Sivu: 72 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2131:stä 2160:een 2624:sta
  1. #2131
  2. #2132
    ilmeisesti toi palikka huijaa ainoastaan ilman lämpötilan sensorin tietoa kylmemmäksi mitä on ,joten lisää jonkin verran bensan saantia,ilmeisesti mitä lukenut täysin turha palikka
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  3. #2133
    Aamulla töihin lähtiessä uuden karhea eturengas puhki, naula.
    Eli nyt ajetaan tämä ajokausi loppuun ( 3 päivää ) "räkäpaikatulla" eturenkaalla ja sitten keväällä molemmat uusiksi.
    Ei kiinnosta pätkääkään
  4. #2134
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    ilmeisesti toi palikka huijaa ainoastaan ilman lämpötilan sensorin tietoa kylmemmäksi mitä on ,joten lisää jonkin verran bensan saantia,ilmeisesti mitä lukenut täysin turha palikka
    jospa se pystyisi huijaamaan toisin päin ja laskisi bensankulutusta, niin siinä tapauksessa olisin jopa kiinnostunut ehkä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  5. #2135
    No nii, 12R ilmesty talliin pitkästä aikaa. Ei kun pakosarjan vääntöön ku tuli turbo hommattua mopoon ennenku mopoa oli edes ostettu
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  6. #2136
    Lainaa Mika 14R kirjoitti Katso viesti
    No nii, 12R ilmesty talliin pitkästä aikaa. Ei kun pakosarjan vääntöön ku tuli turbo hommattua mopoon ennenku mopoa oli edes ostettu
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty Onkos A vai B-malli?
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  7. #2137
    A-malli, nehän saa käsittääkseni vielä hyvin ahtimelle leimattuakin nykyään.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  8. #2138
    Jaahans, tulipa otettua "telari" auki tusinasta. Kai siitä shimmaamalla jne. saa ihan kelvollisen vaikkapa kevyttä ratailuakin ajatellen mutta muuten kyseessä on kyllä aivopieru. Ulkoputken alapäässä olevaa puslaa ei saa vaihdettua kuin "sorvaa ja korvaa" systeemillä ja sisäputken yläpäässä ei ole puslaa ollenkaan. Eli jos jompakumpa putki kuluu niin se on morjens. Itsellä reilu neljäkymppiä ajetussa a mallissa kroonista stefavuotoa ja syy ilmeisesti liian suuri välys putkien välillä. Kun sisäputken yläpäässä ei ole puslaa niin on ilmeisesti niin, että ulkoputki kuluu väljäksi ja sillepä ei sitten voi mitään. Seinämävahvuus sisäputken yläpäässä on niin heiveröinen et ei taida pystyä edes sorvaamaan paikkaa puslalle. Täytyy tarkistaa mitä on esim. öhlärin 43mm keulojen puslan sisämitta, jospa siitä saisi sovellettua...
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  9. #2139
    Olisi ehkä ~30tkm ajettu pyörä kiikarissa ja omistaja ei ollut huolloista ihan varma.... Mitä huoltoja tuohon 30tkm mennessä olisi pitänyt tehdä ja mitä on tulossa?

    Mitä muuta kannattaa tarkastaa jos menee katsomaan tusinaärrää? Tietty renkaat, palat, levyt yms yms mutta tyyppikohtaisia tarkistuskohteita? Tyyppivikoja?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  10. #2140
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Olisi ehkä ~30tkm ajettu pyörä kiikarissa ja omistaja ei ollut huolloista ihan varma.... Mitä huoltoja tuohon 30tkm mennessä olisi pitänyt tehdä ja mitä on tulossa?

    Mitä muuta kannattaa tarkastaa jos menee katsomaan tusinaärrää? Tietty renkaat, palat, levyt yms yms mutta tyyppikohtaisia tarkistuskohteita? Tyyppivikoja?
    No ainakin 24tkm huolto johon kuuluu venttiilien välys tarkistus,taka haarukan laakerien ,linkkujen tarkistus ja rasvaus,laturin toiminta että ajovalot kirkastuu kun käynnissä,välillä muutamissa myynti ilmoituksessa yli 60tkm ajetuissa laturi uusittu,alavääntö pienillä kieroksilla kunnossa ettei pahemmin röpötä kielii siitä että bensankulutus jos yli 8litraa satasella normiajolla niin ei kunnossa , venttiilikannen öljyvuodot.Vesi ei hupene ajossa eikä lämmöt nouse liikaa,näitä mä kattelisin jos toisen hommaisin.Ei minusta mitään varsinaista tyyppivikaa,hyvä peli ,isomman bensatankin kun sais halvalla yli 22litraa
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 20.10.2012 klo 20:16.
  11. #2141
    Lainaa Mika 14R kirjoitti Katso viesti
    A-malli, nehän saa käsittääkseni vielä hyvin ahtimelle leimattuakin nykyään.
    siellä muhii tietenkin tehokkain suomesta löytyvä katupyörä nevör. kenties jo ensi kesänä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #2142
    Lainaa Mika 14R kirjoitti Katso viesti
    No nii, 12R ilmesty talliin pitkästä aikaa. Ei kun pakosarjan vääntöön ku tuli turbo hommattua mopoon ennenku mopoa oli edes ostettu
    Oliko tähän nyt tulossa ne Gixxerin sähköt ?
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  13. #2143
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    Oliko tähän nyt tulossa ne Gixxerin sähköt ?
    eiköhän se ole sama laite.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  14. #2144
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    eiköhän se ole sama laite.
    on se, mitä tiedän. k8 busan ecu by petrik ilmeisesti säädettävyyden ja hinnankin vuoksi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #2145
    jenkeissä pystyy säätään näköjään kaikkien vuosimallien ecuja http://www.rcsperformanceonline.com/...20flashing.htm
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  16. #2146
    Lainaa kawabata kirjoitti Katso viesti
    on se, mitä tiedän. k8 busan ecu by petrik ilmeisesti säädettävyyden ja hinnankin vuoksi.
    Itse asiassa tuli hommattua K7-K8 tonnisen kiksuttimen ecu ja johtosarja. Ecu pitäis olla vastaava ku busassa, ja flashaamalla saa busan softat siihen jonka jälkeen saa sitte säädettyä vapaasti

    Ei tästä varmaan suomen tehokkainta katupyörää tule, niitä on tehty ennestään, ja nyt tehdään vaan semmosta helppoa ja hyvää jokamiehen settiä. Silläkin kyllä pääsee aika pitkälle, mutta päätavoitteena on löytää kombinaatio joka toimii kadulla, olisi ehkä riittävän edullinen muillekin, ja toimisi vielä silloinkin kun se ahtopainehullutus iskee.
    Halvinta settiä tästä ei tule, sen hoitaa muut, mutta jos saatais järkevään rahaan toteutettua ultimate street-kitti ni eiks se ois niinku aika rock!
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  17. #2147
    Pitäis tässä talven alla tarkistaa 12r:stä venttiilin välykset mutta ei kokemusta vielä tästä pyörästä tarpeeksi.Kannattaako vai joutuuko pudottaa kone alas rungosta että saisi enemmän tilaa saadakseen kannen kopan pois?Kuulema nokka akselit joutuu irrottaa.
  18. #2148
    Ei joudu eikä kannata.
    Mikäli välykset on kohdillaan, nokkia ei tarvitse irroittaa. Jos pitää säätöpaloja vaihtaa niin sitten joutuu nokat irrottamaan, mutta tilaa on riittävästi.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  19. #2149
    Kohta pitäis renkaat uusia ja venttiilien välykset katsoa.Mistä kannattais tilata venttiilikopan tiiviste ja ne tulpan reijän tiivisteet vai tarviiko,selviääkö tiivistemassalla.Vanhassa zetorissa ei ole tarvinnut vaihtaa koskaan venttiilikopan tiivistettä eikä lisäillä tiivistetahnoja vaikka 1991 vuoden peli ja ainakin kymmenen kertaa pois ja ei fuskaa vieläkään.Tässä 12r:ssä yksi tulppa pimeni kun sai öljyä tulpan reikään
  20. #2150
    Omastani avasin kopan kolme kertaa ja viimeisellä kerralla uusin tulppakaivojen kumit, mutta kopan isoatiivistettä tai prikkoja en uusinut koskaan. Mitään vuotoja en havainnut milloinkaan.

    Jos silikonin käyttö on hanskassa, niin hyvälle tuntiliksalle pääsee kun viitsii nähdä vaivaa silikonin poiston ja levityksen kanssa. Tosin on sitä silikonia laitettava uuteenkin tiivisteeseen terävimpiin mutkiin..

    Muistaakseni 80€ oli hintaa tiivisteellä, eikä suomesta saanut muualta kuin sumekolta?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  21. #2151
    Kuka tunnustaa juuri ostaneensa halvan 12R:n Karjaalta?
    Ei kiinnosta pätkääkään
  22. #2152
    Pienemmillä pyörillä harjoittelun jälkeen on alkanut kiinnostaa zx-12r. Kysynkin paljonko tuollaisella pelillä ajelee? Suurimmalla osalla myynnissä olevista pyöristä on ajettu yli 50tkm, joten paljonko tuollaisissa on kilometrejä jäljellä?
  23. #2153
    Kai se on pidostakin kiinni.. äkkiseltään 50t ei tuommoiselle nyt ole kummoinenkaan lukema. Joku 5v sitten jossain lehdessä avattiin yli 60t ajettu ZX-6R, ja kaikki sisuskalut olivat selvästi arvojen sisällä.

    (OT Kawa-topic:ssa, mutta itsellä on nyt tonnisessa gixxerissä 86tkm ilman ongelmia, enkä ole mitenkään huolestunut kilometreistä.. )
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  24. #2154
    No kyllä se erityisen heikko täytyy 12r:n kone olla, jos ei normaalikäytössä(ei jatkuvasti rataa tai strippiä) +100tkm kestä ilman isompia remontteja. Japsipyörien koneet (poislukien yamaha, hehheh ) kestää sen 100-150tkm katukäyttöä ongelmitta hyvällä huolenpidolla, jos ei maanantaikappale satu kohdalle tai tyyppivikainen pyörämalli.

    Tosin melkein uskaltaisin väittää, että pidemmässä juoksussa kannattaa putkiviritteinen ja/tai säädetty pyörä ostaa, ainakin itselläni tuo tusina käy vakiona kovinkin paksulla osakaasulla. Se on myös suurin syy tähän "ominaisuuteen", jonka takia 12r syö vakiokunnossa poikkeuksellisen paljon polttoainetta, ajoi miten tahansa. Yhdistettynä tukkoiseen kammiovaimentimeen ja katalysaattoriin saattaa karstoittaa konetta pidemmässä juoksussa melko pahasti, omalla pyörälläni oli 47tkm rulllattu hyvin rauhallisessa käytössä ja vakiokunnossa, ja voi pojat sitä pauketta kun karstat alkoi palaa putkessa, kun veteli pienellä vaihteella/suurilla kierroksilla pitkään ja kovilla moottorijarruilla.

    Itse olisin paljon ajetuissa pyörissä yleisesti enemmän huolissaan, kuinka alustan kunnosta on pidetty huolta. Se laiminlyödään huomattavasti useammin, alustalle ei muisteta/kehdata/tiedetä tehdä 10vuoteen yhtään huoltoa, öljyjä kyllä jaksetaan vaihdella ja venttiilinvälyksiä tsekkailla. Ja jos 10v/100tkm on rullattu tekemättä alustalle mitään, niin voi kuvitella kuinka hirveä tehokas pyörä on silloin ajaa. Siinä vaiheessa myös on turhaa alkaa niitä iskareita huoltamaan, joita ei ole koskaan aukaistu tai linkkua rasvailla. Se sitten maksaakin vanhan pyörän hinnan laitella alusta uusiin, vaihtomoottorikin on jo huomattavasti halvempi hankinta.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 17.01.2013 klo 02:37.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  25. #2155
    Lainaa Big Mama kirjoitti Katso viesti
    Suurimmalla osalla myynnissä olevista pyöristä on ajettu yli 50tkm, joten paljonko tuollaisissa on kilometrejä jäljellä?

    50tkm on juuri ja juuri sisäänajettu.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  26. #2156
    Huldan perhana alkoi tuossa reissulla käymään kolmella ja kun pääsin perille niin sen verta katteita auki jot pääsi kokeilemaan mikä pakokäyrä ei lämpene. Kakkonen pimeenä. Reissussa ei napannut alkaa purkamaan kun oli noita pakkasasteita.

    No, purkaminen jatkui. Puolien liittimet kaikki ok ja vain ykkösen tulppakaivon tiiviste oli laskenut tavaraa läpi. Kaikki tulpat about saman näköiset, joskin n 20 000 km ajettu eli vaihtoon. Huomenissa pitää mitata mitata puolat, ensiöpuolella tarttis olla 0,85 - 1,15 Ohmia ja toisiossa taasen 9,2 – 13,8KOhmia. Saas nähdä.

    Kun näin paljon oli jo resuttu niin saman liittoon sitten venttiilivälyksien tarkistus. Manuaali sanoo sitä hvetin muovihärpäkettä venakopan päällä "Baffle plate": ksi. Oli ensikertalaiselle sitten vmoinen ottaa välistä pois. Ja arvatenkaan ei mikään sikahelppo survoa takaisinkaan.

    21012013696.jpg

    Kuinkohan tarpeelllinen tahi olennainen tuo härpäke on? Jos löytyy kommentteja puolesta niin teen siitä ainakin kaksiosaisen ettei aina tarvii kirota.

    Kasausvaiheessa ajatus on käyttää vain uutta orkkispalikkaa ja ilmeisesti tulpat muuta kuin Iridium.

    Yleisesti ottaen sai taas inkenjööri huomata et jos vaan uskoisi sitä manuaalia niin olisi elämä helpompaa, kun jotain et laiskuuksissasi pura edestä pois niin teettää se töitä sitten kaksin verroin toisaalla...
    Mutta toisaalta näinhän se enemmän vituttaa
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  27. #2157
    Heität sen muovihärpäkkeen roskiin, sillä ei tee mitään. Plattari tulpat sisään.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  28. #2158
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Heität sen muovihärpäkkeen roskiin, sillä ei tee mitään. Plattari tulpat sisään.
    Tattis, tuo oli pläni justiinsa. On se niin ikävän oloinen keksintö. Plattarit tilaukseen.

    Kiitos pitkän linjan 12r kuskille, ikäänkuin odottelinkin josko vaikka hyvällä tuurilla Murina ois hereillä
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  29. #2159
    Ensimmäistä zx-12r katselemassa ja pari potentiaalista vaihtoehtoa löytyny. Onko näissä pyörissä jotain erityistä mitä kannattaa katsoa kun menee noiden B-mallien renkaita potkimaan? Kiitos....
  30.  
  31. #2160
    Mä en oikein noista 12r:n lastentaudeista, tiedä mut viime kesän ekojen ajojen jälkeen jo totesin, et tällä pyörällä tullaan rullaamaan useita kesiä, jos ei muuttujat ja murphyn laki astu esiin aikasemmin Kivasti piisaa vääntöä, vaikka on rivi 4 koneella ja toisaalta taas mutkatielläkin käyttäytyy hyvin raskauteen nähden. Eipähän tarvii koko ajan askia sohlata niinku kaverit, jotka ajaa samaa tahtia 600cc mopoilla

    Tankkilaukun omistajille:

    Minkä tyyppisiä laukkuja ootte käyttäny. Ei tuo magneetti kiinnitteinen oikein tartu tuohon muovipintaan, ja toisaalta esim. bags connection -laukun "hevosen kenkää" ei saa tuon mopon tankin korkkiin kiinni... Olis tarkotus keksiä, joku sellanen laukku ratkasu minkä kanssa välttyisin maalaushommista, eli ei kiitos naarmuille. Mitään kokemuksia? risut ja ruusut nyt kehiin!
    Ihminen tarvitsee leluja. Iästä riippumatta.
Sivu: 72 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen