Sivu: 8 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 2624:sta
  1. #211
    Rattaita saanee myös tuolta:
    Powercontrol
    Ei renthalia mutta vastaavaa ja monella eri värillä saatavissa!
    Käynkö mä usein täällä?

    Nykyiset mopot:
    KTM Super Duke -07
    KTM 520 EXC -02
    Kawasaki ZX-12R -00
  2. #212
    Pohjolassa vakuutetu: liikennevak. 25% bonuksilla + muut alet 489,95
    Isokasko 60% bonuksilla + muut alet 455,56

    yht: 945,51€ vuosi



  3. #213
    Tapiolassa liikennevak. on 60% bonuksilla 363,46 vuosi.
    Kasko 70% bonuksilla 366,48.
    Yht.729,94
  4. #214
    Lainaa (sjobbe @ Maalis. 26 2008,14:40) kirjoitti
    Uskon että tänä kesän tulee aihetta vaihtaa takaummi ja ketjurataspaketti. Ekat vielä menossa (18tkm ajettu). Takagummin tilaan rodamotolta mutta ketjurataspakettia en ole vielä löytänyt.

    Takaratas saisi olla +1, +2 tai +3. Ebayta olen kahlannut vaikka kuinka mutta tuloksetta. Allrightiltä ilmeisesti saisi erillisinä ostettua mutta sieltäkin löysin vain eturattaan joka on -1. Mieluiten isompi takaratas kun pienempi eturatas (kuluttaa vähemmän ketjua).

    Eli jos joku voisi suositella merkkiä, mallia tai kauppaa.
    Vortexin rattaita saa ainakin www.dragrace.com kautta ja saanee myös www.jr-powersport.com kautta myöskin
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  5. #215
    Lainaa (jake12r @ Maalis. 30 2008,14:44) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Maalis. 26 2008,14:40) kirjoitti
    Uskon että tänä kesän tulee aihetta vaihtaa takaummi ja ketjurataspaketti. Ekat vielä menossa (18tkm ajettu). Takagummin tilaan rodamotolta mutta ketjurataspakettia en ole vielä löytänyt.

    Takaratas saisi olla +1, +2 tai +3. Ebayta olen kahlannut vaikka kuinka mutta tuloksetta. Allrightiltä ilmeisesti saisi erillisinä ostettua mutta sieltäkin löysin vain eturattaan joka on -1. Mieluiten isompi takaratas kun pienempi eturatas (kuluttaa vähemmän ketjua).

    Eli jos joku voisi suositella merkkiä, mallia tai kauppaa.
    Vortexin rattaita saa ainakin www.dragrace.com kautta ja saanee myös www.jr-powersport.com kautta myöskin
    Vortexin alumiinirattaat ei kestä oikeen kulutusta, nimim kokemusta on. Terästä se olla pittää
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  6. #216
    Nyt olis tarvetta 12r puolalle/tulpan hatulle yks putki ei lämpene niinku muut ja puolat kun vaihtaa ristiin niin vaihtuu mukana vika.

    Mistä löytyisi ehjä Sumekolta ei edes viittisi kysyä ei varmaan 200e riitä .....
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  7. #217
    Ei kai ne nyt niiiin kalliita ole. Kannattaa ekana kysyä Kawasaki-huollosta hintaa, ennen kuin alkaa mitään muuta ihmettelemään. Tuskin mikään kauheen kallis... alle 100€??
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  8. #218
    Lainaa (JaL3 @ Maalis. 31 2008,02:04) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Maalis. 30 2008,14:44) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Maalis. 26 2008,14:40) kirjoitti
    Uskon että tänä kesän tulee aihetta vaihtaa takaummi ja ketjurataspaketti. Ekat vielä menossa (18tkm ajettu). Takagummin tilaan rodamotolta mutta ketjurataspakettia en ole vielä löytänyt.

    Takaratas saisi olla +1, +2 tai +3. Ebayta olen kahlannut vaikka kuinka mutta tuloksetta. Allrightiltä ilmeisesti saisi erillisinä ostettua mutta sieltäkin löysin vain eturattaan joka on -1. Mieluiten isompi takaratas kun pienempi eturatas (kuluttaa vähemmän ketjua).

    Eli jos joku voisi suositella merkkiä, mallia tai kauppaa.
    Vortexin rattaita saa ainakin www.dragrace.com kautta ja saanee myös www.jr-powersport.com kautta myöskin
    Vortexin alumiinirattaat ei kestä oikeen kulutusta, nimim kokemusta on. Terästä se olla pittää *
    Voep olla, ei olekaan kokemusta noista kuin ihan kisakäytöstä viime kesältä. Alkuperäisellä rattaalla olenkin ajellut ennen ja niissä ei kulumisen jälkiä, vaikka ajettu lähes 25tkm. Kannattanee siis rasvailla ketjut kunnolla samaan malliin
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  9. #219
    Nyt on kevään ensityypit otettu omalla pyörällä ja voi sanoa, että kyllä se on kivaa... mutta vaarallista.
    Ei tunnu oikein näillä keleillä vielä toi rengas tarpeeksi lämmetä, kun ei oo pitoa... tai sit on vain niin helv*tisti tehoa...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  10. #220
    Lainaa (DJHJ @ Maalis. 31 2008,10:58) kirjoitti
    Ei kai ne nyt niiiin kalliita ole. Kannattaa ekana kysyä Kawasaki-huollosta hintaa, ennen kuin alkaa mitään muuta ihmettelemään. Tuskin mikään kauheen kallis... alle 100€??
    183e/kpl oli kun aikoinaan kysyin
    Jeppistä
  11. #221
    Lainaa (vegelius @ Maalis. 31 2008,12:48) kirjoitti
    Lainaa (DJHJ @ Maalis. 31 2008,10:58) kirjoitti
    Ei kai ne nyt niiiin kalliita ole. Kannattaa ekana kysyä Kawasaki-huollosta hintaa, ennen kuin alkaa mitään muuta ihmettelemään. Tuskin mikään kauheen kallis... alle 100€??
    183e/kpl oli kun aikoinaan kysyin *
    No perskules... johan on hintaa.
    Onneksi en eilen hajottanut itse niitä kun tulpat vaihdoin. On muuten aika ahdas paikka vaihdella niitä tulppia...

    Samalla meni block-off levytkin paikoilleen, ja siihen voi todeta, että on tosi helppo homma, eikä mitään jäähdytintä tarvitse irroittaa... kyllä sinne käsi menee aikasta helposti.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  12. #222
    Nyt tärppäsi, purkaamolta 35e puola/tulpanhattu Kahteenkymmeneen numeroon kerkisin soittaa ja viimeisestä löytyi purettu 12r jossa oli moottori.

    Itse kans laitoin clean air systeemit tukkoon tukin vaan ne reijät alkuperäisistä kansista ja tulpat muihinkin reikiin. Aika kalliit oli ne umpinaiset levyt minusta.

    Tänään pitäisi päästä korkkaamaan ajokausi *
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  13. #223
    Hieno homma et halvalla sait!!! Tuliko samalla puheeksi, et löytyykö noita 12R:n osia paljonkin purkaamoilta?

    No mut on se hienoa, kun sullakin lukis Muzzy siellä venakopassa...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  14. #224
    Kyllä oli useammassa purettuna mutta moottorit oli viety mutta jossakinhan on sitten "ylimääräisenä" moottori.

    Seuraavaksi olisi pitänyt ruveta kiihdytys miehiä soitteleen kun niillähän luulis olevan tuomoisia osia jouten joita ei ihan läpeensä hajoa.

    Mulla lukeen venttiilikopassa nyt että 0,2e eli 20c kolikot panin reijän tukkeeksi
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  15. #225
    Lainaa (kawa @ Huhti. 01 2008,21:36) kirjoitti

    Mulla lukeen venttiilikopassa nyt että 0,2e eli 20c kolikot panin reijän tukkeeksi *
    No onhan toi 20Cent aika rok rok!
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  16. #226
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
  17. #227
    Ois tämmöinen aloittelian kysymys että missäs sijaitsee 12ärrässä muuten öljynsuodatin? Kun aattelin tuossa vaihtaa öljyt ennenku pitempää lenkkiä käyn heittämässä.
  18. #228
    vasemmalla motin edessä pakokäyrien vieressä on öljynsuodatin. vasen alakate tarvii irrottaa niin näkee. jos suodatin on jumissa eikä ole kunnollista avainta siihen, niin iske kapea ristipäämeisseli läpi ja siitä saat vääntövarren. voi valua öljyä meisselinmentävästä reiästä. alle joku rätti tai isohko laakeahko astia.

    jostain olen lukenut tuosta gipron tuottamasta vapaanvälähtelystä. asiasta ei ole enempää tietoa kun ei ole giproakaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #229
    Tyhmästä päästä kärsii..., akku pyörässä kiinni koko talven. Pari kertaa talven aikana tuskaisesti saanut käymään siis virran puolesta. No virtaa akku ei ota enää vastaa. Akkulaturilla sen verran saatiin virtaa sisään että lähti käymään, mutta pitkähkön lenkinkään jälkeen ei toivoakaan että olisi jaksanut startata. Eli...

    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jne. Löysin tälläistä epävirallista tietoa 12V 12AH , 152 X 88 X 147, pitääköhän paikkaansa?

    En jaksanut alkaa purkamaan pyörää eilen ehtoolla että olis saanut vanhan mukaan.



    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  20. #230
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 03 2008,02:46) kirjoitti
    vasemmalla motin edessä pakokäyrien vieressä on öljynsuodatin. vasen alakate tarvii irrottaa niin näkee. jos suodatin on jumissa eikä ole kunnollista avainta siihen, niin iske kapea ristipäämeisseli *läpi ja siitä saat vääntövarren. voi valua öljyä meisselinmentävästä reiästä. alle joku rätti tai isohko laakeahko astia.

    jostain olen lukenut tuosta gipron tuottamasta vapaanvälähtelystä. asiasta ei ole enempää tietoa kun ei ole giproakaan.
    Kannattaa ekana valuttaa öljyt tosin pois sieltä koneesta ennen kun sitä suodatinta avaat. Öljyproppu löytyy sieltä ihan koneen pohjasta. Sekä suosittelen lukemaan käyttöohjekirjaa, jos ei oo aikaisempaa kokemusta noista hommista, ettei mene tuhoamaan mitään.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  21. #231
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,07:19) kirjoitti
    Tyhmästä päästä kärsii..., akku pyörässä kiinni koko talven. Pari kertaa talven aikana tuskaisesti saanut käymään siis virran puolesta. No virtaa akku ei ota enää vastaa. Akkulaturilla sen verran saatiin virtaa sisään että lähti käymään, mutta pitkähkön lenkinkään jälkeen ei toivoakaan että olisi jaksanut startata. Eli...

    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jen.

    En jaksanut alkaa purkamaan pyörää eilen ehtoolla että olis saanut vanhan mukaan.
    Itse kävin viime keväänä hakemassa uuden akun Biltemasta. Hyvin on toiminut ja oli halpakin verrattuna ns. orkkikseen (orkkis oli muistaakseni BW:ssa 129eur kun kysyin).
    Eli 54,00. mene BILTEMAN sivuille. Sieltä -> autoilu -> akut -> uuden sukupolven moottoripyörien geeliakut ja sieltä valitset vain akun malliksi YTX14-BS, niin sit sul on uus akku... *

    ***edit, sähän asut Porissa... saahan tuolta tilattuakin sen akun, jos et Tampereella käy...

    ***edit2, Mitat: 151 x 87 x 145 mm Bilteman sivuilta otetut ja sopii kyllä =)

    Sun pitää irroittaa se tankin muovi ja ottaa se metallilevy siitä oikeelta puolelta runkoa pois, jotta saat akun sieltä kolosta ulos(isot pojat jättää sen ylimmän ruuvin pois, ettei tarvitse sitä tankin muovia seuraavilla kerroilla irroitella).



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  22. #232
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,07:19) kirjoitti
    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jne. Löysin tälläistä epävirallista tietoa 12V 12AH , 152 X 88 X 147, pitääköhän paikkaansa?
    Varta: VAR-512014 */ *120e
    MGM: MGM-YTX14-BS */ *66e
    Yuasa: YYTX14-BS */ *120e
    Himura: HCTX14-BS */ 80e

    Nuo mitat ja arvot kuullostaa bilteman akulta. Itselläni on nyt bilteman akku ja meinaan vaihtaa toiseen. En tiedä johtuuko siitä että se on vain 12Ah vai mistä että on useampaan kertaan kesässä tyhjä. Mitat tosiaan ovat 152x88x147 ja napaisuus niin että miinus on oikealla (akkuluukun puolella)



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  23. #233
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,07:58) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,07:19) kirjoitti
    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jne. Löysin tälläistä epävirallista tietoa 12V 12AH , 152 X 88 X 147, pitääköhän paikkaansa?
    Varta: VAR-512014 */ *120e
    MGM: MGM-YTX14-BS */ *66e
    Yuasa: YYTX14-BS */ *120e
    Himura: HCTX14-BS */ 80e

    Nuo mitat ja arvot kuullostaa bilteman akulta. Itselläni on nyt bilteman akku ja meinaan vaihtaa toiseen. En tiedä johtuuko siitä että se on vain 12Ah vai mistä että on useampaan kertaan kesässä tyhjä.
    Sulla pyörässä joku vie virtaa??? Mulla ei oo ollut mitään ongelmaa ton Bilteman akun kanssa. Hyvin talvellakin pörähti käymään. 12Ah se alkuperäinenkin akku on....



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  24. #234
    Lainaa (DJHJ @ Huhti. 03 2008,08:03) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,07:58) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,07:19) kirjoitti
    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jne. Löysin tälläistä epävirallista tietoa 12V 12AH , 152 X 88 X 147, pitääköhän paikkaansa?
    Varta: VAR-512014 */ *120e
    MGM: MGM-YTX14-BS */ *66e
    Yuasa: YYTX14-BS */ *120e
    Himura: HCTX14-BS */ 80e

    Nuo mitat ja arvot kuullostaa bilteman akulta. Itselläni on nyt bilteman akku ja meinaan vaihtaa toiseen. En tiedä johtuuko siitä että se on vain 12Ah vai mistä että on useampaan kertaan kesässä tyhjä.
    Sulla pyörässä joku vie virtaa??? Mulla ei oo ollut mitään ongelmaa ton Bilteman akun kanssa. Hyvin talvellakin pörähti käymään. 12Ah se alkuperäinenkin akku on....
    Ollaan mitattu. Ei vie mikään sen kummemmin virtaa lepotilassa. Mopon käynnistely taitaa vain olla liikaa sillä se ei ole kosakaan tyhjä pitkien matkojen jälkeen. Ainoastaan jos ajelee monta lyhyttä pätkää.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  25. #235
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,08:06) kirjoitti
    Lainaa (DJHJ @ Huhti. 03 2008,08:03) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,07:58) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,07:19) kirjoitti
    Osaisko joku sanoa millälaisilla tiedoilla saan ostettua -00 mallin 12R:ään oikean kokoisen akun. Eli ulkomitat, napojen puolet, Ah jne. Löysin tälläistä epävirallista tietoa 12V 12AH , 152 X 88 X 147, pitääköhän paikkaansa?
    Varta: VAR-512014 */ *120e
    MGM: MGM-YTX14-BS */ *66e
    Yuasa: YYTX14-BS */ *120e
    Himura: HCTX14-BS */ 80e

    Nuo mitat ja arvot kuullostaa bilteman akulta. Itselläni on nyt bilteman akku ja meinaan vaihtaa toiseen. En tiedä johtuuko siitä että se on vain 12Ah vai mistä että on useampaan kertaan kesässä tyhjä.
    Sulla pyörässä joku vie virtaa??? Mulla ei oo ollut mitään ongelmaa ton Bilteman akun kanssa. Hyvin talvellakin pörähti käymään. 12Ah se alkuperäinenkin akku on....
    Ollaan mitattu. Ei vie mikään sen kummemmin virtaa lepotilassa. Mopon käynnistely taitaa vain olla liikaa sillä se ei ole kosakaan tyhjä pitkien matkojen jälkeen. Ainoastaan jos ajelee monta lyhyttä pätkää.
    Aika outo homma. Mulla ei oo ollut mitään ongelmia ton virran kanssa vaikka ajais pientä pilluralliakin ja käynnistelis usein.

    Toisin kun Apriliassa meni 3 akkua kesässä ja yksi mittaristo
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  26. #236
    Yli 2 viikkoa ei voi Bilteman akun kanssa seisottaa ainakaan ton SpyBallin kanssa mutta muuten ei ongelmia tuon akun kanssa. Koko talven oli kiinni ja ylläri et oikkarissa kun kävin pyörää katteleen. No akulla on onneksi 2v takuu joten biltemasta sai uuden. Taidan tehdät samat vielä ensi keväänäkin
    Jeppistä
  27. #237
    Lainaa (DJHJ @ Huhti. 03 2008,07:31) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 03 2008,02:46) kirjoitti
    vasemmalla motin edessä pakokäyrien vieressä on öljynsuodatin. vasen alakate tarvii irrottaa niin näkee. jos suodatin on jumissa eikä ole kunnollista avainta siihen, niin iske kapea ristipäämeisseli läpi ja siitä saat vääntövarren. voi valua öljyä meisselinmentävästä reiästä. alle joku rätti tai isohko laakeahko astia.

    jostain olen lukenut tuosta gipron tuottamasta vapaanvälähtelystä. asiasta ei ole enempää tietoa kun ei ole giproakaan.
    Kannattaa ekana valuttaa öljyt tosin pois sieltä koneesta ennen kun sitä suodatinta avaat. Öljyproppu löytyy sieltä ihan koneen pohjasta. Sekä suosittelen lukemaan käyttöohjekirjaa, jos ei oo aikaisempaa kokemusta noista hommista, ettei mene tuhoamaan mitään.
    Juu on sitä senverran tullu vaihettua öljyjä eri vehkeisiin että en mene tuhoamaan mitään. Tuo öljynsuodatinhomma oli vaan hyvä selvittää ettei mee puoltapyörää purkamaan sitä etsiessä.
  28. #238
    Oho, onpas aktiivista porukkaa heti aamulla , kiitos näistä. Eli tuolla YTX14-BS koodilla saa oikeanlaisen akun.

    Olen tuon akun ottanut irti viime keväänä, eli tiedossa on että ihan helpolla ei lähde. Ja muistelin sitäkin että plussa napa oli vastakkaisella puolella. Ja navathan olivat ns. etupuolella....

    Noin ensi talvea silmällä pitäen, pitäiskö ottaa akku kokonaan irti vai ostaa sellainen ylläpito laturi?
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  29. #239
    Lainaa (prinne @ Huhti. 03 2008,08:49) kirjoitti
    Oho, onpas aktiivista porukkaa heti aamulla , kiitos näistä. Eli tuolla YTX14-BS koodilla saa oikeanlaisen akun.

    Olen tuon akun ottanut irti viime keväänä, eli tiedossa on että ihan helpolla ei lähde. Ja muistelin sitäkin että plussa napa oli vastakkaisella puolella. Ja navathan olivat ns. etupuolella....

    Noin ensi talvea silmällä pitäen, pitäiskö ottaa akku kokonaan irti vai ostaa sellainen ylläpito laturi?
    Nyt voi mulla katkoa ajatus , mutta mielestäni ne navat on ns.takapuolella...(joku korjaa joka on oikeassa) -miinus-merkki ihan sen kotelon vasemmassa reunassa ja +plus-merkki siellä toisella puolella ja siitähän lähtee se ns.apukäynnistyskaapeli mikä tulee sit siitä oikeasta reunasta näkyviin... Mut any way, tolla koodilla pitäis akku löytyä.

    Onhan hyvä säilytyksen aikana, et sitä akkua ladattais ja purettais oli se kiinni tai ei, niin pysyy hereillä sellasen laturin kanssa.. itsellä CTEC...



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  30.  
  31. #240
    Navat ovat "takapuolella".

    Ja mikä tohon kulutukseen tulee niin käynnisteässä lähtee starttimoottori ja heti perään xenonit (vievät paljon virtaa kylmänä) päälle. Tämän lisäksi on häläri. Bilteman akun olen kertaalleen vaihtanut mutta ei auttanut. Voi olla että mikään akku ei auta tässä tilanteessa mutta meinaan silti koittaa tuota Himuran akkua

    ps. sain tilattua 47 rattaan allrightiltä mutta on kuulemma kuukauden toimitusaika.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Sivu: 8 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen