Noinhan se on. Pointti miks tein noi tolleen monikulmaisiksi yleensäkin oli se että oli tarkotus tehdä "venytetyt orggikset".
5-akselikoneella ei olis mikään ongelma tahkota noita monia kulmia (tosin niissä tuntihinta kovempi), mutta normi 3-akselisella alkaa kulua aikaa pirusti kun pitää kiinnitellä useempaan kertaan.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Näin on. Ajattelinkin että oli ihan ulkonäön ehdoilla. Hienothan nuo on, ei erotu liikaa alkuperäisestä.
Menis kahdella kiinnityksellä jos poistais korkeussuunnan kavennuksen. Aihiokin (ekojen koneistusten jälkeen) olisi helpompi, voisi tehdä sarjana aika nopeasti.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Kyllä toi hyvin on pelannu, eli isompaa vaan tekee mieli. 1427 olis tavoitteena ja hiukka vääntöä lisää(slip @ Loka. 21 2011,19:47) kirjoitti
![]()
ZX10R -08
S1000RR -11
1317cc muzzyn ryhmääkö aattelit laittaa muzzyn stroukki-kampuralla vai...?(qazwsx @ Loka. 21 2011,22:33) kirjoitti
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Just toi sinne on tulossa. Muuta ei ole tarkoitus tehdä vaan saada vaan jokapäiväiseen käyttöön hiukan vääntöä lisää. Ei sillä etteikö tolla ole nytkin ehtinyt.(Simppa70 @ Loka. 21 2011,23:20) kirjoitti
ZX10R -08
S1000RR -11
Kannattaa portata kansi ja vaihtaa nokat myös samalla sekä startti 24v järjestelmään et jaksaa käynnistyä..harriltako (viaber) tilasit tuotteet..? Mullahan on stroukki-kampuraa vaille toi omani, siinä vaan on sit kaasut lisänä...!
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Harrihan ton tekee koko homman kun itte oon täällä Espanjassa. Startti tuohon kai täytyy tehdä, ja siitä olikin jo jotain puhetta.(Simppa70 @ Loka. 22 2011,00:03) kirjoitti
Nokat tuskin tässä vaiheessa vaihtuu, kun tarkoitus ei ole kuin ajella teillä ja ehkä joskus radalla satunnaisesti.
Oletko käynyt dynossa tuolla omalla pyörällä?
ZX10R -08
S1000RR -11
Jep, harrilla oli silloin muistaakseni reilut 205.hv/146nm takikselta ihan perussäädöillä. kaasuilla en ole harrilla käynyt mut varmaanki 240-250hv takistehot /170-180nm sieltä irtois.(qazwsx @ Loka. 22 2011,10:06) kirjoitti
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Eipä se synkkaus mikään paha rasti ollut kun kaikki haitolla oleva irti valmiiksi. Pitkällä meisselillä pääsi sivustapäin säädöt tekemään helposti.(tl72 @ Loka. 21 2011,20:32) kirjoitti
B-King K8, The Black One.
Samassa penkissä putkivirinä 170/132Nm Vakioputkella 160/125Nm(Simppa70 @ Loka. 22 2011,10:34) kirjoitti
Tolla uudella koneella kun sais 200/150Nm olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Tuota starttiongelmaa sivuten, jouduin tänne alas ajellessa työntää tuon allekirjoituksen toisenkin pyörän pari kertaa bensapumpulta lähtiessä käyntiin. Ei vaan huomannu aina hiljentää ajoissa ennen asemaa kun moottoriteitä ajelin matkavauhtia.
Heti kun ajeli jonkun 3-4 Km jotain max 120 niin ei ongelmaa startin kanssa.
Toi mun ZX on kyllä ollut tosi hyvä lähtemään kuumanakin käyntiin, mut katotaan nyt sitten kuinka käy.
Tuli tuohon tilattua kanssa aika kalliinoloinen bensatankki jenkeistä, eli tollainen*tuon pitäis tulla 3 viikon sisällä kotiin.
ZX10R -08
S1000RR -11
Vanteisiin saman summan sijoittamalla ois varmaan saanut huomattavasti enemmän rahalle vastinetta parantuneen ajotuntuman ansiosta, ellei tankin hankintaan ollut muutakin syytä kuin painonsäästö.(qazwsx @ Loka. 22 2011,13:24) kirjoitti
Hitaus on malttia!
ANY10.
Toi on aivan totta tuo vannejuttu, mutta halusin nuo 3 litraa ylimääräistä tilaa tankkiin.(Mika 14R @ Loka. 22 2011,14:51) kirjoitti
Eihän tuota millään järkisyyllä pysty perustelemaan jos oikein alkaa ajattelemaan
Ketä hyviä kannenporttaajia tiedätte? jos vielä innostuis tuon teettämään?
Hannu Luoto Espoosta oli hyvä ja on mulle muutaman kannen tehnyt vanhoihin autoprojekteihin, mutta hän lopetti firmansa jo vuosia sitten-
ZX10R -08
S1000RR -11
Kyllä Harri sen porttaa hyvin jos vaan suostuu tekemään, eikös se loppupyöräkin tehdä siellä?
Hitaus on malttia!
ANY10.
kattelu tommosta 1290cc sarjaa mutta pitäs lähettää lohko sinne ,eikö suomesta saa missään teetettyä tota nicasil pinnoitetta ?
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Joo, pitää nyt jutella vielä tuosta kannesta onko siitä mulle hyötyä, meinaan tulee melko varmasti enemmän tehoa muutenkin kuin pystyn edes käyttämään.(Mika 14R @ Loka. 23 2011,20:32) kirjoitti
ZX10R -08
S1000RR -11
Aina tulee tilanne vastaan missä täyskaasulla saisi olla vielä lisää voimaa, eli ei sitä tehoa voi oikein liikaa olla, varsinkaan kun puhutaan perusvaparimoottorista.(qazwsx @ Loka. 24 2011,17:09) kirjoitti
Se, että sitä tehoa ei pysty koko aikaa hyödyntämään onkin sitten eri asia.
Mutta kyllä tommonen tehokas ja väännökäs vaparikone on hieno laite ajaa kun keula alkaa nousemaan jo liki tyhjäkäyntikierroksilta ja kaasuunvastaavuus on upea.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Eli oletko sitä mieltä että kannattaa unohtaa turbotus ja alkaa hommaamaan isompaa ryhmää.?(Mika 14R @ Loka. 24 2011,18:21) kirjoitti
![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Eiköhän turbotus kannata aina noin yleensä....Itse henkilökohtaisesti olen vannoutunut vaparin kannattaja joten jätän muille sen ahtamisen ilon...hupikaasun käytön sen sijaan sallin itselleni!!!
![]()
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
En mä sitä mieltä ole, sehän on jokaisen oma asia mitä haluaa.(zeta1 @ Loka. 24 2011,20:00) kirjoitti
Jos haluaa välitöntä kaasuunvastaavuutta ja liukastella alakierroksilla takarenkaalla risteyksissä tai keulia tyhjäkäynniltä eteenpäin, isolohkovapari on SE laite.
Jos taas haluaa tajunnanräjäyttävää voimantunnetta kun ns. iso käsi alkaa työntämään pyörää, turbo on SE laite.
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa, itse pidän siitä rajattomasta kiihtyvyyden tunteesta turbon kanssa.
Pidin myös suuresti isolohkovaparin voimantunteesta, ENNENKUIN olin ajanut turbopyörällä metriäkään, sen jälkeen ei vaparit enää jaksaneet paljoa kiinnostaa *
Luulisin myös että olen niitä harvoja jotka ovat saaneet ajaa ja omistaa sekä erittäin tehokkaan vapari- (ja myöhemmin ilokaasu) 12R:n, että myös eriasteisia turboversioita kyseisestä pyörästä.
Nykyään ei tarvi enää miettiä kasvattaako tilavuutta vai nostaako ahtoja, ero on aika selvä.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Kuhan oma kämppä / tallirojekti on valmis niin joutunee ostamaan konsultointia ANY10 tiimiltä kawan tekohengitykseen.
Kun ko laite on valmiiksi rakennussarjana odottamassa hengityslaitetta niin miksi en käyttäisi tilannetta hyväkseen.
Jeppistä
käykö a mallin kytkinkoppa tohon b malliin,ei luulis olevan eroa ?
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Onko 12r kawassa ollu uutena 3 virta avainta ,yksi punainen master avain jolla koulutetaan vara avaimet ja 2 kpl mustia jotka käytössä,mulla tuli mukaan 2kpl mustia,huoltomanuaalin mukaan master avain puuttuisi multa jos oikein tulkitsen![]()
Kawasaki H1 500 1972
Suzuki EF 750 1985
Kawasaki ZZR1100 1991
kawasaki ZX12R 2002
hayabusa 2008
Honda Blackbird 2002
Näin on ainakin B mallissa, eli kaksi mustaa ja yksi punainen masteri.
Äkkiseltään voisin veikata, että tuo punainen avain on tullut ajoneston yhteydessä vm. 04 alkaen. 2002 ei varmaan ole ollutkaan kuin kaksi mustaa, koska avainten osalta ei ole mitään koodattavaakaan.(zzr1100kawa @ Marras. 12 2011,13:47) kirjoitti
GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
Onko sytytyksen aikaistamisella mitään merkitystä näissä, mietin tätä kun olisi tarkoitus käyttää tuo PC3 säädätyksellä niin menisi samalla senkin puolesta säädöt kohdilleen.
Huipputehoa en hae tällä, mutta jos keskialueelle saisi toimivuutta.
Olikos ne kiinteät syttypyörät 4 astetta muuttavia vai miten se oli?
Pyörässä tosiaan Yoshin race putki trs vaimentimella, PC3, BMC suodatin.
B-King K8, The Black One.
Vähän voi aikaistaa, näkyykö käyrässä en osaa sanoa mutta ainakin jenkeissä tuntuvat tuota harrastavan. Onnistuu kun muutat hieman kammen asentotunnistimen paikkaa. Joutuu tosin vähän dremelöimään että sitä saa siirrettyä aiemmalle.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Mä menen vähän aiheesta toiseen, mut mulla olis 12R:ään Muzzyn kokoputkisto ja PC. Ne oli kun ostin pyörän, mut kun ajelin työmatkoja kerrostalonpihasta,ni halusin hiljasemmat äänet, pistin vakioputken.. Muzzyllä ja pc:llä sain joskus auton varashälyttimen soimaan kun ajoin vierestä..![]()
On siis myytävänä nämä kapineetTarjouksia voi laitta privana, mieluummin möisin molemmat pakettina mut voin harkita jos tarviit vaan toista..
Mulla nyt 22tkm ajettu 12r ja kohta 24tkm huolto joka sattuu keskelle kesää ja kun ajelen noin 4-7tuhatta kesässä.Onko tarvinut säädellä venttiilin välyksiä tossa kohtaan?Turhaan en viitsi availla ja tarkistella vaan pitkittäisin sen tonne 30tkm kohdalle ensi talveen jos kerran kellään ei ole ollut säätötarvetta niin miksi mie oisin se lotto voittaja jolla tarviskin säätää![]()