Sivu: 56 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 2624:sta
  1. #1651
    Lainaa (Murina @ Huhti. 19 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 19 2011,20:17) kirjoitti
    Mitäs eroa 00 - 03 vuosimallin koneilla on? Äkkiseltään en keksi mitään. Vasta tuplaflextien kanssa tuli erilainen etukiinnitys.
    Eipä juuri hirveästi. Pyörintätunnistin on eri nokalla, se pitää vaihtaa alkuperäiseen paikkaan jos/kun käyttää vanhaa ecu:a.

    Painavampi vauhtipyörä...erilainen kaasuläpän pylpyrä.. ja jostain syystä staattorin kansi ei ole samanlainen mutta sillä nyt ei ole seksuaalista merkitystä.
    Onkos tää helppo modi tehdä vai fiksumpaa metästää b-malli ecu ebaysta.
    Jeppistä
  2. #1652
    Lainaa (jake12r @ Huhti. 19 2011,21:27) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Huhti. 19 2011,20:38) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Huhti. 14 2011,01:08) kirjoitti
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 12 2011,21:05) kirjoitti
    nyt kun sai ton dynojetin shifterin toimiin niin aika usein 2 .selta 3.selle vaihtaessa löytyy välivapaa ,onko muilla samanlaista onkelmaa, katkoaika on 90ms
    Kuten jo aiemmin mainittiinkin, niin shifterin kanssa käännetty kaavio, ja mulla on aina ollut katkoaika luokkaa 60ms.
    Tänään ihmettelin tuota ja miten te ootte tuon kääntänyt kun se vaihteistosta tuleva tappi on liian lyhyt ainakin jos haluaa pitää eturattaan suojakopan kiinni?
    kulmahiemokoneella hipaset siivun pois siitä vaihdeakselista niin soppii hyvin
    itse laitoin prikan siihen vaihdevivun *väliin, niin mahtu ilman rälläköintiä
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  3. #1653
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 19 2011,21:55) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Huhti. 19 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 19 2011,20:17) kirjoitti
    Mitäs eroa 00 - 03 vuosimallin koneilla on? Äkkiseltään en keksi mitään. Vasta tuplaflextien kanssa tuli erilainen etukiinnitys.
    Eipä juuri hirveästi. Pyörintätunnistin on eri nokalla, se pitää vaihtaa alkuperäiseen paikkaan jos/kun käyttää vanhaa ecu:a.

    Painavampi vauhtipyörä...erilainen kaasuläpän pylpyrä.. ja jostain syystä staattorin kansi ei ole samanlainen mutta sillä nyt ei ole seksuaalista merkitystä.
    Onkos tää helppo modi tehdä vai fiksumpaa metästää b-malli ecu ebaysta.
    Ei pitäisi olla mikään paha rasti. Sulla on varmaan vanha kone niin siitä siirrät pako nokan ja sen ajoitus sensorin. Sitä sensoria kun ei voi vain vaihtaa kun nokassa ei oo sille paikkaa.. Nokat ovat muuten identtisiä. Jos ecun vaihtaa menee koko johtosarja ja nippu muita komponentteja uusiksi kuten esm mittaristo jne jne. Joku tosin tais tehdä jotain palikkaa jonka vaihtamalla tuota nokka swappia ei tarvi tehdä.

    kawasakiworldissa on tosta juttuakun siellä ovat noita swappeja tehneet. Tee sinne jotain engine swap ecu hakua tjs.


    http://kawasakiworld.com/zx-12r/2901...changable.html

    http://kawasakiworld.com/zx-12r....er.html

    tossa pari threadia mutta siellä on kyllä parempiakin, ei jaksa nyt hakee. Jenkit vaan on niin yksinkertaisia että puolet on aina ihan bullia *



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  4. #1654
    Meneeköhän 00 vuosimallin kansi 02-03 mosaan enempi kitisemättä?
    Jeppistä
  5. #1655
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 20 2011,14:04) kirjoitti
    Meneeköhän 00 vuosimallin kansi 02-03 mosaan enempi kitisemättä?
    Eipä siinä tainnu muuta eroa olla kuin se kiinnityskohta joka tulee sitten runkoon, siis aika merkittävä kuitenkin.. jos nyt oikein muistan. Kannattaa tarkistaa.
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  6. #1656
    Lainaa (jake12r @ Huhti. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 20 2011,14:04) kirjoitti
    Meneeköhän 00 vuosimallin kansi 02-03 mosaan enempi kitisemättä?
    Eipä siinä tainnu muuta eroa olla kuin se kiinnityskohta joka tulee sitten runkoon, siis aika merkittävä kuitenkin.. jos nyt oikein muistan. Kannattaa tarkistaa.
    Joo, mutta käsittääkseni sen A mallin kiinnityksen saa kyllä taiteiltua siihen uuteenkin, ts siinä on pulteille "paikat" tarvii vain porata ja tehdä kierteet. Tai näin ainakin mä oon käsittänyt.

    Toki voi hommata ne kiinnikeraudat ja flektit ni ei tarvi sitä säätää.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  7. #1657
    Lainaa (Murina @ Huhti. 20 2011,22:34) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Huhti. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 20 2011,14:04) kirjoitti
    Meneeköhän 00 vuosimallin kansi 02-03 mosaan enempi kitisemättä?
    Eipä siinä tainnu muuta eroa olla kuin se kiinnityskohta joka tulee sitten runkoon, siis aika merkittävä kuitenkin.. jos nyt oikein muistan. Kannattaa tarkistaa.
    Joo, mutta käsittääkseni sen A mallin kiinnityksen saa kyllä taiteiltua siihen uuteenkin, ts siinä on pulteille "paikat" tarvii vain porata ja tehdä kierteet. Tai näin ainakin mä oon käsittänyt.

    Toki voi hommata ne kiinnikeraudat ja flektit ni ei tarvi sitä säätää.
    B mallin mosan etukiinnikkeet ei vaan taida sopia A mallin runkoon. No kuhan saan ton sekasikiön siihen pisteeseen että naittamista pääsee edes yrittämään niin sittenhän ollaan viisaampia.
    Jeppistä
  8. #1658
    pysyykö muilla veden ,pinta paisuntasäiliössä samalla tasolla,eilen huomasin että pinta oli ala rajalla pistin vähän lisää ja tänään sama homma ,eikun ajoin lämpimäks ei mitään vuotoja ,nyt sitten olikin pinta yli ylärajan varmaan saman verran mitä olin lisännyt ,öljykorkissa oli *tatinaa mutta tarkastus ikkunasta katottuna öljy oli normaalia ja pinta ei ollut noussut ,jos tossa menis öljyt ja vedet sekasin kyllähän se pintakin nousis
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  9. #1659
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 23 2011,15:31) kirjoitti
    pysyykö muilla veden ,pinta paisuntasäiliössä samalla tasolla,eilen huomasin että pinta oli ala rajalla pistin vähän lisää ja tänään sama homma ,eikun ajoin lämpimäks ei mitään vuotoja ,nyt sitten olikin pinta yli ylärajan varmaan saman verran mitä olin lisännyt ,öljykorkissa oli *tatinaa mutta tarkastus ikkunasta katottuna öljy oli normaalia ja pinta ei ollut noussut ,jos tossa menis öljyt ja vedet sekasin kyllähän se pintakin nousis
    kuumana on vähän ylempänä ja kylmänä alempana kuitenkin suht lähellä max-viivaa. käydessä ollessa on kierrossa. öljyä olisi nesteenkin seassa, jos ne sekoittuisivat.

    a- ja b-malleissa on kiinnityskohdat erit, siis a-mallin runkoon menee a-mallin kansi, ja b-keskenään, mutteivät ristiin ilman temppuja.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #1660
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 13 2011,18:39) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Huhti. 13 2011,10:41) kirjoitti
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 12 2011,21:05) kirjoitti
    nyt kun sai ton dynojetin shifterin toimiin niin aika usein 2 .selta 3.selle vaihtaessa löytyy välivapaa ,onko muilla samanlaista onkelmaa, katkoaika on 90ms
    Käännä kaavio toisinpäin niin loppuu välivapaat. Toki katkoajat vaikuttaa kans, mut tuo oli suurin ongelma mulla aikoinaan. käännetyllä kaaviolla ei ole välivapaita löytyny
    joo pitää ekana koittaa säätää pedaalia.oli viime kesänä toi vaihdettu kaavio ja onnistuin sählään sen kanssa,näytti muuten olevan vihdoin toi hallin lähtöjärjestys päivitetty ja nimi listassa joten tilasin ton speedohealerin luottaen siihen että 300 menee rikki ,eikös jollain tommonen ollut ja vielä toiminutkin ?
    Omassa mopottimessa on tuo healeri ja penkissä saatiin vähän pidemmillä välityksillä 325kmh. Toimii! Vielä en oo päässy virallisesti koittamaan mut oon tyytyväinen kaikkeen yli 300kmh todellista.

    Itsellä kans shifteri(bensansyötön katkaiseva) lyö välivapaata joskus. Vika taitaa olla vivun asennossa, kun jalka jää *helposti vaihdon jälkeen "lepäämään" vivun alle, eikä päästä kaikkia löysiä pois. Pitää koittaa säätää vivun asentoa hieman ylemmäs.
    "If speed kills, I'm a dead man"
  11. #1661
    No ei sillä mitä penkissä saa ole mitään tekemistä sen kanssa mitä jaksaa todellisuudessa kulkea. Sen penkissä saatavan nopeuden voit jo välityssuhteista ja kierrosluvusta laskea. Eli se kertoo miten nopeasti takarengas pyörii käytettävällä vaihteella rajoittimeen vedettäessä.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  12. #1662
    kyllä vituttaa käytin kawan penkissä ja tulos 157 hp ja vääntö 118 säädettynä,akran koko putkella pitäs olla pikkasen eri lukemat, pitäiskö toi takapää olla liinoilla kiinni kun penkitetään kun nyt ei ollut ,speedo healeri ilmeisesti toimii kun oli sentään 311kmh
    vauhtia, ihmetytää kun tuntuu vireeltä peliltä vai onks toi nyt se tooosi tiukka penkki
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  13. #1663
    Lainaa (SMRacing @ Huhti. 27 2011,17:24) kirjoitti
    No ei sillä mitä penkissä saa ole mitään tekemistä sen kanssa mitä jaksaa todellisuudessa kulkea. Sen penkissä saatavan nopeuden voit jo välityssuhteista ja kierrosluvusta laskea. Eli se kertoo miten nopeasti takarengas pyörii käytettävällä vaihteella rajoittimeen vedettäessä.
    Eiköhän tossa nyt ollut kyse siitä toimiiko speedohealeri 300kmh rajoittimen ohittajana. Sitä kommentoitiin että toimii. Kukaan ei väittänyt että pyörä noin kovaa menee kentällä.

    Vaikka taitais jotain potentiaalia olla oikeastikin kun muistelen että meni kaasuakin koneeseen?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #1664
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 27 2011,18:39) kirjoitti
    kyllä vituttaa käytin kawan penkissä ja tulos 157 hp ja vääntö 118 *säädettynä,akran koko putkella pitäs olla pikkasen eri lukemat, pitäiskö toi takapää olla liinoilla kiinni kun penkitetään kun nyt ei ollut ,speedo healeri ilmeisesti toimii kun oli sentään 311kmh
    vauhtia, ihmetytää kun tuntuu vireeltä peliltä vai onks toi nyt se tooosi tiukka penkki
    Missä penkitit?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #1665
    kaasut on vielä tallissa ja team laineella käytin penkissä ,pitää käyttää uudestaan kx centerissä eikös siellä nyt ainakin ole muitakin tusinoita käytetty ,jaaha piti lisätä toi käppyrä mutta se on pdf.nä eikä perkele onnistu millään



    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  16. #1666
    tässä käppyrä
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  17. #1667
    Paskaako noilla numeroilla jos vaan muuten ovat linjassa penkin muihin tuloksiin. Jossain mitattu 190hp ja esim itsellä kans vajaa 160hp.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #1668
    Sama, toinen penkki 165hp 131Nm ja toinen 194hp ja 155Nm että seja sama. Kuhan on säädöissä ja toimii eikä venttiilit mee poikki
    Jeppistä
  19. #1669
    ei ollut vertailupohjaa kun penkittää ilmeisesti monkijöitä,kyllähän kawa senverran pöhisi ettei kaverin pakokaasun keruu putki kestänyt *
    kyllä se säädöissä tuntuu olevan ,paskat numeroista mutta pitää käyttää jossain ihan oman mielenrauhan vuoks *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  20. #1670
    Pistäkääs muuten käppyröitä tänne jos löytyy, ja vaikka paikka missä penkitetty, tehojahan näillä ei voi vertailla mutta antaa varmaan sitten jotain osviittaa.


    Full Muzzy + PC3, http://www.dyno-might.fi/

    Sen verta kommentoin että penkki näyttää olevan sama Dynojetin penkki kuin tl72:n käyttämässä paikassa, olosuhteet taas huonommat. (lämpö, kosteus jne)

    Takapää pitää liinottaa jos rengas luistaa, käppyrääs kun katsoo niin ei ole luistanut. Monet kyllä laittaa liinat automaattisesti, ainakin missä mä oon käyny.





    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  21. #1671
    nokun vähän pyörittelee noita numeroita niin en taida vaivautua penkitään uudestaan ekaks ottaa ton sääkorjaimen pois niin on jo 164 sae hp sittenkun toi std kuullostaa paremmmalta niin on jo 170,56 std hp koneteho on vielä parempi niin sehän on jo 191 hp ja ei pidä unohtaa tehtaan lupaamaa 12 hepan ramair tehoa niin sehän on sitten 203 hp, hirvee tykki *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  22. #1672
    Tuli talven jälkeen hieman käyntiongelmia Tusinaan. Elikkäs ei meinaa aina pysyä tyhjäkäynnillä vaan sammuilee. Välillä taas käy ihan normaalisti. Ryypyllä pysyy sit käynnnissä. Kiertää ja kulkee muuten ongelmitta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ongelmat alkoivat vasta nyt keväällä. Ehdotuksia?
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  23. #1673
    Lainaa (Kawahtaja @ Huhti. 28 2011,19:59) kirjoitti
    Tuli talven jälkeen hieman käyntiongelmia Tusinaan. Elikkäs ei meinaa aina pysyä tyhjäkäynnillä vaan sammuilee. Välillä taas käy ihan normaalisti. Ryypyllä pysyy sit käynnnissä. Kiertää ja kulkee muuten ongelmitta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ongelmat alkoivat vasta nyt keväällä. Ehdotuksia?
    Akku
    Jeppistä
  24. #1674
    Juuri uus Yuasa laitettu, kun entinen tuli tiensä päähän. Täytynee huomenna laittaa jotain Fortea tai vastaavaa tankkiin ja ajella. Jospa siellä on polttoainejärjestelmässä paskaa tai jotain..
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  25. #1675
    Lainaa (slip @ Huhti. 28 2011,00:54) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Huhti. 27 2011,17:24) kirjoitti
    No ei sillä mitä penkissä saa ole mitään tekemistä sen kanssa mitä jaksaa todellisuudessa kulkea. Sen penkissä saatavan nopeuden voit jo välityssuhteista ja kierrosluvusta laskea. Eli se kertoo miten nopeasti takarengas pyörii käytettävällä vaihteella rajoittimeen vedettäessä.
    Eiköhän tossa nyt ollut kyse siitä toimiiko speedohealeri 300kmh rajoittimen ohittajana. Sitä kommentoitiin että toimii. Kukaan ei väittänyt että pyörä noin kovaa menee kentällä.

    Vaikka taitais jotain potentiaalia olla oikeastikin kun muistelen että meni kaasuakin koneeseen?
    Juurikin sitä tarkoitin, että Healeri toimii!
    Taisin mainita myös, että ei oo kokeiltu livenä...

    Kaasuakin on koneeseen asennettu juu.

    Kun noita käyriä nyt alettiin postaamaan, niin tuosta:

    1.käyrät= Akrafull+K&N+PC3
    2.Käyrät= Ylläolevat +Nos



    Ps. Tämä yksilö olis myynnissä *



    "If speed kills, I'm a dead man"
  26. #1676
    Vaikea nähdä missä kohtaa nossit on heitetty päälle
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  27. #1677
    Lainaa (Murina @ Huhti. 29 2011,17:59) kirjoitti
    Vaikea nähdä missä kohtaa nossit on heitetty päälle *
    Juu linkki vähän oikkuili, kun en osaa nörttiä...

    Nyt näkyykin aika selvsti missä kohtaa ne iskee

    Eli tuo systeemihän tomii jotakuinkin näin: Nos-kytkin naks ONnille. Kaasukahvan ollessa käännettynä yli 85% ja moottorin saavuttaessa 6500rpm alkaa kone saada Nitroa pyttyyn.
    "If speed kills, I'm a dead man"
  28. #1678
  29. #1679
    Mullei oo vielä kun toi vakio lappu:



    Mut kai sellanen vähemmän vakiokin on joskus odotettavissa *
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  30.  
  31. #1680
    Lainaa (Suiza82 @ Huhti. 29 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Huhti. 28 2011,00:54) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Huhti. 27 2011,17:24) kirjoitti
    No ei sillä mitä penkissä saa ole mitään tekemistä sen kanssa mitä jaksaa todellisuudessa kulkea. Sen penkissä saatavan nopeuden voit jo välityssuhteista ja kierrosluvusta laskea. Eli se kertoo miten nopeasti takarengas pyörii käytettävällä vaihteella rajoittimeen vedettäessä.
    Eiköhän tossa nyt ollut kyse siitä toimiiko speedohealeri 300kmh rajoittimen ohittajana. Sitä kommentoitiin että toimii. Kukaan ei väittänyt että pyörä noin kovaa menee kentällä.

    Vaikka taitais jotain potentiaalia olla oikeastikin kun muistelen että meni kaasuakin koneeseen?
    Juurikin sitä tarkoitin, että Healeri toimii!
    Taisin mainita myös, että ei oo kokeiltu livenä...

    Kaasuakin on koneeseen asennettu juu.

    Kun noita käyriä nyt alettiin postaamaan, niin tuosta:

    1.käyrät= Akrafull+K&N+PC3
    2.Käyrät= Ylläolevat +Nos



    Ps. Tämä yksilö olis myynnissä
    sulla näyttää olevan samat palikat kiinni mopossa, olis mielenkiintoista testata kun veis penkitettäväks tonne kx centeriin että kumman kartalla on enemmän heppoja ilman noita kaasuja ,,mikä on se todellinen ero hyvin tehdyn valmis kartan ja pyöräkohtaisesti
    säädetyn kartan kanssa ja miten erilaisia yksilöitä nää on vaikuttaahan tossa eri puljujen säätäjäkin , lainaakko karttaa niin tilaan penkitykseen ajan, siinä olis aika hyvä vertailupohja ,onko omassa kaikki kotona, vaihtoko ne muuten penkkiä kun muuttivat vai pystykö siellä aikaisemminkin penkittään monkijöitä

    ,oliko tossa käppyrässä muuten ne sääkorjaimet ,mitä en ymmärrä jos niin kun mulla oli 164 hp sehän on just se mitä siinä rullalla oli eikä 157



    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Sivu: 56 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen