Sivu: 33 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2624:sta
  1. #961
    Lainaa (Clutch @ Elo. 10 2009,15:53) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 10 2009,15:13) kirjoitti
    Vähän arvailua, mutta äkkiseltää kuulostaa siltä, että commanderin kytkennoissä vika. Ehkä joku johto tiukalla tai hankautunut kuori puhki ja lyö maihin. Niitä lähtisin ensin tarkistamaan.
    Juuri sama asia pyörii itselläkin mielessä. Tänään ajelin parikyt kilometriä ja normaalikokoinen sulake kesti palamatta. Täytyy käydä läpi kaikki piuhat ja korvata rosvoliittimet juottamalla jos sellaisia löytyy. Ite en ole sitä commanderia asentanut niin ei ole sen liitännöistä tietoa.
    12r commanderissa ei ainakaan kuulu olla mitään rosvoliittimiä alunperin kaikki liitokset tulee alkuperäis liittimiin.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  2. #962
    Jos jollain on ylimääräinen takapenkki niin voisin ostaa.. Saa myös ilmottaa jos jostain sellanen myynnissä oleva silmään osuu..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  3. #963
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 10 2009,18:09) kirjoitti
    12r commanderissa ei ainakaan kuulu olla mitään rosvoliittimiä alunperin kaikki liitokset tulee alkuperäis liittimiin.
    Ahaa, kiitos tiedosta. Täytyy vain yrittää katsella tarkkaan kaikki näkyvät johdot jos vaikka jostain olisi hiertynyt pinta rikki.
  4. #964
    Lainaa (Clutch @ Elo. 11 2009,12:40) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 10 2009,18:09) kirjoitti
    12r commanderissa ei ainakaan kuulu olla mitään rosvoliittimiä alunperin kaikki liitokset tulee alkuperäis liittimiin.
    Ahaa, kiitos tiedosta. Täytyy vain yrittää katsella tarkkaan kaikki näkyvät johdot jos vaikka jostain olisi hiertynyt pinta rikki.
    Voi se ite Commanderikin olla kaputt. Mut joo kannattaa kattoo ne liittimet ja piuhat eka.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  5. #965
    Kiinnostaako ketään 12R:n teräspunos jarruletkut? Tilasin sellaset kotimaista valmistetta olevat tieliikennehyväksytyt.
    Setti eteen JA taakse noin 150€
    Mukaan kerkee vielä ja hinta tarkentuu sentilleen vielä tällä viikolla.
    Eri värejäkin olis saatavilla. jos jota kuta kiinnostaan niin pitäisi tällä viikolla ilmottautua.

    Eipä ollut tarvetta muilla joten tilasin letkut.



  6. #966
    metalliletkut vois kiinnostaakin, tosin vain taakse kun edessä on jo. eteen maksoi 50€ joten joku 20-30€ taakse olis käypä hinta. muuten ei.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #967
    Lainaa (FighteR @ Heinä. 29 2009,11:29) kirjoitti
    15.8 olisi Alastarossa Gti:n ja V8 vauhtipäivät? Onkos ketään 12ärräkuskia tulossa paikalle? Itse ajattelin jopa laahautua tuonne, mikäli keli vähääkään sallii.. Voisi tehdä pienimuotoisen 12R -miitin tuonne..
    Moi,

    Minäkin Alastaroon lähdös jos vaan noi kelit näyttää siltä että voi päästä ajamaan.
    Keravalta joskus aamutuimaan n. 7:30 vois lähteä ajelee.
    Mielenkiintosta nähä minkälaisiin aikoihin pääsee ku edellisen kerran kokeillu eri pyörällä yli 10 vuotta sitten.
    Suzuki GS 750 -80
    Kawasaki ZXR 750 -91
    Kawasaki ZZR 1100 C -92
    Honda CBR 900 RR -96
    Kawasaki ZZR 1100 D -94
    Kawasaki ZX-12 R -00
  8. #968
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
  9. #969
    Sama vika tankkivuotaa myös. Vaihdoin tänään bensapumpun tiivisteen. Mutta tankin sivu alkoi kostua melkein heti kun sain paketin kasaan . Kiitos jo etukäteen mahd. vinkeistä
    Zx 10r 05
  10. #970
    Löytyypi yksi ylimääränen bentsiinisäiliö. 2003-mallisesta, luultavasti käypi vanhempaankin. Etukulmassa pikku kuhmu, mutta piilonhan se jää. Sisältää myös pumpun ja korkin.

    Jos kiinnostaa
    --> jussi.muinonen [ at ] surffi.fi
    ZX-12R--SOLD--
    R1
  11. #971
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 05 2009,17:02) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 05 2009,02:08) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 04 2009,21:33) kirjoitti
    eli yritän hommata 17 piikkisen sinne 15 päivään mennessä ja laittaa vielä paikallekin. mutta noihin liinoihin en kyllä vielä rupea
    Enemmän liinoilla ja alustan muutoksilla saat ajasta pois kun rattailla.
    17 rattaan tilasin juuri tuolta sun kertomastasi paikasta saas nähdä ehtiikö tulla. ens vuonna sitten noilla liinoilla aletaan leikkiin jos ei muuten tulokset riitä. tuollainen pikku ratastus tuo varmaan kadullekin lisää mielenkiintoa. tuo nopeuden rajoittimen ohitus vielä pitää hakea jostain tai itseasiassa sähän voisit sellaisen jostain kaivaa kun taidat olla hyvä täältä netistä kaikkee löytämään. sitä vaan tuonne kenttäajoihin ajattelin. penkittäjä sanoi että pyörä oli todella oudon kuuloinen kun nopeudenrajoitin tuli vastaan penkityksessä.
    eipä näy eturatasta missään taitaa joutua kiihdytteleen vakio väleilä mutta eipä tuo haittaa sen verran paljon jäi vielä parannettavaa viime kerrasta että onistuu varmasti noillakin väleillä.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  12. #972
    Lainaa (kawa zx12r @ Elo. 13 2009,19:40) kirjoitti
    Sama vika tankkivuotaa myös. Vaihdoin tänään bensapumpun tiivisteen. Mutta tankin sivu alkoi kostua melkein heti kun sain paketin kasaan *. Kiitos jo etukäteen mahd. vinkeistä
    Vahvaa mutua.. Aikanaan kun omani ostin niin muistan kuulleeni juttua tankkien recalleista. Joku saumoista oli viallinen tms. ja alko sitten vuotaa ajan myötä. Hakua käyttämällä/kuukkelilla löytynee lisäinfoa. Soitto Sumekolle saattaapi myös valaista.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  13. #973
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 13 2009,21:43) kirjoitti
    eipä näy eturatasta missään taitaa joutua kiihdytteleen vakio väleilä mutta eipä tuo haittaa sen verran paljon jäi vielä parannettavaa viime kerrasta että onistuu varmasti noillakin väleillä.
    No sit vaan alustan säädöt kohdilleen niin niillä pääsee jo pitkälle.

    Takaa esijännitys löysimmälle, menovaimennus (iskarin yläruuvi) melkein löysimmälle ja sit paluuvaimennus (alaruuvi) melkein kovimmalle.
    Edestä sit paluuvaimennus (yläruuvi) kans melkein tiukimmalle.

    Lähtökierroksia sitten jotain 4000-4500.. muistaakseni noilla pääsi vielä kohtuu hyvin matkaan ilman keulimista.

    Justiin pakkasin kans pyörän kärryyn. Nyt se on vaan perästä vähän korkeemmalla mitä Kauhajoella, saa nähdä vaikuttaako aikoihin huonontavasti. Kauhajoen reissun jälkeen kun laitoin sen vakio korkeuteen totesin että ei tarvi näköjään sillä alkuperäsellä underilla alimpaan asentoo enää laittaa kun lyö sen verran pohjaan. Neljästä kohtaa osunut. Peilit otin kans pois, kattoo nyt vaikuttaako ne loppunopeuteen mitenkään.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #974
    Helvetinhelvetti.. Eipä sitten pääsekkään Alastaroon, ko täytyy lähteä johki stnan perhejuhliin toispuolelle suomea..
    Nooh.. revitelkää sit meikäläisenki puolesta..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  15. #975
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 13 2009,21:43) kirjoitti
    eipä näy eturatasta missään taitaa joutua kiihdytteleen vakio väleilä mutta eipä tuo haittaa sen verran paljon jäi vielä parannettavaa viime kerrasta että onistuu varmasti noillakin väleillä.
    Allrightissa oli suoraan hyllyssä 17 etusta. Vielä kun tänään löydän tarpeeks ison pyssyn et saan sen vaihdettua.

    Sit vielä että pakkaanko pyörän pakuun vai ajelenko huomenna pelipaikalle.
    Jeppistä
  16. #976
    Nonni nyt ois penkissä käyty. Elikkäs 2002 12 ois kyseessä ja arvot oli 166.1hv/9987rpm, 125,2nm/7618. Pyörässä ixilin pönttö ei muuta. Käy kovasti laihalla 3-4 tonnissa, pc:tä suositeltiin.
  17. #977
    PK seudulta huomenna alastarolle lähtijöitä niin pieni letka lähtee 8:30 lahnuksen shelliltä. Tai tuolloin siellä ollaan aamukahvilla.
    Jeppistä
  18. #978
    Lainaa (slip @ Elo. 14 2009,01:52) kirjoitti
    No sit vaan alustan säädöt kohdilleen niin niillä pääsee jo pitkälle.

    Takaa esijännitys löysimmälle, menovaimennus (iskarin yläruuvi) melkein löysimmälle ja sit paluuvaimennus (alaruuvi) melkein kovimmalle.
    Edestä sit paluuvaimennus (yläruuvi) kans melkein tiukimmalle.

    Lähtökierroksia sitten jotain 4000-4500.. muistaakseni noilla pääsi vielä kohtuu hyvin matkaan ilman keulimista.

    Justiin pakkasin kans pyörän kärryyn. Nyt se on vaan perästä vähän korkeemmalla mitä Kauhajoella, saa nähdä vaikuttaako aikoihin huonontavasti. Kauhajoen reissun jälkeen kun laitoin sen vakio korkeuteen totesin että ei tarvi näköjään sillä alkuperäsellä underilla alimpaan asentoo enää laittaa kun lyö sen verran pohjaan. Neljästä kohtaa osunut. Peilit otin kans pois, kattoo nyt vaikuttaako ne loppunopeuteen mitenkään.
    Oliko muuten pyörän madalluksella kuinka vaikutusta keulimiseen ja entä tuliko parin kympin parannus nimenomaan madalluksen ansiosta?
    ZH2 2020
  19. #979
    Lainaa (Attitude @ Elo. 14 2009,20:41) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 14 2009,01:52) kirjoitti
    No sit vaan alustan säädöt kohdilleen niin niillä pääsee jo pitkälle.

    Takaa esijännitys löysimmälle, menovaimennus (iskarin yläruuvi) melkein löysimmälle ja sit paluuvaimennus (alaruuvi) melkein kovimmalle.
    Edestä sit paluuvaimennus (yläruuvi) kans melkein tiukimmalle.

    Lähtökierroksia sitten jotain 4000-4500.. muistaakseni noilla pääsi vielä kohtuu hyvin matkaan ilman keulimista.

