Ei ole koto-Somessa käyntiä tiedossa ihan vähhään aikaan mutta ei tommosen lähettäminen ny paljoo maksa.
Ron Ayersilla näköjään reilu 113 taalaa.
http://www.ronayers.com/browsep....ers.com
Kah kun ei MRCyclesin throttle-osiossa ollu tuota sensoria mainittu, hö.
Pistä YV:tä jos tulee tarve niin paan postiin.
E: Kaimalle terveisiä!
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Joo, pidetään korvantakana. Eka pitäis testaa varmasti ehjällä anturilla että vika on siinä.(JaL3 @ Touko. 05 2009,01:28) kirjoitti
Jeppistä
Kyllä paukkuu ja tulta lyö säädettynäkin...(LiguidSnake @ Touko. 02 2009,07:09) kirjoitti
Palkit on siellä alapäässä, ensimmäisessä tai toisessa palkissa vihreä palaa..
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Eikös ne vihreet palkit pc:ssä tarkoita kaasun asentoa.(DJHJ @ Touko. 05 2009,23:12) kirjoitti
Sorry oftopic, mutta nyt kaikki ZX12R kuskit ilmoittautumaan JNS kenttäajoihin. Saadaan muitakin kuin busia joukkoon, ja osallistujia tarpeeksi!!!
KLIX
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Eiks teillä oo niitä Bussien kokoontumisia jo tarpeeksi? Saaks tonne tulla HKL dösällä niin kuuluis vähän niinku jengii(BussiJussi @ Touko. 06 2009,20:05) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Vaikka kawallakin saa tulla.... *(vegelius @ Touko. 06 2009,22:57) kirjoitti
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
tervehdys kaikille palstalaisille. kolme kesää kesti ilman pyörää, -04 r1:kkönen oli aiemmin, nyt tuli hankittua 12r kawa, niinku varmaan arvasittekin kun tälle palstalle kirjoitin...
viitisen sataa kilsaa tuli jo parissa päivässä nykästyä ja täytyy sanoa et kyl tämmöselle karvan auki 190cm kaverille toi 12r on ehdottomasti oikea pyörä, huomattavasti mukavampi ajoasento, kun en kuitenkaan mikään ratakuski ole ja esim 100km/h ajaminen ei ole mitenkään tuskainen matkavauhti toisin kun ykkösellä, joka vaati sen 130km/h et ajoviima nosti painoa poies käsiltä, sehän oli aina sitte tietoinen riski sen ajokortin kanssa.
voimaahan pyörässä tuntuu olevan, vaikka aika varovasti on vielä otettu kun tota taukoa on hieman alla.
pikkuisen ongelmaakin pukkaa etujarrut nimittäin täristää yli satasen vauhdissa aika tavalla, alle sen ei juurikaan ja yli 200 niin todella häiritsevää.
palstalta jo hieman vinkkejä lukeneena otin etupään ylös ja rengasta pyörittämällä toinen levy kahnaa paloihin joka kierroksella noin kymmenen minuutin matkalta, eli vaikuttais levy kierolta. meinaan vielä kokeilla pyöritellä noita niittejä väljiksi ennen levyjen vaihtoa.
onko kellään tietoa -04 ja -06 malleista onko samat jarrulevyt edessä, mulla siis -06 malli ja ulkomaalaisissa nettikaupoissa mitä olen löytänyt niin näyttää vaan -04:seen asti.
vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. eikä muuta kun aurinkoisia ajopäiviä kaikille...
Omassa 12r samanlaista tärinää , pyörittelin noita niittejä mutta ei ollut mitään apua . Mittasin levyjen heiton oli 0.12mm tehtaan hylkyraja on 0.30mm . Purin ja halkaisin jarrusatulat , otin kaikki männät(12kpl) ja tiivisteet pois topsylla sitte putsasin tiiviste urat oli muuten moskaa urissa. Pari mäntää molemmissa satuloissa oli jumissa. Kasasin vanhoilla tiivisteillä , 95% poistui tärinä .Kasauksessa voitelin tiivisteet kevyesti jarruvaseliinilla
nytte parituhatta ajettu eikä ole jarrut tärissyt
ZX-12R -03
Aijaa, liekit ja paukkuinen tapahtui ihan matalilla kierroksilla, alle 5000rpm..(DJHJ @ Touko. 05 2009,23:12) kirjoitti
No kesäkuun alkuun sain penkityksen.. Jee Jee..
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Jep -04 mallista ylöspäin samanlaiset jarrut, juuri menossa itse levyjä vaihtelemaan....(ruxi @ Touko. 07 2009,17:49) kirjoitti
![]()
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Nyt tarttis vähän helppiä.
Nimittäin meikäläisen 12R:ssä on V-mäinen vika ilmennyt jo viime kesänä ja nyt näköjään jatkuu.
Vika ilmenee täysin yllättäen ja sen oireet on sellaiset, että virrat katkeaa sytytykseltä aivan yllättäen... ihan kuin tappokatkaisijan kääntäis päälle. Eli ei myöskään starttaa... ei edes vapaalla.
Vika korjaantuu kuin itsestään, tosin purkamalla puoli pyörää ja räpläämällä kaikki mahdolliset piuhat läpi... tosin siitäkään ei ole varmuutta, että onko vika niissä. Siellä akun vieressä on vissiin joku rele, joka antaa viirran starttiin ja ehkä muuallekin, voisiko olla siellä? Toinen paikka, mitä epäilisin on virtalukon pohja... voisiko se olla mennyttä? En vaan kertakaikkiaan keksi missä vika on.
Tänään pyörä jätti tienpäälle, yllättäen katosi vaan sytkä ja mopo hyytyi kesken kiihdytyksen. Sitten 2 tuntia ropaamista ja ei harmainta aavistusta mikä sai pyörän taas toimimaan. Sitten ajoa... ja kesken ajon taas sytkä pois... käänsin virtalukosta virrat pois vauhdissa vielä ja takas päälle ja taas moottori alko pelittämään...
Jos jollain vastaavaa ongelmaa ollu, niin kerro ihmeessä, missä se vika piileksii... eihän tota korjaamollekaan voi viedä, kun itekseen korjaantuu ja vikaa varmaan aika mahdoton paikallistaa sillon kun pyörä taas toimii.
©
Tsekkaa seisontatuen anturi että on kunnossa.(Petri12r @ Touko. 10 2009,20:49) kirjoitti
Jeppistä
eikös sen pitäis kuitenkin startata vapaalla... Vaikka olis jumissa(vegelius @ Touko. 10 2009,21:16) kirjoitti
©
virtalukon pohja olisi epäilyni. varsinkin kun virtalukkoa avaimella roplaamalla virrat välillä tulevat. jos sivutuen katkaisin olisis, niin tuskin vaihde vapaalla sammauisi tai ei starttaisi.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Moi tsekkaa se kytkimen katkaisijalle menevä liitin mulla oli huonosti kiinni ni katkoi virtaa. Välillä lähti ihan hyvin välillä ei startannut ollenkaan.![]()
Zx 10r 05
Onko 12R:ssä muka oikeita vikojakin???
Kerroppas sit jos vika löytyy, ja neuvoissa ei voi muuta juuri sanoa, kun yhtyä edellisiin ja katso ettei "tappokatkaisin" oo sökö...
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Eihä noi sähköviat mitää oikeita vikoja oo mutta yksi siirtäjä + 2-3 ratas kun menee halki nii sitä kait voi kutsua jo oikeaksi viaksi(DJHJ @ Touko. 11 2009,12:56) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Liikaa paukkuja koneessa....? mä kyllä kans pelkään ton laatikon kestävyyttä, katsotaan jos tän kesän menee...
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Perusvirikakkahan tuo on ettei ne tehot....(DJHJ @ Touko. 11 2009,14:09) kirjoitti
http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Rem...72007(002).jpg
Jeppistä
Toivottavasti jotain ois koneeseen muutettu noiden A- ja B-mallien välillä...(vegelius @ Touko. 11 2009,14:25) kirjoitti
Ens talvena sit koneremppaa isomman lohkon asennuksen yhteydessä...
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
oliko jollain tarjolla jossain vaiheessa toimiva kartta pc:lle tuolle yosimuran rs3 vaimentajalle ja vapari suodattimelle? voisin kokeilla ennenkuin meen säätöön.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Eikös sieltä PC:n sivuilta löydy joku siihen sopiva ohjelma... kun ei toi slipari siinä ihmeitä tee...(zeta1 @ Touko. 11 2009,22:41) kirjoitti
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Noin, puoli pyörää purettu ja vika taisi löytyä.
Taidan avata Facebookiin uuden adressin: "Rosvoliittimet lainvastaisiksi"
![]()
©
Hahaa... Itse aikoinaan purin pyörän 3 kertaa ennenkuin löysin mystisen sähkövian aiheuttajan. PC johtosarja oli hinkannu pienen pienen sievän hirhauman itteensä tankinalla ja näin ollen löi aina sillointällöin maihin(Petri12r @ Touko. 13 2009,18:26) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Onko kellekään tuttu pyörä?
http://www.nettimoto.com/767822
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Oletko ostamassa? Joskus varmaan kipattu..(slip @ Touko. 14 2009,14:46) kirjoitti
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Vaihtoehtoja tsiikailen.. Kipattu on, sen verran olen Akelta historiatietoja selvitellyt.. Kakskilpisii en karsasta, oma entinen esimerkiksi oli sellanen, lähinnä kiinnostaa se että miten laadukkaasti on korjattu kipin jälkeen, missä mitattu runko ym.(DJHJ @ Touko. 14 2009,17:18) kirjoitti
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Käväsin vähän Barcelonassa ajelemassa ja täytyy sanoa että HD:n jälkeen tuo 12R tuntuu taas todella tykiltä![]()
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön