Sivu: 27 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 2624:sta
  1. #781
    Voi saatana, sain sitten narmut takakatteeseen. Pitää viedä maalattavaksi, ja sekin maksaa varmaan satoja euroja. Voi V**** ei sitten sellasta päivää tule, milloin ei mitään pitäisi hommata.
    Mikäs tuo kawan värikoodi on?
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  2. #782
    Lainaa (slip @ Touko. 30 2009,14:53) kirjoitti
    Ilmeisesti pienillä vaihteilla on rajotettu tehoa? 1 ja 2 vaiko vaan 1? *Ja kutosella kai on joku rajoitin huippunopeudelle myös?

    Nelonen silmässä ja kun pitää kierrokset yli 4000rpm niin tollasessa mutkapätkäcruisailussa on kyllä mukavasti voimaa käytössä

    Kytkin on kanssa hyvän tuntuinen pienen opettelun jälkeen.. Ainakin (ilman kelloa) tuntuu että saa kohtuu rivakoita ja hallittuja lähtöjä paikalta.
    tälleen suoraan mitään enempää harjoittelematta 10.606 ja loppunopeus 218,5km/h pääsin tänään alastarolla pyörä lähes vakio vain pönttö vaihdettu. myöhemmin kesällä sitten koitetaan parantaa reilusti tai jotain ainakin ajasta pois, kun on säädetty ja putkisto vaihdettu sekä vähän ratastettu ja harjoiteltu lähtöjä.
    Lämmintä oli ei tarvinnut kärvistellä vesisateessa niin kuin viimeks.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  3. #783
    ^ Millanens oli 60ft aika?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #784
    Tänpäivän paras allekirjotuksessa. Kun ei osaa niin ei osaa.
    Jeppistä
  5. #785
    Millä kierroksilla mahtaa olla todellinen kierrostenrajoitin?

    Löysin pikaisella googlettamisella pari tietoo; 11215rpm ja 11625rpm.

    yst. terv. nimim. kyselyikä
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #786
    Lainaa (slip @ Touko. 30 2009,19:57) kirjoitti
    ^ Millanens oli 60ft aika?
    60 jalkaa ei oikein hurrattava ollut 1.935 sitä parantamalla ajat varmasti tippuu sinne lähemmäs 10:ä
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  7. #787
    No nyt nousee etupääkin ihan kivasti. Ei oo muuten halpaa kulutusosaa noi ketjut ja rattaat...



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  8. #788
    Itsellekin vaihdettiin eilen alle Bridgestonea, mutta 190 levyisenä.. Ja montaa mutkaa ei tarvinnut ajaa, kun tajusin että pyörästä tuli ihan heeelvetin paljon kevyempi kääntää mutkiin..
    Suositteleen minäkin siis kapeampaa rengasta, mikäli sellaista ei vielä ole.. *
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  9. #789
    Lainaa (sjobbe @ Kesä. 02 2009,19:47) kirjoitti
    No nyt nousee etupääkin ihan kivasti. Ei oo muuten halpaa kulutusosaa noi ketjut ja rattaat...
    millaiset välit vaihdoit? tänään 190 michelin menee alle samalla kun jarrupalat päivitetään.gummi vaihdettu ja eron tosiaan huomaa 200 ja 190 välillä.



    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  10. #790
    Mä pysyn 200 gummissa. Taittuu ihan tarpeeksi silläkin. Välit on edestä -1 ja takana +2
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  11. #791
    Huomenna penkkiin, sitten nähdään kestääkö kone rempan jälkeen. Tarvii koittaa saada tasasempi käyrä kuin sjobella
    Pe*kele jos kone hajoaa, niin laitan siihen 1400cc koneen.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  12. #792
    Itellä on uus penkkiaika nyt sitten lauantaina.. Samalla säädetään sitten komentaja kuntoon..
    Maanantaina olis tarkoitus mennä Alastaroon ajelee vähän rataa ja kokeilemaan miten mopo kääntyy..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  13. #793
    Kone kesti, sjobbe voitti, 166,04hp ja 124nm...(bikedoctor)



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  14. #794
    Lainaa (LiguidSnake @ Kesä. 04 2009,12:56) kirjoitti
    Kone kesti, sjobbe voitti, 166,04hp ja 124nm...(bikedoctor)
    Kuten jo sanoin ei tuloksia voi verrata eri penkeistä. Pääasia on että ei käy rikkaalla/laihalla ja että käyrä on suora.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  15. #795
    Lainaa (slip @ Touko. 30 2009,14:53) kirjoitti
    Ilmeisesti pienillä vaihteilla on rajotettu tehoa? 1 ja 2 vaiko vaan 1? *Ja kutosella kai on joku rajoitin huippunopeudelle myös?

    Nelonen silmässä ja kun pitää kierrokset yli 4000rpm niin tollasessa mutkapätkäcruisailussa on kyllä mukavasti voimaa käytössä

    Kytkin on kanssa hyvän tuntuinen pienen opettelun jälkeen.. Ainakin (ilman kelloa) tuntuu että saa kohtuu rivakoita ja hallittuja lähtöjä paikalta.
    ei ole rajoitettu zx12r kawassa millään vaihteillä, lähtee kuin saippua onkalosta.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #796
    Lainaa (slip @ Touko. 31 2009,00:39) kirjoitti
    Millä kierroksilla mahtaa olla todellinen kierrostenrajoitin?

    Löysin pikaisella googlettamisella pari tietoo; 11215rpm ja 11625rpm.

    yst. terv. nimim. kyselyikä
    11870 rpm
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #797
    Lainaa (sjobbe @ Kesä. 04 2009,13:43) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Kesä. 04 2009,12:56) kirjoitti
    Kone kesti, sjobbe voitti, 166,04hp ja 124nm...(bikedoctor)
    Kuten jo sanoin ei tuloksia voi verrata eri penkeistä. Pääasia on että ei käy rikkaalla/laihalla ja että käyrä on suora.
    Vähän vaan harmittaa, kun oli oletukset vähän liian korkealla
    No ajettavuus parani todella paljon, nyt kiihtyy eikä mieti. Seuraavaksi alkaakin rahan säästö tuleviin virityksiin, kovasti mietittiin jo isolohkoa jne
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  18. #798
    Ootteko laskeskelleet esim tämmösellä nopeuksia? http://www.gearingcommander.com/

    Ihan mielenkiinnosta kokeilin. Taitaa laskuri lupailla vähän liikoja 12R:n kohdalla. Naputtelin exceliin samat tiedot niin mun laskuilla saa esim vakio väleillä (18/46), renkaalla (200/50-17) ja kierroksilla 10500 nopeus eroa 20km/h. Laskuri 296, oma excel 276.

    Laskentaan tarvittavat tiedot löytyy tuolta eka sivulla olevasta pdf:stä jos joku haluu tarkistaa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  19. #799
    poistaa rajoittimen sieltä, niin mennään jo reilusti yli 300km/h ilman laskurien apuja....
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  20. #800
    Reilusti ja reilusti.

    Jos kawabatan 11870 on totta niin teoriassa 12R riittää vakiovälitykset kutosella rajoittimella 312km/h (kun ei ota huomioon takarankaan paisumista korkeussuunnassa). Tuolla toisessa treadissa kerrotaan että takarenkaan luisto n.300km/h nopeudessa on kokemuksen mukaan n. 3%. Joka taas tekee sen että todellinen nopeus vois olla luiston kanssa n.302km/h.

    Se olis kiva tietää paljonko tuo rengas paisuu noissa nopeuksissa. Riippuu varmaan renkaastakin.

    Edittiä sen verran että vai tarkoititko siis juuri tuon 11870rpm rajoittimen poistoa?



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  21. #801
    Onko kellään osunut muuten silmään laskuliinoja jotka sais suoraan kiinni noihin radiaali satuloihin? Muuten menee sepittämiseksi. Tai kai siihen pidemmät pultit ja holkit riittää, mutta...



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  22. #802
    Lainaa (slip @ Kesä. 07 2009,16:03) kirjoitti
    Onko kellään osunut muuten silmään laskuliinoja jotka sais suoraan kiinni noihin radiaali satuloihin? Muuten menee sepittämiseksi. Tai kai siihen pidemmät pultit ja holkit riittää, mutta...
    Siitä vaikka koko sarja. Saa myös erikseen noi liinat / kiinnittimet.

    http://www.dragrace.fi/catalog....id=6820
    Jeppistä
  23. #803
    Lainaa (slip @ Kesä. 07 2009,15:58) kirjoitti
    Reilusti ja reilusti.

    Jos kawabatan 11870 on totta niin teoriassa 12R riittää vakiovälitykset kutosella rajoittimella 312km/h (kun ei ota huomioon takarankaan paisumista korkeussuunnassa). Tuolla toisessa treadissa kerrotaan että takarenkaan luisto n.300km/h nopeudessa on kokemuksen mukaan n. 3%. Joka taas tekee sen että todellinen nopeus vois olla luiston kanssa n.302km/h.

    Se olis kiva tietää paljonko tuo rengas paisuu noissa nopeuksissa. Riippuu varmaan renkaastakin.

    Edittiä sen verran että vai tarkoititko siis juuri tuon 11870rpm rajoittimen poistoa?
    300km/h rajoittajan poistajaa, niin otta ne kierrokset sit loppuun asti 6-vaihteellakin. Erillisen kierroslukumittarin mukaan 11920rpm kiersi penkissä.
    Miksette mene kokeilemaan, niin olisi paljon vähemmän näitä spekulointeja.... =)
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  24. #804
    tallin siivouksen yhteydessä löytyi osina oleva 12R:n moottori, vm. -00. Entisen pyörän alkuperäinen moottori, kiertokangen alapään laakeri korkkas josta johtuen vaihdettiin moottori. Kampiakseli mutkalla, mutta varmaan asianharrastajalle käyttökelpoisia osia mukana. Sijainti Lappeenrannan seudulla.

    vaihdetaan esim. Lapin Kullan mäyrikseen.

    t. JoukoL
  25. #805
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 25 2009,12:06) kirjoitti
    Mulla kokemuksia 12R:stä reilu 1 200km tälle kesälle ja kylhän tolle soppa maistuu mutta ei toi kulutus ainakaan mulla kovin suuri ole. Varmaan lähemmäs 300km ajaa tankilla JOS AJAA NÄTISTI.Mulla on kylläkin vakio putki mutta PC3 ja suodatin laitettu ja kartan otin täältä foorumilta.
    Mitä oon kuullu niin ne kartat PC:n sivuilla on aika surkeita. Kannattaa ottaa joltain kartta, joka on säädättäny pyörän penkissä ja suht samoilla virityksillä niin saa pyörän paremmin toimimaan.
    Esim. edellinen mopo (10R,koko ränni,PC,K&N) ennen säätöä ajo täydellä tankilla noin.120km ennen kuin alko bensavalo palaan ja säädön jälkeen reilut 200km ennen kuin alko bensavalo palaan. Pyörä vastasi säädön jälkeen herkemmin kaasuun sekä paukku ja iski liekkiä kun tarpeeksi kaasua väänsi.
    12R menee penkkiin ens kuun puolella tarkistettavaksi.
    Et pystyis tota karttaa lähettämään tai linkittämään mistä se täältä löytyy? Tuol Commanderin sivuilla on kartta kyllä stock pyörälle, mutta vois verrata tuohon sun karttaan.

    Sain kanssa tänään commanderin himaan. Jos alkuun tunkis sinne jonkin kartan pohjaksi ja sitten kun putki on jostain löytynyt kävis penkissä säätään.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  26. #806
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 07 2009,20:34) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Kesä. 07 2009,16:03) kirjoitti
    Onko kellään osunut muuten silmään laskuliinoja jotka sais suoraan kiinni noihin radiaali satuloihin? Muuten menee sepittämiseksi. Tai kai siihen pidemmät pultit ja holkit riittää, mutta...
    Siitä vaikka koko sarja. Saa myös erikseen noi liinat / kiinnittimet.

    http://www.dragrace.fi/catalog....id=6820
    Taidan päräyttää ajankuluksi ite noi kiinnikkeet. Liinat on jo vanhastaan ja ei noi lopulta oikein avaruustekniikkaa näytä olevan.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  27. #807
    Dodiin.. tuli käytyä penkissä ja maanantaina Alastaron radalla.. ja pyörä toimii yhä!

    Penkistä luvuiksi tuli "vaan" 164hp/126Nm. Odotukset olivat tässäkin kohtaa korkeammalla, mutta kyllä noilla nyt ajelee

    Radalla tuli vähän päästettyä höyryjä. Mutkissa tunnuin olevan aikast tukkona niiden 600-1000 -kuutioisten höyhensarjalaisten joukossa, mutta suorilla ja nopeissa mutkissa järjestys olikin sitten toinen.. Alastaron pääsuoralla saatiin napattua about 230km/h huiput ennen jarrutusta.. Pyörä toimi ja kuskilla pitkästä aikaa oikein leveä hymy kasvoilla..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  28. #808
    Lainaa (FighteR @ Kesä. 12 2009,11:41) kirjoitti
    Dodiin.. tuli käytyä penkissä ja maanantaina Alastaron radalla.. ja pyörä toimii yhä!

    Penkistä luvuiksi tuli "vaan" 164hp/126Nm. Odotukset olivat tässäkin kohtaa korkeammalla, mutta kyllä noilla nyt ajelee

    Radalla tuli vähän päästettyä höyryjä. Mutkissa tunnuin olevan aikast tukkona niiden 600-1000 -kuutioisten höyhensarjalaisten joukossa, mutta suorilla ja nopeissa mutkissa järjestys olikin sitten toinen.. Alastaron pääsuoralla saatiin napattua about 230km/h huiput ennen jarrutusta.. Pyörä toimi ja kuskilla pitkästä aikaa oikein leveä hymy kasvoilla..
    Oliko sulla 190-levee takanakki jo alla, meinaan taittuu Alastarollakin kevyemmin. Itsellä pääsuoran päähän karvan alta 250.
    Missä ryhmässä olit ajamassa? meinaan kyllä se 12R taittuu kun sitä viedään niin ei ne pienemmät sit siinä ole enään häiritsemässä...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  29. #809
    Lainaa (DJHJ @ Kesä. 12 2009,12:47) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Kesä. 12 2009,11:41) kirjoitti
    Dodiin.. tuli käytyä penkissä ja maanantaina Alastaron radalla.. ja pyörä toimii yhä!

    Penkistä luvuiksi tuli "vaan" 164hp/126Nm. Odotukset olivat tässäkin kohtaa korkeammalla, mutta kyllä noilla nyt ajelee

    Radalla tuli vähän päästettyä höyryjä. Mutkissa tunnuin olevan aikast tukkona niiden 600-1000 -kuutioisten höyhensarjalaisten joukossa, mutta suorilla ja nopeissa mutkissa järjestys olikin sitten toinen.. Alastaron pääsuoralla saatiin napattua about 230km/h huiput ennen jarrutusta.. Pyörä toimi ja kuskilla pitkästä aikaa oikein leveä hymy kasvoilla..
    Oliko sulla 190-levee takanakki jo alla, meinaan taittuu Alastarollakin kevyemmin. Itsellä pääsuoran päähän karvan alta 250.
    Missä ryhmässä olit ajamassa? meinaan kyllä se 12R taittuu kun sitä viedään niin ei ne pienemmät sit siinä ole enään häiritsemässä...
    joo ja kun mä kävin siellä ajelemassa niin mä sain sinne ennen jarrutusta 300km/h pojjaat hei pientä rajaa ei siellä nyt sentään ihan kauheita nopeuksia onnistu ottamaan tuon 230 mä viel uskon mut siihen se sitten jää koska sinne kurviin tosiaan pitää myös jarruttaa. melkein kun lukis busa miesten juttuja.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  30.  
  31. #810
    Lainaa (zeta1 @ Kesä. 12 2009,16:28) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Kesä. 12 2009,11:41) kirjoitti
    Dodiin.. tuli käytyä penkissä ja maanantaina Alastaron radalla.. ja pyörä toimii yhä!

    Penkistä luvuiksi tuli "vaan" 164hp/126Nm. Odotukset olivat tässäkin kohtaa korkeammalla, mutta kyllä noilla nyt ajelee

    Radalla tuli vähän päästettyä höyryjä. Mutkissa tunnuin olevan aikast tukkona niiden 600-1000 -kuutioisten höyhensarjalaisten joukossa, mutta suorilla ja nopeissa mutkissa järjestys olikin sitten toinen.. Alastaron pääsuoralla saatiin napattua about 230km/h huiput ennen jarrutusta.. Pyörä toimi ja kuskilla pitkästä aikaa oikein leveä hymy kasvoilla..
    joo ja kun mä kävin siellä ajelemassa niin mä sain sinne ennen jarrutusta 300km/h pojjaat hei pientä rajaa ei siellä nyt sentään ihan kauheita nopeuksia onnistu ottamaan tuon 230 mä viel uskon mut siihen se sitten jää koska sinne kurviin tosiaan pitää myös jarruttaa. melkein kun lukis busa miesten juttuja.
    Oli 190 takanakki jo alla.. Ja varmasti mutkissa kokeneempi jätkä saa pyörän menemään vaikka selällään jos niikseen on.. Itellä oli pyörä kuitenkin ollut omistuksessa vasta alle kuukauden, ettei pyörään ollut mitään kunnollista tuntumaa miten se käyttäytyy mutkissa juurikin kovissa nopeuksissa. Ajelin tarkoituksellakin vähän rauhallisemmin mutkissa..
    Tuossa suoralla tuli kyllä nautittua siitä kohtalaisen iloisesta kiihtyvyydestä mitä Ärrä tarjosi. Yleensä jarrutukseen tultiin jtn. n. 190-210 km/h.. Tuo 230-loppunopeus vain napsahti kohdilleen kun uskalsi avata kaasua tarpeeksi ajoissa mutkasta ulos tultaessa.
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Sivu: 27 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen