Sivu: 71 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2101:stä 2130:een 2624:sta
  1. #2101
    Vakioputkiston ero verrattuna Muzzyn kokoränniin oli 10 hevosta mutta se tuli ylhäällä ja arkiajossa vakio säädettynä oli mukavampi.

    paljon parempiakin rahareikiä löytyy kuin tuo putkisto. Mutta jos halvalla saa hyvän käytetyn, niin ok
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  2. #2102
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Vakioputkiston ero verrattuna Muzzyn kokoränniin oli 10 hevosta mutta se tuli ylhäällä ja arkiajossa vakio säädettynä oli mukavampi.

    paljon parempiakin rahareikiä löytyy kuin tuo putkisto. Mutta jos halvalla saa hyvän käytetyn, niin ok

    Mulla aikanaan 2000-malliseen 12R:ään tuli PoverCommanderilla ja halvimmalla Muzzyn rosteriputkistolla muistaakseni 16 hv lisää. Jos oikein muistan niin takaselta 177.8 hv. 11 vuotta aikaa ni en enää muista vaikuttiko keskirekisteriin mut JOS olisi hirveesti kuoppaa tehnyt niin voipi olla et sen muistaisin.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  3. #2103
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Mulla aikanaan 2000-malliseen 12R:ään tuli PoverCommanderilla ja halvimmalla Muzzyn rosteriputkistolla muistaakseni 16 hv lisää. Jos oikein muistan niin takaselta 177.8 hv. 11 vuotta aikaa ni en enää muista vaikuttiko keskirekisteriin mut JOS olisi hirveesti kuoppaa tehnyt niin voipi olla et sen muistaisin.
    Keskiaule ok mutta kuoppa oli tuossa 2.5-3.5 tonnia kohilla. Ja yksilöitähän nämä pyörät on niinkuin erimerkkiset dynotkin. Toi mun 10 hepan ero tuli samassa penkissä saman säätäjän toimesta. (Viaber Järvenpää) Mulla -06 malli ja teho vakioputkistolla 160hv/125Nm ja Muzzyn putkistolla 170hv/132Nm .
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  4. #2104
    Kyllä se on sellanen homma että 12R on niitä harvoja pyöriä mihin tolla putkiston vaihdolla ja säädöllä saa kunnolla kaakkeja lisää. +10 on ihan minimi versus vaki putki+pönttö+katti.

    Tohon vielä ennakkoa aiemmaksi niin rok.

    Mulla oli kans Muzzyllä toi kuoppa, akralla se hierottiin pois.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  5. #2105
    Eli IG-moduli ei turha ostos ole commanderiin, jos lisähevosia haluaa. Oli meikäläiselle uutta tietoa tuo Muzzyn tehokuoppa. Eipä se juuri alle 3trpm haittaisi, mutta 3-3,5trpm aluetta tulee jo kuitenkin aika ahkerasti käytettyä normiajossa.

    Mitäs veikkaat Murina katti pois+ vapaasti virtaava vaimennin, vrt. koskemattomaan vakioputkeen? Kait tuollakin säädettynä jokunen hp pitäisi tulla, sen verran tukkonen on vakiorööri. Sullahan tais joskus vakioputkesta olla katti revittynä poies, vai muistanko väärin. Sittenpähän ton näkee kun itse kyseiset modit laitan omaan tusinaan, mutta vertailukohtaa ei sitten enään ole. Ei kehtaa huvikseen koskemattomalla putkella viedä ensin penkkiin, ja sitten modattu putki kiinni. Tai sitten pitäs käyttää rullalla ennen ja jälkeen modin. Vaan kun on tuota matkaa lähimmälle ammattitaitoselle pajalle sen verran, niin ei kehtaa huvikseen käydä.


    btw. Jos jollain foorumilaisella tarpeettomana 02-03 12r käypästä power commander 3 usb:ta, niin heittäkää ihmeessä privaa.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 28.08.2012 klo 12:24.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  6. #2106
    Asiasta perunaan:

    Jos jollakin on tarvetta uudemman mallin 12r:n muoveille ja tykkää parsia niitä kasaan tai hamsteroida niitä yleensäkin ni meikältä saa tulla poistamaan. Lähes kaikki muovit taitaa löytyä enemmän tai vähemmän asfalttiin tutustuneina. Löytyy myös yks kärsinyt peräkate mikäli joku haluaa kokeilla jotain valo/kilpi viritelmiä. Uutta vastaava oikea sivukate ja uusi etulokarikin löytyy, mutta niistä haluan ehkä jotain euroja. Meinasin vaan, että kun kohta koittaa taas tallin syys siivous niin paljon lähtee jalkoihin jääneitä muoveja roskiin.

