Sivu: 9 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 2624:sta
  1. #241
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,15:13) kirjoitti
    ps. sain tilattua 47 rattaan allrightiltä mutta on kuulemma kuukauden toimitusaika.
    Mikäs o vakiokoko? Paljos tuolle 47 tulee hintaa?
    Jeppistä
  2. #242
    Noihin akkujutuihin palatakseni; 12R on tosi kranttu patteristaan eli huono akku voi aiheuttaa mitä erinäisimpiä häröjä. Yusaa suosittelen vaikk tyyris onkin. Tai se toinen kun on Yasan sisuksilla mutta eri merkkimvaan plätkästy päälle. Helevata ku tuo dalmatia vaan pahenee..
    Mut se on melkonen virtasyöppö ja laturikin on vähä niin ja näin joten kunnon akku peliin ja CTEK tai vastaava ylläpitolaturi kaveriks niin ei tartte ihmetellä. Ugh.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  3. #243
    Lainaa (vegelius @ Huhti. 03 2008,15:28) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,15:13) kirjoitti
    ps. sain tilattua 47 rattaan allrightiltä mutta on kuulemma kuukauden toimitusaika.
    Mikäs o vakiokoko? Paljos tuolle 47 tulee hintaa?
    vakio on 46
    I used to rock and roll all night and party every day.
    Then it was every other day.
    Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
    -- Homer J. Simpson
  4. #244
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 03 2008,15:13) kirjoitti
    Navat ovat "takapuolella".

    Ja mikä tohon kulutukseen tulee niin käynnisteässä lähtee starttimoottori ja heti perään xenonit (vievät paljon virtaa kylmänä) päälle. Tämän lisäksi on häläri. Bilteman akun olen kertaalleen vaihtanut mutta ei auttanut. Voi olla että mikään akku ei auta tässä tilanteessa mutta meinaan silti koittaa tuota Himuran akkua
    Tossa sun tapauksessa voisi auttaa, jos väsäisit katkaisijan valoille, mistä ne sais pois käynnistyksen ajaksi. Paremmalla puoliskolla on kans xsenonit mopossa, ja kyllä se akku aika nopeesti hyytyi, kun ajoharjoittelua tossa pihalla harrasti ja useempi starttaus sekä kierrokset alle 3 tonnin... Mut gixeris valot saakin pois päältä.

    Suurempi akku... enemmän ampeeritunteja? vakiossahan on se 12Ah
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  5. #245
    Mistäköhän löytyis samanlainen hiilikuituinen tankinsuoja kuin tässä pyörässä? Jos joku tietää niin vois laittaa linkkiä tänne jotta vois tilata. Saa olla missäpäin maailmaa tahansa kunhan postittavat suomeen.



  6. #246
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 08 2008,12:35) kirjoitti
    Mistäköhän löytyis samanlainen hiilikuituinen tankinsuoja kuin tässä pyörässä? Jos joku tietää niin vois laittaa linkkiä tänne jotta vois tilata. Saa olla missäpäin maailmaa tahansa kunhan postittavat suomeen.
    Noilta sivuilta löytyi ainakin yksi 12r hiilikuitu tankinsuja 130taalaa oli hinta,paremmin osaava saanee selvän lähettääkö suomeen.
    http://www.geelongcarboncraft.com.au/store....ageID=1
    Sivu 3



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  7. #247
    Moi.. Mites teillä on pyörissä noita hälyyttimiä. Pystyykö esim. spyball- hälyn asentaa itse 12r:ään?..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  8. #248
    Mistäs olette löytäneet kohtuu hintaan jarrulevyjä? Ois tarvetta takajarrulevyyn, mutta eipäs ole sattunut silmään kohtuu hintaisia.
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  9. #249
    Tossa Eurobikerin lehdessä oli sellanen hiilikuitu läpyskä, josta pystyi itse muotoilemaan sellaisen tankinsuojan kuin haluaa, mutta koko en osaa sanoa...

    Niin ja onkos joku teistä asentanut spyball-hälyn itse pyörään, miten onnistu vai onnistuko?
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  10. #250
    Lainaa (LiguidSnake @ Huhti. 09 2008,19:11) kirjoitti
    Niin ja onkos joku teistä asentanut spyball-hälyn itse pyörään, miten onnistu vai onnistuko? *
    Jos sulla on huoltomanuska, kolvi pysyy kädessä ja jätät käynnistyksenestot kytkemättä niin onnistuu melko varmasti.

    Spyballin olen asentanut F4i cebariin ja oli niin huono että kun vaihdoin kavaan, asensin ebaysta tilatun (~50e) Thor merkkisen hälyttimen. Mielestäni se on parempi.

    Edit: näistä asioista on keskusteltu useassa eri viestiketjussa mutta listaanpa nyt vielä syyt miksi "halppishäly" on mielestäni parempi:

    Spyball
    - Ei varoita, vaan ulisee samantien kun mopoa tönäisee
    - Kytkeytyy väkisin aina päälle 1min kuluttua (ja tätä ominaisuutta ei voi valita pois!)
    - Ei anna äänimerkkiä kun kytkee hälärin päälle (pelkät vilkut vilkahtaa)
    - Kallis (~200e)
    - Kaukosäätimet todella rumat
    - Ei mahdollisuutta etäkäynnistykseen (tämä toimii vain pyörissä ilman ajonestoa)

    Ainoa huono puoli "halppishälyssä" mikä tulee mieleen on ohjeiden huonous. Yleensä yksi A4 joka on käännetty (kiinasta?) erittäin huonosti englanniksi.

    Tässä kuva nykyisen hälärin kaukosäätimistä. Ei mitään muovi/kumi räpellyksiä




    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  11. #251
    nätti hälykake



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #252
    eilen jo starttasin ja lähti sekunnin starttauksen jälkeen laakista ja kuin palmupuun alta käyntiin. kamalan mahtava jyrinä kaikui. pöräytin pihan ympäri niin, jotta kone lämpesi "kunnolla", kuitenkin silleen ajolämpöiseksi hetken lämmityskäyttelyn jälkeen.

    sit pyörä talliin ja jätin akun vielä lataukseen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #253
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 11 2008,03:42) kirjoitti
    eilen jo starttasin ja lähti sekunnin starttauksen jälkeen laakista ja kuin palmupuun alta käyntiin. kamalan mahtava jyrinä kaikui. pöräytin pihan ympäri niin, jotta kone lämpesi "kunnolla", kuitenkin silleen ajolämpöiseksi hetken lämmityskäyttelyn jälkeen.

    sit pyörä talliin ja jätin akun vielä lataukseen.
    Ajoon vain ne pelit... kyllä se kesä kohta tulee kuitenkin... =)
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  14. #254
    200km ajettu jo ja 70tkm kolahtaa mittariin muutaman hassun kilsan jälkeen

    Konerikkoa odotellessa
    Jeppistä
  15. #255
    Mulla taas takana 12r:llä tälle keväälle jo tollanen 1.000 km....venttiilisäädöt pitäis vaan päästä tarkistamaan heti kun kelit sallii....ei viittiny eilisessä hirmumyrskyssä alkaa pyörään pihalla kajoamaan....

    kapsu
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  16. #256
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Nyt pääsin itsekin viimein testaamaan giproa. En huomannut mainitsemaasi 'sivuvaikutusta'
    I used to rock and roll all night and party every day.
    Then it was every other day.
    Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
    -- Homer J. Simpson
  17. #257
    noin nytpä se tein, eli vihdoin ja viimein sain loppuosan Kawasta maksettua, eli olen nyt ihan aikuisten oikeesti Kawasaki zx12R:än omistaja. Hiphei, nyt vaan kun löytäisi trelta paikkan jossa tehdään kohtuu hintaisesti tuo 24tkm huolto.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  18. #258
    56 000 ja risat ajettu, tälle keväälle muutama kymmenen vasta. kylä lähtee niinku kummeli sano. se pikku henry oli kyllä ilmiömäinen sketsi sellaisesta kaikkien tuntemasta erikoisen hassusta ja ärsyttävästä syrjäytyneestä pikkuveikosta. pumppailin ilimoja kumeksiin. oli kärrystäki vailtunu vajaa puoli kilua ja 12r kwaakun kumeista melekeen kilon oli talaven aikana puottanu paineita. jo tuntuki selvästi tahamialta ajaa aluksi. kävin myös delevaccikaupoila. tiiä koska ne hyperüberlitkut lorauttaisi sirkiöönkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #259
    Viellä ajon alkua odotellessa, mutta vapulta taas iloa irtoaa

    Minkä verran olette menneenä talvena maksaneet Kawan alkuperäisistä platinatulpista?

    Tälle kesälle tuli taakse 190/50 rengas, kun viime vuonna tuli ajettua yhdellä 190/60 renkaalla ja eipä ainakaan huonommaksi mennyt tuohon 200 verrattuna, minkä moni muukin jo vahvistanut aikaisemmin.

    Toinen ikuisuus hankinta on tuo navi.. Eli Garmin 500/550 tai TomTom (tuleva uudempi) Rider, mutta onko niiden kiinnitystelineissä ollut eroja juuri kyseiseen pyörään?
  20. #260
    Lainaa (pt. @ Huhti. 17 2008,14:14) kirjoitti
    Minkä verran olette menneenä talvena maksaneet Kawan alkuperäisistä platinatulpista?
    Itse tilasin iridiumit spark-plugsilta , tuli lähipostiin muutamassa päivässä ja hintaa tuli 54€. eli noin puolet halvemmalla kuin täältä kotimaasta ostettuna.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  21. #261
    Lainaa (FZR 1000 @ Maalis. 21 2008,01:08) kirjoitti
    181,9hp @11400rpm, 132,7Nm @7880rpm. Renkaalta noi.

    Micron Serpent käyrästö+ Yoshi vaimennin ja PC3. Vakio ilmansuodattimet.
    Itsellä nyt 184,7 ja 136,8Nm Viaberin penkissä.

    *edit* takapyörältä



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  22. #262
    pannaan tännekin, että hyvin toimii delvacilla tusinakin. vaihteet livakammin kuin koskaan ja kytkin on hanakampi kuin koskaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #263
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Ei välähdä vapaan merkkivalo vaihdettaessa ja muutenkin toimii ihan ok. Gipron asennuksen jälkeen ilmestyi sellainen ominaisuus että ei enää lähde käyntiin vaihde päällä kytkin pohjassa, vaan pitää olla vapaalla.
  24. #264
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 18 2008,10:55) kirjoitti
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Ei välähdä vapaan merkkivalo vaihdettaessa ja muutenkin toimii ihan ok. Gipron asennuksen jälkeen ilmestyi sellainen ominaisuus että ei enää lähde käyntiin vaihde päällä kytkin pohjassa, vaan pitää olla vapaalla.
    Mulla ei oo koskaan lähtenyt kytkin pohjassa käyntiin... pitänyt olla aina vapaalla... Mut nyt en muista lähtikö se "uudelleen" käyntiin kytkin pohjassa jos sattus stumppaamaan sen jossain ruuhkassa...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  25. #265
    Lainaa (pt. @ Huhti. 17 2008,14:14) kirjoitti
    Minkä verran olette menneenä talvena maksaneet Kawan alkuperäisistä platinatulpista?

    Tälle kesälle tuli taakse 190/50 rengas, kun viime vuonna tuli ajettua yhdellä 190/60 renkaalla ja eipä ainakaan huonommaksi mennyt tuohon 200 verrattuna, minkä moni muukin jo vahvistanut aikaisemmin.

    Toinen ikuisuus hankinta on tuo navi.. Eli Garmin 500/550 tai TomTom (tuleva uudempi) Rider, mutta onko niiden kiinnitystelineissä ollut eroja juuri kyseiseen pyörään?
    makosin eiku maksoin latinatulupista tilattuani sellaiset eklantista muistaakseni jotain 22€ kipale täsä muutama vuos takaperin, oisko ollu 05. sumekonhinta oli 39,90 kpl siihen aikaan. plus haku. nuo sparkplugsilta tulleet tuli postissa ja kaikkine kuluineen oli tuo hinta. nythän punta on laskenu, voi olla vielä halavemmat.

    navi voisi jonkun verran periaatteesta kiinnostaa muakin, mutta enemmän läppäri ja siihen mukaan lataus, sekä edes osittain mobiiliyhteys. wippiesiä olen jo tilannutkin, mutta niitä purkkeja on harvassa maaseudulla, toimii siellä täällä kuitenkin. meinaan siis kun kärryssä on tilaa raahata jopa läppäriä. kyllähän jokku roijaa sitä repussa kyykkypyörilläkin. niin onhan se tusinakin kyykky tosin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #266
    Lainaa (DJHJ @ Huhti. 18 2008,11:08) kirjoitti
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 18 2008,10:55) kirjoitti
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Ei välähdä vapaan merkkivalo vaihdettaessa ja muutenkin toimii ihan ok. Gipron asennuksen jälkeen ilmestyi sellainen ominaisuus että ei enää lähde käyntiin vaihde päällä kytkin pohjassa, vaan pitää olla vapaalla.
    Mulla ei oo koskaan lähtenyt kytkin pohjassa käyntiin... pitänyt olla aina vapaalla... Mut nyt en muista lähtikö se "uudelleen" käyntiin kytkin pohjassa jos sattus stumppaamaan sen jossain ruuhkassa...
    se on tuon 12r kwakan yleisin vika tai ominaisuus tuo kytkimen mikrokytkimen rikkouma. sitä esiintyy n. joka toisessa tusinassa. ilmenee siten, ettei lähde vaihde päällä käyntiin kytkintä vetämällä.

    mulla on se taas toiminut aina. tosin hirveän paljon sillä ei ole merkitystä, että lähteekö käyntiin pykälä päällä. jossain stumppaustilanteessa kiireessä risteyksessä kenties eniten.

    toisilla se sama kytkin on hajonnut taas uudestaan kohta vaihdon jälkeen. toisilla kuten mun pyörässäni on kestänyt ikuisuuksia ja edelleen lähtee vaihde silmässä käyntiin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  27. #267
    On se kiva olla 12r kuski kun noita ei ole niin paljoo liikenteessä. Ei ainakaan samalla tavalla kun gixxereitä, busseja tai cebareita. Yhden olen nähnyt tulevan vastaan tänä keväänä.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  28. #268
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 22 2008,11:54) kirjoitti
    On se kiva olla 12r kuski kun noita ei ole niin paljoo liikenteessä. Ei ainakaan samalla tavalla kun gixxereitä, busseja tai cebareita. Yhden olen nähnyt tulevan vastaan tänä keväänä.
    näin on. olen vissiin kaksi vastaantullutta tusinaa bongannut tässä keväällä. harrikoitakin on jo paljon enemmän kuin tusinoita. voisi kohta alkaa puhua epätusinasta tai tusinattomuudesta. samoin vissiin bemareita näkee joka puolella, mutta ei tusinoita. sitten tietty jos verrataan merkkejä, niin onhan kawoja aika paljon. kyykyistä näkkee kutosia ja kymppejä enemmän.

    kohta kaikki nähdyt 12r-kuskit ovat toisilleen tuttuja ja monta tässä muka jo on tuntevinaankin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #269
    Jokos Batalla on se paritonnii Delvaceilla takana, jotta tiedetään uskaltaako sitä kokeilla omaan mopottimeen....; )

    Mä oon taas ajanu toista tonnia 12r:llä nyt keväällä ja yhtään ei oo vielä tullu vastaan, vaikka ajan kirkkonummelta pasilaan joka päivä. Onneksi firman tallissa samassa parkkiruudussa on työkaverin 12r (tai pikemminkin 14r), ei oo niin yksinäistä....

    kapsu
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  30.  
  31. #270
    Lainaa (kapsu_zx10 @ Huhti. 22 2008,12:56) kirjoitti
    Jokos Batalla on se paritonnii Delvaceilla takana, jotta tiedetään uskaltaako sitä kokeilla omaan mopottimeen....; )

    Mä oon taas ajanu toista tonnia 12r:llä nyt keväällä ja yhtään ei oo vielä tullu vastaan, vaikka ajan kirkkonummelta pasilaan joka päivä. Onneksi firman tallissa samassa parkkiruudussa on työkaverin 12r (tai pikemminkin 14r), ei oo niin yksinäistä....

    kapsu
    teen huomenna ns. testiöljynvaihdon suodattimineen ja tutkin ne tarkasti. naftisti ehkä vajaa tonni ehtii tulla delvaceilla. ainakin käyttötuntumakokemuksen perusteella uskallan suositella sitä traktoriöljyä kawaankin.

    siis ehdottomasti aion laittaa taas delvaccia sen uudenkin öljyn. on niin mainio tuossakin vehkeessä että.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 9 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen