Sivu: 41 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1201:stä 1230:een 2624:sta
  1. #1201
    Lainaa (vegelius @ Marras. 16 2009,11:57) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemuksia noista Jenkkilän muovisista katesarjoista. Hinnat ei ihan päätä huimaa ja kuvissa näyttää hyvältä.

    Onko noi lähellekkään sinnepäin että sopisivat suoraan ilman suurta sorvaamista / uudelleen maalaamista?

    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-ZX-12R-00-01-ABS-Fairing-Monster-Green-K1001_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a54ad4fa

    9QQitemZ250528747433QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcc essories#ht_4822wt_1221" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....wt_1221</a>
    Tilaa ja kerro sitten kokemukset

    Postikuluineen, kurssimuunnoksineen tulleineen ja veroineen tosta tulee aika tarkalleen 450 euroa.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  2. #1202
    Lainaa (sjobbe @ Marras. 16 2009,13:29) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Marras. 16 2009,11:57) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemuksia noista Jenkkilän muovisista katesarjoista. Hinnat ei ihan päätä huimaa ja kuvissa näyttää hyvältä.

    Onko noi lähellekkään sinnepäin että sopisivat suoraan ilman suurta sorvaamista / uudelleen maalaamista?

    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-ZX-12R-00-01-ABS-Fairing-Monster-Green-K1001_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a54ad4fa


    9QQitemZ250528747433QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcc essories#ht_4822wt_1221" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....wt_1221</a>
    Tilaa ja kerro sitten kokemukset

    Postikuluineen, kurssimuunnoksineen tulleineen ja veroineen tosta tulee aika tarkalleen 450 euroa.
    Tarvis vielä B mallin etuvalon ja yläkolmion. Ne jos jollain on ylimääräsenä niin hihkaskaa
    Jeppistä
  3. #1203
    Cordona tuli nyt sitten tilattua shifteriksi kun hinnassa Translogiciin oli eroa noin 100e.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #1204
    Noissa kahdessa se 100€ hintaero muuten selittyy nopeasti kun näkee molemmat setit luonnossa. Siis ei kumpikaan huono ole, toinen vaan on kaikinpuolin vähän vakuuttavampi kokonaisuutena kuin toinen.

    T. Nimim. molempia useamman asennellut.
  5. #1205
    Joo kyllähän sen näkee ihan kuvissakin jo että Cordona on enemmän "kotitekoisen" näkönen kun Translogic. Toimivat kuitenkin ilmeisen hyvin kummatkin ja se on pääasia
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #1206
    Se on sitten Tusinan kanssa touhuaminen mun osalta tässä. Mopo meni vaihtoon, kiitos kaikille hyvästä topikista.

    edit: Tallin perukoilla lojuu ylimääräisenä A2- mallista purettu PC3, K&N vaparit ja Yoshin TRS-putkisto. Hintaa koko paketilla 800€. Huutelen ensin täällä ennen kuin laitan yleiseen myyntiin.



    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  7. #1207
    Joissain cordonan yksilöissä ollut vähän sitä vikaa että ei lue moottorin kierroksia kunnolla vaan arpoo jo tyhjäkäynnin tuntumassa (aivoboksissa on 7seg led näyttö joka näyttää kierrosluvun) ja esim. yli 3 tonnin ei tunnista enää lainkaan.

    Ja kun shifteriin täytyy asettaa kierrosraja jonka alle se ei toimi (jotta ei sammuta moottoria kun vaihtaa ykköseltä vapaalle) niin jos se ei tunnista kierroksia ei sitten myöskään toimi ollenkaan.

    Muuten kyllä toimiva värkki ja vaihtaa tosi hienosti ja pehmeästi (verrattuna vaikka power commanderin + *ignition lisäboksin avulla toteutettuun "perinteiseen" shifteriin jossa on siis moottorin kierroksista / vaihteesta / pyörän nopeudesta riippumaton kiinteä katkaisuaika).
  8. #1208
    Onko joku asentanut Gipro X-type vaihdenäyttöä kyseiseen pyörään (vuosimalli 2002)?
    Muuten homma näyttäisi olevan kohtalaisen selvä, mutta mietityttää vain nuo ECU:un menevät alkuperäiset liittimet. Kummassakin on Gipron ohjeissa mainittu vaaleansininen johto (kierroslukumittarin signaalijohto), johon tulee rosvolla vaihdenäytön musta johto.
    Elikkä jos on tietoa, kumpi johto on se oikea...
    ZX-12R -02
    GSX-R 750 -96
  9. #1209
    Mua kiinnostais teidän kilometrimäärät ja sinä aikana aiheutuneet ongelmat.

    Mulla 36 000km ajettu 2005 ja ainut "vika" on ollut hikoileva venttiilikannen tiiviste, eli ei vakava mutta tiiviste oli aika kallis.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  10. #1210
    -00 mallilla n.42tkm. Uutena ensiasennuseturengas kudosvaurioinen (täristi stongaa, goodyear dunlop finland hoiti homman takuuseen). Yksi etujarrulevy meni kieroksi kun laiminlöin jarrujen putsauksen ja palat laahasi vähän liikaa päällä. Venttiilivälyksiin ei tuohon mennessä tarvinnut koskea.

    -02 mallilla vähän reilu 60tkm. Ei vikoja. 5kympin kohdalla taisi olla muutaman venttiilin välys lähestymässä alarajaa joten säädin kaikki välykset ylärajalle ja taas mentiin, ja joku sillä varmaan menee edelleen.

    Hyviä pelejä kaikki tyynni.
  11. #1211
    Mulla nyt ei paljon oo vielä kilometrejä tällä alla, about 10tkm, pyörällä rullattu kokonaisuudessaan 30tkm. Vikoja on ollut yksi, toi nopeusmittarin toimimattomuus. Johtui vaan kastuneesta liittimestä.

    Shifterikin tuli eilen. Jotain sellasia ominaisuuksi tuossa oli joista ei mun mielestä lukenut esitteissä. Esim että vaihtokierrokset voi säätää vakaana pysyvään arvoon (esim 10trpm), sit vaan pitää vaihdekiksissä paineen ja kun kierrokset on kohdallaan (10trpm) niin shifteri katkoo. Olin siis luullut että toi vaihtaa joka kerta kun vaihdekiksiin potkasee.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  12. #1212
    75tkm näyttäis mittarissa olevan ja aika sikaa saanut, aina.

    Kytkin päivitetty 3 kertaa, venakopan tiiviste + kopan kaikki kiinnitysmutterit.

    2-3 vaihderatas, välitysratas + toinen siirtäjistä. Täytyy sanoo että ihmeen sitkee on kawan kone koska aika surutta annettu sikaa niin kylmänä, kuuman kuin kosteena

    Venat on säädetty viimeks joskus 40tkm kieppeillä. Sen jälkeen on riittänyt vaan tarkistus.
    Jeppistä
  13. #1213
    Lainaa (zeta1 @ Marras. 14 2009,16:19) kirjoitti
    no niin vihdoin sain hommattua tuon 17 piikkisen eturattaan stormilta ja samalla tuli hommattua vaihdenäyttö (gipro)sekä speedohealeri jolla tuo nopeuden rajoitin pitäis saada ohitettua.vielä pitäis saada tuo mopotin raahattua tampesteriin notta saavat asentaa sen kaasun.
    Olen ihan kuulopuheena kuullut, että tusinan nopeudenrajoitinta ei ihan helposti ohiteta. Pitäis ilmeisesti nokka-akselia ja/tai nokkia sun muuta alkaa räpeltämään. Täytynee tyytyä siihen 300km/h.
    Tosin keväällä se saadaan melko nopeasti tauluun. kaasut tulossa pyörään kans

    Ja Mansessa, kun ollaan niin veikkaa et tossa pajalla se 1Lbs Orient Expressin pullo on sun(mainitsivat et joku toinenkin tusinamies halus kaasuttaa). Ja mulle tärähti tommonen NoSin 2Lbs pottu

    Sais vaan kaasuu sinne et sais penkkiin ton vekottimen!
    "If speed kills, I'm a dead man"
  14. #1214
    Jos 300km/h on tarkotus ylittää niin kai sen pitäis onnistua ilman rajoittimen poistoakin melko helposti välityksiä vaihtamalla jos paukkua vähänkään piisaa.

    Dynon jälkeen katselette siitä käppyrästä tehokkaimman alueen ja laskette sen jälkeen välityksen joka riittää tehokkaimmalla kierrosalueella tavoitenopeuteen (esim se 300). Toki ensin kannattaa olla varma siitä että paukku tosiaan riittää siihen 300 asti. Ja jos ilman rajoittimen poistoa tahtoo 300 kerhoon pitää muistaa että 6 vaihteella mopo ei kierrä paljoa 10500rpm enempää.

    Esimerkiksi omassa laitteessa tehokkain alue on noin 9000-10200rpm (itellä täysin vakio kone, joten putkella varustetussa pyörässä tehoa riittää luultavasti vähän ylemmäksi) ja tuolle alueelle ainakin itse koitan sijoittaa laskurilla sen tavoitenopeuden. Jos tavoite olisi itsellä 300, se vaatis eteen +1 tai taakse -4. Toki vakiona en usko tehon riittävän ihan 300 asti joten ensin pitää keksiä lääke siihen.

    Pitäis oikeestaan rakennella sellanen excel jolla sais suuntaa siitä minkäverran tehoa tarvitaan mailille mihinkäkin nopeuteen. Jotain arvioita voi tehdä noiden Busamiesten exceleiden pohjalta.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #1215
    Lainaa (Suiza82 @ Marras. 26 2009,14:09) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Marras. 14 2009,16:19) kirjoitti
    no niin vihdoin sain hommattua tuon 17 piikkisen eturattaan stormilta ja samalla tuli hommattua vaihdenäyttö (gipro)sekä speedohealeri jolla tuo nopeuden rajoitin pitäis saada ohitettua.vielä pitäis saada tuo mopotin raahattua tampesteriin notta saavat asentaa sen kaasun.
    Olen ihan kuulopuheena kuullut, että tusinan nopeudenrajoitinta ei ihan helposti ohiteta. Pitäis ilmeisesti nokka-akselia ja/tai nokkia sun muuta alkaa räpeltämään. Täytynee tyytyä siihen 300km/h.
    Tosin keväällä se saadaan melko nopeasti tauluun. kaasut tulossa pyörään kans *

    Ja Mansessa, kun ollaan niin veikkaa et tossa pajalla se 1Lbs Orient Expressin pullo on sun(mainitsivat et joku toinenkin tusinamies halus kaasuttaa). Ja mulle tärähti tommonen NoSin 2Lbs pottu *

    Sais vaan kaasuu sinne et sais penkkiin ton vekottimen!
    joo munhan se satsi siellä on ja tarkoitus olisi että tulisi myös valmius isommalle pullolle mutta tuon pienen saa niin helposti tuonne penkin alle piiloon. Pitää sitten tuolla penkissä katsoa tuota rajoittimen ohitus hommaa miten onnistuu tuolla speedohealerilla tai onnistuuko ollenkaan mutta kokeillaan ainakin.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #1216
    Jonkin löytyneen taulukon (täytyy joskus tarkistella että valmiit arvot pitää tuossa paikkansa) mukaan 300km/h tarvis Kawalla rengastehoa 170hp. Laskuissa käytetty tietoja kuski+kamat 92kg, pyörä 240kg, lämpötila 20,5C, ilmanpaine 1020mbar. Kiihdytettävää matkaa tuo taulukko ei ota huomioon, eli noilla tehoilla tuskin maililla päästään yli 300.

    Huomoita: 50kg lisää painoa nostaa tehon tarvetta vain 1hp:n jos matka on 'rajaton'. Jos taas tuulta päin työnnettävä pinta-ala kasvaa 0,01m2 (eli käytännossä kypärä ei ole kunnolla suojassa), tehon tarve nousee jo 3-4hp. 50mm madallus taas vähentää tehon tarvetta luokkaa 3-4hp.

    Samoilla arvoilla Busa tarvitsis 300 nopeuteen 158hp.

    Penkistä riippuen laskettuihin tehoihin tarvitsee lisätä arviolta 5-15hp.

    En tiedä sit miten tarkkaan tuo jenkkien laskuri pitää paikkaansa, mutta varmasti antaa suuntaa...
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  17. #1217
    Lainaa (zeta1 @ Marras. 26 2009,18:01) kirjoitti
    Lainaa (Suiza82 @ Marras. 26 2009,14:09) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Marras. 14 2009,16:19) kirjoitti
    no niin vihdoin sain hommattua tuon 17 piikkisen eturattaan stormilta ja samalla tuli hommattua vaihdenäyttö (gipro)sekä speedohealeri jolla tuo nopeuden rajoitin pitäis saada ohitettua.vielä pitäis saada tuo mopotin raahattua tampesteriin notta saavat asentaa sen kaasun.
    Olen ihan kuulopuheena kuullut, että tusinan nopeudenrajoitinta ei ihan helposti ohiteta. Pitäis ilmeisesti nokka-akselia ja/tai nokkia sun muuta alkaa räpeltämään. Täytynee tyytyä siihen 300km/h.
    Tosin keväällä se saadaan melko nopeasti tauluun. kaasut tulossa pyörään kans *

    Ja Mansessa, kun ollaan niin veikkaa et tossa pajalla se 1Lbs Orient Expressin pullo on sun(mainitsivat et joku toinenkin tusinamies halus kaasuttaa). Ja mulle tärähti tommonen NoSin 2Lbs pottu *

    Sais vaan kaasuu sinne et sais penkkiin ton vekottimen!
    joo munhan se satsi siellä on ja tarkoitus olisi että tulisi myös valmius isommalle pullolle mutta tuon pienen saa niin helposti tuonne penkin alle piiloon. Pitää sitten tuolla penkissä katsoa tuota rajoittimen ohitus hommaa miten onnistuu tuolla speedohealerilla tai onnistuuko ollenkaan mutta kokeillaan ainakin.
    Juu kerroppa kokemuksia siit speedohealerista. Pikku modeilla toi 2Lbs pullo meni piiloon tonne penkin alle. Pyörä oli just penkissä ja nyt olis karvan alle 220hp takarenkaalta ja 165Nm vääntöö.
    Täytynee alkaa katsella arkkua itselleen
    "If speed kills, I'm a dead man"
  18. #1218
    Lainaa (Suiza82 @ Marras. 27 2009,16:03) kirjoitti
    Pyörä oli just penkissä ja nyt olis karvan alle 220hp takarenkaalta ja 165Nm vääntöö. *
    Täytynee alkaa katsella arkkua itselleen *
    Ei se veri ala korvista lentää vielä noilla tehoilla. Mutta kyllä toi varmaan jo ihan mukavasti menee
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  19. #1219
    Lainaa (Mika 14R @ Marras. 27 2009,16:09) kirjoitti
    Lainaa (Suiza82 @ Marras. 27 2009,16:03) kirjoitti
    Pyörä oli just penkissä ja nyt olis karvan alle 220hp takarenkaalta ja 165Nm vääntöö. *
    Täytynee alkaa katsella arkkua itselleen *
    Ei se veri ala korvista lentää vielä noilla tehoilla. Mutta kyllä toi varmaan jo ihan mukavasti menee *
    tollaisia lukuja sitä itsekin odotellaan ja sitten sitä 300 rikkomista maililla hakee. saa sitten riittää "hetkeks" virittelyt. joo ja kohta otetaan
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  20. #1220
    220hp kaasujen kanssa? Mitäs ilman?
    Jeppistä
  21. #1221
    Lainaa (vegelius @ Marras. 27 2009,17:20) kirjoitti
    220hp kaasujen kanssa? Mitäs ilman?
    "Pessimistipenkissä" 174,9hp takuselta. Akran fullsystem, PC3 ja K&N filsut kiinni.
    "If speed kills, I'm a dead man"
  22. #1222
    Lainaa (Suiza82 @ Marras. 27 2009,19:01) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Marras. 27 2009,17:20) kirjoitti
    220hp kaasujen kanssa? Mitäs ilman?
    "Pessimistipenkissä" 174,9hp takuselta. Akran fullsystem, PC3 ja K&N filsut kiinni.
    Ihan linjassa putkiviri 12r:ksi, mulla samaa luokkaa... viimeisin penkitys 173hp sidewinderillä. Minkäkokoinen suutin kaasuissa?
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  23. #1223
    Lainaa (slip @ Marras. 27 2009,10:17) kirjoitti
    Jonkin löytyneen taulukon (täytyy joskus tarkistella että valmiit arvot pitää tuossa paikkansa) mukaan 300km/h tarvis Kawalla rengastehoa 170hp. Laskuissa käytetty tietoja kuski+kamat 92kg, pyörä 240kg, lämpötila 20,5C, ilmanpaine 1020mbar. Kiihdytettävää matkaa tuo taulukko ei ota huomioon, eli noilla tehoilla tuskin maililla päästään yli 300.

    Huomoita: 50kg lisää painoa nostaa tehon tarvetta vain 1hp:n jos matka on 'rajaton'. Jos taas tuulta päin työnnettävä pinta-ala kasvaa 0,01m2 (eli käytännossä kypärä ei ole kunnolla suojassa), tehon tarve nousee jo 3-4hp. 50mm madallus taas vähentää tehon tarvetta luokkaa 3-4hp.

    Samoilla arvoilla Busa tarvitsis 300 nopeuteen 158hp.

    Penkistä riippuen laskettuihin tehoihin tarvitsee lisätä arviolta 5-15hp.

    En tiedä sit miten tarkkaan tuo jenkkien laskuri pitää paikkaansa, mutta varmasti antaa suuntaa...
    Ihan vaan mielenkiinnosta että onko mitään tehoarviota nakulaitteille => 300km/h?
    ZH2 2020
  24. #1224
    Lainaa (Attitude @ Marras. 27 2009,20:57) kirjoitti
    Ihan vaan mielenkiinnosta että onko mitään tehoarviota nakulaitteille => 300km/h?
    Mä ajoin nakulla 338, teho oli jotain +450 hp, mutta sutien se koko maili meni. Veikkaan että tommosella noin 300hp rengasteholla saattaa päästä sinne 300 pintaan maililla. 250 hp tuntuu vielä vähän vähäiseltä siihen.



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  25. #1225
    Jaa-a...

    Ymmärtääkseni tuulen vastuksen voittamisen laskemiseen tarvii kaksi pyörä/katekohtaisesti muuttuvaa arvoa; ilmanvastuskertoimen (cv), sekä pinta-alan joka tuulta halkaisee. Katepyörillä tuo ilmanvastuskerroin liikkuu tietääkseni jossain about 0,55-0,75 välillä (12R:ssä luetun perusteella 0,603 ja esim Busassa 0,561). Katepyörien pinta-alat taas arviolta jossain 0,5-0,65m2 (12R:ssä 0,565m2 ja Busassa 0,558m2).

    Jos vertaa nakupyörää sitten noihin arvoihin niin ilmanvastuskerroin on varmasti selvästi suurempi. Pinta-ala taas voi joissain malleissa olla jopa pienempi.

    -cv 0,7 ja pinta-ala 0,565m2 300km/h tarvii tehoa 197hp
    -cv 0,8 224hp
    -cv 0,9 251
    -cv 1,0 278
    -cv 1,1 305
    -cv 1,2 332

    Mulla ei kyllä ole mitään hajua mitä tollasen nakun cd arvo vois olla. Tasainen levy kohtisuoraan tuulta kohden on cv-arvolla 1,28 että melko huonosti on aerodynamiikkaa kateltu jos sen yli menee 1,28 tekee 353hp.

    Tuolta voi tekemisen puutteessa arvioida cv-arvoja (käytetään myös lyhennettä cd, cx, yms) eri muotoisille kappaleille:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient

    Mikan vedossa cv olis luokkaa 1,1-1,2 jos ei ota huomioon sutimista, mutta ei oikein niinkään voi laskea.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  26. #1226
    Tuolla voi koittaa vertailla tehoja eri nopeuksille: EXCEL

    En mee takuuseen laskujen paikkaansa pitävyydestä, vaikka aika lähelle jenkkien arvoja sillä pääsi. Jos näkyy virheitä niin saa ilmottaa. Pitää operoida sitä kyllä vielä loppuun muutenkin tässä joskus kun jaksaa.

    edit: linkki toimii näköjään aina silloin kun sitä huvittaa..
    edit2: nyt ainakin toimii useemmasta osotteesta..



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  27. #1227
    Olikos jollakulla Muzzyn koko rööristä mustaa valkoisella vakioon tai muihin putkiin verraten? Niitten sivuilta kyllä löytyy jotain käppyrää, mutta lie normaalia optimistisempia..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  28. #1228
    Lainaa (slip @ Joulu. 10 2009,17:37) kirjoitti
    Olikos jollakulla Muzzyn koko rööristä mustaa valkoisella vakioon tai muihin putkiin verraten? Niitten sivuilta kyllä löytyy jotain käppyrää, mutta lie normaalia optimistisempia..
    1427cc koneessa Muzzyn Pro Pipe(Big Block koneisiin suuniteltu versio) antoi muutaman hepan huipputehoa enemmän kuin Akrapovic mutta rajoittajan tuntumassa tehoero Muzzyn eduksi oli muistaakseni toistakymmentä heposta.Elikkäs Muzzy antoi huippukierroksilla tasaisen käyrän rajoittajaan asti ja Akran käyrä lähti laskuun huipputehon jälkeen.Vakiokoneessa Muzzystä ei kokemusta.
    mopoton
  29. #1229
    Nyt olis myynnissä vähän aikaisempien projektien ylijäämää: 12R -01 A-malli:
    Moottori (ajettu n.20tkm)
    Sähköt
    Mittaristo
    Takahaarukka hiluineen
    Vanteet (pun. puolikiilloitetut)
    Tankki
    Originaali putkisto
    B-mallin runko+t-palat
    +muita osia mitä pyörään kuuluu, eli melkein koko pyörä etuputkia ja katteita lukuunottamatta...

    Myydään mieluiten pakettina, viestitä ja tarjoa!

    Ja sitten lähtis vielä PCIIIusb+quickshifteri halvalla eli yht. 300e

    Osat Vihdissä, pääkaupunkiseudun kupeessa...



  30.  
  31. #1230
    Aiheuttaako jotain ongelmaa jos poistaa tuon muovilärpäkkeen venttiilikopankannen päältä? Siis sen joka kiinnittyy syyläriin. Venttiilivälyksiä meinaan tarkastella ja nyt kun syyläri on jo puoliksi irti tuli vaan mieleen että heitänkö tuon muovin veke kasatessa. Sen funktio lienee joku ilmanohjain tai johtojen pidike?

    Muzzyä tuli sit fullsysteemin muodossa hankittua vähän niinkun vahingossa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 41 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen