muistaa sen kumitulpan sinne ilmanpainesuodatinboxinreikään kans laittaa alakautta, sormilla tunnustelemalla löytyy.
on näemmä poistunut ne kuvalliset ohjeet joita luin joskus zx12r.orgista tai en niitä löytänyt nyt nyt.
foorumi on muuttunut ainakin päällisinpuolin tuolla ameriikan sivulla. oli tosin meleko sekavannäkönen silloin joskus.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Onkos teistä kukaan asentanut 300km/h rajoittimen poistajaa pyörään, ja jos on, niin mistä ostettu ja minkä merkkinen?
kiitos kuulemiin
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Ite tilasin nuo muzzy lätkät kun laiska oon. Nykyään se kupariputki siinä tilalla mut pitäähä se koko hökötys saada pois.(kawabata @ Maalis. 13 2008,08:09) kirjoitti
Joku voisti tästä ilmaboxi/kumitulppa hommasta kertoa tarkemmin?
Jeppistä
Mistä noi lätkät tilasit? rapakon takaa vai jostain suomesta?(vegelius @ Maalis. 13 2008,11:14) kirjoitti
kun ei oikein tunnu löytyvän... Viaberiltakin ne oli loppu...
***tahtoo päästä ropaamaan***
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Viaberilta, Harri sano että menee joku kolmisen viikkoa. Tulloo ku tulloo![]()
Jeppistä
Mitä kustansi? Tosin Harri sanoi myös, että ei niillä juurikaan mitään hyötyä ole.... periaatteessa.... =)
Pitää sanoa Harrille et panee tulemaan mullekin ennen penkkiin menoa...
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Tuostapa vois olla jottaan apuva:(kawabata @ Maalis. 13 2008,08:09) kirjoitti
-klik-
Ja juu 'Bata, ei ollu ihan helppo löytää ei..
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
joo, JaL3 vanha nettivelho sen löysi, pöriö.(vegelius @ Maalis. 13 2008,11:14) kirjoitti
tuossa JaL3:n laittaman linkin kuvassa 12. on tuo kumiletku, jonka pää on ollut ilmaboxissa ja siihen on jäänyt letkunmentävä reikä, joka on siis erittäin suositeltavaa tukkia kumitulpalla tai muulla soveltuvalla välineellä. sitä tarkoitin. se on oikeassa reunassa ilmaboxia, tuntuu sormilla ronkkimalla, näkemään sitä ei oikein pääse ilman jotain hammaslääkärinpeilejä tai koneen irrotusta.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Joo no mullahan oli toi kone irti viimekesänä ja ihmettelinkin että mikä penteleen reikä täällä on(kawabata @ Maalis. 14 2008,07:36) kirjoitti
Fiksuna aattelin että insinjööri on sen sinne tarkotuksella laittanu. No Suodattimien kautta sen pääsee näkemään kanssa...
En siis tukkinut![]()
Jeppistä
Omani tilasin tuolta -> http://www.muzzys.com/MZPM-K12/(DJHJ @ Maalis. 13 2008,10:34) kirjoitti
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
PR-Powercontrollista pistin tilaukseen 95€... pitää siis ajaa koko rahan edestä yli kolmeasataa... =)(Mica @ Maalis. 15 2008,12:14) kirjoitti
toi näytti olevan tohon A-mallin pyörään....
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Käy myös B-malliin ->(DJHJ @ Maalis. 15 2008,21:52) kirjoitti
For those 2001-2003 ZX-12R owners who wish to compete in events requiring full power and RPM capability in top gear, Muzzys Performance Products introduces "The Bonneville Box". This electronic module serves to remove the factory 300km/hr speed restriction input to the engine control unit. It is a small unit that fits easily in the tail adjacent to the stock ECU. The box is machined from billet aluminum and the circuitry is fully epoxy potted. Minor wire splicing is required. Speedometer calibration is unchanged. This is the same unit that helped enable our 2001 ZX-12R to reach 205 mph!
• Not for 2000 model ZX-12
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
Omaani tein kleenin poiston seuraavasti: 3/8 kierretapilla (muistaakseni) kierre lätkissä oleviin reikiin, jossa letkut oli kiinni.(kawa @ Maalis. 13 2008,07:34) kirjoitti
Näihin reikiin ostin sit Biltemasta messinki tulpat ja laittoin liiman kans kiinni. Kustannuksia tuli muutama €ge.
Vähän siirrytään toiseen aiheeseen noista block-off levyistä.
Mites ihmiset, oletteko käyneet "penkittämässä" pyöriänne ja minkälaisia tuloksia on tullut ja millä toimenpiteillä?
Oma pyörä menossa 17.4 syyniin, niin sit saan omasta pyörästä faktaa. =)
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Eikö kellään ole 12R:stä mitään sanottavaa tai kerrottavaa?
**Onko teillä ollut ongelmia noiden tankin sivukatteiden (ne tummanharmaat osat) kanssa, kun olen huomannut muutamassa pyörässä, että katteiden kiinnikkeet on murtuneet?
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
165hp ja 131Nm takaselta. PCIII, Konnat ja Muzzy Full system. Tais vähä kytkin luistaa tai sit o vaa niiiiii paska yksilö![]()
Jeppistä
Jotenkin tuntuu vähältä toi 165hv... noilla muutoksilla... se kytkin on luistanut jonkin verran enemmänkin...(vegelius @ Maalis. 20 2008,13:06) kirjoitti
![]()
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
182hp ja 147Nm. yoshimura putki,K&N,pcIII.
yli 180hp 9500-11000 rpm.
No toi kuullostaa jo siltä mitä sen suunnilleen pitäisi ollakin! *(m12r @ Maalis. 20 2008,14:31) kirjoitti
Ja näköjään aika tasainen tehokäyrän huippu.
Edit. Missä muuten mitattu?
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
sopivasti on tehoa ja vääntöä, aikanaan mitä viaberilla säädettiin ja mitattiin. tuo yllä mainittu 165 hv on takapyörätehoina ihan alueellaan, riippuu penkistä ja olosuhteistakin. myös 182 hv on ihan hyvin, mutta onko sitten takapyörältä ja missä penkissä? siinä ne erot aina tulevat, toiset puhuvat kampura- tai kytkintehoista ja vertailevat erilaisia penkkejä tai niiden antamia tuloksia.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Pyörä säädettiin bikefoxilla viime keväänä ja penkkinä mjp 2000.(DJHJ @ Maalis. 20 2008,14:44) kirjoitti
Tehot on takapyörältä.
Mulla takapyörältä 173.40 hp ja vääntöjä oli 136.21Nm 11223rpm
penkitetty MJP2100 dynossa http://www.tt-motorsport.com/
Virit: yoshin trs kokoputkisto, k&n, PCIIIr,
edit:tarkistin tehot
181,9hp @11400rpm, 132,7Nm @7880rpm. Renkaalta noi.
Micron Serpent käyrästö+ Yoshi vaimennin ja PC3. Vakio ilmansuodattimet.
Joo mun 165hp on Viaberin uudemmalla penkillä joten varmasti esim Bikeworldin penkki näyttäisi sen +10hp vähintää jos sinne menisi ja tosiaan kytkin taisi tuolloin vähän lipsua(kawabata @ Maalis. 20 2008,15:46) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Mullekin on tulossa zx12r, heti kun saan vanhan myytyä pois. hirveet poltteet päällä.... Ei malta odottaa, varsinkin vielä kun vanha pyörä jarruttaa visioita.. Rahaa kesän alussa tulee kyllä menemään koska tarviisi se 24tkm huolto tehdä...![]()
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Uskon että tänä kesän tulee aihetta vaihtaa takakumi ja ketjurataspaketti. Ekat vielä menossa (18tkm ajettu). Takanakin tilaan rodamotolta mutta ketjurataspakettia en ole vielä löytänyt.
Takaratas saisi olla +1, +2 tai +3. Ebayta olen kahlannut, mutta tuloksetta. Allrightiltä ilmeisesti saisi erillisinä ostettua mutta sieltäkin löysin vain eturattaan joka on -1. Mieluiten isompi takaratas kun pienempi eturatas (kuluttaa vähemmän ketjua).
Eli jos joku voisi suositella merkkiä, mallia tai kauppaa.
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
renthal tekee isompia takarattaita tilauksen mukaan. sen tilauksen voi tehdä ainakin stormilla ja ehkä netissäkin suoraan renthalille? aikanaan herra mp-toimittaja kiira toimitteli joilekuille renthalin kilkkeitä firmansa kautta, luulisin. nykyään en tiedä semmoisista, että kerkiääkö enää toimitella osia. vastatkoon itse, jos ehtii.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Asiasta kolmanteen, paljonkos teillä on noi vakuutusmaksut?? Ja mikä vakuutusyhtiö?
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Turvassa on vakuutettu. liikenne ja kasko,mihin sisältyy se radalla kurvailu vähintään 4-kertaisella omavastuulla tai 15% vaurioista.
Muistaaksenin 30/70 bonareilla hieman alle 1200€.
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07