    Justiin pakkasin kans pyörän kärryyn. Nyt se on vaan perästä vähän korkeemmalla mitä Kauhajoella, saa nähdä vaikuttaako aikoihin huonontavasti. Kauhajoen reissun jälkeen kun laitoin sen vakio korkeuteen totesin että ei tarvi näköjään sillä alkuperäsellä underilla alimpaan asentoo enää laittaa kun lyö sen verran pohjaan. Neljästä kohtaa osunut. Peilit otin kans pois, kattoo nyt vaikuttaako ne loppunopeuteen mitenkään.
    Oliko muuten pyörän madalluksella kuinka vaikutusta keulimiseen ja entä tuliko parin kympin parannus nimenomaan madalluksen ansiosta?
    Madalluksen vaikutusta vois kuvailla siten että kun normaalikorkeudessa kääntää kaasun ykkösellä auki pyörä keulii niin paljon (-2 välityksillä edessä) että kaasua löysäämättä se menis ympäri. Madalluksella sitä ei saa kaasulla oikeastaan ollenkaan keulimaan. Eli todella selvä ero on. Kyllä se ajan parannus on ihan vaan tuota madaltamista. Tällä pyörällä madaltaen saa ainakin sen 0,3s pois ajasta.

    Toivotaan nyt että pääsee edes samaan kun tuolla Kauhajoessa kun takana on madallettu nyt vain ton 40mm.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  20. #980
    Lainaa (slip @ Elo. 14 2009,21:48) kirjoitti
    Madalluksen vaikutusta vois kuvailla siten että kun normaalikorkeudessa kääntää kaasun ykkösellä auki pyörä keulii niin paljon (-2 välityksillä edessä) että kaasua löysäämättä se menis ympäri. Madalluksella sitä ei saa kaasulla oikeastaan ollenkaan keulimaan. Eli todella selvä ero on. Kyllä se ajan parannus on ihan vaan tuota madaltamista. Tällä pyörällä madaltaen saa ainakin sen 0,3s pois ajasta.

    Toivotaan nyt että pääsee edes samaan kun tuolla Kauhajoessa kun takana on madallettu nyt vain ton 40mm.
    Ite sanoisin niin että kun perse on 40mm ja keula sen 20mm normaalia alempana niin ykkösellä saa keulan pidetty alhaalla mikä ei vakiokorkuisena onnistu sitten millään.

    Tosin madallettuan pyörästä tulee aika raskas ja ns aliohjaava. Madallettuna myös vänkää pystyyn kaasusta 3x vakiokorkusta voimakkaammin.
    Jeppistä
  21. #981
    Hauskaa oli Alastarolla vaikka ihan ei tavotteisiin päästy. Slippi ja Zeta1 tuli kanssa bongattua.

    Commanderi onnistu jotenkin resetoimaan ittensä mennäviikolla kun laturin/virranjakajan liitin kirjaimellisesti suli. Laitoin yleishöpöhöpö kartan millä pyörä jotenkin toimi mutta bensa maistui. Tankillisella pääsi noin 140km matka-ajoa *

    Pyörä paino punnituksessa puolella tankilla 246kg



    Jeppistä
  22. #982
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 13 2009,18:19) kirjoitti
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
    vajaanakin vuotaa?

    täys tankkihan kusee monesti ylivuotoletkusta ja se on tarkoituskin. varsinkin kun huoltiksella tankannut pyörän suorassa ollen piripintaan ja ajanut lyhyen matkan, niin sivutuella ollen kusee. pitempään ajettua ei kuse.

    haiskahtaa tosin usein bensalta itelläkin, mutta en ole huomannut vuotoa mistään. vain kusemista täydellä tankilla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #983
    Jep vuotaa myös vajaana. JaL3 oli oikeessa ollut takaisinkutsuja ainakin muissa maissa kuukletin, vuotavan ylitäyttöputken liitoksen takia. Juuri siitä putken juuren tinauksesta kusee aika huolella.Pyörä mallia 2000. Mitenkäs noi takaisinkutsut suomes onko tietoa ja miten ovat voimassa. . Kiitos Kawabata ja Ja L3
    Zx 10r 05
  24. #984
    Joo käytyä tuli.. vähän on raskas reissu tollanen 24h nukkumatta ja auringonpaisteessa seisoskellen.

    1,70 9,86@227 tais olla paras suora. Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  25. #985
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.



    Jeppistä
  26. #986
    Lainaa (vegelius @ Elo. 16 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.
    Voinpa väittää toista, nimim. neljä kesää vakio kytkimellä kisaillut Kaverin 12R:llä vahvistettu myös asiaa, etteipä sinne juuri kannata muuta kuin alkuperäisiä kytkinosia laitella... pelaa niin paljon paremmin.
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  27. #987
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,10:58) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 16 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.
    Voinpa väittää toista, nimim. neljä kesää vakio kytkimellä kisaillut Kaverin 12R:llä vahvistettu myös asiaa, etteipä sinne juuri kannata muuta kuin alkuperäisiä kytkinosia laitella... pelaa niin paljon paremmin.
    Noissa B malleissa voikin olla vahvempi kytkin. Mutta ainakin tuo oma A mallin ei toiminut sitten orkkisosilla sitten mitenkään. Mutta muzzy/brocksin sekasikiö toimii, ei luista ja tuntuma potenssiin 10 parempi ku vakiolla.
    Jeppistä
  28. #988
    Lainaa (vegelius @ Elo. 17 2009,11:52) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,10:58) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 16 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.
    Voinpa väittää toista, nimim. neljä kesää vakio kytkimellä kisaillut Kaverin 12R:llä vahvistettu myös asiaa, etteipä sinne juuri kannata muuta kuin alkuperäisiä kytkinosia laitella... pelaa niin paljon paremmin.
    Noissa B malleissa voikin olla vahvempi kytkin. Mutta ainakin tuo oma A mallin ei toiminut sitten orkkisosilla sitten mitenkään. Mutta muzzy/brocksin sekasikiö toimii, ei luista ja tuntuma potenssiin 10 parempi ku vakiolla.
    Aivan, b- malleissa tosiaan tehty vahvennuksia moneen paikkaan
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  29. #989
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,21:44) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 17 2009,11:52) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,10:58) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 16 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.
    Voinpa väittää toista, nimim. neljä kesää vakio kytkimellä kisaillut Kaverin 12R:llä vahvistettu myös asiaa, etteipä sinne juuri kannata muuta kuin alkuperäisiä kytkinosia laitella... pelaa niin paljon paremmin.
    Noissa B malleissa voikin olla vahvempi kytkin. Mutta ainakin tuo oma A mallin ei toiminut sitten orkkisosilla sitten mitenkään. Mutta muzzy/brocksin sekasikiö toimii, ei luista ja tuntuma potenssiin 10 parempi ku vakiolla.
    Aivan, b- malleissa tosiaan tehty vahvennuksia moneen paikkaan
    Mistäs vuosimallista asti nämä vahvennukset on sitten alkaen?
    - Hullu saa olla muttei tyhmä
  30.  
  31. #990
    Lainaa (kawabata @ Elo. 16 2009,10:22) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 13 2009,18:19) kirjoitti
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
    vajaanakin vuotaa?

    täys tankkihan kusee monesti ylivuotoletkusta ja se on tarkoituskin. varsinkin kun huoltiksella tankannut pyörän suorassa ollen piripintaan ja ajanut lyhyen matkan, niin sivutuella ollen kusee. pitempään ajettua ei kuse.

    haiskahtaa tosin usein bensalta itelläkin, mutta en ole huomannut vuotoa mistään. vain kusemista täydellä tankilla.

    Joo vuotaa vajaallakin tankilla. Aloin tuossa vähän purkamaan pyörää ja paikallistamaan vuotoa mutta eipä tällä hetkellä ainakaan vielä löytynyt mitään kun vuoto on satunnaista. Pienen tutkailun perusteella sanoisin että ei se tankki kyllä ainakaan taida olla joka vuotaa. Pitää jättää pyörä tohon seisomaan vähäks aikaa ilman katteita ja tankin suojuksia niin jospa se ajan kanssa jostain tipan tiputtas et vuoto kohta paljastuisi...



Sivu: 33 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen