Sivu: 82 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32728081828384 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2431:stä 2460:een 2624:sta
  1. #2431
    Onko teillä arvon tusinakuskit ollut ongelmia polttoainepumppujen kanssa? Itse parsin kasaan parhaillaan päivitettyä versiota.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  2. #2432
    Löytyskö keltään zx12r:än paisuntasäiliötä.Aurinko on haurastuttany sen vaaleen kohdan hajalle josta neste näkyy.Korjasin kakskomponentti liimalla.Mutta jos jollain on ylimääräinen säiliö niin ostaisin pois...
  3. #2433
    Kuolleelta tuntuu tämä foorumi jo, mutta tarve olisi B-mallin tankin sisäiselle polttoainesuodattimelle. Eli se musta möykky pumpun vieressä. Ei kellään olisi jäänyt nurkkiin? Laita viestiä tai soita asap. o4o7o19552
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  4. #2434
    Arvon raati. Tusinan nokkapukkien pultit, kaksi on muita pidemmät ja harmaa lakkiset kun muut ovat mustia. Mihinkä kohtaa nämä ovat tarkoitettu
    Jeppistä
  5. #2435
    Lainaa vegelius kirjoitti Katso viesti
    Arvon raati. Tusinan nokkapukkien pultit, kaksi on muita pidemmät ja harmaa lakkiset kun muut ovat mustia. Mihinkä kohtaa nämä ovat tarkoitettu
    Ohjekirjan sivulla 306 on noitten paikat
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  6. #2436
    Olen nyt pari viikkoa ollut ylpeä 12R:n omistaja. Papereissa lukee 02 mutta luulisin että tuo on 01 A2. On vähän ajettu ja näyttää ja tuntuu kaikin puolin siltä.
    Kronoby Racing Team
  7. #2437
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    Ohjekirjan sivulla 306 on noitten paikat
    Ja nokkapukkiinkin paikat on merkitty kolmiolla.
  8. #2438
    No nyt huomasin että kawa pitää ihmeellistä matalaa kalkatusta kun löysää kaasua.Ääni tuntuisi tulevan moottorin vasemmalta puolelta.Ajossa ääntä ei kuule muuten kun vapaalla kierrättäessä.Vähän alko hirvittämään että ei vaan ole laakeri vika.Pitänee viedä asiantuntijalle kuunneltavax.Niin ja kylmänä ja puolilämpimällä koneella ei kalkatus kuulu...Mikähän tuon äänen aiheuttaa?
  9. #2439
    Oppirahojen maksua, mutta homma valmis ja pyörä toimii.

    https://instagram.com/p/6vBfvuyYQ_/
    Jeppistä
  10. #2440
    Akun takana, mustan muovikopan alla on pääsulake. Kannattaa käyttää se irti ja tsekata vastapuolen kunto. Varsinkin jos virrankulutus hipoo 20A lukemia tuntitiliin. Nimim. blackout Kouvolan ohitustiellä 00:45. Pikapatentti kesti vielä sen muutaman kymmenen km mut aina kun pääsi asfaltin poikittaisuran yli niin sai voittajafiilikset.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  11. #2441
    Pikkuvikanen 2000 mallinen pikkukawa tuli hommattua, muutama kysymys olis.

    Kaasukahvan tahmeuden sain ainakin osittain pois reitittämällä vaijeit uusiksi ja tekemällä puhdistusrasvauksen kahvalle. Olisko kellään vinkkiä kaasuvaijereiden oikeasta reitistä kun edelleen tangon ääriasennoissa kaasu ei napsahda kiinni itestään?

    Nopeusmittari näyttää rajusti liikaa. 140 kmh mittarissa oli n. 120 kmh todellista. Lyhennetyt välitykset ilmeisesti kun ainakin takaratas on 49 piikkinen. Speedohealer ainoa vaiuhtoehto korjata virhe?

    Etujarrut täristää ja vanhoissa huoltokuiteissa oli maininta huonokuntoisista männistä. Olenko ymmärtänyt oikein että männät on n. 50 € / kpl = 600 € mutta kokonainen satula kaikkine osinee. 350 € / kpl = 700 €? Onko vaihtoehtoja? Levyiksi saksasta sais ebc:tä 160 € / kpl vai onko jotain parempaa?

    Saako tuohon matkustajan penkille jotain kätevää pientä laukkua? Rekisteriotteessa oli merkattu 1-paikkaiseksi joten mamma joutunee ajamaan omalla pyörällään.

    Voiko pyörää nostaa jostain pohjasta esim. Keula, ohjauslaakeri jne. Remontteja varten?

    Ja tärkein pääseeköhän 190 cm 125 kg kaveri lähellekkään 300 kmh kentällä? =)
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  12. #2442
    Tuohon kenttähommaan ei yksiselitteistä totuutta, muuttujia on paljon. Testaamalla selviää.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  13. #2443
    Kyllä hyvinkin ruosteisista ja syöpyneistä jarrumännistä voi saada toimivat. Männät irti ja kovaa hiontaa hiomapaperilla. Sitten uudet tiivisteet ja a vot.
  14. #2444
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Kyllä hyvinkin ruosteisista ja syöpyneistä jarrumännistä voi saada toimivat. Männät irti ja kovaa hiontaa hiomapaperilla. Sitten uudet tiivisteet ja a vot.
    Juu pitää ottaa irti ja omin silmin kattoa kuinka pahoilta näyttävät.

    Osaako joku muuten suositella kannattaako jarruletkut ostaa/teetättää vakio 3-osaisina vai suoraan kahvalta 2 letkua satuloille?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  15. #2445
    ÖÖ:lle vastaan tuohon 300kmh asiaan on että ei pääse ainakaan mailin matkalla. 270-280kmh väliltä löytyy vastaus. Ei muuta kuin testaamaan.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #2446
    Nyt löytyis ylimääräisenä 04-06 sopiva power commander, Ignition module ja hubi kytkimen kera. Tästä jollekin hyvä setti Tusinaan edukkaasti. Myös Gipron vaihdenäyttö löytyy. Tiedustella voi yv. tai puh. 0503762708.
    Viimeksi muokannut: Simppa70; 05.03.2016 klo 11:27.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  17. #2447
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Nopeusmittari näyttää rajusti liikaa. 140 kmh mittarissa oli n. 120 kmh todellista. Lyhennetyt välitykset ilmeisesti kun ainakin takaratas on 49 piikkinen. Speedohealer ainoa vaiuhtoehto korjata virhe?
    Jep.

    Etujarrut täristää ja vanhoissa huoltokuiteissa oli maininta huonokuntoisista männistä. Olenko ymmärtänyt oikein että männät on n. 50 € / kpl = 600 € mutta kokonainen satula kaikkine osinee. 350 € / kpl = 700 €? Onko vaihtoehtoja? Levyiksi saksasta sais ebc:tä 160 € / kpl vai onko jotain parempaa?
    On, vaihdat siihen nelimäntäiset satulat, noi Tokicot on huonot. Sitten kun ne rupeaa jumittamaan niin ei niistä oikeen hyviä enää saa. (Nissinillä on hyvät 6 mäntäset mutta ne maksaa..) Yleensä nuo jumivat kun pölytiiviesteiden taakse menee paskaa.

    Voiko pyörää nostaa jostain pohjasta esim. Keula, ohjauslaakeri jne. Remontteja varten?
    Emäputkesta nostaa etupään, takapään sitten swingistä tai sitten swingin kiinnike "muttereista".

    Ja tärkein pääseeköhän 190 cm 125 kg kaveri lähellekkään 300 kmh kentällä? =)
    Riippunee kentästä ja sen pituudesta.... ja monesta muusta asiasta.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  18. #2448
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Levyiksi saksasta sais ebc:tä 160 € / kpl vai onko jotain parempaa?
    Paremmasta en tiedä, mutta kannattaa tsekata Omniaracingin (italialainen firma) sivuilta löytyykö tuohon malliin Brembon Serie Oro -levyjä. Saa samaan hintaan, kun noi EBC:t. Itselle tilasin tuolta GSX-R:ään levyt. Ja oli hyvät. Parihinta oli 320€ .
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  19. #2449
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Miten männät voi mennä??? Lian saa putsattua. Ite putsasin männät uuden näköisiksi ihan jarrunesteessä uitetulla muovisella karhunkielellä, eli semmonen paksu muovinen lätkä millä putsataan astioista kuivia ja jämähtäneitä jämiä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #2450
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Miten männät voi mennä??? Lian saa putsattua. Ite putsasin männät uuden näköisiksi ihan jarrunesteessä uitetulla muovisella karhunkielellä, eli semmonen paksu muovinen lätkä millä putsataan astioista kuivia ja jämähtäneitä jämiä.
    Kosteutta vanhassa jarrunesteessä jota ei vaihdettu aikoihin? Tuo on varmaankin just se mitä olet menestyksellä puhdistukseen käyttänyt, hyvä konsti moneen putsaukseen: Scotch-Brite® Heavy Duty Scour Pad

    WD-40 tuon kanssa toimii myös hyvin, kunhan kuivaa osat hyvin ja voitelee kasatessa puhtaalla jarrunesteellä
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  21. #2451
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Miten männät voi mennä???
    Moottoripyörissä on pinnoitettuja mäntiä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #2452
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Moottoripyörissä on pinnoitettuja mäntiä.
    Niin no joo, niitä kannattanee putsaila tarkalla ajatuksella, ettei ole sitten kohta pinnoittamattomat.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #2453
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Moottoripyörissä on pinnoitettuja mäntiä.
    Joo, mutta tässä ei ole. Tosin esm busassa, jossa on ihan samat satulat/jarrut, on pinnotetut männät. Kawa on säästäny...

    Mutta joo, tuo vika ei ole männissä vaan paskasti suunnitelluissa satuloissa. Ite kyllästyin ropaamaan ja vaihdoin nissinin nelimäntäset. Vähän pienemmät mutta kuitenkin sitten tehokkaammat ja paremmat, tosin mulla on nissinin radiaali pääsylkkä myös.

    Ebay:stä (Saksan) saa kaiken mitä tarvii. Ite oon tyytyny kiinan levyihin ja ollu mun käytöllä ihan kelvot aina. En ehkä ostelis kiinalaista pääsylkkää tai satuloita mutta levyt menee ihan ok.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  24. #2454
    Kiitoksia vastauksista. Pikkuhiljaa remontti alkanee kun kelitkin lämpenee. Katteet tuossa yksi päivä kävin purkamassa pois ja huomasin että öljyn kurkistusluukun alapuolelta taakseppäin on hyvin öljysumutettu. Onkos tuolla nurkilla joku tunnettu tiiviste joka aina antautuu?

    Venttiilinvälykset pitäisi ohjekirjan mukaan tarkastella 12 tkm välein. Onko teillä välykset elänyt kovin? Edellisen omistajan tarinan perusteella tästä olis just tarkastettu mutta mene ja tiedä.

    Powercommanderiin syötettyä karttaa vilkasin ja näytti siltä että yläkierroksilta on otettu soppaa pois. Akran kokoputki + K&N ja ylhäältä laihemmalle kuulostaa äkkiseltää kovalta vedolta vai onko nämä ollu tehtaalta tullessa kovin rikkaalla?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  25. #2455
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia vastauksista. Pikkuhiljaa remontti alkanee kun kelitkin lämpenee. Katteet tuossa yksi päivä kävin purkamassa pois ja huomasin että öljyn kurkistusluukun alapuolelta taakseppäin on hyvin öljysumutettu. Onkos tuolla nurkilla joku tunnettu tiiviste joka aina antautuu?

    Venttiilinvälykset pitäisi ohjekirjan mukaan tarkastella 12 tkm välein. Onko teillä välykset elänyt kovin? Edellisen omistajan tarinan perusteella tästä olis just tarkastettu mutta mene ja tiedä.

    Powercommanderiin syötettyä karttaa vilkasin ja näytti siltä että yläkierroksilta on otettu soppaa pois. Akran kokoputki + K&N ja ylhäältä laihemmalle kuulostaa äkkiseltää kovalta vedolta vai onko nämä ollu tehtaalta tullessa kovin rikkaalla?
    Vois olla vaikka 24 tkm toi välysten tarkastus,sain omasta tarkastettua ja käyntiin taas ,älytön homma ja kaikki ollut aina ok näinä kolmena kertana mitä ton tehnyt,vielä uudet ölpit sisään ja pääsee baanalle lähetäpä kommanderin kartta niin vois verrata,samat virit,voin lähettää ton oman kartan jos haluat
    Viimeksi muokannut: tl72; 15.04.2016 klo 20:34.
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  26. #2456
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    Vois olla vaikka 24 tkm toi välysten tarkastus,sain omasta tarkastettua ja käyntiin taas ,älytön homma ja kaikki ollut aina ok näinä kolmena kertana mitä ton tehnyt,vielä uudet ölpit sisään ja pääsee baanalle lähetäpä kommanderin kartta niin vois verrata,samat virit,voin lähettää ton oman kartan jos haluat
    Okei hyvä tietää, ehkä en panikoi tuon välysten säädön kanssa vielä.

    Kunhan saan pyörää senverran kasaan että sähköt taas saa päälle niin voisin kaivaa kartan esiin. Ja juu kiinnostaa kyllä sun kartta, pystyykö yv:llä lähettämään?

    Onkos kellään kokemuksia tuosta takahaarukan klapista. Onko jo uutena vai pitääkö ryhtyä toimiin sen suhteen kun mulla tuntuu tässä rullaavassa sekä varaosarungossa molemmissa pieni välys?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  27. #2457
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään kokemuksia tuosta takahaarukan klapista. Onko jo uutena vai pitääkö ryhtyä toimiin sen suhteen kun mulla tuntuu tässä rullaavassa sekä varaosarungossa molemmissa pieni välys?
    Mikä välys, mihin suuntaan?

    Oletko jo ladannut huoltomanuaalin? Tiedät miten tuossa kiinnitetään kone ja takahaarukka?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  28. #2458
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Mikä välys, mihin suuntaan?

    Oletko jo ladannut huoltomanuaalin? Tiedät miten tuossa kiinnitetään kone ja takahaarukka?
    Sen välyksen olen parilla konstilla huomannut. Joko takarungosta nostamalla ja tipauttelemalla maahan tai takapää ilmassa nostelee takarenkaasta. Vain pystysuunnassa siis tuntuu klappia.

    En ole huoltomanuaalia vielä tutkinut. Takahaarukan irrottaminenkin päättyi tänään siihen ettei löytynyt riittävän isoa kuusiokoloa siihen haarukan "akseliin". Tuossa uudemmassa rungossa näytti olevan vielä erilainen kiinnitys ettei vaan samat työkalut sovi.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  29. #2459
    Mutta tiedät että tuossa pyörässa moottori ja haarukka kiristetään osaksi runkoa erikseen. Moottorissa on holkit joilla kone kiristetään paikoilleen ja tangolla sitten lukitaan.

    Swingi taas kiristetään (välykset pois) akselilla ja lukitaan kahdella mutterilla. Siinä uudessa mallissa toinen puoli vaatii special työkalun toinen on normaali. Eli et voi suoraan avata sitä millään kuusio avaimella, vaan ne molemmat muttarit pitää saada ensin pois. Meinaan että voi olla näennäisen kireällä ja swingi silti löysällä. Näkee sen toki silmälläkin jos swingin kaulukset ei ole ihan rungossa kiinni. Enkä tiedä tulisiko siitä silti poikittaisvälystä.

    Tuntuisi uskomattomalta että olisi noin iso poikittaisvälys, siellähän pitäisi olla laakerit ihan soirona.

    Kannattaa ladata se manuaali. Löytyy googlella. ZX12R service manual.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  30.  
  31. #2460
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos välys on ylös-alas takarenkaasta nostamalla, niin kuulostaa ennemminkin takajousen/linkuston klapilta. Svingin laakerin klappi tuntuis svingistä sivulle turjuuttaessa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 82 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32728081828384 ... ViimeinenViimeinen