Sivu: 78 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28687677787980 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2311:stä 2340:een 2624:sta
  1. #2311
    On tässä ekassa b-mallissa ollut jo katti, mutta mulla se on poistettu. Pakokanavat on kyllä karstaset ja samoin käyrästö, jollain vanhalla ukolla tourinkikäytössä ollut tuo pyörä ensimmäiset 10-vuottaan. Tosin tuo käyrästö eri pyörästä lähtösin, mutta sekin yhtä karstassa oli. Mut ihmetytti savun määrä ja väri. Toki mulla ei ole ollut yhdessäkään pyörässä noin karstaista konetta(rikas seos+ köröttely ajo yli 40tkm ajan), niin vaikea sanoa minkäväristä utua se sitten antaa jos alkaa palotiloista ja pakopuolelta noki syttymään. Normaaliajossa ei ilmeisesti kuumene tarpeeksi, jotta se sieltä syttyisi, kun ei normi kaasutohollakaan saa sitä palamaan. Lentokentälle siis puhdistelemaan.

    Epäilen kyllä sitä huohotinta, että erittäin kovissa moottorijarruissa/paineenvaihteluissa työntäisi kaasuja moottoriin. Uskaltaisikohan tohon jotain öljynerotinta/suodatinta heittää huohotinletkun väliin? Tai sitten tää on vaan harhaluulo.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 05.09.2013 klo 21:55.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  2. #2312
    Mutta eikait tässä auta kun tehdä aluksi seuraavat toimenpiteet:

    a) Valuttaa öljyä pois, öljytaso kylmänä vaikka merkkien puoliväliin = kampikammion paine laskee hiukan

    b) Tukkia airboxista huohotinletkun reikä & laittaa suodattimen kautta huohottamaan ulkoilmaan. Tai sitten pitäisi modata huohotusletku huohottamaan sinne KLEEN-järjestelmän lähtöihin läppäventtilien kautta pakokanaviin.

    Tällä hetkellä kuitenkin pahin pelko on oikeastaan häipynyt, kun järkeilin että jos ne kumit olisi menneet niin pölläyttäisi sankkaa sinistä ja lisäksi tämä ilmenisi aina normaalikäytössäkin, ei vain erityisen kuumalla koneella. No ei passaa hurrata, ennenkä koko homma selviää.

    Tämä spekulointi vaan osuu hyvin yhteen niiden juttujen kera, että 12r:ssä pienikin öljyn ylitäyttö vaikuttaisi tehoihin merkittävästi, joka kielisi siitä että kampikammion tuuletus ei ole ehkä suunniteltu parhaalla mahdollisella tavalla, jos kampikammion paine pääsee herkästi nousemaan liian korkeaksi.

    Tämmösen löysin kawasaki worldista: "With BOTH tires FLAT on the ground you want to be right about at the MIDDLE of the window"

    Eli mulla on siellä kyllä liikaa öljyä koneessa, se ylämerkkihän on aika lähellä öljyikkunan yläreunaa. Liekkö muutama hevosvoima hukkunut tuohon liialliseen kampikammion paineeseen Mistäpä näistäkin tietää kun ei jaksa ottaa selvää, ainahan sitä luulee että tehtaan ilmoittaman max. määrän kestää öljyä koneeseen kaataa. Ja taitaa olla niin ettei se ylämerkki öljyikkunassa täsmää ollenkaan niitten koneen kyljessä lukevien öljymäärien kanssa. No itse ajattelin että parempi laitella tasomerkkien perusteella kohdalleen.

    "had my oil changed today on the zx12r and the mechanic told me that the oil that was in it , even though it was about 8/10ths showing on the window was about half a litre too much. He put exactly the recommended 2.8 litres of the kawasaki s4 synthetic and this brought the oil level to a little less than 1/4 of the way up the window, and left it there. Could actually feel a noticable difference in horsepower."

    No pääasia ettei mitään ehtinyt hajota liialla öljyllä ajaessa. Vähän paremman tuloksen voisi rullilla antaa ja näkisi savuttaako se enää, jos dynoon jaksaisi viedä, mutta en taida 200km suuntaansa sen takia jaksaa ajaa. Aika selvä peli tämä on nyt. Hyvä esimerkki siitä, että foorumeita lukemalla saattaa sytyttää sen verran että pääsee "vian" jäljille.

    Sori tää mun monologi, mutta ehkä täällä sattuu kenties joku muukin tietämätön olemaan, jolle nää on hyvä tietää. Niin ei ainakaan aja ylitäytetyllä kampikammiolla. Ilmankos ihmettelin, kun ostohetkellä pyörässä oli öljytaso sen alamerkin kohdalla öljyikkunassa, ja vähän aiemmin piti olla liikkeessä tehty öljynvaihto. Ehkä heillä on ollut tiedossa tuo öljymääräjuttu. Niin sitä huomaa olevansa väärässä näinkin yksinkertaisessa asiassa
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 06.09.2013 klo 03:32.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  3. #2313
    Onneksi näitä mahtivehkeitä on riittävästi markkinoilla ja hinnatkaan ei päätä huimaa...

    http://www.autoscout24.de/Moto/Detai...000&asrc=st|fs
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  4. #2314
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Onneksi näitä mahtivehkeitä on riittävästi markkinoilla ja hinnatkaan ei päätä huimaa...

    http://www.autoscout24.de/Moto/Detai...000&asrc=st|fs
    On vaan vähän kaukana .
    Edullisestihan näitä saa kotimaastakin .
    GSX1400-07
  5. #2315
    Lainaa Fantti kirjoitti Katso viesti
    On vaan vähän kaukana .
    Edullisestihan näitä saa kotimaastakin .
    Kilsoja vaan tahtoo useimmiten olla enempi ja vähiten vanhaa "koppaa" on aika vähän ollut tarjolla.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  6. #2316
    Hiljasta täällä, joten laitetaan itsepohdiskelua 12R:stä jos ei muusta

    Oon nyt kaverin(joka tietää elektroniikasta/moottorinohjauksista jonkun verran) tota 02-03 ECU:n säätämistä suunnitellut talven ajaksi, niin saisi ne seokset arkiajoon kohdalleen. Vaihtoehdot siihen on a) rakentaa karkeaa säätöä varten purkki lähes vastaava kuin Yoshin säätötyökalu Suzukin Denson ecuihin. Säätömahdollisuus sillä kolmelta rpm-alueelta(low/mid/high) +-10%(en tähän hätään muista moneltako kaasunasennolta). Sitte toinen mahdollisuus ECU:n flashaus, jossa ECUun joutuu tekemään liittimet ja kaapelin, ohjelman/kartat + muut tarvittavat tiedot siihen on joku maailmalla tehnyt vuosia sitten, sen jos saa käsiin niin onnistuu. Ja tietysti karkein mahdollisuus kytkeä sopiva resistanssinen vastus sarjaan MAP-anturin kanssa, jolla saa huijattua painetietoa ja sitä kautta seoksen pintakaasulla laihenemaan.

    ECU käyttää 1-10%(noin) välisellä kaasunasennolla sekä TPS-pohjaista että MAP-pohjaista karttaa päällekkäin/limittäin. Niin että tyhjäkäynnillä (0%) säätö on pelkästään MAP-pohjainen ja 12% kohdalla pelkästään TPS-pohjainen. >12% saa siis Commanderilla täysin kohdalleen(säätää/korjaa TPS-karttaa). Harmi ettei vaan tasavauhdissa arkiajossa ole kaasu koskaan noin paljon auki muutakuin reippaassa 130km/h moottoritievauhdissa.

    Mä taidan itse lähteä tolla säätöboksin(ECU:n karkeaa säätöä varten) rakentelulla liikkeelle, tai kaverihan sen saa tehdä kun osaa. Kokeilla seosmittarin kanssa saako sen tyhjiksen ja pintakaasun kohdalleen. Jos ei niin täytyy harkita tota flashausta sitten. Onhan siinä oma savottansa, ja parempi ostaa sitä varten käytetty ECU niin ei tee alkuperäiseen tuhoja ainakaan. Olisihan siinä se hyöty, että pääsisi ylimääräsistä säätöyksiköistä eroon kuten powercommander tai Muzzyn bonneville box. Siihen tosin se hyöty omassa käytössä rajoittuukin, jos ei rankemmin pyörää modaa niin aika iso vaiva siihen nähden.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 26.10.2013 klo 02:41.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  7. #2317
    Painostusta vaan tuonne whooling Racingin suuntaa, me ollaan zimppan kanssa sinne jo lähetelty s-postia ja jotta alkaisivat pikkuhiljaa toimimaan tuo tusinan ecun kanssa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  8. #2318
    Joo taidan itsekin pistää oman korteni kekoon ja sinne postia. Eihän se välttämättä vaikuta mihinkään, mutta olisihan se 12r-harrastajille, varsinkin noissa dragrace&landspeed touhuissa ehdoton päivitys. Ja hyötyisi siitä tourinkiukotkin. Nyt yritän saada käsiini sen ohjelman ja tarvittavat tiedostot käsiini, 00-03(muistaakseni) ECUn flashausta varten, jonka joku ulkolainen auto/pyörätuunaaja oli tehnyt. Itsellä ei tarvittavia pohjatietoja oikein ole, mutta tuon kaverini avustuksella saattaisi hyvinkin onnistua. Tosin 04 ja uudempien mallien omistajia tuo ei siltikään auta, koska ECU on täysin eri.

    Itseäni tossa hommassa todellakin motivoi se tosiasia, että haluan ton pyörän saada pintakaasulta kunnolla toimimaan. Nyt tuo röpeltää kuin 2-tahtinen/ei vedä tasaisesti pintakaasulla, kun on niin rikkaalla. Nokeaa konetta ja bensaa kuluu.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  9. #2319
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Joo taidan itsekin pistää oman korteni kekoon ja sinne postia. Eihän se välttämättä vaikuta mihinkään, mutta olisihan se 12r-harrastajille, varsinkin noissa dragrace&landspeed touhuissa ehdoton päivitys. Ja hyötyisi siitä tourinkiukotkin. Nyt yritän saada käsiini sen ohjelman ja tarvittavat tiedostot käsiini, 00-03(muistaakseni) ECUn flashausta varten, jonka joku ulkolainen auto/pyörätuunaaja oli tehnyt. Itsellä ei tarvittavia pohjatietoja oikein ole, mutta tuon kaverini avustuksella saattaisi hyvinkin onnistua. Tosin 04 ja uudempien mallien omistajia tuo ei siltikään auta, koska ECU on täysin eri.

    Itseäni tossa hommassa todellakin motivoi se tosiasia, että haluan ton pyörän saada pintakaasulta kunnolla toimimaan. Nyt tuo röpeltää kuin 2-tahtinen/ei vedä tasaisesti pintakaasulla, kun on niin rikkaalla. Nokeaa konetta ja bensaa kuluu.

    Eikös esim. nuo Wooling Racingin listoilla olevat mallit ole kuitenkin kaikki flashattavissa ECUn omien liittimien kautta. Nuo 00-03 tusinaärrien ECUt kun pitää kuitenkin repiä ihan fyysisestikin auki, jotta piirilevyn kautta pääsee käsiksi siihen ECUun. Taitaa tämä olla jonkinlainen rajoite sille, ettei kaupalliset toimijat noiden flashausta pahemmin tarjoa.

    04-06 ECUihin (siis näihin 32-bittisiin) kaiketi pääsee suoraan ECUn liittimistä käsiksi, mutta näitä työkaluja ei kai kukaan ole vapaaseen jakeluun tarjonnut (?). Ja onkohan toisaalta kukaan yksityishenkilökään vielä noita uudemman ECUn karttoja vaivautunut pöyhimään läpi, ilmeisen iso urakka kuitenkin. Ja IMHO taitaa kaupalisessa mielessä markkinapotentiaali olla aika heikossa wooling racingien tms. alkaa noita uudemman ECUn karttoja selvittämään, joskin flashaus sentään onnistuisi helpommin kuin vanhemmissa.

    Ellei ole silmiin osunut, niin tuolla on RidgeRacerin tyhjentävä selvitys asiasta, ja linkki noiden vanhempien ECUjen filuihin:
    http://kawasakiworld.com/zx-12r/4729...tml#post567276
    GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
  10. #2320
    Joo, oikeassa olet. Turha 03 ja vanhempien ECUihin on woolichracingia painostaa kajoamaan. Mutta voisihan sinne laittaa postia, niin saattaisi hyödyttää heitä tekemään ohjelmointipaketit 04 ja uudempien ECUlle, vaikken itse sellaista omistakaan. Eikait tiettävästi kukaan ole 04-> ECUa flashannut, tosiaan liitännän takia helpompi/yksinkertaisempi olisi tehdä kuin vanhempien ECU. Tuo ridgeracer kyllä tehnyt miehen työn a1-b2 mallien ECU:n suhteen, ainut että toimivia latauslinkkejä tolle ohjelmalle ja oheistiedostoille ei enää ole missään, vai onko?
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 27.10.2013 klo 15:51.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  11. #2321
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Joo, oikeassa olet. Turha 03 ja vanhempien ECUihin on woolichracingia painostaa kajoamaan. Mutta voisihan sinne laittaa postia, niin saattaisi hyödyttää heitä tekemään ohjelmointipaketit 04 ja uudempien ECUlle, vaikken itse sellaista omistakaan. Eikait tiettävästi kukaan ole 04-> ECUa flashannut, tosiaan liitännän takia helpompi/yksinkertaisempi olisi tehdä kuin vanhempien ECU. Tuo ridgeracer kyllä tehnyt miehen työn a1-b2 mallien ECU:n suhteen, ainut että toimivia latauslinkkejä tolle ohjelmalle ja oheistiedostoille ei enää ole missään, vai onko?
    Niin, mitä ohjelmaa tai oheistiedostoja kaipaat...

    - Karttojen modaamiseen RomRaider (/Enginuity) on open sourcea: www.romraider.com (/http://sourceforge.net/projects/enginuity/)

    - Noita vanhemman ecun karttoja ja määrittelyfiluja (xml) romraiderille, ja joitain ohjeita RidgeRacerin lataamina on tuolla: http://ecuhacking.activeboard.com/f3...ki-zx-12r-ecu/

    - Karttojen lataamiseen ecusta / ecuun ovat kai enimmäkseen käyttäneet tuota prog16z:aa, mutta tästä ei virallisesti taida löytyä kuin maksullinen versio. Voipi kai niitä olla muitakin vaihtoehtoja.

    Sitten vielä tarvittavat ohjelmointipiuhat ja liittimet, ja...

    Huhheijaa. Onnea ja menestystä yritykselle, mikäli tuohon pyörän oman ECUn modaamiseen päädytte .
    GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
  12. #2322
    Niin tota prog16z:aa tarkotin sillä ohjelmalla, mutta jos se ei julkisessa levityksessä oo maksuttomana, niin ei paljon apua. Joo täytyy sille kaverille linkitellä nuo viestiketjut/ ridgeracerin ohjeet aiheesta. Se on japsiautojen denson ecujen kanssa pelannut, mutta spesifinen tieto 12r:n ecusta on vähäistä. Sen "bluefordboxin"(jolla nimellä ridgeracer sitä kutsui), eli käytännössä Yoshin säätöboksia(jota saa Suzukin denson ecuihin) lähes vastaava purkki minkä ridgeracer muistaakseni oli myös tehnyt, niin sen kytkentäkaavion tarviisi, mutta pitää Bikelandin foorumilta yrittää saada herra kiinni, latauslinkit ei toimi enään.

    Ensin kokeillaan rakentaa tuo em. boksi ja säätää sillä karkesti se low-alue, mitata tapahtuuko riittävää muutosta seokseen. Ja sitten jos tohon ECU-modiin päätyy, niin käytetty ECU ebaysta tilaukseen ja kokeilemaan siihen, niin jää alkuperäinen ehjäksi jos ei mene kaikki putkeen.

    Itsehän en tosissaan tuota lähtisi edes yrittämään, mutta tuo kokeneempi/viisaampi kaveri mielellään olisi projektissa mukana. Ohjelmoinnista kun en tiedä käytännössä juuri mitään.

    Niin ja nuo tiedot tuosta bluefordboxistakin ovat niinkin hyvät, kuin kerran selasin pintapuolisesti läpi ton 12r ecu-hacking topicin. Mutta sehän on helppo tehdä kun kytkiksen vaan löytäisi siihen, ja tekee tarvittavat liitännät.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 28.10.2013 klo 00:40.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  13. #2323
    Tuolta löytyy tietoa tosta säätöboksista ja sen rakentamisesta:
    http://www.ecuhacking.activeboard.co...at-is-the-mad/

    Jos jotain muutakin kiinnostaa. a-1 mallissa hyvin rajoittunut säätö(vain 1 alue), mutta b1/b2-malleissa low/mid/high -alueiden säätö. Ja ton ridgeracerin mukaan toi low-säätö pitäis osua juuri oikealle alueelle kaasunasennon ja rpm:n mukaan, mihin itse tarvitsen laihennusta.

    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  14. #2324
    Oisko kellään vinkkiä mistä tähä vehkeeseen löytys venttiilikannen tiivistettä kun ei mistään löydy??... ebayt sun muut jo kahlannu läpi ja ainut mitä löyty oli koko tiivistesetti mikä maksais 300e :S ja paikallinen liike kun tilais maahantuojalta ottais 80e siitä yhdestä tanan tiivisteestä.

    Tai vaihtoehtosesti onko kellään kokemusta noista tiivisteiden "korjaamisista" että saako niistä jollain litkuilla vielä pitäviä... kumma kyllä kun rupes se vuotamaan tuossa loppu kesästä vaikka iha hyväkuntoselta vaikutti tiiviste. Pari pikku halkeemaa tosin tuli kun sen sieltä irti repäsin että taitaa olla aika turha sitä koittaa paikkailla... voi perse.
  15. #2325
    Lainaa K1mbe kirjoitti Katso viesti
    Oisko kellään vinkkiä mistä tähä vehkeeseen löytys venttiilikannen tiivistettä kun ei mistään löydy??... ebayt sun muut jo kahlannu läpi ja ainut mitä löyty oli koko tiivistesetti mikä maksais 300e :S ja paikallinen liike kun tilais maahantuojalta ottais 80e siitä yhdestä tanan tiivisteestä.

    Tai vaihtoehtosesti onko kellään kokemusta noista tiivisteiden "korjaamisista" että saako niistä jollain litkuilla vielä pitäviä... kumma kyllä kun rupes se vuotamaan tuossa loppu kesästä vaikka iha hyväkuntoselta vaikutti tiiviste. Pari pikku halkeemaa tosin tuli kun sen sieltä irti repäsin että taitaa olla aika turha sitä koittaa paikkailla... voi perse.
    silikonia laittanut pari kertaa eikä ole vuotanut vaikka tiiviste rupee oleen aika kärsinyt
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  16. #2326
    Auttaa todellakin. Mennyt tuommonen sivusto itteltä ihan ohi. Näppärän olonen kun löytyy nuo osanumerotki noin kivasti, suur kiitos!

    Täytynee miettiä että ottaisko varman päälle ja tilais tuolta vai lähtiskö silikonilla kikkailemaan. Rahdit näköjäs tuplaa hinnan mutta olis se silti 20e halvempi kun paikalliselta.
  17. #2327
    Lainaa K1mbe kirjoitti Katso viesti
    Auttaa todellakin. Mennyt tuommonen sivusto itteltä ihan ohi. Näppärän olonen kun löytyy nuo osanumerotki noin kivasti, suur kiitos!

    Täytynee miettiä että ottaisko varman päälle ja tilais tuolta vai lähtiskö silikonilla kikkailemaan. Rahdit näköjäs tuplaa hinnan mutta olis se silti 20e halvempi kun paikalliselta.

    Kokeiles tätä, rahti saksasta ei olle paha
    http://www.kfm-motorraeder.de/cms/or...emid=110610090
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  18. #2328
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    silikonia laittanut pari kertaa eikä ole vuotanut vaikka tiiviste rupee oleen aika kärsinyt
    Samoin,tiivistetahnalla miekin homman hoidin,laitoin viime keväällä kun vuoti öljyä tulpan juureen ja pari pisaraa lattialle,nyt ei vuoda yhtään.
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  19. #2329
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Samoin,tiivistetahnalla miekin homman hoidin,laitoin viime keväällä kun vuoti öljyä tulpan juureen ja pari pisaraa lattialle,nyt ei vuoda yhtään.
    No jo on.. pitäisköhän sitä itekki sitte testata. Onko jotai vinkkejä sen suhteen kun oon aika kujalla näitten tiivisteiden kans?

    Meneekö pahasti mettään ostaa halpaa "ultra blue" tiivistesilikonia ja laitan sitä sillai sopivasti sen kannen molempiin päihin mihin ohjekirjaki sanoo + tiivisteen halkeemiin. Vai laittaako suosilla ympäri asti? Ja ei varmaan liikaakaan paranis laittaa?
  20. #2330
    Semmonen ohut kalvo siihen päälle. Ei silleen että pursuu jostain kun laittaa kannen päälle. Moottoriin tarkoitettua silikonia, merkkejä on monia.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  21. #2331
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Semmonen ohut kalvo siihen päälle. Ei silleen että pursuu jostain kun laittaa kannen päälle. Moottoriin tarkoitettua silikonia, merkkejä on monia.
    Tämä selvä. No nyt kun on päästy vauhtiin niin onko muilla kokemusta että olis moottorin etukiinnikkeen pultit katkennu koneen sisään? . Semmonen kiva ylläri tuossa tuli vastaan kun aloin pyörää avaamaan... aattelin että onkohan edellinen omistaja ollu joku astetta vahvempi kaveri vai miten on mahdollista. Nooh.. täytyy toivoo että ne jollain kiilatapilla sieltä lähtis...
  22. #2332
    Lainaa K1mbe kirjoitti Katso viesti
    Tämä selvä. No nyt kun on päästy vauhtiin niin onko muilla kokemusta että olis moottorin etukiinnikkeen pultit katkennu koneen sisään? . Semmonen kiva ylläri tuossa tuli vastaan kun aloin pyörää avaamaan... aattelin että onkohan edellinen omistaja ollu joku astetta vahvempi kaveri vai miten on mahdollista. Nooh.. täytyy toivoo että ne jollain kiilatapilla sieltä lähtis...
    runko vaurioista ainakin kuullut jos kämmää motin asennuksessa,ilmeisesti jätetty rakoa niihin takana olevien ohjaus holkkien ja rungon väliin ja sitten vedetty momenttiin
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  23. #2333
    12r:stä matkamalli isomalla 27 litran bensatankilla,vielä kun sais sellaisenälyboxin crakattua että veis satasella 5litraa http://kawasakiworld.com/zx-12r/5117...tank-rack.html tai 22litraa http://www.bikeland.org/board/viewth...ID=63273&FID=1 ja kun tourinki peliä aatellaan niin tästä vielä halpa kännykkäteline tankin kehykseen http://www.ebay.com/itm/For-Universa...ce72a0&vxp=mtr
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 09.12.2013 klo 16:21.
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  24. #2334
    Järkevämpi vaihtoehto(myös moottorille terveempi)laittaa ne seokset kuntoon, kun tuollanen iso tankki. Jos tuon seoksien korjauksella saa oletettavasti kuluttamaan normipyörän verran seka-ajossa eli 5-6litraa/100km niin tuolla 19l/20l tankilla ajaa todella pitkään. Ja tuo veikkaus on lähellä totuutta jos seoksen saa tontilleen, minulla vie tasaisessa 130km/h(todellista nopeutta) motariajossa noin 6l/100km, kun kaasu saa olla sen verran auki jotta seos on commanderin mahdollistamana kohdillaan. Eli 90-100km/h matkassa tuo tippuisi todennäköisesti pari litraa hetkellinen kulutus, jos seos olisi pintakaasulla kohdallaan. Itselläni ainakin nousee jos köröttelee tuolla alueella, niin sinne 7-10l/100km heti hetkellinen kulutus.

    Tuolla MAD:llä(MixtureAdjustmentDevice) pitäisi onnistua, yllä näkyy vaikutusalueet eli tuo low-alueen säätö pitäisi muuttaa seosta juuri siltä ongelma-alueelt mikä näissä on, eli alle 12% kaasunavaumat jossa käyttää sekä MAP että TPS-karttoja. MAP-kartta näissä se on joka on aivan helvetin paksulla(lambda ~0,8 omassa pyörässä tuolla alueella). Komponentit siihen 50-70e riippuu minkä laatuset haluaa, katsotaan nyt kunhan itse saan komponentit hommattua ja kaverille boksi kasaukseen... Voin tehdä niitä useampia, jos toimivaksi osoittautuu.

    Tämä tosin kannattavaa vain B1&B2-malleissa, A-malleissa(ainakin A1) säätömahdollisuus tällä aivan liian karkea. Sulla näkyy B1 olevan, eli siihen käypänen viritelmä.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 10.12.2013 klo 08:32.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  25. #2335
    Motty-AFR on myös parempi kuin hyvä setti tohon polttoainesyötön ohjaukseen, kalliimpi tosin kun commanderi mutta joka suhteessa parempi. Pienellä modaamisella menee 12r:ään. En tosin tiedä miksi ko. firman nettisivut eivät toimi, ovatko lopettaneet jo toimintansa.

    Itselle taitaa mennä yli budjetin, muuten olisin jo hommannut ton setin.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  26. #2336
    Huomio Tusinakuskit!! Nyt olis tarjolla muzzyn 1317cc billet-ryhmä, männät, alatiiviste, kannentiiviste...eli täydellinen bolt on setti. Itsellähän kyseinen setti on paikallaan pitkäiskukampuralla maustettuna mut tää toinen setti joutaisi toiseen kotiin jos sellainen löytyy! Jos kiinnostusta löytyy niin hintatiedusteluja yms. voi laittaa yksärillä tai sit puh.nro 0503762708/Pasi
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  27. #2337
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Huomio Tusinakuskit!! Nyt olis tarjolla muzzyn 1317cc billet-ryhmä, männät, alatiiviste, kannentiiviste...eli täydellinen bolt on setti. Itsellähän kyseinen setti on paikallaan pitkäiskukampuralla maustettuna mut tää toinen setti joutaisi toiseen kotiin jos sellainen löytyy! Jos kiinnostusta löytyy niin hintatiedusteluja yms. voi laittaa yksärillä tai sit puh.nro 0503762708/Pasi
    Siitä zimppalta laadukas isolohko ja astut uudelle levelille pyöräsi kanssa. Multa löytyy sitten säätöä varten vermeet pc3, 2x ignition module ja hubi jolla vaikkaa kaasujen ohjaus onnistuu. Sekä sekalainen määrä vakio moottorin osia.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  28. #2338
    Tuli heikkona hetkenä myytyä tusina pois edellisvuoden keväällä venekuumeen takia ja nyt olisi taas pakko saada tusina takaisin talliin :P

    Yks ulkoisesti hyvännäköinen kulkine löytyy tästä lähiseudulta, jota oli huollettukin ihan kohtalaisesti. Viimeisen 10tkm sisällä oli tsekattu venttiilit (ei säädettävää), laitettu jämäkämpi kytkin, vaihdettu tulpat/puola ja tietty normihuollot tuohon päälle. Ainoa mikä mietityttää on se että tuolla on kierretty maailmaa jo reilun 50tkm verran.. Onko se tusinalle teidän mielestänne liikaa, jos on edes jollaintasolla pidetty huolta?

    Tänään/huomenna käyn tuon kanssa koeajolla, mutta sitäennen olisi kiva kuulla jonkinlainen tuomio, että kannattaako moista edes harkita
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  29. #2339
    Lainaa FighteR kirjoitti Katso viesti
    Tuli heikkona hetkenä myytyä tusina pois edellisvuoden keväällä venekuumeen takia ja nyt olisi taas pakko saada tusina takaisin talliin :P

    Yks ulkoisesti hyvännäköinen kulkine löytyy tästä lähiseudulta, jota oli huollettukin ihan kohtalaisesti. Viimeisen 10tkm sisällä oli tsekattu venttiilit (ei säädettävää), laitettu jämäkämpi kytkin, vaihdettu tulpat/puola ja tietty normihuollot tuohon päälle. Ainoa mikä mietityttää on se että tuolla on kierretty maailmaa jo reilun 50tkm verran.. Onko se tusinalle teidän mielestänne liikaa, jos on edes jollaintasolla pidetty huolta?

    Tänään/huomenna käyn tuon kanssa koeajolla, mutta sitäennen olisi kiva kuulla jonkinlainen tuomio, että kannattaako moista edes harkita
    Ei ole liikaa, osta pois jos saat sopuhintaan..
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  30.  
  31. #2340
    Samaa mieltä zimppan kanssa, osta osta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 78 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28687677787980 ... ViimeinenViimeinen