Vedon pitäis katketa 6. jossain 10500/10600rpm.
Muilla vaihteilla 11200/11400rpm.
Tuo sun kierroslukutieto on ilmeisesti luettu jostain muualta kun suoraan puolalta tai jostain muusta tarkasta paikasta? Tai esim kalibroitu kierroslukumittarin näyttämän mukaan?
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
niin mistä se dyno ne kierrokset sitten ottaa. gearing commanderin mukaan nopeuden pitäis olla 190/50 gummilla 319 km/h 11500 kieroksilla.(slip @ Touko. 01 2010,12:49) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Joku ohjelmisto ottaa commanderilta kierrostiedon (commanderi taas hakee sen tietääkseni eculta), sitten voidaan ottaa puolalta, tai jostain muulta anturilta joka pyörii koneen tahtiin. Joissain ohjelmistoissa kierrostieto lasketaan rullan pyörimisestä ja välityksistä.
Sitten toisekseen nuo kaikki tiedot voidaan kalibroida näyttämään melkein mitä vain...
Selvin olis kun sais verrata ennen ja jälkeen lappuja.
Paljoko nyt on paukkuja?
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
ör.. ei jaksa puhdistaa konnia, tietääkö kukaan mistä parhaiten saisi ihan tavis putsarit? PK seutu tai tilaamalla.. ei jaksais ulkomailta asti, pakkohan noita on täälläki olla.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Varaosamyynti puh. 030 6505 510
http://sgn.fi/yhteystiedot
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
joo Sumeko ja suolaset hinnat on tiedossa. Ajattelin että jos jotain tarviketta ois. Tuolta kun ottaa ni maksaa saman verran ku uudet konnat..
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
paukkuja ei tullut lisää kun kaasuja ei sitten laitettu kun aika asentamiseen ei sitten riittänyt mutta vien pyörän varmaan treelle missä ehkä ehditään asentamaan.(slip @ Touko. 01 2010,14:04) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Uusi 12R -05 ilmoittautuu joukkoon!!
Eilen kevyehkössä vesisateessa kastettu kaunotar haettiin turusta ja matkahan maistui upealle!!
-makke
FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15
"Do It Like You Mean It"
Eilen tuli tälle vuodelle ekat varttimailitkin vedettyä, putki/shifteri toi loppunopeuteen heti joku +5km/h vaikka säädetty ei ruiskua vielä ole. 10,05@233 jäi parhaaksi, pyörä vakiokorkeudessa ja ei oikein yhtäkään hirveen hyvää lähtöä. Selvästi ruudikkaampi tuo on kyllä Muzzyllä kun vakioputkella, ykköseltä pitää vaihtaa kakkoselle jo jossain 6-8k kierroksilla keulimisen takia. Vakioröörillä pysty vakiokorkuisena vetää melkein koko ykkösen läpi torvi auki.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Äijä vetää kyllä kovaa. Mä en tämmösenä 110kg pääse ku 223 loppuja vaikka kui yrittää(slip @ Touko. 08 2010,22:21) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Noissa a- ja b-mallin koneissaki lienee jotain tehoeroa. Siis että b-malli on muutaman hevosen tehokkaampi. Pitää kokeilla laittaa kiviä taskuihin seuraavalla kertaa niin saa varmistettua tuonkin![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
On kyllä ja tuo oma on vielä sieltä laiskimmasta päästäkin(slip @ Touko. 09 2010,21:09) kirjoitti
![]()
Jeppistä
on b-mallissa litran verran isompi ilmanpainekotelo ja se tuonee himpun vääntöä ja muutaman hepan lisää vakioissa b-mallin eduksi.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Uploaded with ImageShack.us
*
Vihdoinkin taas ajossa...
Millon saan pelit(ingle @ Touko. 11 2010,23:58) kirjoitti
Kyllä toi sun mattamusta on vaan hieno.
Jeppistä
Onkos kellään ylimääräisenä oikean puoleista sisäpaneelia (B-malli) tai onko tiedossa romuttamo josta löytyisi?
Osan virallinen nimi on "Lower inner cover(s)", eli osa joka on ohjaustangon alapuolella.
Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
Mulla ei ole ainakaan noita kiinni joten ylimääräisenä on, mutta helvemmalla saat varmaankin ebaysta..
Side cover, ram air cover, induction cover hakusanoiksi..
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Toimiikos teillä bensamittari silleen että kun tankkaa täyteen niin kaikki palkit näkyvät mutta tyyliin jo parin kilsan päästä se ylin häviää...
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
huomaathan että kun tankkaat ja pinta tulee siihen suuaukolle voit vielä tankkaa about ½ - 1 litran verran. tuntuu pahalta ja että tulis yli mutta kyllä se sinne vaan johonki uppoo
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Kun oikein tällää täyteen, niin kyllä se normiajossa sen 45km menee täysillä palkeilla..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
minkäslaisia kilpitelineitä olette omiinne värkkäilleet tai ostaneet? Kun pojjaat kylillä alko kutsumaan pyörääni vallan pappamopoksi kun on tollanen kauhee takalokari viel paikalla niin pitäiskö sitten ottaa sanoista vaari ja tehdä asialle jotain vai antaa voiman puhua puolesta.![]()
![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Muistaakseni tuossa underi on sellanen että siinä on sellanen kantti alaspäin johon se orginaali kilpi/vilkku/lokari hässäkkä tulee kiinni. Siihen sen kai voi tökkää sitten sen kilven ja vilkut..
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Minä ratkaisin saman asian näin, Ermax undertail.(zeta1 @ Touko. 18 2010,14:38) kirjoitti
Vilkut on kiinni rosterista tehdyssä, yksinkertaisessa telineessä joka on kiinni samoilla pulteilla kilven kanssa.
Kellään kokemusta tarvike nokkaketjusta? Eli katkaistu aftermarket ketju. Sellanen pistetään vissiin nykyisen rallattavan OEM tilalle. Tai edes kuullut mitään legendoja näiden kestävyydestä?
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Mä leikkelin sen muovisen osan mihin kilpi kiinnittyy sisälokarista veke. Nätimmän siitä ainakin niin saa. Vilkut on kiinni samassa sisälokarissa.
Näinniinku:
http://i277.photobucket.com/albums....053.jpg
http://i277.photobucket.com/albums....24m.jpg
Sai muuten takaratasvalikoimaa laajennettua kun hankki zzr1400 vetolevyn (vai mikä se onkaan nimeltään johon ratas kiinnittyy). Vetolevy menee suoraan 12:n vanteeseen ja nyt sopii kaikki zzr1400 rattaat esim.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Uuhaa... Nyt on jo molemmat renkaat paikoillaan. Enään ei puutu ku etujarrun sovittaminen paikoilleen. Vielä se ennen talvee käy ja kukkuu.
Jeppistä
olen valtavan tyytyväinen zx12r kawiooni, tusinaani.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Oot vaan köyhä niinku me muutki 12 kuskit(kawabata @ Touko. 26 2010,03:14) kirjoitti
![]()
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R