Sivu: 30 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 2624:sta
  1. #871
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 06 2009,17:42) kirjoitti
    Lainaa (tuotam @ Heinä. 06 2009,15:19) kirjoitti
    Lainaa (Elmeri H. @ Heinä. 06 2009,12:16) kirjoitti
    Mikä tuon A-mallin peilin lasiosan kiinnityksen idea on?
    Peili on alkanut pitää helvetinmoista kolinaa kuopissa. Jotain sieltä on irronnut. Peili pysyy kopassa kiinni ja kohdallaan, ei siinä mitään, mutta kolina ottaa päähän..

    Kun peiliä kääntelee, niin välistä näkyy jonkin asteinen jousirengas, mutta mihinkään se ei leviä/liiku, jotta lasiosa irtoaisi kopasta.. Tai sitten ei uskalla käyttää riittävästi voimaa, niinkuin näissä usein perimmäinen ongelman syy on..

    Jos joku on purkanut peilin, niin vinkit olisivat tervetulleita..
    Terse! Nyt olis ixilin bolt-on laitettu zx 12r. Ainoa ongelma on, että tehot hävisivät pöntön vaihdon yhteydessä. Kone on todella voimaton, eikä ota kierroksia lähellekkään maksimeita. Missähän on vika?
    ei kyllä viittaa pöntön vaihtoon tuo vika mitenkään vaikka kovin eritavoin tuntuu kyseinen malli toimivan kun tuohon putkistoon menee kajoamaan. mulla kyllä kukkuu ihan hyvin vaikka on koko rännin kartta pc:llä tai ilman pc:tä.
    Ettet vaan nostanut tankkia ylös ja olis joku bensa letku mennyt luttuun eikä saa soppaa riittävästi.? kunhan nyt vaan kyselen
    *
    Ei koskettu säätöihin tai muihin. Äskön kävin ajamassa ilman killeriä niin toimi miltei normaalisti. Uuden putken tiiviste oli palanut puoliksi pois ja killerin kanssa kaasutellessa tuli jotain nestettä liitos kohdas.
  2. #872
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 05 2009,17:50) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Heinä. 04 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 04 2009,15:35) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Kesä. 30 2009,14:49) kirjoitti
    Eilen hain köyhänmiehen tiedonkeruun kaupasta. Pari toimivaksi todettua 13 euron sigmaa kummallekin renkaalle. Ajattelin niiden avulla saada kovaa dataa varttimaililta. Mahdollista sutimista ja renkaan kasaan painumista. *
    kerro minkämallinen on hyvä sigma? voisin itekin hankkia. avainsanat köyhämies ja tiedonkeruu *
    BC1200. Ei toimi modaamatta kovin pitkään johtuen tärinästä, mutta kun laittaa patterin "navan" alle pienen o-renkaan niin sen jälkeen ei tärinät haittaa. Hinnat näkyy pyörivän 13-20e.

    Tollanen oli 3 vuotta ainoona mittarina mulla edellisessä pyörässä, eikä o-rengas virityksen jälkeen mitään vikoja ilmennyt.
    ok. kiitos. mistähän saa halvimmalla vielä? motonet? joku polkupyöräkauppa? marketti?
    Cittarissa ainakin oli kohtuullisen halvat täällä..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  3. #873
    Siirretään tuolta toisesta treadista pois:
    Lainaa (J.N @ Heinä. 03 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (peksu @ Heinä. 03 2009,13:42) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Heinä. 03 2009,12:14) kirjoitti
    ^ Joo se musta.

    Millä -04-> poistetaan 300 rajotin? Tähän asti olen löytänyt rajoittimen poistajia jotka toimii vain -03 malliseen asti.
    Taisi olla nikko racingin G-Pack asennettuna, kai niitä muitakin vastavia nykyään on.
    Speedohealer.
    Valmistajan sivuilta lainattu "By-pass the built-in factory speed limiter on bikes such as ZX-12R, ZX-14R, ZZR-1400...
    http://www.healtech-electronics.com/
    Mahtaako nää kaikki perustua siihen samaan, että huijataan ecua koko ajan olemaan 5. vaihteella)?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #874
    Kellään tietoa onko 12R kaikkien vuosimallien tehoa, nopeutta tai molempia rajoitettu? Jos ei niin mistä lähtien ja mitä on rajoitettu?
    Suzuki GS 750 -80
    Kawasaki ZXR 750 -91
    Kawasaki ZZR 1100 C -92
    Honda CBR 900 RR -96
    Kawasaki ZZR 1100 D -94
    Kawasaki ZX-12 R -00
  5. #875
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
  6. #876
    Paljonko tälläisessä rohisevassa nykijässä on bentsiiniä,kun se mittari alkaa vilkuttaa?
  7. #877
    Lainaa (Pihu @ Heinä. 09 2009,14:36) kirjoitti
    Paljonko tälläisessä rohisevassa nykijässä on bentsiiniä,kun se mittari alkaa vilkuttaa?
    3 litraa...
    Jeppistä
  8. #878
    Lainaa (eje @ Heinä. 08 2009,20:28) kirjoitti
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
    Eikö kukaan tiedä?
  9. #879
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Lainaa (eje @ Heinä. 09 2009,20:42) kirjoitti
    Lainaa (eje @ Heinä. 08 2009,20:28) kirjoitti
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
    Eikö kukaan tiedä?
    Ei vaikuta paljoakaan, ehkä tukkiminen vähentää hieman paukuntaa ja 0.5 hv tehoissa. Enemän vaikuttaa oikea säätö huippukierroksille tuossa säätötyössä.

    Ajettavuus on oikean asian etsintä tuossa säätötyössä että laite on hyvä ajettava kaikilla kaasuasennoilla jolloin siitä sen tehonkin saa irti sekä ala-keski-että yläkierroksillakin.

    Se että pyörään ladataan valmis dynojetin ruiskukartta ja ajetaan penkissä käyrä, ei tee siitä toimivaa vaan se pitäisi oikeasti säätää jossain.
  10. #880
    Lainaa (eje @ Heinä. 08 2009,20:28) kirjoitti
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
    voisit tulla joskus käymään täällä yläneellä niin voisin testata sun pyörääs ja verrata omaani jota en ole vielä käynyt säädättämässä ,eikä mulla ole kyllä koko putkistoakaan. Tuntuu olevan kivasti paukkuja tossa sun laitteessas ja tuo ti forse on kuitenkin vissiin laadukkaimpia putkistoja joita on kaupan ja se kiinnostaa kovasti
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  11. #881
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (eje @ Heinä. 08 2009,20:28) kirjoitti
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
    voisit tulla joskus käymään täällä yläneellä niin voisin testata sun pyörääs ja verrata omaani jota en ole vielä käynyt säädättämässä ,eikä mulla ole kyllä koko putkistoakaan. Tuntuu olevan kivasti paukkuja tossa sun laitteessas ja tuo ti forse on kuitenkin vissiin laadukkaimpia putkistoja joita on kaupan ja se kiinnostaa kovasti
    Vanhaa omaa rutkua ajeltiin penkissä melko vakiona, (micron käyrästö+Yoshi/Micron) ja tehot liikkui 179-182 hp.

    Malli oli -04 ja ihan hyvin sisäänajettuna.

    Vanhempi -03 Racing Green samalla yhdistelmällä jäi pari-kolme heppaa taakse kyykkyyn.

    Molemmissa oli Serpentiin käyrästö.
  12. #882
    Lainaa (eje @ Heinä. 09 2009,20:42) kirjoitti
    Lainaa (eje @ Heinä. 08 2009,20:28) kirjoitti
    Pyörä säädetty top-motorissa,pipekross+ti forse kokoputki+pc.182 hv ja135 nm takaselta.Seoskäyrä kohtuu tasainen,mutta säädetty ilman hapetusjärjestelmän tukkimista,mahtaako vaikuttaa ja kuinka paljon. Pyörä toimii kuitenkin hyvin.
    Eikö kukaan tiedä?
    zxoa.comista luin joskus kun ne sivut olivat vielä toimivat, että n. 1 hv vaikuttaa hapetusreikien tukkiminen ja alentaa koneen lämpöä, joka taas helpottaa tehontuottoa.

    näitä samoja kyvymyksiä on jauhettu vuosikaudet ja kaikkiin on vastailtu moneen kertaa eli jos jaksaa lukea tai etsiä haulla, niin löytyy ja monniin muihinkin perusteelliset vastaukset.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #883
    Lainaa (Jake21 @ Heinä. 07 2009,12:40) kirjoitti
    Kellään tietoa onko 12R kaikkien vuosimallien tehoa, nopeutta tai molempia rajoitettu? Jos ei niin mistä lähtien ja mitä on rajoitettu?
    omistajan käsikirjassa on mainittuna. eri malleissa maittain on eroja tehoissa ym. detaljeissa. 2001 tuli ns. japanilaisvalmistajien sopimuksella max 300 kmt nopeusrajoitin kaikkiin japanilaisiin prätkiin. esim. vm. 2000 zx12r on maailmannopein _vakio_moottoripyörä.

    tehoja eri vaihteilla ei ole sumekon lähteen mukaan rajoitettu zx12r kawoissa eikä varhaisissa zx10r kawoissa ollenkaan. joissakin uudemmissa on jo joitakin sytkäkarttaan asetettuja rajoituksia alimpien vaihteiden väännönrajoittamiseksi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #884
    Huomenna sit Kauhajoelle. Toivotaan että ei tuu vettä

    Perkkele tilasin kaks viikkoo sitten Dragrace Online Storesta kaikki madalluskilkkeet kun aattelin että nopeempaa saan ne sitä kautta kun ite tekemällä. No, vieläkään ei oo koiranluita näkynyt. Keulan saan huomiseksi vedettyä kumminkin liinoilla alas, katotaan miten pelkästään se jeesaa lähtöjä. Katteet vielä kiinni ja Commanderiin 0-kartta sisään, sit voi lähtee *
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #885
    Lainaa (slip @ Heinä. 10 2009,11:11) kirjoitti
    Huomenna sit Kauhajoelle. Toivotaan että ei tuu vettä

    Perkkele tilasin kaks viikkoo sitten Dragrace Online Storesta kaikki madalluskilkkeet kun aattelin että nopeempaa saan ne sitä kautta kun ite tekemällä. No, vieläkään ei oo koiranluita näkynyt. Keulan saan huomiseksi vedettyä kumminkin liinoilla alas, katotaan miten pelkästään se jeesaa lähtöjä. Katteet vielä kiinni ja Commanderiin 0-kartta sisään, sit voi lähtee *
    ja kohti 10 alitusta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #886
    Löytyy ylimääräinen 12r:n Power Commander III usb (-04-06) H. 200e! Uusi ja paketissa!
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  17. #887
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 10 2009,16:20) kirjoitti
    ja kohti 10 alitusta.
    0,02 sekkaa jäi vielä päälle 10.

    Neljä lähtöä eikä yhtäkään hyvää; eka suttaillen 10,6; toka keulien 10,19 (60ft kohtuullinen 1,72); kolmas 10,09; neljäs 10,02 (60ft reisille 1,83).

    Tapahtuma muuten ok, mutta turha kyllä lähteä tonne minkään uusien setuppien kanssa kokeilemaan kun lähtöjä saa koko päivän aikana kasaan 4 ja lähtöjen välissä aina pari tuntia odotusta. Testi-illat parempia kun siellä on varaa toheloida muutama lähtö säätelyyn ja vireen hakemiseen. *

    Köyhänmiehen tiedonkeruu kertoi että ei oikeestaan mitään eroja etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksien välillä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #888
    Lainaa (slip @ Heinä. 11 2009,23:41) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 10 2009,16:20) kirjoitti
    ja kohti 10 alitusta.
    0,02 sekkaa jäi vielä päälle 10.

    Neljä lähtöä eikä yhtäkään hyvää; eka suttaillen 10,6; toka keulien 10,19 (60ft kohtuullinen 1,72); kolmas 10,09; neljäs 10,02 (60ft reisille 1,83).

    Tapahtuma muuten ok, mutta turha kyllä lähteä tonne minkään uusien setuppien kanssa kokeilemaan kun lähtöjä saa koko päivän aikana kasaan 4 ja lähtöjen välissä aina pari tuntia odotusta. Testi-illat parempia kun siellä on varaa toheloida muutama lähtö säätelyyn ja vireen hakemiseen. *

    Köyhänmiehen tiedonkeruu kertoi että ei oikeestaan mitään eroja etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksien välillä.
    Noh, kyllä se kohta alle 10 menee .

    Asiasta kolmanteen, onkos ketään laittanut xenon-valoja tusinaan.
    Ajattelin että vois laittaa, kerran alkaa taas tää parisuhde-elämä ahdistamaan. Saa jotain muuta ajateltavaa.

    Eilen vaihtelin Delvacin tilalle, ihan kunnon mp-öljyt. Jospa jotain eroa huomaisi.

    niin ja viikko sitten vaihdoin uudet renkaat alle, kyllä eron huomasi. Taakse meni se 190..

    Niin ja sitten laitoin vielä paremman pleksin..

    Että tällästä
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  19. #889
    Pitää jostain repiä aikaa, että kerkii teidän poikien kanssa tulemaan vetämään muutaman vedon ja tietenkin koittamaan sitä 10 alitusta....

    edit: elämäni ensimmäinen mitattu 1/4 maili oli 10,350



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  20. #890
    Viimeviikon itellä vähän niihkeesti pyörä käynnistyny ja eilen se sitten jätti tienpäälle täysin. Startti vaan inahtaa, aikasemmin sopivalla kaasulla sai käyntiin kun samantyylistä teki mutta nytten pihaan pitänyt jättää. Onkohan kyseessä vain viimeset henkoset vetäneestä akusta vai muusta? Pitäisi tässä vielä sopivasti pitempi lenkki heittää loppuviikosta niin varaosalistaan ajattelin kysellä akun lisäksi vinkkejä, jos jotain samanlaista on teillä ilmaantunut. Mittarin kello veti ihan nollille startissa niin vähä tuntuisi olevan vaan akku ongelmana, työntämällä herähti kyllä hyvin käyntiin kun mopo jätti semmoseen paikkaan mistä loppupeleissä se piti saada pois joko työntämällä tai ajamalla. Kotiinajon jälkeen startti koitti kerran hyräyttää mutta sitten loppu potku.

    EDIT: Jätti siis tienpäälle sammuttamisen jälkeen...
    EDIT2: isoinpat kelioppivireet ekana lomapävänä ;)



    Kawasaki zx-12r -03
  21. #891
    ^yleisimmät viat taitaa olla akku ja PC:n kytkennät. A-mallissa lisäks öljyn täyttämä/kyrvähtänyt laturin liitin. Tosta löytyy tästäkin ketjusta enempi juttua ja haulla lisää.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  22. #892
    Näyttää toi laturin liitin täyttyvän öljystä B-mallissakin .
    Päälisin puolin liitin oli kohtuullisen ehjä mitä ny johdon pääliset oli sulanut liitimen alapuolelta noin 1cm . Liitintä ei saanut auki ilman kohtuulista voiman käyttöä . liitin oli sulanut sisältä ihan muodottomaksi ja haju oli kyllä kaamea mikä lähti tosta liitimestä kun sen lopulta sai auki . Parikymmentä senttiä tarvi laitta uutta johtoa . Tarvii katsoa josko talvella olisi aikaa laitta laturilta asti uudet johdot.
    ZX-12R -03
  23. #893
    Eip kyllä ihan noin vaan saanut vaihdekaaviota käännettyä ylösalaisin. Ottaa aika kovastikin välitanko runkoon.

    Nyt tuli uudet koiranluut perään
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  24. #894
    Lainaa (slip @ Heinä. 17 2009,15:07) kirjoitti
    Eip kyllä ihan noin vaan saanut vaihdekaaviota käännettyä ylösalaisin. Ottaa aika kovastikin välitanko runkoon.

    Nyt tuli uudet koiranluut perään
    Laita muutama prikka jalkatappitelineen ja rungon väliin, tulee monta milliä lisää tilaa, lisäksi siitä rungosta voi pikkasen hioa pois jos vielä ahistaa. Tai näin meillä ainakin.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  25. #895
    Hah! kerrankin olin oikeassa! Mähän sanoin, et ei se heittämällä kyllä käänny... vaikkei mikään mahdoton homma olekaan.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  26. #896
    Joo prikoilla sai toimimaan. Muutama milli tappien ja rungon väliin ja muutama siihen vaihdevivun akselin kaulalle. Vähän outo on alkuun ajella ja ainakin yhden haittavaikutuksen huomas heti; keuliessa vaihteen vaihdot on vaikeita kun ei saa jalalle mitään tukea. Täytyy totutella nyt muutama päivä ja katsoa sit jos takasin vaihto vielä kiinnostaa.

    Nyt ku ajelin himaan niin huomasin että nopeusmittari alkaa sekoomaan 130-140 jälkeen, heittelee eestaas. Onko joku tunnettu tyyppivika? Kierrosmittari toimii ihan normaalisti.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  27. #897
    Ai niin, ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä 17 tai 16 ratasta eteen?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  28. #898
    Joo, nyt on taas lievä ongelma. Eli vaihteet ovat toimineet oudosti viime viikon. Tänäänkin kun lähdin kiihdyttämään, ja vaihdoin vaihteen suuremmmalle niin kiihdytyksen jälkeen vaihteisto tiputti vaihteen pienemmälle. Muistaakseeni taisi olla 4. vaihde sisällä, ja siitä sitten tippui 3. vaihteelle. Voisiko olla vaihteensiirtäjä mennyt?
    Vai onko 12r niin tarkka öljystä, sillä vaihdoin hieman ohuempaan ja eri merkkiseen öljyyn..

    - Kiitos-
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  29. #899
    Lainaa (LiguidSnake @ Heinä. 20 2009,10:54) kirjoitti
    Vai onko 12r niin tarkka öljystä, sillä vaihdoin hieman ohuempaan ja eri merkkiseen öljyyn..

    - Kiitos-
    u hit the target!
    Jeppistä
  30.  
  31. #900
    Lainaa (slip @ Heinä. 19 2009,23:58) kirjoitti
    Ai niin, ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä 17 tai 16 ratasta eteen?
    Tuolta laitoin tilaukseen (toivotaan että tulee rattaatkin eikä vaan rahat kadonneet ):
    http://motorcycleonlinestore.com/
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 30 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen