tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Vähä alkoi epäilyttää kiina metallin kestävyys kun poika otti kiina mopolla lipat ja syy oli että tanko katkesi kesken ajon .Asfaltti ihottumaa polvissa,selässä,käsissä joten pari viikkoa saisua tuli pojalle https://skydrive.live.com/?cid=27CB2...7&sc=documents Ei ennen tälläisiä vikoja ollut olemassakaan.Toivotaan että nää kiina jarrulevyt ois eri metalli sulattamolta.
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
morjens.. Sattuisko keltään löytyyn power commanderia vuosimalli 2003 12r:ään?? Laita vaikka privaa jos sellänen lojuu joutilaana![]()
Miten on, onko kukaan teistä hommannut jalkatappien siirtosarjaa? Pitäisi saada tapit hieman ylemmäs, kun pistää v#%#%taa kun tapit raapii mutkissa maata. Nopealla googlauksella ei löytynyt.. eli jos joku sattuu tietämään paikan, mistä saa tai jos jollain on sellaiset ylimääräisenä...?
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Löytyyhän noita esm Gillesiltä ja Ebay:sta varmaan joku kopiokin.
http://www.ebay.ie/itm/Adjustable-Bi...item231bb558dd
Mutta rohkenen ehdottaa ajotekniikan hieromista, mulla ei oo radallakaan ollu ongelmia. Voi tietysti olla että mä oon vaan ihan paska.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
http://japan.webike.net/products/1480642.html
Tollainen on omassa pyörässä . Tuolta on tavarat tullut aina hyvin ja jos jotain tulee myöhemmin, niin siitä on ilmoitettu samantien.
ZX10R -08
S1000RR -11
Miten muilla on tuo keulimen??? oma ei ainakaan kovin herkästi keulaa nosta vaikka ihan kunnolla kiihytteleekin.. sinäänsä ei haittaa mut tulivaan mieleen et miten on muilla?? Pyörä siis vakio lukuunottamatta sliparia.![]()
Juu ei. Saattaapi tuo keulia ja saattaapi olla keulimattakin. Toisinaan repii etutassun kunnolla ilmaan ja toisinaan taas ei juuri ollenkaan. Ilmeisesti enemmänkin kiinni siitä, että miltä lähtökierroksilta sitä tupin kaakkoon vääntää. Ja siis ykkösellä, eihän se nyt muilla vaihteilla sentään, siis ilman kytkimen herkistelyä. Ja almost vakiohiluilla myös.
Etunen nousee nelosella jossain 7-8 tonnin kohdilla irti maasta kun kääntää kaasun auki. Kokonaisvälitykset vakiot vaikka takana 41piikkinen, koska edessä 17 ja renkaana 190/55 sarjalainen.
Tossa on 1317 Muzzy lohko ja 60mm iskulla kampirauta.
edit. Eihän ne välitykset ihan samoissa ollutkaan kun tarkistin gearin commanderilla. vakio kulkee nelosella 7000rpm/163kmh ja tolla mun kombinaatiolla menee 175kmh
ZX10R -08
S1000RR -11
Pikakaasu pitäis vielä askarrella, kaasun liike on minusta liian pitkä. Muuten toi on mukava peli ajella.
Kemoraa kohti ollaan lähdössä illalla ja varikolla Perjantai ja Lauantai, sopii tulla moikkaamaan jos siellä päin pyöritte.
ZX10R -08
S1000RR -11
Kyllä itelläki vielä 160 km/h kisko hytin pystyy ja sillon ei ollu vielä ees komentaja kii. Pelkkä akran ränni + 100kg kuski![]()
Ihminen tarvitsee leluja. Iästä riippumatta.
Kansi vielä toistaiseksi aivan vakio, samoin nokat. Aika hyvin tuo tuntuu virtaavan vakionakin.
Pitää laitella taakse 44 piikkinen tuon 41:sen tilalle ja katsoa kuinka vaikuttaa. Silloin on välitykset kuitenkin niin lähellä vakiota kuin voi olla.
Viimeviikonloppuna Mp-tuen päivillä ajelin viimeisen setin pelkällä kolmosvaihteella koko ajan. paras kierros sama kuin oma päivän paras toisesta setistä 1.25.1
Toi pyörä pystyis kyllä paljon parempaan aikaan kun vain kuski oppis kuinka tuota viedään kurveissa.
ZX10R -08
S1000RR -11
Copy of 010820121479.jpg
Mistäköhän tuohon sais noi alkuperäistyyliset teippaukset kylkiin? tuolleen on vähän tylsän oloinen.
ZX10R -08
S1000RR -11
http://www.hart-tapes.com/ sieltä hommasin itse maksoi n.50€ kaikki tarrat. suosittelen.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Hankit ne tuolta:
http://moto-sticker.com/web/
Ehdottomasti paras paikka ja parhaat tarrat.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Jos käytät ketjuöljyjä etkä vahoja niin se kerää siihen etuhammasrattaan suojakotelon ympärille ajan saatossa sitä öljyä/töhnää, joka valuskelee sitten pitkin konetta, jos ei puhdistele välillä. Kannattaa se siis puhdistella aika-ajoin, koska luulin aluksi itsekkin sen vuoksi että vaihdeakselin stefa oli korkannu... mutta eipä ollutkaan.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Ootteko muut käyny mutkarataa kiertämässä 12R:n kanssa? Oma aika parani Alastarolla yli 4 sekkaa viimeviikonloppuna. Nyt paras kierros on 1:34.6 , Kuski kun oppis ajelemaan niin tolla menee kyllä 1:30 rikki
ZX10R -08
S1000RR -11
Käyty on juurikin Alastarossa, kipattukin. Ajasta ei tietoa mutta keskiryhmä kuitenkin luontevin paikka. Olen samaa mieltä, osaava kuski vie tuon vekottimen alle 1:30 ajan. Mielestäni aika ongelmaton ajaa, jarrut tietty vois olla paremmat mutta esim. vaihtamisen kanssa ei ole niin justiinsa. Itselle ykkönen oli ihan turha vaihde.
CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
3792 -Ckm
Ensiksi kiitos vinkeistä jalkatappien suhteen.
Kyllähän tällä "matkalehmällä", niin kuin muut sanoo, ratakin taittuu...
Alastarossa muutaman kerran oon käynyt ja Ahvenistollakin vuosia sitten kun mölyistä pääsi läpi.
Se on kiva katsoa varikolla setin jälkeen kun jengi kattoo pitkään et oliks se toi matkamopo joka pyyhki ohi Ducateista ja kilvettömistä ratalaitteista ohi... Mä oisin tullut sun kanssa ajamaan rataa jos emäntä ois jaksanut lähteä omalla pelillä kans radalle.
Ps. Ja kuitenkin kysyt aikaani, niin se on jotain yli 1.30 alastarossa, tai ainakin näin luulen.. (ei ole kellotettu)
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Sen verran tullu lisää vauhtia että on mennyt luotto noihin Michelin Power Pure renkaisiin ja laitoin Pirellin SuperCorsat tilaukseen ja kävin hakemassa IRC:n lämppärit seuraavaa kertaa varten. Renkaat muuten ok mitä nyt avauksissa luistaa, mutta kai se on turha minunkin hakea se kohta missä noi lähtee alta. Kun näitä juttua on lueskellut niin monilta nuo on katukummit alta luistaneet.
ZX10R -08
S1000RR -11
Onko kellään kokemusta/tietoa miten Devilin putkisto wörkkii 12r:ssä? Huhuja kuullut että high mountit varsinkin huonompia tehoiltaan(virtaukseltaan) vrt. "normaalit" kokorännit, mutta onko ero kuinka suuri vrt. esim. Muzzy tai Akra? Kait tuo kuitenkin(säädettynä) huipputehossa pieksee vakioröörin katalysaattoreineen ja kammiovaimentimineen ?
Niin ja syy miksi Devil, että olisi nyt edullisesti tarjolla eikä pelimerkit tällä hetkellä riitä esim. Muzzy/Akra osastolle. Ei kehtais rahojaan hukata kuiteskaan, jos tuo nyt tehojen puolesta olisi täysin mitätön. Googlaamalla löyty vähän tietoa, jollain oli devil full system säädettynä tuonut +4hp 12R:ään, joka kyllä kuulostaa vähältä. Prosentuaalisesti ei juuri mitään.
Hyvistä vastauksista kiitos ja kumarrus.![]()
Viimeksi muokannut: SMRacing; 27.08.2012 klo 10:36.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Mikä tahansa suora rööri pieksee tarkoituksella kuristetun vakio vaimentimen.
Muutenkin näistä putkista, en tiedä miten suurta eroa noilla aikuisten oikeasti on, jos vertaa vaikka Muzzya ja Akraa. Luulen että erot ovat käyröstössä.
Jos ostaa vain vaimentimen niin vaikea kuvitella miten monella eri tavalla tuollaisen pöntön missä on sisällä suora huilu voi tehdä ja miten sillä saa esm tehoeroa verrattuna johonkin toiseen.
Osta pois jo halvalla saat.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Joo kiitti vastauksesta. Käyrästössähän ne suurimmat erot on ja ns. väliputkessa. Vaimentimessa nyt ei suuria eroja voi olla, kuhan on läpivirtaava. Kait se on ostettava kerta halvalla saa.
Niin ja Devilin 4-2-1 high mountissa on kyllä melko pitkä 2-osa ja myös viimeinen pätkä ennen vaimenninta. Tuo nyt luonnostaan voisi selittää, miksi sillä ei parhaita huipputehoja saisi irti. Mutta mistäpä näistä aina tietää.
Minkälaista huipputehonlisäystä keskimäärin pitäs tulla putkistolla säädettynä? ~10hp? Jenkkifoorumilla ainakin on niin ristiriitaista tietoa tuostakin, että otappa näistä selvää.
E: Eipä tulekaan sitä deviliä, Muzzyyn tai Akraan säästellessä. Olikin vakiokäyrästö+ devil vaimennin, myyjä oli luullut kokoputkeksi.Tosin sen vaimentimen vois ens alkuun hankkia ja katin repiä pois putkesta. Toki nuokin säädön tarvitsee.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 27.08.2012 klo 10:54.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
niinhän ne väittää että muzzyn putkella olis kuoppa tehokäyrässä,osta akra tai micron serpent ,itsellä on toi akra mutta muistaakseni on ainakin tota micronia kehuttu ja samantein ennakkoo +4 toimii ainakin akran kanssa![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010