Sivu: 42 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 2624:sta
  1. #1231
    Lainaa (slip @ Joulu. 25 2009,22:21) kirjoitti
    Aiheuttaako jotain ongelmaa jos poistaa tuon muovilärpäkkeen venttiilikopankannen päältä? Siis sen joka kiinnittyy syyläriin. Venttiilivälyksiä meinaan tarkastella ja nyt kun syyläri on jo puoliksi irti tuli vaan mieleen että heitänkö tuon muovin veke kasatessa. Sen funktio lienee joku ilmanohjain tai johtojen pidike?

    Muzzyä tuli sit fullsysteemin muodossa hankittua vähän niinkun vahingossa.
    Kyllä lämpöeristeenäkin toimii mutta moni sen on poistanu ilman suurempia ongelmia. Jos päätät sen säilyttää niin áAsennusta helpottaa jos katkaset sen keskeltä, suosittu modis on se, omaanikin sen aikanaan tein.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  2. #1232
    Imupuoli on ihan kunnossa, kaikki välykset yli 0,15 (rajat 0,15-0,24).

    Mutta sitten tuo pakopuoli. Siellä rajat on 0,22-0,31. Mulla kun on rakotulkki vain 0,05 välein niin en saa mitattua suoraan tuota minimiä 0,22. Kaikki välykset on kuitenkin 0,20-0,25 välissä ja mietiskelen että onko nyt sitten ns. teknistä tietämättömyyttä, pilkun nussintaa ja turhaa alkaa justeeraamaan noita tuonne seuraavalle 0,25-0,30 välille? Veikkaan että on. Toki onhan tässä pitkä talvi aikaa...



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  3. #1233
    Onko jengillä tietoa että sopiiko A ja B mallin sivukatteet keskenään? Lähinnä osuuko kiinnitykset ja yläkatteen saumat kohilleen?
    Jeppistä
  4. #1234
    Lainaa (vegelius @ Joulu. 28 2009,10:05) kirjoitti
    Onko jengillä tietoa että sopiiko A ja B mallin sivukatteet keskenään? Lähinnä osuuko kiinnitykset ja yläkatteen saumat kohilleen?
    sopii, mulla on varakatteet vanhemmasta mallista ja kiinnityspisteet samat sivukatteissa

    TAI, tarkista vielä joltain.. nyt kun mietin niin en ole ihan varma oliko ne varakatteet mulla -01 vai -02 mallista. Todennäköisesti ne passaa kuitenkin.



    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  5. #1235
    Lainaa (vegelius @ Joulu. 28 2009,10:05) kirjoitti
    Onko jengillä tietoa että sopiiko A ja B mallin sivukatteet keskenään? Lähinnä osuuko kiinnitykset ja yläkatteen saumat kohilleen?
    Ei ilmeisesti osu.

    http://kawasakiworld.com/zx-12r/1846...-fit-03-a.html

    ihan sata varmaa tietoa ei ole joten kokeile ja kerro.

    Ja kun varmaan Faceliftii väännät niin :


    Upper Fairing
    Headlight
    City Light
    Upper Fairing bracket
    Ram Air tubes
    Ram Air Tube Covers
    Ram Air Snorkel
    And I believe both lowers as well, I think the 3 mounting holes where
    the lower screw to the upper are slighty different between the A and B models...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  6. #1236
    Lainaa (Murina @ Joulu. 28 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Joulu. 28 2009,10:05) kirjoitti
    Onko jengillä tietoa että sopiiko A ja B mallin sivukatteet keskenään? Lähinnä osuuko kiinnitykset ja yläkatteen saumat kohilleen?
    Ei ilmeisesti osu.

    http://kawasakiworld.com/zx-12r/1846...-fit-03-a.html

    ihan sata varmaa tietoa ei ole joten kokeile ja kerro.

    Ja kun varmaan Faceliftii väännät niin :


    Upper Fairing
    Headlight
    City Light
    Upper Fairing bracket
    Ram Air tubes
    Ram Air Tube Covers
    Ram Air Snorkel
    And I believe both lowers as well, I think the 3 mounting holes where
    the lower screw to the upper are slighty different between the A and B models...
    Juu kyllä mä tiedän mitä se vaatii. Lähinnä kartotan mahdollisuuksia ja emmä viel tiiä mitä tosta tulee. Tuleeko mitään. Atomeina se on nyt tallin hyllyssä *

    Eniten kiinnostaa sopiiko A mallin sivukatteen "sauma" B mallin yläkatteeseen. Eli kohta missä kolmella ruuvilla kate tulee kiinni.



    Jeppistä
  7. #1237
    Mitä saa kun yhdistää skootterin, R1 ja 12R?







    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  8. #1238
    Onko kukaan tehnyt vakiokannelle mitään taikka vakionokille mitään? Säädettäviä nokkapyöriä?

    Käytännön hyötyä että kannattaako tuolle nyt tehdä mitään. Dragrace näyttää myyvän säädettäviä nokkapyöriä mutten miten niinden kiinnityksen laita/vakioiden irrotus?
    Jeppistä
  9. #1239
    Olenko ymmärtänyt oikein jos sanon että yläpääremontit, eli hoonaukset, nokat ym. lisää tehoa tietyillä alueilla mutta ei vääntöä. Voiko jopa laskea vääntöä?
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  10. #1240
    Lainaa (vegelius @ Tammi. 11 2010,20:04) kirjoitti
    Onko kukaan tehnyt vakiokannelle mitään taikka vakionokille mitään? Säädettäviä nokkapyöriä?

    Käytännön hyötyä että kannattaako tuolle nyt tehdä mitään. Dragrace näyttää myyvän säädettäviä nokkapyöriä mutten miten niinden kiinnityksen laita/vakioiden irrotus?
    Noiden pyörien irrottamista ja kiinnittämistä oon kans kelaillu.. Ehkäpä vanhat vaan jollain prässillä ja kuuma/kylmällä pois ja samalla kaavalla säädettävien 'adapterit' tilalle?! Jos siis tuota mietit.

    Oon metsästänyt tässä kans käytettyä dynorullaa niin sais ihan rauhassa eroja ja vaikutuksia kokeilla. Muutama vaihtoehto jo olemassakin

    Tällästä testailua nyt: Kawaa.

    Ens kesä mennään kyllä ihan katteellisena vielä, mutta katotaan sit seuraavaa vuotta uudestaan. Takapää pitäs tehdä vähän sirommaksi, ja toi maskikin on vaan joku vanha kokeeksi siihen teippailtu. Syyläri ym ym jonnekin muualle tuosta että koneen kyljet saa paljaaksi. -04 636 etulokari taitaa olla ainut mikä ens kesäksi vaihtuu niinku ulkomuodossa. Putki on jo vaihtunut ja shifterikin roikkuu jalkatapilla.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  11. #1241
    Lainaa (sjobbe @ Tammi. 11 2010,21:44) kirjoitti
    Olenko ymmärtänyt oikein jos sanon että yläpääremontit, eli hoonaukset, nokat ym. lisää tehoa tietyillä alueilla mutta ei vääntöä. Voiko jopa laskea vääntöä?
    Öö öö.. Toi nokat on aika laaja kysymys, eikä oo itelle kyllä selvillä mitenkään täydellisesti mutta jotain tällaista olen itseni antanut ymmärtää.. hyvin yksinkertaisesti ja yksinkertaistaen..

    Jos muutellaan vakionokkien ajoitusta niin käyrät käyttäytyy jotenkin näin tiettyyn rajaan asti; Lisää asteita (esim 105->107) niin tehoalue nousee kierroslukuasteikolla korkeammalle. Vähemmän asteita niin tehoalue laskee kierroslukuasteikolla. Itsessään vääntö ei välttämättä lisäänny tai vähene paljookaan (maksimivääntö pysyy esim 120Nm), mutta kun teho syntyy väännön ja kierrosluvun suhteesta ( teho [hv] = vääntö [Nm] x rpm / 7121 ) niin vääntöhuipun siirtäminen korkeemmille kierroksille nostaa siksi tehoa. Kokeile tohon kaavaan vaikka samaa vääntömomenttia ja sit vaan muuttelet kierroksia suuremmiksi.

    Siis nokkien ajoitusten muuttaminen tuskin vähentää maksimivääntöä, mutta kun se siirtää sitä kierrosalueella eri paikkaan, niin joissan kohdin tapahtuu väistämättä väännön vähenemistäkin.

    Nokka hommiin kuuluu ajoituksien lisäksi tietenkin nokkien eri muodot joista en ole oikein kunnolla vielä selvillä, mutta mielellään kuuntelen jos joku osaavampi viitsii selittää.

    Hoonaamisella ilmeisesti tarkoitit sylinterien hoonaamista? Sillä nyt ei taideta muuten tehoa saada kuin sen kautta jos kone on ollut ennen hirvittävän harva. Samalla luultavasti vaihdetaan männänrenkaat tai männät.

    Kaikkea kerrottua tietoa saa korjata jos on tarvetta...



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  12. #1242
    Ei vastaa kysymykseen mutta noin yleensä..

    Jos mahdollista niin kyllähän kansi kannattaa aina portata ja tilanteesta riippuen vaikka vähän tiputtaa niin sieltä sitä jerkkua sitten tulee. Kawassa ainakin muistaakseni on huulta imukaulojen ja kannen välissä jonka poisto nyt on niinku ihan perus juttu.. Jos meinaa turbottaa niin ei kannatta tiputella, kanavien avartamisesta tuskin koskaan mitään haittaa. Ovat vissiin noita läppärunkoja/kaulojakin porttailleet. Pelkällä porttauksella ja kannen laskulla ei vielä kuuhun mennä mutta kun siihen yhdistää kireet nokat ja hyvän ajoituksen niin sitten voi jo ruveta tuntumaan. Huono porttaus voi myös vähentää tehoa/vääntöä kun virtausnopeus voi hidastua yms...

    Pelkästään ajoituksella ei ihmeitä saa aikaan, tietysti jos esm päästöjen takia on jouduttu tekeen kompromissia niin saattaa jopa saada lisää tehoa. Periaatteessa pelkällä ajoituksella kuitenkin pyritään siirtämään maksimiväännöt sinne mistä siitä on itselle eniten hyötyä tai sitten haetaan ne viimiset tehot ylhäältä. Saatu teho hyöty on kuitenkin yleensä aika pieni. Nokkien profiili kuitenkin paljolti määrittää kelpoiset kierrosalueet jne. Jos ei muuta meinaa tehdä niin jättäisin ehkä tekemättä.

    Nyrkkisääntönä aikaistaminen siirtää vääntöä alas, myöhäistäminen ja overlappi sitten taas ylös, ja tuolta sitä tehoakin sitten tulee jos tulee.

    Nokkiin sitten enemmän nostoa ja aukiolo aikaa niin saadaan lisää teho/vääntöä.

    Sitten tietysti sytkä niin aikaiselle kuin mahdollista ilman nakutusta...

    Kannattaako? Sitä ei voi tietää ellei jostain muualta lue että paljon tietyillä muutoksilla irtoaa tai sitten vaan itse kokeile. Jos ei saa valmista pakettia niin tuo ajoituksien yms säätäminen voi olla aika tuskaa ja dynossa joutuu rullailemaan kerran jos toisenkin. Vaparissa tehoa otetaan vähän sieltä ja tuolta ja tosta ja sitten saadaan yhteensä jotain.. mutka on silleen simppeli että sitten lähtee.

    Itse laittaisin kaasut jos haluaa hyvän hinta / teho suhteen.



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  13. #1243
    Mulla on ylimääräsenä täydellinen kansi (A1 -vm00), nokkineen, venoineen sun muine rojuineen. Jos joku haluaa projektiinsa niin ilmotelkoot.
    Jeppistä
  14. #1244
    Nyt olis aika aloittaa kytkinremppa ja tarttis uuet levyt + jouset hommata..

    Olis vaihtoehtoina Stormilta: EBC:n setti yht. 116€ tai sitten Dragrace-sivustolta brock's:n jouset ja paksummat levyt hintaan: 280€..

    Ottaako siis suosiolla kerralla kalliimpaa vai menisivätkö nuo ebc:n sälät tuolla kuinka kauan, kun pyörä saapi sangen kovaa käsittelyä aika-ajoin (rataa ja suoraa...)
    Opiskelijana joudun vähän tuota budjettia seuraamaan ja siksi tuo ebc:n setti omaan kukkaroon istuisi paremmin.. Mut jos levyt ovat mallia meetwursti, niin kyllä kukkaro venyy tuohon 280€:nkin.. *
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  15. #1245
    Lainaa (FighteR @ Tammi. 26 2010,16:03) kirjoitti
    Nyt olis aika aloittaa kytkinremppa ja tarttis uuet levyt + jouset hommata..

    Olis vaihtoehtoina Stormilta: EBC:n setti yht. 116€ tai sitten Dragrace-sivustolta brock's:n jouset ja paksummat levyt hintaan: 280€..

    Ottaako siis suosiolla kerralla kalliimpaa vai menisivätkö nuo ebc:n sälät tuolla kuinka kauan, kun pyörä saapi sangen kovaa käsittelyä aika-ajoin (rataa ja suoraa...)
    Opiskelijana joudun vähän tuota budjettia seuraamaan ja siksi tuo ebc:n setti omaan kukkaroon istuisi paremmin.. Mut jos levyt ovat mallia meetwursti, niin kyllä kukkaro venyy tuohon 280€:nkin.. *
    Brocksin jouset ja uudet levyt vaan. Kyllä se niillä pelittää ihan mallikkaasti. Samalla kannattaa tehdä tuo B mallin modi. Mulla on noita aihioita modaamiseen asevelihintaan joten ainutta kannata pilata.
    Jeppistä
  16. #1246
    Lainaa (vegelius @ Tammi. 26 2010,16:58) kirjoitti
    Brocksin jouset ja uudet levyt vaan. Kyllä se niillä pelittää ihan mallikkaasti. Samalla kannattaa tehdä tuo B mallin modi. Mulla on noita aihioita modaamiseen asevelihintaan joten ainutta kannata pilata.
    Okei.. Kiitoksia
    On vissiin joku juttu mennyt kylläkin ohi, kun tuo B-mallin modi ei kilistele mitään kelloja..



    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  17. #1247
    Lainaa (FighteR @ Tammi. 26 2010,17:25) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Tammi. 26 2010,16:58) kirjoitti
    Brocksin jouset ja uudet levyt vaan. Kyllä se niillä pelittää ihan mallikkaasti. Samalla kannattaa tehdä tuo B mallin modi. Mulla on noita aihioita modaamiseen asevelihintaan joten ainutta kannata pilata.
    Okei.. Kiitoksia
    On vissiin joku juttu mennyt kylläkin ohi, kun tuo B-mallin modi ei kilistele mitään kelloja..
    B mallissa on parannettu öljynkiertoa kytkimessä. TI mies tekee noi modit ite ja laiskimus ostaa esim Muzzyn kytkin paketin missä tämä modi tehtynä.
    Jeppistä
  18. #1248
    Morjesta arvon herrasväki,tässäpä ilmoittautuu uusi foorumilainen,yksi kesä takana 12r:llä ja täytyy sanoo,että on hieno laite! Nyt kiinnostaisi nopeusrajoittimen ohitus,Gipro vaihdenäyttö olis tarkoitus asentaa,mutta se ei vissiin 12ärrässä ohita tuota rajoitinta,entäs Speedohealeri siihen kaveriks auttaako?Vai? vm-03 kyseessä,Yoshimura putkisto,pc3usb,K&N,Wiseco,kansityöt ja venttiilit.
  19. #1249
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  20. #1250
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Tosta irtoo edullisesti:

    http://www.mp-racing.fi/product....id=3127
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  21. #1251
    Lainaa (Murina @ Helmi. 15 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Tosta irtoo edullisesti:

    http://www.mp-racing.fi/product....id=3127
    Tiedossa on. Mutta en kyl jaksais porailla ylimääräisiä reikiä katteisiin kiinnitystä varten...



    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  22. #1252
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,16:23) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Helmi. 15 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Tosta irtoo edullisesti:

    http://www.mp-racing.fi/product....id=3127
    Tiedossa on. Mutta en kyl jaksais porailla ylimääräisiä reikiä katteisiin kiinnitystä varten...
    Mitens niin, eiks toi oo B mallin pleku ja sulla sellanen on? Mitäs tossa joutuu poraileen, luulin että on ihan bolt on?



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  23. #1253
    Erilainen toi on kun b-mallin orkkis pleksi kiinnitykseltään.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  24. #1254
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,16:23) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Helmi. 15 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Tosta irtoo edullisesti:

    http://www.mp-racing.fi/product....id=3127
    Tiedossa on. Mutta en kyl jaksais porailla ylimääräisiä reikiä katteisiin kiinnitystä varten...
    Ei ne parit ylimääräiset pultit tuota ulkonäköä rumenna! Mut olipa sen verta halpa joten ostin pois! *
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  25. #1255
    Mitäs ison ninjan kuskit on mieltä uudesta APU laista ja db- rajoista?

    Mulla on Muzzyn koko ränni ja ääntä lähtee varmaan riittävästi, (pakko lähtee ku ei oo ees villoja sisällä) taitaa käydä kylmät jos posliinia oikeasti alkaa nuo mitaukset kiinnostamaan.. puhumattakaan E- hyväksynnästä.

    Eli pitäs ääntä saada alas, mutta pitää menohalut korkealla.

    Muzzyllä ei vissiin oo yhteenkään putkeen E-hyväksyntää?
    Täytyy vaan vissiin saada hiljaseksi toi ja toivoa että gyyt ei kiinnostu tai sitten täytyy porttaa alkuperäinen vähän paremmin virtaavaksi.

    Tietääkö kukaan tuohon Muzzyn ovaaliin sopivaa db-killeriä?

    Tietääkö kukaan yhtään sliparia zx12r:ään joka olisi tyypitetty?

    edt:

    Raja-arvot:

    EY Tyypitetty kilven +5db mukaan. Eli zx12r kilvessä lukee jotta 96dB(A) - 5250min jolloin ääntä saa siis lähteä 101dB

    Muut:

    Staattinen
    1.1.1992 tai sen jälkeen käyttöönotetut moottoripyörät (yli 175 cc) 103 dB(A)

    Ohiajo
    1.10.1995 tai sen jälkeen käyttöönotetut moottoripyörät (yli 175 cc) 85 dB(A)



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  26. #1256
    Sama rööri itellä ja miettiny kans että mahtaako poliisin suhtautuminen muuttua jotenkin. Tyhjänä on kyl lisäksi ZX10R vaimennin johon ehkä pitää toi Muzzyn sisältö sovittaa. Ei ainakaan tarvis leimojen kanssa takuta.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  27. #1257
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Mulla taitaa olla alunperin kirkas plexi, joka on tummennettu jossain hyllyssä lojumassa...
    Vieläkö tarviit?
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  28. #1258
    Ootteko milläkonstilla saanu takahaarukan neulalaakereita irti? Tuntuu olevan kohtuu kovassa.
    Jeppistä
  29. #1259
    Mikä on vakio koiranluiden pituus, esm reiän keskeltä mitattuna?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  30.  
  31. #1260
    ^^ Mä vedin kierretangon ja paksun prikan avulla pois ne. Tarkemmin kyllä oli Z1000 takahaarukka, mutta haarukka näyttää aika pahoin saman näköseltä ja kokoselta 12 kanssa. Räjäytyskuvia kun vertaa niin kokoonpano samanlainen kanssa. Muistaakseni sisempi niistä laakereista oli helvetin lujassa.


    ^ a vai b-malli? Jos en väärin muista niin tais olla eri mittaset? Mulla on ainakin b-mallin luut jossain hyllyssä irrallisena että voin joskus tässä mittailla.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 42 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen