Sivu: 22 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 2624:sta
  1. #631
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 02 2009,08:30) kirjoitti
    Joko ootte ajellu? Kävin iten eilen taas ja tuli testattua säätöjä ensimmäistä kertaa. Ai että toi nyppy 7000rpm kohdalla tuntuu. Potkii ihan eri tavalla

    Alle 4000rpm on kyllä ihan shitti. Oisko kellään käppyröitä omistaan. Kiinnostais sitetää saisko tota "alapäätä" mitenkään paremmaks.
    Jep! Viiskyt kilsaa tuli tänään päristeltyä. Olihan se mukavaa taas pitkästä aikaa, vähän liukasta tosin vielä...
  2. #632
    Lainaa (Kawahtaja @ Huhti. 02 2009,16:10) kirjoitti
    Joo, samalla vaihdoin kartiorullalaakerit kun tuli kerta tilattuakin ne! Rasvanippaa en laittanut, enkä kyllä vesireikää emäputkessa huomannut. Kohtuu nättihän tuota kyllä tulevaisuudessa on rasvailla, kun on pelit ja pensselit tuota hommaa varten! *

    Kiinnostusta olis kyllä tusina "tapaamiseen" itselläki, jos ei ihan etelään asti tarvitsisi ajella!
    sulla on B-malli? olisiko niin, että olisivat jo jättäneet siihen malliin sitten sen vesireiän pois? A-mallissa ainakin on 7 mm halkaisijaltaan oleva reikä vedelle tulla ja mennä ja hiekalle tulla ja ne sitten syövät laakerin hyvin tehokkaasti. sieltä löytyi jopa n. 5 mm kokoisia hiekanmuruja ja kaikenkokoisia siitä pienempiä.

    kiinnostaisi nähdä tosiaan kuvissa eri asennoissa se kotitekoinen keulaputkien puristin. oletko ladannut digikameralla kuvia picasaan tai photobukettiin esim.? jos sellaiseen teet vaikka linkin täältä. on helppo klikata ja katsoa kuvia silleen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #633
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,19:44) kirjoitti
    Lainaa (Kawahtaja @ Huhti. 02 2009,16:10) kirjoitti
    Joo, samalla vaihdoin kartiorullalaakerit kun tuli kerta tilattuakin ne! Rasvanippaa en laittanut, enkä kyllä vesireikää emäputkessa huomannut. Kohtuu nättihän tuota kyllä tulevaisuudessa on rasvailla, kun on pelit ja pensselit tuota hommaa varten! *

    Kiinnostusta olis kyllä tusina "tapaamiseen" itselläki, jos ei ihan etelään asti tarvitsisi ajella!
    sulla on B-malli? olisiko niin, että olisivat jo jättäneet siihen malliin sitten sen vesireiän pois? A-mallissa ainakin on 7 mm halkaisijaltaan oleva reikä vedelle tulla ja mennä ja hiekalle tulla ja ne sitten syövät laakerin hyvin tehokkaasti. sieltä löytyi jopa n. 5 mm kokoisia hiekanmuruja ja kaikenkokoisia siitä pienempiä.

    kiinnostaisi nähdä tosiaan kuvissa eri asennoissa se kotitekoinen keulaputkien puristin. oletko ladannut digikameralla kuvia picasaan tai photobukettiin esim.? jos sellaiseen teet vaikka linkin täältä. on helppo klikata ja katsoa kuvia silleen.
    aijaa.com on ainakin tod helppo kuvien siirto sivu.mäkin osasin.sitten kun olet sen kuvan linkin esim isokuva bbcode4 sieltä kopioinut niin sitten vaan liität sen tänne.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  4. #634
    no nyt on ensi tyypit sitten ajettu pientä liukkautta on havaittavissa. joten ei oikein uskaltanut ihan vielä kaasuja täysin availla varsinkaan kun mopo on vielä hivenen outo käteen kun on tuolla pystymmällä tottunut ajelee.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  5. #635
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 02 2009,19:44) kirjoitti
    sulla on B-malli? olisiko niin, että olisivat jo jättäneet siihen malliin sitten sen vesireiän pois? A-mallissa ainakin on 7 mm halkaisijaltaan oleva reikä vedelle tulla ja mennä ja hiekalle tulla ja ne sitten syövät laakerin hyvin tehokkaasti. sieltä löytyi jopa n. 5 mm kokoisia hiekanmuruja ja kaikenkokoisia siitä pienempiä.

    kiinnostaisi nähdä tosiaan kuvissa eri asennoissa se kotitekoinen keulaputkien puristin. oletko ladannut digikameralla kuvia picasaan tai photobukettiin esim.? jos sellaiseen teet vaikka linkin täältä. on helppo klikata ja katsoa kuvia silleen.
    Piti käydä tarkistamassa toi emäputken vesireiän sijainti! Ei oo ainakaan 06´ mallissa enään reikää. Alimmaisen laakerin kohdalla emäputken molemmilla sivuilla on kyllä pyöreät valujäljet jotka ovat sen n. 7mm halkaisijaltaan!

    Koitan laittaa niistä iskarinpuristimista kuvia heti ku kerkeen. Täytynee pyytää tukiopetusta joltain nörttikaverilta! *
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  6. #636
    Puskurin juontaja käyttäytyy lapsellisesti Viaberilla: Yle Areena
    Penkissä testailee 12Rää



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  7. #637
  8. #638
    sattumalta katseeni nauliutui just telkkariin kun puskuri alkoi kun tulin työpaikalleni. siellähän oli monta tusinakawaa viaberin penkissä ja harria haastateltiin. ihan asiallinen jutska. juontaja vaikutti tosin kovasti homomaiselta muutenkin. mikan zx14r turbo pukkasi jtn 380 hv konetehona. oli matalahkot ahtopaineet siinä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #639
    Toi puskurin juontaja ainakin käyttäytyi todella rasittavasti, ainakin omasta mielestä. Muuten oli hyvä pätkä vaikka olikin lyhyt.. Eli nyt tiedän minkä näköinen se Mikan 12R on, perhana sitähän tuli kuolattua MP-messuilla alkuvuodesta.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  10. #640
    kawahtaja, onpa pätevän ja simppelinnäköinen laite tuo jousipuristin. upeaa kun joku tekee sellaisen itse. siis sä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #641
    Fiilistelin tätä pätkää kotonaKliks
    Tuli vaan mieleen, että mitäköhän pojat ovat tehneet tuolle pyörälle?.. Tarviisi saada oma vastaavalle tasolle
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  12. #642
    oli siinä pannonpojilla varmaan ehkä ainakin nokka-akseliviritys, pc3, putkistot ja muut perusjutut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #643
    Ja tiheet välitykset. Sillähän sitä mittarinopeutta ja -kiihtyvyyttä saadaan.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  14. #644
    Nyt kun olen ajellut enemmän niin täytyy sanoa että säätö on ihan pielessä alle 4000rpm. Se ei ole ollut noin huono aikaisemmin. Tasan 2500rpm kohdalla nykäsee yllättäväsi ja tehokkaasti eteenpäin... Eli osuu usein niin että keskellä risteystä punaisten jälkeen kääntyessä nykäsee melkeempä vaarallisesi eteenpäin.

    Eli kyse on tästä alueesti: kuva

    Minkäslaisia arvoja teillä on tuossa?

    Edit: yli 4000 vetää ja puskee paremmin kuin koskaan. Ongelma on siis vain kuvaan merkityllä alueella.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  15. #645
    Omassa 12R-03 oli samankaltainen nykäisy n.2500rpm .
    Yosimura kokoputki , k&n, 17 eturatas .
    Vaihdoin eturattaan 18 piikiseen , eli alkuperäiset välitykset .

    Ei enää nykäise
    ZX-12R -03
  16. #646
    No mullakin on piikkiä pienempi eturatas. Syy on silti kone eikä ratas. Se että on pieni ratas voimistaa nykäisyä mutta ei aiheuta sitä.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  17. #647
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 09 2009,11:43) kirjoitti
    No mullakin on piikkiä pienempi eturatas. Syy on silti kone eikä ratas. Se että on pieni ratas voimistaa nykäisyä mutta ei aiheuta sitä.
    juu ei rattaissa vika ole vaan moottorin säädöissä, omakin kyllä herää siinä 3500rpm paikkeilla, mutta ei mitenkään häiritsevästi... tulee lisää potkua vain. Olisi kiva päästä koittamaan onko pyöräsi "nykäisy" erilainen vai onko sulla vain herkempi "perse" =)
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  18. #648
    Piti herätellä talviunilta mutta akku oikkarissa niin aattelin että ehin fiksailee pakosarjaa kun pikkasen vuoti viimekesänä.

    No sarja irti ja kaskummaa on noin 10 kohtaa halki ja puolestavälistä poikki

    Ei kellää olis tarjota aftermarket pakosarjaa vaikka Muzzy tekelettä tai jotain muuta tai vaikka koko putkee...
    Jeppistä
  19. #649
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 12 2009,19:20) kirjoitti
    Piti herätellä talviunilta mutta akku oikkarissa niin aattelin että ehin fiksailee pakosarjaa kun pikkasen vuoti viimekesänä.

    No sarja irti ja kaskummaa on noin 10 kohtaa halki ja puolestavälistä poikki

    Ei kellää olis tarjota aftermarket pakosarjaa vaikka Muzzy tekelettä tai jotain muuta tai vaikka koko putkee...
    Ei muuta löydy ylimääräisenä kuin orkkis käyrästö...
    Mut eihän noi hirveitä maksa noi putkistot, jos et kuitenkaan vaimentajaa tarvitse...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  20. #650
    Niin eikös noita pakosarjoja löydy aika edullisesti Ebaysta ja jenkkilästä..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  21. #651
    Olis perälakkuteline kaupan tuolla kirppiksellä, jos jollakin olis tarvis!
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  22. #652
    Lainaa (Kawahtaja @ Huhti. 13 2009,14:51) kirjoitti
    Olis perälakkuteline kaupan tuolla kirppiksellä, jos jollakin olis tarvis!
    Olisi tarvetta mutta laita kuva minkälainen tuo teline on.Vain yksi teline tyyppi kiinnostaa ja valokuva kertoisi onko oikea.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  23. #653
    Lainaa (sjobbe @ Maalis. 24 2009,17:01) kirjoitti
    Noniin, pyörä dynotettu! Dynotuksen teki Dyno-Might. En ole vielä päässyt pyörää kokeilemaan (yllättävän lumisateen takia) mutta toiminta ja laitteisto dyno-mightillä on esimerkillistä! Voin suositella kaikille.

    Tässä käppyrää:


    Edit: vääntökäyrä näyttää pahalta tossa 3 - 4krpm mutta pitää muistaa että skaala alkaa arvosta 75 eikä 0, eli kuoppa ei ole niin paha kuin miltä näyttää. On muuten aika tarkelleen samat lukemat kun mitä tehdas ilmoittaa koneelta: bikez
    Mitä Kawan dynotus maksoi? Ajattelin itsekin viedä dynoon ja säädettäväksi, kunhan saan tuon PC:n vaan asennettua.
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  24. #654
    Lainaa (joupelto @ Huhti. 14 2009,21:42) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Maalis. 24 2009,17:01) kirjoitti
    Noniin, pyörä dynotettu! Dynotuksen teki Dyno-Might. En ole vielä päässyt pyörää kokeilemaan (yllättävän lumisateen takia) mutta toiminta ja laitteisto dyno-mightillä on esimerkillistä! Voin suositella kaikille.

    Tässä käppyrää:


    Edit: vääntökäyrä näyttää pahalta tossa 3 - 4krpm mutta pitää muistaa että skaala alkaa arvosta 75 eikä 0, eli kuoppa ei ole niin paha kuin miltä näyttää. On muuten aika tarkelleen samat lukemat kun mitä tehdas ilmoittaa koneelta: bikez
    Mitä Kawan dynotus maksoi? Ajattelin itsekin viedä dynoon ja säädettäväksi, kunhan saan tuon PC:n vaan asennettua.
    330e
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  25. #655
    Jos oikein muistan, niin Viaberilla oli alle 300€ toi dynossa käyttö ja säätö....
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  26. #656
    joo mun säädettiin kans espoossa dyno mightillä tiistaina ja tosi tyytyväinen olen..tasainen alhaalta asti ja hyvin löysivät paukkuja irti..oli jotain 182 takasesta..micronin putkella ja asian mukaisilla filttereillä..melkein vieressä on motoville jossa pyörä oli laitettavana..on hyvin tietoa ja taitoa näistä kaksipyöräisistä ja muutaman tusinan on itsekkin omistanut joilla on kadulla ja radalla päästelly..
  27. #657
    Lainaa (boosman @ Huhti. 17 2009,19:59) kirjoitti
    joo mun säädettiin kans espoossa dyno mightillä tiistaina ja tosi tyytyväinen olen..tasainen alhaalta asti ja hyvin löysivät paukkuja irti..oli jotain 182 takasesta..micronin putkella ja asian mukaisilla filttereillä..melkein vieressä on motoville jossa pyörä oli laitettavana..on hyvin tietoa ja taitoa näistä kaksipyöräisistä ja muutaman tusinan on itsekkin omistanut joilla on kadulla ja radalla päästelly..
    Saatko viimeisen vedon skannattua? Ois kiva verrata käyrien muotoa...



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  28. #658
    Paljonko on noussut 12R-miesten vakuutusmaksut eripuolilla suomea?

    Täällä kainuun puolessa tyrkkää semmosta 10-15% korotusta perusmaksuun.. Tuli laput ja ihmettelin että mitä v....a? Bonukset on noussut 10 pinnaa, mutta viivan alla on suuremmat summat kuin vuosi sitten... Vakuutus kausi kikkailuineen on identtinen viime kauteen?? No, selvisihän se kun noita uusia vakuutuskirjoja katteli.. Liikenteen ja kaskon perushinta on noussut yhteensä yli 200€..

    Tapiolasta tuli tämä käden ojennus motoristille..

    Tein tuossa jokin aika sitten tarjouspyyntö kierroksen ja ihmettelin, että kuinka tapiola on niin paljon edullisempi muita.. Oletin tietysti että taksat on vuoden 2008 tasolla, no selvisi sekin..



    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  29. #659
    sjobbe:voin yrittää sitä käyrää tänne laittaa vaik en ole varma onnistuuko..eli valokuva lapusta ja tänne siirto vai miten se menee..olen huono tään koneen kans..poke sivut löytyy helposti....mut yritän illalla kun kotiin ehtii
  30.  
  31. #660
    joo ei tarvinnu kuvaa laittaa kun vääntö käyrää vertailin..ovat kyl aika identtiset keskenään..aavistuksen enemmän sukeltaa tuol 3-4 välis kun mulla mut mun käyrä taas käy matalammalla tuolla 5-6 tonnin välissä muuten menevät ihan samoin..max power 182,6...max torgue 134,85..mun lukemat..ihan hyvä tuo on ajaa vaik ei viimeisen päälle ole päässy testailee..tahtoo vain sutia noilla pienemmillä vaihteilla ..kylmää ja likaista on vielä tuo lemminkäisen tuote..
Sivu: 22 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen