Lailliseksi saa karkeasti 2003 vuoteen asti normaalikuolevaisen ansioilla (päästö ja muut säännökset tiukentuu selvästi ton jälkeen).
Sakon siitä taitaa saada ja kilven saa melko varmaan hakea katsastusasemalta takasin. Mun käsityksen mukaan kuitenkin saman sakon ja muut rangaistukset voi periaatteessa saada jos ajelee hyväksymättömällä putkella ja joku virkaintoinen siitä tahtoo välttämättä pahimmat sanktiot antaa.
Tuo miten kiinnostuneita poliisit asiasta on lienee aika poliisikohtaista, jotakuta kiinnostaa ja joku sitten ymmärtää suunnata tarmonsa vaikka maahanmu.. öö, siis vakavempiin ongelmiin.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Kuinka moni teistä on käynyt lentokentällä kokeilemassa kuinka 12r kulkee?
Alkanut hiukan kiinnostaa, jos vaikka ensikesänä kävis kokeilee...
Lähinnä kiinnostais millä kokoonpanoilla ja välityksillä ootte saaneet mitäkin vauhteja.
ZX10R -08
S1000RR -11
Eikös Slip oo meidän kenttä spesialisti![]()
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
akran putki.commanderi ja kn ,välitykset 17/45 304kmh,eikun kokeileen aika koukuttavaa hommaa *(qazwsx @ Syys. 29 2011,15:44) kirjoitti
![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
Kuis tuo 300kmh rajoitin oliko ohitettu?(tl72 @ Syys. 29 2011,17:14) kirjoitti
ZX10R -08
S1000RR -11
Kerran kentalla käyneenä todellinen spesialisti *
qazwsx muutama sivu taaksepäin on käsitelty tuota kenttä aihetta *Sieltä löytyy enemmän tuloksia ja modeja.
300 rajoitin poistuu vimpan korimallin (vm.04-06) 12R:ssä joko Nikko G-packillä tai speedohealerilla. Itsellä kokemusta tuosta G-packistä.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
joo olihan siinä speedohealeri,vaihdenäyttö on kans hyvä olla niin ei tarvi miettiä turhaan mikä pykälä on pelissä ja vankalla yhdenkerran lentokenttä kokemuksella kans sanoisin että leuka ja kyynärpäät tankkiin ja perse mahdollisimman taakse niin 300 ylityy helposti,pystyasennossa melkein samoilla kilkkeillä ja kuski oli ainakin 25kg painavampi tais huiput olla 275 tais olla väkivälit vielä kaverilla *(qazwsx @ Syys. 29 2011,21:22) kirjoitti
![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
voisin myydä nuo mun kaasu vehkeet pois kun en kerran niitä paikallekaan saanut. jos jotain kiinnostaa. on kaks pulloa ja hubikin löytyy, pullot on täysiä. Jos sit vaikka jotain muuta yrittäis saada aikaiseksi.![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
mikäs on hinta hubilla ?(zeta1 @ Loka. 01 2011,14:53) kirjoitti
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
myyn mielelläni ensin koko paketin mutta ei se uus maksa kuin jotain 150 egee.(tl72 @ Loka. 01 2011,17:17) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Videoterveiset kauden 2011 viimeisiltä ratapäiviltä Ahvenistolta:
http://www.youtube.com/watch?v=byTSSc4SsT8
Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
Miten melumittaukset meni? Ite en oo viittiny ees yrittää ahvenistolle...
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Vakioputkella ei ongelmia.(Murina @ Loka. 04 2011,09:28) kirjoitti
Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
Pitääpäs itselläkin ilmoittautua tähän tusinaketjuun.
Tuli sitten hankittua A1 mallinen 12r. Hopea ja nopea, ainakin edellisen zzr1100 jälkeen. Kokoputki ja pc3 löytyy jo. Lisäksi muuta edellisen omistajan tuunaamaa.
Etujarruletkut pitäisi uusia, onko suosituksia/kokemuksia?
Ottaako kahdella letkulla pääsylkyltä satuloille vai yhdellä letkulla sylkyltä satulalle, josta lokasuojan yli toiselle satulalle?
B-King K8, The Black One.
- Kahdella letkulla(Wesipyssy @ Loka. 06 2011,09:18) kirjoitti
- pääsylinteri vaihtoon johonkin radiaali versioon
- Lisäksi ainakin noissa noissa ei radiaali jarruissa rupeaa männän tiivisteet helposti kanittamaan kun sinne pääsee likaa jolloin jarruun jää ilkeästi löysää eteen, kun mäntä palautuu jarrun jälkeen takaisin.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
no niin pitäähän kawa kerran kesässä kaataa parkkipaikalla perkele,öljypumppu näköjään horinut ilmaa kun toi öljynpaine valo ei sammu, milläs konstilla parhaiten saa öljyt kiertään taas *
lähti onneks kiertään kun raotti suodatinta
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
No hyvä ettei enempää kiusannut, mulla kun kaatui aiemmin kesällä samoin pihassa, kun jalka painui maahan niin lähti onneks heti kiertää öljyt.
Nyt oon tilaamassa tuohon omaan 22l tankkia jenkeistä joka on myös 3,5 kiloo kevyempi kuin tuo peltitankki ja lisäksi siihen tulee vaahto sisälle. Joku 3 % pienenee tilavuus tuon vaahdon takia.
ZX10R -08
S1000RR -11
Tämmöstä paskaa saatu kasailtua kesän aikana *
Vanha paloihin:
Mallinnettu jatko:
Pari eri vaihtoehtoa jatkoksi:
Koneistettu jatko:
Haarukka jyrsimessä (päät suoraksi):
Woo, sehän sopii:
Hitsausjigissä:
Hitsattuna vol1:
Hitsattuna 2:
![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
koska saa alkaa lähetellä takahaarukoita siihen suuntaan vai onko vaan omaan käyttöön? Millä olet hitsannut tigillä vai migillä? vähän kyllä tig jäljeltä näyttää.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Tigillä se pitäs olla vedetty. Teetin siis nuo hitsaukset ja palojen koneistuksen. Alumiinin hitsaus ei itseltä ihan niin hyvin onnistu että huvittais tollaseen komponenttiin alkaa sulattelemaan. Nuo alupalat taas tulee satakertaa helpommalla jollain uudella koneistuskeskuksella ku tolla omalla 'autotallijyrsimellä' jolla sais kaks viikkoa hinkuttaa yhtä palaa *Tuon haarukan päät tasasin pelkästään omalla pajalla.
Jos noita haarukoita vois tehdä useamman niin vois kiinnostaakin, mutta ei ihan yhtä viiti ruveta tekeen ku hinnat kiipee pilviin eikä sen puolesta sitten kukaan varmaan oo innokas niistä alkaa sellasia älyttömyyksiä maksamaan. Nuo 3D-mallit ja kuvat multa saa kyllä käyttöönsä jos tahtoo itse ruveta värkkäämään.
Palojen koneistus (koska niissä on niin paljon eri kulmia ja sitä kautta kiinnityksiä) maksaa jotain luokassa 250e pari. Hintaa laskee tietysti jos saa tehdä useamman ja jos noita vielä jaksais yksinkertaistaa niin se kyllä laskee kanssa hintaa. Suhteillahan noita tietysti vois saada teetettyä melkein ilmaseksi.
Jos on useempi innokas niin voin mä kysellä vähän mihin hintaan tommosen muutoksen pystyis teettämään, halvempaa se tuskin kuitenkaan on kun ostaa kalleimmat pultattavat jatkot (paitsi jos suhteilla tai jonain viraabelina sais tehtyä) *![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Polttoainemittari havaittu toimivan puutteelisesti, bensaa jäljellä 3 palkkia mittarin mukaan, yllättäen soppa loppui juuri kotipihalle.
Kaivoin netistä tietoa että näissä ois ollut jotain takaisinkutsua aiheesta.
Otin anturin irti tankista, mittasin sen yleismittarilla ja korjausoppaan arvot eivät täsmää tyhjällä tankilla omassa.
Onko muilla ollut vastaavaa, pitääkö ostaa uusi anturi vai onko korjattavissa esim sen hiililevyn siirrolla eri kohtaan?
B-King K8, The Black One.
Mites toi 12R B -mallin mittaristo avataan niin että pääsee vaihtamaan palaneen polttimon mittareiden taustavalaistukseen?
kerran häin motarille, 2 palkkia piti olla bensaa.(Wesipyssy @ Loka. 14 2011,21:49) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Plexi irti ja sitten ehkä mahtuu irrottamaan sen, 3 pientä mutteria (oisko ollu 7 milliä) siellä takana. Kun se on kädessä niin ruuvit takaa auki ja levy käteen. Lamput on muistaakseni T3 mallisia.(Clutch @ Loka. 15 2011,22:39) kirjoitti
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Mahtuu helposti, varsinkin B-mallissa.. Helpot mutterit näetkin heti ja se hankala, alin ja keskimmäinen on syvennyksessä vähän piilossa..(Murina @ Loka. 16 2011,09:32) kirjoitti
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Talvihuolto hyvällä mallilla, venttiilivälykset tarkistettu ja säädetty, läppärungot synkattu, tulpat ja nesteet vaihdettu, kleenihässäkkä poistettu yms...
Uudet ilmansuodattimet tulikin sitten hankintalistalle.
Nyt kaipaan raadin mielipiteitä tähän.
BMC, K&N vaiko kawasakin omat ?
B-King K8, The Black One.
Omassa on K&N, mutta ei kai tolla nyt niin väliä oo kunhan siellä joku on ja muistaa puhdistaa/vaihtaa välillä.
Omaan tulee vähän isompi huolto talven aikana. Kytkin, sylinteriryhmä, männät ja kampiakseli ainakin menee vaihtoon.
ZX10R -08
S1000RR -11
Pistätkö isompaa lohkoa ja stroukki-kampuraa vai onko kone porsinut jostain?
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
k&n joutuu ainakin veisteleen että sopi paikalleen bmc.tä ulkomailla kehutaan pitäis sopia ainakin paremmin,pitäs kans tarkistaa noi läppärunkojen synkkaus onko muuten tusinassa hankala homma ?(Wesipyssy @ Loka. 21 2011,13:38) kirjoitti
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
Jätät tuosta sun Inventor-mallista jomman kumman pitkän kylkiparin suoraksi, eli poistat kavennuksen kärkeä kohti, niin koneistuskustannus tipahtaa neljänneksen ehkä kolmanneksen.(slip @ Loka. 14 2011,15:41) kirjoitti
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)