Sivu: 62 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1831:stä 1860:een 2624:sta
  1. #1831
    Nyt on sitten keulassa Öhlinsin jouset ja takana saman firman takajousi. Vasta ehtinyt tehdä pienen testilenkin, mutta tuntuma on kuin olis renkaat liimattu tiehen kiinni, kun vertaa vanhaan jousitukseen.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  2. #1832
    Mistä tilasit öhlärit? edit. Niin ja onko sulla takana pelkkä jousi vai koko iskari Öhläriä?

    Voisin tietty laittaa WP:n tuotettaki kerta takana on jo WP, niin säilyy sitten tuo merkkien harmonia tasapainossa *



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  3. #1833
    Lainaa (slip @ Heinä. 22 2011,11:46) kirjoitti
    Mistä tilasit öhlärit? edit. Niin ja onko sulla takana pelkkä jousi vai koko iskari Öhläriä?

    Voisin tietty laittaa WP:n tuotettaki kerta takana on jo WP, niin säilyy sitten tuo merkkien harmonia tasapainossa *
    Noi on tilattu ja asennettu Malmin MJL-huollossa. Takana on koko iskari ja edessä pelkät jouset.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  4. #1834
    Lainaa (qazwsx @ Heinä. 22 2011,13:50) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Heinä. 22 2011,11:46) kirjoitti
    Mistä tilasit öhlärit? edit. Niin ja onko sulla takana pelkkä jousi vai koko iskari Öhläriä?

    Voisin tietty laittaa WP:n tuotettaki kerta takana on jo WP, niin säilyy sitten tuo merkkien harmonia tasapainossa *
    Noi on tilattu ja asennettu Malmin MJL-huollossa. Takana on koko iskari ja edessä pelkät jouset.
    tais olla halpa setti ,paljonko otti asennuksista,on pikkasen vaikeeta näköjään saada yhtä vaihde näyttöö ensin tuli gipron ds ja eihän se sovi tohon 03.seen ja sit kun sai oikeen niin kiinalainen oli liimannut kannen ihan vituilleen *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  5. #1835
    Lainaa (tl72 @ Heinä. 22 2011,15:55) kirjoitti
    Lainaa (qazwsx @ Heinä. 22 2011,13:50) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Heinä. 22 2011,11:46) kirjoitti
    Mistä tilasit öhlärit? edit. Niin ja onko sulla takana pelkkä jousi vai koko iskari Öhläriä?

    Voisin tietty laittaa WP:n tuotettaki kerta takana on jo WP, niin säilyy sitten tuo merkkien harmonia tasapainossa *
    Noi on tilattu ja asennettu Malmin MJL-huollossa. Takana on koko iskari ja edessä pelkät jouset.
    tais olla halpa setti ,paljonko otti asennuksista,on pikkasen vaikeeta näköjään saada yhtä vaihde näyttöö ensin tuli gipron ds ja eihän se sovi tohon 03.seen ja sit kun sai oikeen niin kiinalainen oli liimannut kannen ihan vituilleen *
    Kyllähän tolle hintaa tuli, joku 1700 ja risat, osineen.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  6. #1836
    Lainaa (Mika 14R @ Heinä. 14 2011,18:15) kirjoitti
    Kuvasta aika vaikee päätellä kokoa, mutta luultavasti samaa sarjaa suositellun kanssa. Tossa ei vaan kuvan perusteella tuu bensasihtiä mukana, joten joku noista walbron sisarmalleista ois saattanu olla sopivampi, varsinkin kun niissä mallista riippuen on erimalliset imupäät.

    Kaasuilla kannattaa ehdottomasti käyttää sitä 2 lb pulloa ni saa useamman varttimaililähdön yhdellä täytöllä. Ja pulloja kannattaa muutenkin olla vähintään kaksi.
    Boschin bensapumppu tuli hommattua, sami sanoi et samaa käyttävät busassa yleensä...pitäs istua kuulemma pienen modaamisen jälkeen! 2lb pullot näyttäs olevan kortilla vähän joka puolella...
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  7. #1837
    dynotunella ainakin on noita pulloja ,pitäs vissiin itsekin tilata kun toi sarjassa tullut pullo on aika pieni
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  8. #1838
    Kertokaas, kun staattorin kanne ja rattaan kotelon välistä sieltä ylhäältä syvältä lähtee ilmeisesti joku huohotin putki? Mihin se toinen pää tulee? Koitin selata manuskaa mutta ei löytynnä..

    edt: Ny se pyörii tuossa startin päällä jossain...



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  9. #1839
    Moro! Lyhempi suora pätkä tulee askiin ja kun käännät sen toisen pään osoittamaan ylöspäin niin ilmanputsarikotelossa (rungossa) pitäisi olla kohdillaan putken pätkä johon se käy. Jos kyse on huohotinputkesta.
    E. Ehkä se näkyy tässä.
    http://www.ronayers.com/Fiche....(B1_B2)
    Tässä askista lähtö - 92005
    http://www.ronayers.com/Fiche....se(1_2)



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  10. #1840
    Tässä taas muutama ratavideo ZX-12R:llä, jälkimmäisessä tuli lähes heitettyä highside...
    Ahvenisto 11.7.11 / kooste kolmesta ajosetistä
    http://www.youtube.com/watch?v=8UB-sZgYdUg


    Ahvenisto 11.7.11 / 1kpl koko ajosetti
    http://www.youtube.com/watch?v=5c6-MbTggM4


    Alastaro 25.7.11 läheltä piti-highside
    http://www.youtube.com/watch?v=CLDPlM3y1Nc
    Tuli mentyä vähän kylki maassa. Oli lähellä etten lentänyt sarvien yli, tankin päälle tipahdin. Tässä lopputulos:




    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  11. #1841
    Moro, ei kellään sattus nurkissa olemaan ti forcen vaimeninta.
    Vois vaikka ostaa pois.
  12. #1842
    Monesti on varmaan ollut juttua asiasta mutta kysyn nyt kuitenkin että, ovatko nuo 2002 mallin katteet jotenkin poikkeavat 2004 mallista?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #1843
    jos puhut b mallista niin ei. (paitsi eri värejä)



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  14. #1844
    a-mallissa 2000-2001 on ihan hitusen muodoiltaan poikkeavat ja kiinnityskohdiltaankin kun vertaa b-malliseen 2002-2006. eivät sovi keskenään ristiin kuin ehkä isolla työllä ja väkivallalla.

    sitten taas monia a-mallisia on myynnissä muka 2002 mallisina, se voi sekottaa asioita.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #1845
    mistäköhän löytyisi hyvin istuvat ja laadukkaat katteet tuohon b-malliin kun alkuperäiset maksavat vissiin jokseenkin liikaa?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #1846
    Ketään halukasta commanderin omistajaa joka haluaisi testata tuota ignition modulea omassa pyörässään (vm 04-05) ihan vaan josko se sattuisi toimimaan...itsellä kun kaasuja laiteltiin ja kaikkia softia päiviteltiin (commander/i- module/hub) niin ei enään saatu pyörää modulen ollessa paikallaan toimimaan vaan kävi kolmella...heti kun modulen irroitti, pyörä alkoi käymään normaalisti. Ei viitsis vielä heittää vesilintua sillä jos se nyt ei oliskaan rikki...?



    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  17. #1847
    Hehkutetaan nyt täälläkin vielä että kova tarve ois -01 sopivalle korkeammalle pleksille... Ei mikään kiire ois mutta reissuun enää viikko
    Jäi tilaukset uudesta tekemättä ajoissa ja viime viikolla vastattiin että toimitus kestäisi melkein kuukauden
    - Drifter -
  18. #1848
    Kawabata selostaa miten siihen voi jesarilla vetää sellaisen pikku lipan ni ei mee reissu pommiin
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #1849
    Joo kyllä siinä tämmönen patentti pitää tehdä ettei tuuli viipota ja mahdollinen sade tunge kauluksesta sisään.
    Viikonloppuna kaivelemaan muovinpalasia varastosta...
    - Drifter -
  20. #1850
    Morjesta!

    Tuli tuossa pari päivää sitten ostettua -04 musta tusiainen! Edellinen pärrä oli Gen I busa ja ainakin kawalla ajetun 500km perusteella pakko sanoa että kyllä se kasawika vaan on ajoasennoltaan, ketteryydeltää ja fun factoriltaan parempi peli! jes
    Ei sillä että busa ois ollu huono, sehän oli taivaallisen hyvä.

    PC, Yoshimura TRS putki ja K&N on paikallaan, dynotetty ilmeisesti oulun bike foxilla (ellen väärin muista mitä myyjä puhutteli), 178hp / 146nm. En tiedä kuinka yliampuvat tulokset nuo sitten ovat..?

    Samaa "vikaa" on tässä kuin ilmeisesti kaikilla muillakin, eli ennen ~2500-2700 kierrosta ei tapahdu mitään, mutta tuo lienee ominaisuus näissä PC/putkiviritetyissä tusinoissa? Kaippa tuo säästää vähän pyörääkin ku ei tuu ajeltua alle 3k kierroksilla.

    Ketjun oon kokonaisuudessa lueskellu läpi, kyllä siihen useampi ilta vierähtiki.. Noista etupään laakereista kuitenki kysyisin vielä uudestaan, että syökö tuo B malli niitä vai ei? Jotain parannuksiahan siihen oli tehty, joku reikä kai tukittu ettei mene paskaa sisään tms? Pyörällä ajettu 38tkm ja jotain vikinää kuuluu kun kääntää kävelyvauhdilla jyrkästi vasemmalle.


    -s
  21. #1851
    Lainaa (jake12r @ Heinä. 17 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Heinä. 17 2011,08:54) kirjoitti
    Sellainen "ominaisuus" pari kertaa Kawassa ilmennyt, niin kuin akku olis ihan loppu. Ei jaksa starttia pyörittää lainkaan tai ehkä ihan vaivoin.

    Eilen illalla ajelin ruuhkassa ja flekti huusi vähän väliä. Tulin kotiin, sammutin koneen. Avasin tallin oven ja piti pyörä ajaa sisään niin ei enää käynnistynyt.

    Nyt aamulla kävin kokeilemassa niin komiasti startti pyöri.

    Nyt kun mietin niin ehkä aiemminkin tilanne ollut se että kone on ollut kuuma. Mihin koneen kuumuus vois vaikuttaa? Akkuun?

    Kokemuksia, ideoita?
    Uusi akkukaan ei pelasta välttämättä. Flekti hörppää virrat akusta ja vielä kun kone on kuuma niin ei jaksa heti pyörittää. Yleensä jos akku ok niin 10min odotus riittää ja homma pelittää entiseen malliin
    ... tai näin olen ainakin käsittänyt. Tuo startin huolto varmasti auttaa kans
    Startti putsattu, ei mitään erityisen paljon likaa ollut. Hiilet ok näköiset. Mutta ongelma ei poistunut. Eli kai se pitää akku vielä uusia.

    Olis sitä välillä kiva jonnekin pysähtyä pieneks hetkeks. Pitäis tosin kotipihassa testata ensin että kauanko pyörän pitää antaa jäähtyä että taas lähtee.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  22. #1852
    Lainaa (prinne @ Syys. 02 2011,09:21) kirjoitti
    Startti putsattu, ei mitään erityisen paljon likaa ollut. Hiilet ok näköiset. Mutta ongelma ei poistunut. Eli kai se pitää akku vielä uusia.

    Olis sitä välillä kiva jonnekin pysähtyä pieneks hetkeks. Pitäis tosin kotipihassa testata ensin että kauanko pyörän pitää antaa jäähtyä että taas lähtee.
    Itellä teki kans viime syksynä tuota ettei lähtenyt kuumana käyntiin, ei jaksanut pyörittää. Tänä keväänä uus akku ja ei mitään ongelmaa käynnistyksen kanssa.
    Voiskohan olla niin että huono akku yhdistettynä jonkin osan/osien lämpölaajenemiseen koneessa aiheuttaa tuon ettei kuumana jaksa pyörittää? Mulla ainakin noin 20min jäähtymisen jälkeen lähti taas käyntiin.
  23. #1853
    Lainaa (metzuri @ Elo. 25 2011,21:02) kirjoitti
    Joo kyllä siinä tämmönen patentti pitää tehdä ettei tuuli viipota ja mahdollinen sade tunge kauluksesta sisään.
    Viikonloppuna kaivelemaan muovinpalasia varastosta... *
    Joo, tuli tehtyä semmonen säädettävä lippa tohon orkkisplexiin ja oli siitä jotain henkistä apua reilun 3 tonnin keikalle.
    Seuraavalla reissulla pitää olla vähän muutakin mietittynä...
    - Drifter -
  24. #1854
    Lainaa (Murina @ Elo. 25 2011,11:31) kirjoitti
    Kawabata selostaa miten siihen voi jesarilla vetää sellaisen pikku lipan ni ei mee reissu pommiin *
    hehiö. joo, laitoin vanhan kypärän visiirin nippusiteillä ja jeesuksen keksinnöllä - teipillä tuulta ohjaamaan. se pikkuisen auttaa kun sen laittaa sopivalle korkeudelle.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  25. #1855
    Lainaa (prinne @ Syys. 02 2011,09:21) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Heinä. 17 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Heinä. 17 2011,08:54) kirjoitti
    Sellainen "ominaisuus" pari kertaa Kawassa ilmennyt, niin kuin akku olis ihan loppu. Ei jaksa starttia pyörittää lainkaan tai ehkä ihan vaivoin.

    Eilen illalla ajelin ruuhkassa ja flekti huusi vähän väliä. Tulin kotiin, sammutin koneen. Avasin tallin oven ja piti pyörä ajaa sisään niin ei enää käynnistynyt.

    Nyt aamulla kävin kokeilemassa niin komiasti startti pyöri.

    Nyt kun mietin niin ehkä aiemminkin tilanne ollut se että kone on ollut kuuma. Mihin koneen kuumuus vois vaikuttaa? Akkuun?

    Kokemuksia, ideoita?
    Uusi akkukaan ei pelasta välttämättä. Flekti hörppää virrat akusta ja vielä kun kone on kuuma niin ei jaksa heti pyörittää. Yleensä jos akku ok niin 10min odotus riittää ja homma pelittää entiseen malliin
    ... tai näin olen ainakin käsittänyt. Tuo startin huolto varmasti auttaa kans
    Startti putsattu, ei mitään erityisen paljon likaa ollut. Hiilet ok näköiset. Mutta ongelma ei poistunut. Eli kai se pitää akku vielä uusia.

    Olis sitä välillä kiva jonnekin pysähtyä pieneks hetkeks. Pitäis tosin kotipihassa testata ensin että kauanko pyörän pitää antaa jäähtyä että taas lähtee.
    mun tusinaan on tänä kesänä ilmaantunut ihan samanlainen oire. kun ajan esim. muutaman kaupan kautta, pikapysähdys 2-3 kertaa, niin eipä enää jaksakaan startata käyntiin ekalla, tokalla eikä lähde kolmannella starttauksellakaan käyntiin, sitten akku jo antautuukin ja ei edes pyöritä. 2010 uusin akun. se on joku ns. halpis. tuntuu ettei vain virta riitä kun koneen ollessa lämmin yrittää startata lyhyiden pyrähdysten ja lyhyiden pysähdysten jälkeen.

    aiempi boschin akku ei tehnyt tällaista koskaan vaikka oli loppuaikoina jo vähintään 6 vuotta vanha.

    nyt olen joutunut turvautumaan muutaman kerran työntöapuunkin ja silleen lähtee ihan ok kyllä.

    sama vika jos ajan esim. 500 metriä huoltiksen pihaan, tankkaan, maksan, niin eipä lähde käyntiin. mutta kun odottelen n. 20 min, niin taas lähtee ok.

    uudet akut ovat ilmeisesti niin paskoja etteivät enää riitä. jostain luin, että ympäristösyistä vuoden 2006 jälkeen akkujen lyijyä olisi vähennetty 25% aiempaan verrattuna ja sehän selittäisi tätäkin. vieläkö saisi jostain hapottamattoman vanhan akun.

    tietysti yksi perinteinen oirekuvaan sopiva juttu oli, että onko venttiilit jo tulleet kantamisen rajoille. no se pitää tietty tarkistaa, mutta helpommalla selviäisi asia akkua vaihtamalla. jos löytyisi hyvä akku, niin näkisi käynnistyvyyden taas. jos oire jatkuu, niin toki venatkin pitää tsekata.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #1856
    ^ Eikös tuo kun työntämällä lähtee kuitenkin kuumana käyntiin sulje pois tuon venttiilien kantamisen?

    Tänään penkitettiin oma pyörä vakioputkistolla Viaberissa, 160 hv 10040 rpm/125Nm /7440 rpm.

    10 hv tipahti tehot Muzzyn kokoputkeen verrattuna.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  27. #1857
    Lainaa (qazwsx @ Syys. 22 2011,22:56) kirjoitti
    ^ Eikös tuo kun työntämällä lähtee kuitenkin kuumana käyntiin sulje pois tuon venttiilien kantamisen?

    Tänään penkitettiin oma pyörä vakioputkistolla Viaberissa, 160 hv 10040 rpm/125Nm /7440 rpm.

    10 hv tipahti tehot Muzzyn kokoputkeen verrattuna.
    kyllähän se sen sulkee jo pois. hyvä huomio.

    vakioputkistoa itekin miettiny takaisin laittaa. hiljenis ainakin hurjasti kun nykypömpeli on jo liian kovaääninen korvatulpat korvissakin. liekö 110 db. voisin myydäkin sen pömpelin ja ne virikäyrästöt: on semmonen micron serpentin hydrotech eli ne litistetyt ja kyllä lisäävät kierrosherkkyyttä selkeästi. pönttönä on muzzyn titaani, jossa mukana täydet äänet ja tehot. haluaisko joku semmoset?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  28. #1858
    Tuli vaan mieleen ettei olisi laturi vika,kuumana ei jaksa ladata,oireet semmoiset.Volttimittari akun rinnalle josta näkyy kun kaasuttaa jännite pikkasen nousee 12voltista 14:sta kun ok tai osaa katsoa ajovaloja kun kirkastuu kun kaasuttaa.Sekin on hyvä tietää akuista että kun kuormitat sitä jännite laskee ilman latausta ja kun kuorma pois niin jännite nousee akun viilennettyä.Aikoinaan talvella sahasin auton akun tyhjäksi talvella ja meinasin kaverilta työpäivän jälkeen pyytää apuvirtaa mutta en tarvinutkaan kun jaksoi tauon jälkeen pyörittää omillaan
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  29. #1859
    "vakioputkistoa itekin miettiny takaisin laittaa. hiljenis ainakin hurjasti kun nykypömpeli on jo liian kovaääninen korvatulpat korvissakin. liekö 110 db. voisin myydäkin sen pömpelin ja ne virikäyrästöt: on semmonen micron serpentin hydrotech eli ne litistetyt ja kyllä lisäävät kierrosherkkyyttä selkeästi. pönttönä on muzzyn titaani, jossa mukana täydet äänet ja tehot. haluaisko joku semmoset?"

    Joo, saattaisi löytyä käyttöä..., riippuu hinnasta. Pistätkö vaikka yv:llä ehdotusta miten ja millä hinnalla pömpelit vaihtaisivat omistajaa ja olisiko vakiokäyrillä varustetulla pörinäpömpelillä vaihtoarvoa.

    Edit typoja.



    * Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
  30.  
  31. #1860
    Kysellään nyt ensin täältä tietoja sekä mielipiteitä vaikka ei ehkä oikea paikka olekaan.
    Kyse on pyörän turbottamisesta ja sen laillisuudesta. Eli mua kiinnostaa pääsääntöisesti se että minkälaisia sanktioita kyseisestä asiasta on tullut kun miliisit on asiasta kiinnostuneet?
    Tai onko ne yleensäkään ollut kiinnostuneita tuollaisista tekniikka muutoksista kun ovat tiellä pysäytelleet?
    Kun ei turbotusta vissiin kovin näkymättömästi pysty tekemään,aina sieltä jostain kyljestä näkyy putsari kurkkivan.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 62 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen