Sivu: 11 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 2624:sta
  1. #301
    Minulla taas lukee että 243kg.
    Kuivapaino 210kg.

    Ilman akkua ja kaikki paikat kuivana tuo erotus voisi jo ollakkin lähelle totuutta.
  2. #302
    kuka haluaakaan siitä vielä sporttisempaa ajoltaan, niin tusinaa on aika helppo keventää. kokoputkistolla lähtee 7-12 kg ja vanteilla 3 kg. muuttuu peli paljon ketterämmäksi siten. myös katteet vaihtamalla hiilikuituisiin saa pari kiloa lisää pois, lokasuojistakin jokusen satagrammaa. kovin keijukainen tämä ei kuitenkaan ole ja hyvä niin, enemmän matkapyörä kuitenkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #303
    Kiitos tieto tuli tarpeen. Sitten vielä öö 1 tyhmä kysymys, missä v**** tässä A-mallissa on bensahana, vai onko siinä edes sellaista? Aika jännästi on ainakin kätketty, sillä en oo sitä vielä löytänyt..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  4. #304
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 06 2008,07:10) kirjoitti
    Kiitos tieto tuli tarpeen. Sitten vielä öö 1 tyhmä kysymys, missä v**** tässä A-mallissa on bensahana, vai onko siinä edes sellaista? Aika jännästi on ainakin kätketty, sillä en oo sitä vielä löytänyt..
    Ruiskuvehkeissä ei pruukaa hanoja olla.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  5. #305
    hehihhihehe.. no ei ihme, etten sitä ole löytänyt...
    KIITOS paljon, säästyi paljon taas vapaa-aikaa..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  6. #306
    Lainaa (kawabata @ Touko. 06 2008,06:36) kirjoitti
    kuka haluaakaan siitä vielä sporttisempaa ajoltaan, niin tusinaa on aika helppo keventää. kokoputkistolla lähtee 7-12 kg ja vanteilla 3 kg. muuttuu peli paljon ketterämmäksi siten. myös katteet vaihtamalla hiilikuituisiin saa pari kiloa lisää pois, lokasuojistakin jokusen satagrammaa. kovin keijukainen tämä ei kuitenkaan ole ja hyvä niin, enemmän matkapyörä kuitenkin.
    Helppo ja helppo... no tuosta voi olla montaa mieltä. Tietysti nuo kawabatan mainitsemat pitävät paikkaansa, mutta suolaisella hinnalla joutuu keventään mikäli meinaa saada jotain aikaiseksi. Ja noiden jälkeen onkin keventämisen suhteen jo aika hiljaista mikäli aikoo pyörää pitää katuliikennekelpoisena
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  7. #307
    niin no hinnasta en maininnut, maksaahan nuo magnesiumvanteet uusina 1000€ ylöspäin ja hiilikuitukatteet joutuu teettämään tai itse tekemään, ovat kuitenkin kallista materiaalia. kokoputkisto maksaa kans helposti 1300€ eli muutama tonni saattaa huveta kevennyksiin. omassa on vain kokoränni ja se mulle saa piisata.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #308
    Lisää tyhmiä kysymyksiä Mites tuon kellonajan saa vaihdettua, koska on jo vähän aikaa härinnyt.. Tunnin jäljessä
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  9. #309
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 09 2008,12:53) kirjoitti
    Lisää tyhmiä kysymyksiä Mites tuon kellonajan saa vaihdettua, koska on jo vähän aikaa härinnyt.. Tunnin jäljessä
    en muista, olen pitänyt sitä aina kesäajassa ja joskus vähän säädellyt. ihan kokeilemalla räpläillyt mode ja reset nappeja. piti 2 s painaa jompaa kumpaa pohjaan ja kun kello vilkkuu näytössä, niin toisesta naputtelemalla kellon aika muuttuu. sitten pitää käyttää virrat pois eli avaimesta off ja taas päälle, niin uusi kellonaika pitäisi olla näytössä.

    tosiaan vain räpläämällä sen olen saanut säädettyä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #310
    Räpläys tuotti tulosta, sain säädettyä kellon. Painoin sitä clock nappulaa hetken pohjassa, niin johan alkoi vilkkumaan numerot. Sillä toisella nappulalla sitä aikaa pystyi säätämään.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  11. #311
    niin siellä on se clock-nappulakin. hyvä kun sait ajan kohilleen.

    12r kwaakulla tahtoo aika ja matka kutistua suhteellisesti kääntäen verrannollisesti kaasukapulan käänteisiin.

    mitä vähemmän aikaa menee matkaan, sitä enemmän kapulaa kääntää. ja mitä vähemmän kapulaa kääntää, sitä enemmän aikaa menee matkaan.

    -tusinafysiikan 1. laki-

    c) kawabata, hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #312
    Lainaa (kawabata @ Touko. 14 2008,00:46) kirjoitti
    .

    12r kwaakulla tahtoo aika ja matka kutistua suhteellisesti kääntäen verrannollisesti kaasukapulan käänteisiin.

    mitä vähemmän aikaa menee matkaan, sitä enemmän kapulaa kääntää. ja mitä vähemmän kapulaa kääntää, sitä enemmän aikaa menee matkaan.

    -tusinafysiikan 1. laki-

    c) kawabata, hehiö.
    Jeps. Tuon lain kyllä huomasin tuossa viikonlopun aikana. Mahtava laite, harmittaa vaan kun joutuu välillä pysähtymään tankaamaan.

    Aivan uskomaton vehje on kyllä ajaa, todella vakaa ajettavuudeltaan.

    Turvallisia kilometrejä kaikille 12r:läisille
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  13. #313
    Aamupäivä vietetty penkin äärellä ja säädelty, mutta onkohan kellään Viaberilla pyöräänsä säätäneellä laittaa PCIII:n mappia tulemaan minulle? Itsellä tuolla säädetty, mutta kartta hävinnyt prkl.

    Omassa pyörässä kokoputkisto (Muzzy) ja suodattimet (BMC).

    Toki vertailun vuoksi voi laittaa tulemaan myös muilla säädettyjen pyörien karttoja. Näistäkin toki paras ilo aina saadaan, jos olisi nähdä tehokäyrät, mutta enemmän uusia ajatuksia varten.

    Lähinnä tuo täyden kaasun alakierrosalue kiinnostaa.. 2-80%:a on ihan hyvin hanskassa, kuten yläkierrokset 100%:lla, mutta tuolta alhaalta ei ihan (käyrämuoto) ole kaikkein paras.

    Laittakaa vaikka pasitolvanen ja tuohon loppuosaksi sitten hotmail.com

    Keskustelua aiheesta voidaan varmaan jatkaa tässä ketjussa muutenkin, eikä tuolla toisessa, joka avattiin PCIII ja akran-putkisto?
  14. #314
    Moi,

    Olen suunnitellut siirtyväni rykkösen kuskista 12R:n omistajaksi. Nyt minulla on yksi 2002 mallinen tiedossa mitä pitäisi mennä katsomaan. Onko ko. mallissa jotain yleisvikoja/ominaisuuksia mitä kannattaisi tarkastella?

    Ja sitten seuraava kysymys. Onko kukaan hankkinut tuollaista grab railia 12R:ään? http://www.zx-12r.org/Motorcy....end.jpg

    Ja onko tietoa saako niitä Suomesta?



    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  15. #315
    ei ole.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #316
    jarrupaloista.

    kawasaki ilmeisesti tuosittelee sintteriä eteen ja "tavallisia" taakse... mitä ootte laittanu tai mitä suosittelette?

    vaihdoin tänään stormista ostetut peruspalat taakse mutta etupalat onkin aika tyyriitä... ebaysta ostaisin jos löytyis joku hyvä myyjä.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  17. #317
    riippu vähän käyttötavasta. normaaliin sekakatumatka-ajoon käy vakiopalat tai zx9r:n palat vm. 1998 ja eteenpäin, ne ovat aavistuksen pehmeämmät kuin vakiot.

    rata-ajoon tai tiukempaan kurvailuun sitten sintratut vaikka eteen. kaikkia olen kokeillut ja nuo zx9r kawan palat eteen ovat sopivimmat omaan käyttööni.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  18. #318
    vielä tarkennuksena se että nuo 9r palat käy siis vain kuusimäntäisiin etujarruihin 12r kawoissa vm. 2000 - 2003 ja 2004 alkaen on sitten eri jarrut tusinassakin, radiaalijarrut joihin voi vastaavasti kokeilla zx10r kawan jarrupaloja.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #319
    Mites tuota, tarviiko pyörää säätää tai ostaa sitä voimakomentajaa, jos hommaa pelkän äänenvaimentimen. Oman käsitykseni mukaan ei tarvii mitään muuta tehdä kuin laittaa vaimennin paikalleen?..

    Niin ja jos jaksatte suosittella jotain vaimenninta. Itse olen harkinnut tuota Devilin Magnum vempelettä..



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  20. #320
    devilin slipari oli mulla alkuijaan tusinassa. oli ja on muuten parhaimmat soundit ikinä missään nelipyttyisessä mitä olen kuullut. se oli joku pyöreä hiilikuituslipari ja myin sen sittemmin pois kun tuli laiteltua kokoputkistoa ym.

    pelkällä sliparilla ei ihan pakko ole säädättää, se toimii, mutta saattaa olla että huomaat tehokuoppia kierrosalueella. jos ne häiritsevät, niin sitten kannattaa säädättää. omassani ei ollut alkujaan pc3:sta, oli vain se devilin slipari, sitten säädätin sen ja kyllä muuttui ajotuntuma ihan eri tavalla paremmaksi. tehokuopat katosivat.

    kos pelkkää sliparia olisin hankkimassa niin äänikokemusten perusteella devil olisi paras omiin korviini. jos haluaa hiljaisempaa, niin sitten joku eri merkkinen tai laittaa deviliin sisähuilun ja sinne vaikka paljon villoja, vähän melua.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  21. #321
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 24 2008,00:06) kirjoitti
    Mites tuota, tarviiko pyörää säätää tai ostaa sitä voimakomentajaa, jos hommaa pelkän äänenvaimentimen. Oman käsitykseni mukaan ei tarvii mitään muuta tehdä kuin laittaa vaimennin paikalleen?..

    Niin ja jos jaksatte suosittella jotain vaimenninta. Itse olen harkinnut tuota Devilin Magnum vempelettä..
    Kaverilla olis myynnissä virheetön Yoshimuran bolt-on jos kiinnostaa? Laittoi juuri koko putkiston ja se vaimennin jäi luonnollisesti joutilaaksi. Samanlainen on ollut myös itsellä ja hienosti se kyllä "naukuu" silläkin, sanoisin jopa että hienommin kuin nykyinen Akrapovic
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  22. #322
    Voisi kiinnostaakin, mitäs kapistuksella on hintaa, missä kunnossa on, jne.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  23. #323
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 29 2008,18:13) kirjoitti
    Voisi kiinnostaakin, mitäs kapistuksella on hintaa, missä kunnossa on, jne.
    Laitoin sähköpostia...
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  24. #324
    RvN
    Pientä tiedustelua ilmoille. Kuinka hyvin kyseinen pyörä sopii pitkälle kuskille (n. 194 cm)? Joutuuko tekemään jotain muutoksia? Entä kaksipäällä ajelu, onko täysi mahdottomuus?

    Tulee kaikennäköisiä hulluuskohtauksia ja nyt iskin silmät tähän pyörään!
  25. #325
    no näkemäni mukaan aika moni pitkä tykkää ajella 12r kwaakulla. jokunen yli 2 metrinen ja muutama on vähän alle sen. ite olen persjalkainen ja pitkäselkäinen, mutta semmonen keskimittainen. painoa on kertynyt reilut satakiloa. kyllä se mullekin sopii. jalkatilaa on enemmän kuin muissa vastaavanlaisissa pyörissä. myös kädet ovat aika sopivasti etäällä.

    kyydittänyt olen vain pari...viisi.. kertaa ja ainakin mua pitempi naiskyytiläinen tykkäsi, myös lyhyempi menetteli. kyytiläisen polvikulma voi olla aika jyrkkä. enemmän tehty yhdelle tuo pyörä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #326
    Meikäläinen on 202 cm ja hyvin on polvet taipunu pyörän päälle ja kakspäälläkin on ajeltu. Ainoita kyykkypyöriä, mitkä oikeesti käy pitkälle kaverille.
    ©
  27. #327
    Matkapyöränä tusina ollut yllättävän hyvä. Kuskille jopa parempi kuin entinen (ZZR1100). Kyytiläinen on pikkuisen korkeammalla, kuin vanhassa, mut ei ole isompia valituksia kuulunut. Takaiskari / -jousi on turhan löysä kun kyytiläinen ja pakaasit tulee mukaan. Mut WP helpotti asiaa. Etupäähän tossa on tosi jämäkkä:
  28. #328
    RvN
    Kiitoksia nopeista vastauksista, nyt täytyy lähteä lähikauppaan koeajelemaan ja neuvottelemaan sopivista vaihtokaupoista.

    Jotenkin toivoin ettei pyörä sopisi pitkälle kuskille, niin ei olisi tarvetta harkita vaihtoa, mutta minkäs teet.
  29. #329
    Taas tarviisin vähän neuvoja . Eli kaasukahvassa on väljää, eli todennäköisesti kaasuvaijeri on venynyt. Joten kysymys kuuluu, miten sen voi säätää tiukemmaksi, jotta väljyys poistuisi?
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  30.  
  31. #330
    Lainaa (LiguidSnake @ Kesä. 05 2008,18:35) kirjoitti
    Taas tarviisin vähän neuvoja . Eli kaasukahvassa on väljää, eli todennäköisesti kaasuvaijeri on venynyt. Joten kysymys kuuluu, miten sen voi säätää tiukemmaksi, jotta väljyys poistuisi?
    Service Manual / sivu 81
    2-9 Throttle Control System Inspection

    Lataa koko manuska koneelle niin voit jatkossa ensin katsoa siitä.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Sivu: 11 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen