikäköhän tossa tusinassa on vaihtokuosissa kun naputtaa pienessä vauhdissa (max. 40km/h) ketjuja? Ketjuissa on oikeen mitalla katsottuna sen 20mm varaa liikkua ja ovat hyvässä rasvassa.. Tuossa pukin päällä kun tuota katsoin, ni ketjut hyppii aika iloisesti mut vauhdin lisääntyessä alkavat pyöriä tasaisesti hyppimättä..
Lieneekö ketjut/rattaat vaihtokunnossa? Rataspakan laakeri tuosta syksyllä vaihdettiin mut ongelma lähinnä lieveni tuosta.. 52tkm mittarissa noilla ketjuilla, et saattaapi vaihto olla ihan aiheellista vai onko muita ideoita?
Siellä voipi olla ketjuissa joku linkki jumissa. Itellä ollu samaa ongelmaa joskus. Ketjujen vaihdolla pääsee varmasti, mut voipi koittaa myös överirasvausta ja antaa olla hetken ennenku kuivaa. Tuolla mä sain ongelman poistuun.
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5