    Lahdesta löytyy tuukka.sipi(ät)gmail.com
    Ihminen tarvitsee leluja. Iästä riippumatta.
  7. #2107
    ...te jotka olette kääntäneet kaavion..

    Miten olette(ko) saaneet sen tarpeeksi ulos akselista jotta linkki ei ota runkoon kiinni?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  8. #2108
    Joudut hioa rungosta tavaraa pois et sopii.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  9. #2109
    Mulla ei ole hiottu kun sitä siirtäjän tankoa joka on kantikas, mut nyt pyöreä ja hyvin sopii.
  10. #2110
    prikkka väliin niin mahtuu hiomatta ,ainakin itsellä toimi kun tota kokeilin
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  11. #2111
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    ...te jotka olette kääntäneet kaavion..

    Miten olette(ko) saaneet sen tarpeeksi ulos akselista jotta linkki ei ota runkoon kiinni?
    Pantiin silloin aikoinaan siihen akselinbooriin piikkisen hondan vaihdepoljin taaksepäin suunnattuna ja se oli siinä. Vaihtaminen oli paljon napakampaa kun tarvittava liike oli paljon lyhyempi (orginaalit jalkatapit).
    Olis vieläkin sitä sun tätä 12R:n roinaa, edullisesti tietenkin.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  12. #2112
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Pantiin silloin aikoinaan siihen akselinbooriin piikkisen hondan vaihdepoljin taaksepäin suunnattuna ja se oli siinä. Vaihtaminen oli paljon napakampaa kun tarvittava liike oli paljon lyhyempi (orginaalit jalkatapit).
    Olis vieläkin sitä sun tätä 12R:n roinaa, edullisesti tietenkin.
    Laitahan vähän tietoa että mitä rompetta mahdollisesti löytyy.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #2113
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    prikkka väliin niin mahtuu hiomatta ,ainakin itsellä toimi kun tota kokeilin
    Prikka mihin väliin? Itse taidan pistää uusiksi tuon etupään pallonivelen jotta saan sen vähän ulommaksi,

    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Pantiin silloin aikoinaan siihen akselinbooriin piikkisen hondan vaihdepoljin taaksepäin suunnattuna ja se oli siinä. Vaihtaminen oli paljon napakampaa kun tarvittava liike oli paljon lyhyempi (orginaalit jalkatapit).
    Joo käyhän tohon useamman Hondan vipu mutta kun pitää saaha toimiin sifterin kanssa niin ei pysty ihan noin tekemään.

    Jos joku tarvii niin myynnissä olisi Dynojetin quick shiftero PC3 USB:hen. (push)
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  14. #2114
    Jalkatappien ja rungon väliin.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #2115
    Lainaa slip kirjoitti Katso viesti
    Jalkatappien ja rungon väliin.
    käyhän se noinkin ,mutta taisin laittaa prikkaa vaihdekiksin väliin niin tuli ulommaks,väli kun väli
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  16. #2116
    Itseasias nyt kun tuon sanoit niin se tais olla niin että mun piti laittaa noihin kumpaankin väliin prikkoja sillon kun kokeilin ja siks sitten lopuksi päädyin hiomaan rungosta kamaa veke Mutta tosiaan onhan tuossa monta tapaa tuo toteuttaa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  17. #2117
    Tänää teki sit Wikasaki tenän ja jätti mut motarin varteen... just ohitin rekan ja sit pyörä vaan sammu ja vetelin sit moottorijarrulla tien sivuun... Virrat lähtee päälle normaalisti, mutta startata se ei suostu. Kaikki sulakkeetki näytti olevan ehjiä ja tutut surinat kuuluu ku kääntää virrat päälle... Jos jollain on vastaavanlaisia kokemuksia ni kertokkaa ihmeessä. Alan ihmettelemään tota sitte ku on muut projektit saatu poijes jaloista...
    Ihminen tarvitsee leluja. Iästä riippumatta.
  18. #2118
    Jep, nyt kun kausi on taas aloitettu, uudelleen. Luulin keväällä ja viime kesänä et tusina on janoinen pyörä. Vaan nyt kun sattuneista syistä on ajettava ihan pilkulleen rajoitusten mukaan niin n. 300km 50% 80kmh 50% 100kmh vei vain 5.6L/100km. Aikaisemmin meni yli kasin.
    Muilla vastaavia lukuja tahi kokemuksia?
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  19. #2119
    Tuli tänään heräteostoksena ostettua ekansarjan 12R ensikesän pyöräksi.
    Näytti viettäneen Suomen Lapissa nuoruutensa.
    Mukavan tilava 2-metriselle ja muutenkin selvästi erillainen, kuin tuo kaupunki moponi 9R.

    Niin ja jos jollekkin on jäänyt orggis slipari tyhjän pantiksi hyllyyn, niin voisin olla kiinnostunut ostamaan sellaisen edukkaasti.
    Viimeksi muokannut: adenauer300; 13.09.2012 klo 21:24.
    Ei kiinnosta pätkääkään
  20. #2120
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Jep, nyt kun kausi on taas aloitettu, uudelleen. Luulin keväällä ja viime kesänä et tusina on janoinen pyörä. Vaan nyt kun sattuneista syistä on ajettava ihan pilkulleen rajoitusten mukaan niin n. 300km 50% 80kmh 50% 100kmh vei vain 5.6L/100km. Aikaisemmin meni yli kasin.
    Muilla vastaavia lukuja tahi kokemuksia?
    pakko olla joku virhe,tollahan on mahdotonta päästä noihin lukemiin, tosin eipä kyllä ole kokemusta täysin rajoitusten mukaan ajamisesta ja kulutuksen seuraamisesta
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  21. #2121
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Jep, nyt kun kausi on taas aloitettu, uudelleen. Luulin keväällä ja viime kesänä et tusina on janoinen pyörä. Vaan nyt kun sattuneista syistä on ajettava ihan pilkulleen rajoitusten mukaan niin n. 300km 50% 80kmh 50% 100kmh vei vain 5.6L/100km. Aikaisemmin meni yli kasin.
    Muilla vastaavia lukuja tahi kokemuksia?
    Mulla täysin vakio vain 25tkm ajettu 2002 malli , tankillisella noin 250-260km vaikka ajais ali nopeutta.Onko sulla mitkä vermeet siinä kiinni,tehoputkee,commaderii,etc ja missä säädetty noin hyvin.Vanhalla zzr1100 teen yli 400km retkiä tankillisella tosin tankiin mahtuu 2 litraa enemmän mutta silti paljon nuukempi.Onkos muuten tuosta oman boksin pc viritelystä tullut mitään selkeää ohjelmaa tai juttua,netistä vaan kuvia mistä kohtaan porataan varovasti ja tinataan piuhat kiinni kytkien adapterilta pc.hen ja epämääräisellä ohjelmalla muutetaan arvoja mistä kukaan ei tiedä mikä vaikuttaa mihinkin.Tähän kun sais kytkettyä matka ajo asennon missä bensaa menisi vähän ja alakieroksilla toimisi paremmin ja toinen asento ois täys teho.Täytyy kyllä sanoa ettei kehitys kulutuksen suhteen ole mennyt eteenpäin.
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 16.09.2012 klo 12:15.
  22. #2122
    No ei 12r:n huomattavaa janoisuutta normaaliajossa muihin samantyyppisiin pyöriin(esim. Hayabusa, Blackbird) voi selittää muutakuin melko rikas seos osakaasulla. Eli säätöön vaan commanderin kanssa, ja sellaiselle säätäjälle joka käy kaikki kaasunavautumat&kierrosalueet läpi, aikaahan se vie mutta hyväkin tulee. Täytyy muistaa, että suurinpiirtein normaaliajossa käytettäviltä kaasunasennoilla&kierrosluvuilta tulee lambda-arvo olla lähellä 1, jos kulutus halutaan optimoida. Ihmettelen kyllä suuresti, jos AFR on 20-40% kaasulla 14:1 luokkaa, ja silti kulutus yli 7l/100km. Kyllä entinen gixerikin vei 7-8l/100km, kun oli säädetty ihan päin h*lvettiä erään firman toimesta. Ammattitaitoisen säädön jälkeen matka-ajossa meni 4,5l/100km. Liian laihalla käymisen merkkejä ei vielä ollut, AFR oli pienillä kaasunasennoilla 13,5-14:1. Kait 12r:llä alle 6l pitäs normaaliajossa päästä säädettynä, jos seos on sinnepäinkään ? Keväällä saan omakohtaista kokemusta kun kiikutan mopon säätöön, nyt kyllä on keskikulutus rauhallisessa ajossa ollut siellä 7l molemminpuolin, joka on kyllä älyttömästi prätkälle. Tuntui vaan entisestään menneen rikkaammalle seokset, kun vaihdoin vaimentimen eikä ole säädetty. katalysaattoria uskalla edes irrottaa ennenkuin saa commanderin kiinni.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 17.09.2012 klo 01:02.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  23. #2123
    Kun itselläni vuosina 2000 ja 2001 oli 12R niin en koskaan päässyt keskikulutuksella alle 7L/100km. Ekana kesänä ihan vakiona meni n.8L/100 ja vuotta myöhemmin PC:n, Muzzyn kokoputkiston ja Siukolan säätöjen jälkeen kulutus jokseenkin sama. Ajo oli kaupunkikikkailua,bensa-asemilla kahvilla käyntiä ja toki motarilla torvi auki ajamista mutta keskimäärin ajelu oli ihan normaalia rajoitusten mukaan +10% ajamista. Ja vaikka olisin ihan pintakaasulla ajellut epäilen etten siltikään olisi päässyt kuin hädin tuskin kutosella alkaviin kulutuslukemiin. Toisaalta en muillakaan Mäyriksen jälkeisillä pyörillä ole päässyt kuin 7 - 8L/100km lukemiin.

    Tästä herääkin kysymys että miten te poijjaat niitä pyöriänne ajatte kun niin moni hehkuttaa isoille pyörille jopa 4 - 5 L/100km??! Nykyisillä autoilla pääsee kyllä alle jopa kuuden litran-lukemiin mutta ei isolla ja tehokkaalla pyörällä!
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  24. #2124
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    14:1 luokkaa
    Jotkuthan säätää käsittääkseni tuon touring alueen jopa 16 luokkaan.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  25. #2125
    No pääsee Hayabusallakin helposti 5l/100km reippaassa matka-ajossa, jos säädöt on kohdillaan. Sitten esimerkiks. 9r kawa keskikulutus 5l/100km molemminpuolin normaaliajossa, ja tuo edellä mainitsemani gixerikin 5l/100km sekalaisessa, matkassa alle. Eikä sekään mikään nuhapumppu ollut.

    Oikeestaan ei nyt hirveemmin tule mieleen muita pyöriä kun isot kawasakit, joilla ei alle 6l kulutuksiin tahdo olla asiaa. Kaikki muut ajamani sporttiset pyörät on sinne helposti menneet. Jopa matkapyörä Yamaha FJR1300 älyttömine massoineen ja ilmanvastuksineen menee 5l/100km reippaassa matka-ajossa.

    Vakaasti ainakin haluan uskoa että 12r:kin max. 6l keskikulutuksiin menee kunhan pari tuntia hierotaan dynossa seoksia kohdalleen. Uskoisin että ei oo Siukola paljon coolerin pyörää pieniltä kaasunavautumilta ja kierrosluvuilta laihennellut, se tärkein alue normaalikäytön kannalta. Suurin osa säätäjistä maksimoi tehon, mutta harva oikeasti jaksaa paneutua niille katukäytössä käytettäville alueille tai tarkemmin ottaen siis taloudellisen seossuhteen etsimiseen. Jos seokset vedetään 12-13:1 välille, tulee kyllä yleensä parhaiten potkua, mutta pintakaasulla sillä ei ole oikeastaan väliä montako hevosta sieltä pannusta lähtee. Kunhan menee taloudellisesti. Joo voi kyllä 16:1 seoksetkin olla mahdollisia, ainakin 15:1.

    7-8l/100km nyt vaan on katetulle vakiopyörälle normaaliajossa täysin kohtuutonta, vaikka ei olisikaan mikään "tipalla pisimmälle" intoilija. Ja tuohon ei vielä kummoisesti tarvitse sitä kahvaa kääntää.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 17.09.2012 klo 23:53.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  26. #2126
    Nyt kun tarkemmin ajattelen niin en nykyisellä 10R:lläkään pääse tankillisella kuin reilut parisataa kilometriä,viimeksi muistaakseni n.220km niin jos tankin tilavuus on 17L(?) niin reilu 7.5L/100km sekin tekee. Tämä siis sekalaisessa,taajama-tyylisessä ajossa. Ja pyörä on täysin vakio (Kun turbotekniikan jouduin ottamaan ainakin toistaiseksi pois siitä. ) Pyrin aina ajamaan suht suurella vaihteella/pienillä kierroksilla ettei kulutus moottorin tarpeettomasta kierrättämisestäkään pitäisi nousta. Tosin tietenkään LIIAN PIENELLÄ vaihteellakaan en aja! Kovin pieniltä kuulostaa muiden kulutuslukemat tehokkaille pyörille.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  27. #2127
    kun nyt sais talven aikana hommattua kunnon laajakaista lambdan niin sais testattua bensan säästö karttaakin ,veikkaus on ettei alle 6.5l tolla pääse kun työntämällä
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  28. #2128
    Veikkaan että parhaat jutut sais alakierroksille ja säästöä jos pääsis säätämään suoraan kawan omaa älyboxia.Power commandereilla ei varmaan kaikkea voi säätää.Luulisi näinä vihreinä aikoina että hyötysuhde ois kohdillaan.Ihmetyttää muutenkin asiasta viereen esimerkiksi tavallisissa mopoissa joissa tehoja rajoitettu pakoputkipuolella laittamalla hukkaputkia ja ahistavaa prikkaa pakoputkeen että ois vähä niinkuin tukkeessa.Kyllä mun järki sanoo että imu puoleen vaan kuristukset että hyötysuhde kohillaan,aikoinaan pojalla derbyn mopo joka vei 5-6litraa satasella ja ylikin,kun otti kuristukset pois pakopuolelta niin tehoja tuli lisää ja kulutus putosi 3,5 litraan,ihme juttuja ,luulisi että kulutuskin olisi jokin kriteeri näinä aikoina kun halutaan vähän saasteita eikä vain tungeta perunoita pakoputkeen että tehot alenee .
  29. #2129
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Veikkaan että parhaat jutut sais alakierroksille ja säästöä jos pääsis säätämään suoraan kawan omaa älyboxia.Power commandereilla ei varmaan kaikkea voi säätää.Luulisi näinä vihreinä aikoina että hyötysuhde ois kohdillaan.Ihmetyttää muutenkin asiasta viereen esimerkiksi tavallisissa mopoissa joissa tehoja rajoitettu pakoputkipuolella laittamalla hukkaputkia ja ahistavaa prikkaa pakoputkeen että ois vähä niinkuin tukkeessa.Kyllä mun järki sanoo että imu puoleen vaan kuristukset että hyötysuhde kohillaan,aikoinaan pojalla derbyn mopo joka vei 5-6litraa satasella ja ylikin,kun otti kuristukset pois pakopuolelta niin tehoja tuli lisää ja kulutus putosi 3,5 litraan,ihme juttuja ,luulisi että kulutuskin olisi jokin kriteeri näinä aikoina kun halutaan vähän saasteita eikä vain tungeta perunoita pakoputkeen että tehot alenee .
    http://kawasakiworld.com/zx-12r/4732...flat-spot.html tossa jotain juttua ecun säädöstä ja siitä muzzyn putkiston tehokuopasta
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  30.  
  31. #2130
    Tuli eilen tehtyä itse Db killeriYosin RS-3 seen, kun näytti tehdas tekoinen olevan melkoisen tukkoinen.
    Nyt on isompi halkaisja ja hieman eri systeemillä tehty. Äänitaso laski -10db mitatuna.
    Ei kiinnosta pätkääkään
Sivu: 71 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen