Sivu: 47 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 2624:sta
  1. #1381
    Searchilla joitakin linkkejä löytyi, mutta ei linkit johtaneet enää mihinkään.

    Eli olisko kuvia 12R laukku ratkaisuista. Perinteinen takalaukku, takapenkin päälle tuleva laukku, takasivulaukut..., jokin ratkaisu mikä hieman keventäisi reppua. Tankkilaukku ei sytytä.

    Allrightin tiskillä sanottiin että Kappalla ei ole telinettä. Eli pehmeät yleismallin sivulaukut "ainoa" ratkaisu.

    Stormin tiskillä taas oli tarjolla telinettä ja laukun "sovite"levyä. Olisko yhteishinta ollut jossain 130e paikkeilla + itse laukku. Tarjottiin myös takapenkin päälle sijoitettua pehmeää laukkua.

    Mietin sellaistakin että hommais toisen takapenkin ja virittelisi siihen laukun kiinni. Sais helposti irti ja normi penkki tilalle.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  2. #1382
    Pakko oli palata vielä tähän asiaan. * Ois huutava tarve näille osille. Eli jos joltaki löytyy ylimääräisenä nuo lower inner coversit nii voin ostaa pois. Ebaysta en saa niitä ostettua ja kaikki mp purkaamot huutaa ei oota. Tai sitten ne ei vaan ala myymään paria noin pientä osaa. *

  3. #1383
    Lainaa (prinne @ Kesä. 17 2010,07:47) kirjoitti
    Searchilla joitakin linkkejä löytyi, mutta ei linkit johtaneet enää mihinkään.

    Eli olisko kuvia 12R laukku ratkaisuista. Perinteinen takalaukku, takapenkin päälle tuleva laukku, takasivulaukut..., jokin ratkaisu mikä hieman keventäisi reppua. Tankkilaukku ei sytytä.

    Allrightin tiskillä sanottiin että Kappalla ei ole telinettä. Eli pehmeät yleismallin sivulaukut "ainoa" ratkaisu.

    Stormin tiskillä taas oli tarjolla telinettä ja laukun "sovite"levyä. Olisko yhteishinta ollut jossain 130e paikkeilla + itse laukku. Tarjottiin myös takapenkin päälle sijoitettua pehmeää laukkua.

    Mietin sellaistakin että hommais toisen takapenkin ja virittelisi siihen laukun kiinni. Sais helposti irti ja normi penkki tilalle.
    rupeeppa selaamaan tätä kyseistä topikkia tuolta sivulta yksi niin löytyy laukku juttuja...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  4. #1384
    Lainaa (Kawa12 @ Kesä. 17 2010,08:49) kirjoitti
    Ebaysta en saa niitä ostettua ja kaikki mp purkaamot huutaa ei oota.
    Miten et saa ostettua?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  5. #1385
    Lainaa (Kawa12 @ Kesä. 17 2010,08:49) kirjoitti
    Pakko oli palata vielä tähän asiaan. * Ois huutava tarve näille osille. Eli jos joltaki löytyy ylimääräisenä nuo lower inner coversit nii voin ostaa pois. Ebaysta en saa niitä ostettua ja kaikki mp purkaamot huutaa ei oota. Tai sitten ne ei vaan ala myymään paria noin pientä osaa. *

    Jonon hännille siitä. * Mulle tosin riittää pelkästään oikean puoleinen jos sulle sattuis riittämään vasuri? Ebaysta tilattuna maksaa joku 90e, mikä on musta turhan paljon jos 400-500e sais jo koko katesarjan (johon nuo palat taitaa jo sisältyä).
    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  6. #1386
    uus tiivari piti vaihettaa tuossa viikolla kun kuseva oli irtipoikki, venakopasta siis. muutakin perushuoltoa samalla, mm. uus akku ym. venasäätövälykset katottiin ja eivät olleet muuttuneet yhtään 25,000 km:n matkalla eli saa taas ajella kymmeniä tuhansia ilman tarkistuksia.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #1387
    Mitäs numeroja tutka muille Hallissa arpoi? Itellä sarja 300, 302 ja 306. Melkosen kallellaan piti loppupäässä rataa vetää tuulen takia.

    Ihan hieno kokemus kyllä, vähän lisää ruutia vaan pitäis hetikohta jostain saada *

    Nikko Racepackin (vai mikä se Nikon rajoittimen ohittaja nyt olikaan nimeltään) ilmeisesti toimii, koska vimpan vedon loppuvaiheessa nopeusmittari putos yhtäkkiä nollaan, ihmettelin että mitä helvetti, mut sitten kun päästi kaasun heräs mittarikin taas uudelleen.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  8. #1388
    oma paras oli se 284 mut kaikki sentään yli 280. ekassa vedossa oli aika jännä tunne kun alko pyörä vatkaamaan jossain about 300-400m ennen tutkaa ja piti päästää kaasusta ja vauhtia oli kuitenkin se 280. Taitaa olla vikaa eturenkaan tasapainoituksissa kun ei ole ennen sellaista tehnyt ja tekee sen ihan pienissäkin vauhdeissa kun irroittaa kädet tangolta.alkoi renkaan vaihdon jälkeen.



    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  9. #1389
    Tuli hetkellinen mielenhäiriö ja kävi nyt niin että oma 12R meni uuteen kotiin. Nooh merkissä tulee pysyttyä kuitenkin. Pienempää vaan pitää laitella tilalle väliaikaisesti. Tai kyllähän sen tietää että pienempi ei tunnu miltään tuon ninjan jälkeen enää.
  10. #1390
    Lainaa (Murina @ Kesä. 17 2010,10:31) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Kesä. 17 2010,07:47) kirjoitti
    Searchilla joitakin linkkejä löytyi, mutta ei linkit johtaneet enää mihinkään.

    Eli olisko kuvia 12R laukku ratkaisuista. Perinteinen takalaukku, takapenkin päälle tuleva laukku, takasivulaukut..., jokin ratkaisu mikä hieman keventäisi reppua. Tankkilaukku ei sytytä.

    Allrightin tiskillä sanottiin että Kappalla ei ole telinettä. Eli pehmeät yleismallin sivulaukut "ainoa" ratkaisu.

    Stormin tiskillä taas oli tarjolla telinettä ja laukun "sovite"levyä. Olisko yhteishinta ollut jossain 130e paikkeilla + itse laukku. Tarjottiin myös takapenkin päälle sijoitettua pehmeää laukkua.

    Mietin sellaistakin että hommais toisen takapenkin ja virittelisi siihen laukun kiinni. Sais helposti irti ja normi penkki tilalle.
    rupeeppa selaamaan tätä kyseistä topikkia tuolta sivulta yksi niin löytyy laukku juttuja...
    Mihin takalaukkuteline tulee kiinni? Niihin sidonta "koukkuihin"?

    Onko kellään virallista toteutusta tai omaa viritystä kovasta laukusta takapenkin päällä?
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  11. #1391
    Taitaa kawa12 tulla paluu muuttaja
    mr minä
  12. #1392
    Lainaa (slip @ Kesä. 19 2010,20:37) kirjoitti
    Mitäs numeroja tutka muille Hallissa arpoi?
    277, 278, 275. Vakio välitykset ja tehoa penkitetty 182hp. Tuplakupla pleksi ja goretex kamat tais vähän pudottaa tota vauhtia, epäilen. Parilla ekalla ryhmällä oli kait myötätuuli joka jo kolmen aikaan puhalti aika reippaasti vasemmalta.



  13. #1393
    288 jäi parhaaks. Kiertikö muilla kutosella rajottimeen?
  14. #1394
    Ajoin ite siinä eka ryhmässä ja ei se kyllä myötätuulta ollut, pahasti kallellaan sai siellä maalinpäässä vetää että sai pyörän suoraan menemään. Säähavainto sanoo että suunta tuulella pysyi samana, mutta voimakkuutta tuli lisää.

    Mulla ainakin meni rajoittimeen vaikka oli pari piikkiä vakiota pienempi ratas takana.

    Se blingbling Kawa meni ainkin yhdellä vedolla 294 jos nyt makkara suussa satuin oikein kuulemaan.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #1395
    Lainaa (Anssi12R @ Kesä. 20 2010,21:57) kirjoitti
    288 jäi parhaaks. Kiertikö muilla kutosella rajottimeen?
    ei jaksanut mennyt sinne asti kun äijä on niin painava.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #1396
    parin mopottoman viikon jälkeen zx12r alla
    käyttöön otto on 2003 mutta tyyppi numero zxt20a ,eli taitaa olla 2002 malli,onkohan tossa nyt sitten se rajoitin kun ei vielä kerinnyt koittaan, 30kilsaa ajettu *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  17. #1397
    tervehdys!

    minkä verran teillä on ollut laakerivikoja 12-r:ssä. olen suunnitelmissa ehkä hankkia vm. 2004 kawaa ja luotettavalta taholta kuulin että tälläinen olisi eräs "tyyppivika" jota on ollut näissä. lueskelin foorumia mutten hirveästi ainakaan löytänyt moista keskustelua...ja kertookaahan kannattaako uhrata rahansa moiseen vai pysynkö Suzukissa....
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  18. #1398
    Oikein luotettava taho. Tapasitko Shellissä?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #1399
    Lainaa (Murina @ Kesä. 29 2010,15:28) kirjoitti
    Oikein luotettava taho. Tapasitko Shellissä?
    Vai Busanistit.comissa?

    Noniin, leikki sikseen. Ei ole itellä vielä moitittavaa 30tkm ajetusta 2005 mallista. Muutenkin tuo 04-05 on viimeinen facelifti 12R:stä, niin luulisi että niissä viimeistään on (mahdollisesti ilmenneet) tyyppiviat korjattu.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  20. #1400
    Lainaa (Simppa70 @ Kesä. 29 2010,13:59) kirjoitti
    tervehdys!

    minkä verran teillä on ollut laakerivikoja 12-r:ssä. olen suunnitelmissa ehkä hankkia vm. 2004 kawaa *ja luotettavalta taholta kuulin että tälläinen olisi eräs "tyyppivika" jota on ollut näissä. lueskelin foorumia mutten hirveästi ainakaan löytänyt moista keskustelua...ja kertookaahan kannattaako uhrata rahansa moiseen vai pysynkö Suzukissa....
    Just joo..

    75tkm takana ja mitään tietookaan nätistä ajamisesta saatikka koskaan odoteltu että edes olis lämmin kone. Punaraja alkaa heti kotipihalta ja päättyy sinne.

    Yksilöitähän ne tietenkin on ja tiedän yhden mistä on öljynpuutteen vuoksi kiertokanki korkannut.
    Jeppistä
  21. #1401
    Slip tuolla busanistit.org foorumi/Racing/tapahtumat/nopeusajo Jämsän hallissa sivustolla sivu10 rhead on hyvät kuvat sun ja mun vedosta tuolla Hallissa joista näkee hyvin eron kuinka hyvin pääset suojaan katteiden taakse verrattuna muhun sekä pyörien korkeus eron kanssa.siel on pari kuvaa mun pyörästä se toinen on oikein hyvä lähikuva siinä rivissä etummaisena taitaa kuvaaja haaveilla kawan12r:stä
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #1402
    Juu kävin kahtomassa. Pari muutakin Kawaa oli kuvissa.

    HArmi ku ei oo aivan suoraan sivulta kuvaa osunu, näkis että minkä kokoinen "busa-koppa" pitää takapenkin päälle leipoa.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  23. #1403
    Taas yksi uusi 12R omistaja ilmoittautuu, maanantaina tuli kakkoskotilo vaihdettua Kawaan ja päivä päivältä peli tuntuu aina vaan paremmalta
    Busa oli ykkösvaihtoehtona seuraavaa pyörää etsiessä, mutta kohdalle sattui vain yksi kiinnostava yksilö, jonka myyjä sitten vetäytyi vaihtoneuvotteluista.

    Tämä Kawa sattui kohdalle vähän niinkuin yllättäen nurkan takaa ja vähän epäröiden siitä kuitenkin tuli sitten kaupat tehtyä, vaikka busakuume olikin vielä tosi korkealla.

    Mutta täytyy kyllä myöntää että eipä kaupat yhtään kaduta, kyseessä on näin 300km tuntumalla kohtalaisen hyvä yksilö, edellinen omistaja juuri käyttänyt 24tkm huollossa, mittarissa ei vielä ihan sitäkään, eli kohtuu vähällä ajolla pyörä ollut ja samaa linjaa jatkuu tästä eteenpäinkin kun ei hirveästi tuota aikaa ajeluun ole.
    Kaikki mahdollinen hetki siihen tietenkin tulee käytettyä

    Pari pikku jumpan aihettajaa on tullut eteen joista toinen oli tietysti jo tiedossa ollut lähes kankaalle ajettu takakumi, jonka tilalle tuli ensihätään laitettua radalla "sisäänajettu" 180/55 supercorsa.
    Pikku koeajolenkin jälkeen ei mitään valittamista, vaikka tuo koko tulikin laitettua vähän niinkuin koekäyttöön.
    Alkuperäinen kuitenkin 200/50, joten luulot pyörän mutka käyttäytymisen muuttumiseen oli aika hurjat, mutta turhia olivat. Uuden gummin saattaisin ostaa jopa tuossa 180/55 koossa.

    Toinen asia olikin sitten vähän ihmettelyä herättänyt juttu.
    Eli tämä pyörähän on ulkoisesti/sisäisesti täysin vakio lukuunottamatta Yoshin TRS kokoputkistoa, sekä Commanderia ja K&N:nää.
    Lyhyellä koeajolenkillä tuli kiinnitettyä huomiota erittäin suureen vedonpuutteseen kierroksilla n. 2000-2700rpm. Tämän jälkeen sitten kulku muuttui niinkuin olisi yht'äkkiä vääntänyt reilusti kahvaa, ja noilta kierroksilta tappiin saakka pyörä tuntuu pelaavan tosi nätisti.
    Muistelin tuossa sitten foorumilta lukeneeni, että 12R ominaisuuteen kuuluu heikko alavääntö verrattuna kulkupuoleen yleensä ja en asiaan silloin sen enempää kiinnittänyt huomiota.

    Commanderi on säädetty muutama vuosi sitten Oulun Bikefoxilla pyörässä nykyisinkin olevaan setuppiin, josta dokumenttina n. 180hv/145Nm takapyörältä.
    Kotosalla sitten imaisin Commun kartan koneelle tutkailuun ja selvisi, että joku sitä on mennyt Bikefoxin jäljiltä ropaamaan.
    Basic kartta muunnettu advanced muotoon, jossa 2-4 sylinterin arvot samat, mutta 1 pytyssä ihan jotain muuta.

    Noh, ei hätiä mitiä ajattelin ja yhteys Bikefoxiin, josko laittaisivat maililla orig. säädetyn kartan tulemaan. Olisin tietysti vaivanpalkkaakin ollut valmis maksamaan mutta vastaus kuului ettei niitä karttoja ihan niin vain lähetellä, että tervetuloa uudelleensäätöön muutama saturainen mukana

    Eipä tilanteesta Bikefoxia voi syyttää, mutta luulisi nyt jonkunlaista apua tällaiseen tilanteeseen saavan.
    Ennemmin rahani uudelleensäätöön kulkeutuu Tampereen suuntaan kun on tuossa lähes vieressä.

    Joo, tais tarina mennä jo väsyttäväksi asti
    Eli yksi kysymys tähän väliin:
    Oiskos kenelläkään heittää Commanderin karttaa edes lähes vastaavalla setupilla olevaan, dynossa säädettyyn karttaan, niin vois siitä ottaa vähän tuntumaa siihen, mitä 12R alapää vaatii...
    Keski- ja yläpää tuntuisi olevan jotenkuten kohdillaan, Dynojetin kartoista ei apua ole ollut... Ja perstuntumalla kokeilemalla säätöön menee loppukesä.
    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  24. #1404
    Joo-o.

    En tiiä mikä tuon aiheuttaa tuon puutumisen tuolla 2k -2500 kierroksilla, itsellä ihan sama juttu. Sitä on tässä yritetty penkissä saada toimimaan mutta ei siitä ihan hyvää ole tullut. Itellä Muzzyn titanium koko ränni, PC3 ja filsut. 2500 + rpm niin homma pelittää tappiin asti niinkuin pitää.

    Muuten arvot kuulostavat normaalilta putkiviri kawalta, riippuen vähän penkistä.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  25. #1405
    Ei mullakkaan alle 2800 tapahdu mitään mutta sitten 2850 kohilla on jo 100Nm takarenkaalla Ja hauskuutta lisää vielä enemmmän toi A mallin on/off mallinen kaasu.

    Mutta onneksi on vaihteet mitä vaihtaa niin tuostakaan ole haittaa.
    Jeppistä
  26. #1406


    Tässä käppyrä omasta, ihan mukava.
    Täytyy viikonloppuna yrittää koitella saisko alapäähän parannusta.
    Yritän illalla laitella karttaa näkyviin, jos joku siihen keksisi parannusvinkkejä.
    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  27. #1407
    Tuo alakierrosten hengettomyys ja sen kuntoon saamattomuus saattaa johtua siita, etta pyora kayttaa alakierroksilla joitain muita kun TPS-pohjaisia (kaasunasento) karttoja. Commanderin saadot vaikuttaa ymmartaakseni vain tuohn TPS-pohjaiseen karttaan.

    Tuon alakierrosalueenkin sais luultavasti kuntoon jos paasis ronkkimaan suoraan pyoran omaa ecua ja sielta niita muita karttoja joilla ohjataan sytytysta, bensaa, toisiolappia (B-malli) tms.

    Tama nyt ei ole 100% varmaa tietoa, mutta en usko etta Kawan ecun periaatteet eroaa perusjutuiltaan yhtaan Busan ecusta.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  28. #1408
    no eikai sporttikawan konetta ole tehtykään alakierroksilla nuhistelemaan. yleensä omassa arki/matka/ajossa pidän kiekat vaihteistolle ja koneelle terveellä alueella 3000-6000 rpm.

    kustomit ja trialpyörät taas käyttävät yleensä alle 3000 rpm.

    seettä on menty ropaamaanvalmista karttaa, voi kyllä viedä alatehoa heikommaksikin.

    alle 2500 rpm lienee tosiaan perusasetuksilla tusinan ecu, sinne pääsisi vain suoraan ecua ronkkimalla joku osaava.



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #1409
    Eihän tuo tietenkään mikään dieselkone ole, mutta tällä hetkellä todella ikävä ajettava alle 3krpm (lue ajokelvoton), enkä usko ettei siihen kohtalaista parannusta olisi tehtävissä.

    Käsittääkseni Commanderi kyllä säätää ruiskutusta ihan missä vaiheessa tahansa, kun on kytketty muuttamaan ruiskusuuttimien signaalia. Vastaava homma esim. Speedohealerissa.

    Eli esim. tyhjäkäynti 1000rpm, kaasu 0%.
    Kyllä Commun kartassa tuohon säätö käsittääkseni vaikuttaa suoraan seoksiin, kun se on ns. ECUn ja suuttimien välissä.
    ECUhan ei tiedä onko tuolla säädintä välissä vai ei... Eli käytti ECU mitä tahansa karttaa, niin Commu kyllä tekee siitä huolimatta siihen muutoksen oman säätökarttansa mukaisesti.

    Ja tässä sitten Commussa ollut kartta 1. pytylle:


    tässä 2-4. pytylle:


    Ja tässä noista muunnettu basic-kartta, jolla parannusta tuli hiukan:


    Edit: Ja tuossa tutkaillessa huomasin, että pyörässä alunperin ollut kartta on yhtenevä 1. vs. 2-4. pyttyjen osalta n. 6krpm lähtien.



    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  30.  
  31. #1410
    Joo. Musta commander toimii kanssa piggypag tyyppisesti, eli ecu ohjailee normaalisti ja komentaja sitten bensan osalta tuon välissä katkasee ja pistää omaa tilalle. En ymmärrä miten siinä alakierroksilla menisi jotain muuta karttaa ohi. Se on aivan sama mitä karttaa se ecu ajaa.

    Aika miinus voittonen kartta kyllä sulla ja en ymmärrä miten ykkös pytylle voisi olla eri kartta kuin muille.

    - kaikilla pytyillä oma suora imutorvi, eli ei tarvi miettiä virtauksia
    - tuskin on lambdalla mitattu pytty kerrallaan vai onko sulla peltarissa lambdan paikka 1 lähtö putkessa? Muutenhan sylinterikohtasta seosta ei voi tietää kuin tulpasta katsomalla ja se ei ihan kovin tarkkaa ole

    Ainoa vaihtoehto joka tulisi mieleen on että suutin olisi eri kokoinen mutta siinä ei ole mitään järkeä.

    Ja kyllä mä ajelen ihan 2k -3k välillä isoimman osan taajama ajosta ja muutenkin jos vaan voi. Noilta alle 2500 kiekoilta ei vaan isommin kääntämällä heti lähde, vaan pitää olla hellä. Ihan ajettava se kuitenkin nyt on.

    Sinuna veisin jonnekkin laitettavaksi. Ja kato että tulee lambda putkeen, ne pönttöön tyonnettävät anturi on suuntaa antavia. Eli jos ei oo lambdalle paikkaa niin tee.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
Sivu: 47 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen