Sivu: 60 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1771:stä 1800:een 2624:sta
  1. #1771
    mitä tulppia ootte käyttänyt,sammahti kun lähin liikkeelle ja sen jälkeen alle 2000rpm ei käy kaikilla,luulis nyt ngk iridiumit nyt pikkasen enemmän kestävän kun 3500km, ei sattuis kellään olevan ylimääräisenä sitä pyörän mukana tullutta tulpan avainta tai tietoo mistä semmoisen sais ostettua

    16mm sytytystulppahylsy 3/8 kiinityksellä vaikka Biltemasta
    Omassa 12r tulpat NGK CR9EKPA ajettu n30tkm ja vielä pelittä
    ZX-12R -03
  2. #1772
    Lainaa (jukka VFR @ Kesä. 28 2011,21:04) kirjoitti
    mitä tulppia ootte käyttänyt,sammahti kun lähin liikkeelle ja sen jälkeen alle 2000rpm ei käy kaikilla,luulis nyt ngk iridiumit nyt pikkasen enemmän kestävän kun 3500km, ei sattuis kellään olevan ylimääräisenä sitä pyörän mukana tullutta tulpan avainta tai tietoo mistä semmoisen sais ostettua *

    16mm sytytystulppahylsy 3/8 kiinityksellä vaikka Biltemasta
    Omassa 12r * tulpat * * NGK CR9EKPA ajettu n30tkm ja vielä pelittä
    pitää kokeilla noita NGK CR9EKPA *,viimeksi kun talvella vaihdoin tulpat niin oli aika hankalaa *vähintään viidellä jatkopätkällä +avain saada tulpat vaihdettua kaikki oli sopivasti väärän mittaisia *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  3. #1773
    jos zetorin avain käy niin lainata saa ihan viereiseltä parkkikselta.
  4. #1774
    Lainaa (jimi2107 @ Kesä. 28 2011,22:21) kirjoitti
    jos zetorin avain käy niin lainata saa ihan viereiseltä parkkikselta.
    no perkele ,onko se harmaa 1400zzr purtsarin vieressä ,kaviskö heti vai huomenna ?
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  5. #1775
    sepä se, vaikka heti
  6. #1776
    Lainaa (jimi2107 @ Kesä. 28 2011,22:33) kirjoitti
    sepä se, vaikka heti
    oon siinä 2min päästä
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  7. #1777
    niin minäkin
  8. #1778
    Takarengas Pirelli Diablo 190/50 kuluu kantilta pykälälle, eli uran etureuna muistuttaa juustopalaa jota leikkaat höylällä. Paineet 2.9 ja mutkateitä ajelen yleensä. Mistäs tuo johtuu? FJR:llä ajellessa en ole tuollaista huomannut
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  9. #1779
    Oisko renkaan runko paskana. Tai sitten jotain oleellisesti vialla takajousituksesta. Veikkaan runkoa.


    Sitten muutama kysymys...

    - Tietääkö kukaan mistä saisi 12R:n mittaristoon polttimoita palaneiden tilalle?

    - Laiskana en oo jaksanu korjaamokäsikirjaa selailla niin miten pitkät toimii (kun eivät nyt toimi, valot sammuu kun heittää pitkät päälle) eli onko vaan yksi rele joka hoitaa pitkät/lyhyet vai onko pitkille erikseen oma? Tai jos nyt joku heti keksii mikä tuossa pissii niin saa kertoa...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  10. #1780
    Lainaa (Murina @ Kesä. 30 2011,01:22) kirjoitti
    Oisko renkaan runko paskana. Tai sitten jotain oleellisesti vialla takajousituksesta. Veikkaan runkoa.


    Sitten muutama kysymys...

    - Tietääkö kukaan mistä saisi 12R:n mittaristoon polttimoita palaneiden tilalle?

    - Laiskana en oo jaksanu korjaamokäsikirjaa selailla niin miten pitkät toimii (kun eivät nyt toimi, valot sammuu kun heittää pitkät päälle) eli onko vaan yksi rele joka hoitaa pitkät/lyhyet vai onko pitkille erikseen oma? Tai jos nyt joku heti keksii mikä tuossa pissii niin saa kertoa...
    Pitkillä on oma ja toinen lyhyillä. ainakin ton manuaalin joka päivätty 07.2005 mukaan.

    Tänään vaihdoin uuden renkaan taakse. Diablo 190/50 ja uudet rattaat (AFAM) ja ketjut (DC50MZX-G 116L)

    Ensviikolla tulee pari uutta settiä renkaita joissa takanen on 190/55
    Kattoo sit kuinka sillä koolla pelaa kurveissa.

    Ton rataspaketin tilasin Motonetista hintaa 203€ matkahuolkon kautta.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  11. #1781
    oli viimeset iridiumit mitä laitan n3700km ja yksi oli tosiaan paskana,oli muuten hyvä toi kawasakin oma tulpan avain, jos joltain löytyy ylimääräisenä tota tulpan avainta ja varmaan siinä mopon mukana tulleessa setissä on myös tohon takaiskarin jännityksen säätöön sopiva avain niin voin ostaa pois *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  12. #1782
    Jaahas loppu ainakin hetkeksi oma 12R ajelu kun menin sen heittää tangon yli voltin saksan motarilla ja pyörä lunastukseen... joten kunhan täältä saksasta kotiudun voin myydä joitakin osia mitä on jäljellä ja ehjänä. Koitan saada pyörästä commanderin, sytytyksen säätöboksin ja hubin commanderiin irti, sekä myös bagsterin tankinsuojuksen/tankkilaukku pidikkeen. Ja WVW tiedoksi minulta löytyy kotonta kyseinen takapenkin suojus jos olet viel kiinnostunut siitä! Myös alkuperäinen pakoputkisto ja vilkut on tarjolla kiinnostuneille. Reissu meni muuten hyvin ja kilometrejäkin kerkes kertyy ~8500km ympäri Eurooppaa.
  13. #1783
    mole, hyvä kun olet hengissä ja toivottavasti suht terveenäkin vielä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #1784
    Lainaa (jukka VFR @ Kesä. 28 2011,21:04) kirjoitti
    mitä tulppia ootte käyttänyt,sammahti kun lähin liikkeelle ja sen jälkeen alle 2000rpm ei käy kaikilla,luulis nyt ngk iridiumit nyt pikkasen enemmän kestävän kun 3500km, ei sattuis kellään olevan ylimääräisenä sitä pyörän mukana tullutta tulpan avainta tai tietoo mistä semmoisen sais ostettua *

    16mm sytytystulppahylsy 3/8 kiinityksellä vaikka Biltemasta
    Omassa 12r * tulpat * * NGK CR9EKPA ajettu n30tkm ja vielä pelittä
    iridiumit eivät kestä tusinassa. siitä on paljon kokemuksia. platinat kestävät yli 50 000 km, ite ajanu n. 55 000 km samoilla tulpilla ilman ongelmia.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #1785
    Lainaa (Murina @ Kesä. 28 2011,20:13) kirjoitti
    No eipä tuu monta paikkaa mieleen mihis tuossa voi paria kolmea litraa enempää piiloon laittaa. Jos tekee pyrstön sisukset uudestaan niin ehkä. Kuiduttelet itse tankin. Hyöty kyllä niiiiiin pieni että ei maksa vaivaa.
    tankin yläpuoliseen suuntaan olisi tilaa useammalle litralle ellei ole hlökohtaiselle ajoasennolle sitten haitaksi korkea tankki. ite aattelisin, että olisi kypärälle ehkä samalla leukatukea jos olisi semmoinen paris-dakar-tyylinen tankki, ei väsyisi niskat hitaassa matka-ajossa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #1786
    Lainaa (Mole @ Heinä. 09 2011,17:57) kirjoitti
    Jaahas loppu ainakin hetkeksi oma 12R ajelu kun menin sen heittää tangon yli voltin saksan motarilla ja pyörä lunastukseen... joten kunhan täältä saksasta kotiudun voin myydä joitakin osia mitä on jäljellä ja ehjänä. Koitan saada pyörästä commanderin, sytytyksen säätöboksin ja hubin commanderiin irti, sekä myös bagsterin tankinsuojuksen/tankkilaukku pidikkeen. Ja WVW tiedoksi minulta löytyy kotonta kyseinen takapenkin suojus jos olet viel kiinnostunut siitä! Myös alkuperäinen pakoputkisto ja vilkut on tarjolla kiinnostuneille. Reissu meni muuten hyvin ja kilometrejäkin kerkes kertyy ~8500km ympäri Eurooppaa.
    hyvä ettei pahemmin käynyt,sytkä boxin ja hubin ostan jos hinnasta sovitaan ja jos se takapenkin kuuppa ei mene sen kans
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  17. #1787
    Joo katsotaan sitä hintaa vaikka sitten tarkemmin kun pääsen Suomeen täältä. Ensimmäinen mahdollinen paluu päivä minulle on vasta 19.7, joten toivottavasti ei ole kauhea kiire saada osia? Ensi viikolla toivon mukaan saan osat irrotettua jonkun toimesta ja haltuuni. Voitte olla yhteydessä minuun osista myös sähköpostilla samppa_86(miukumauku)hotmail.com
  18. #1788
    Lainaa (Mole @ Heinä. 09 2011,17:57) kirjoitti
    menin sen heittää tangon yli voltin saksan motarilla ja pyörä lunastukseen
    Siis että mitenkä?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #1789
    Joo ei nää tarinat aina lähe lääkkeissä. Eli siis kierot jarrulevyt meni lukkoo ku koko jono motarilla pysähty ja lensin siitä ympäri ja pyörä tuli selkää.. 4 kylkiluuta ja lapaluu murtu ja on myös hematoma keuhkoissa. en tiiä oliko sen selvempi vastaus..
  20. #1790
    Mole: Selkis


    Asiaan.. bensapumppu on ruvennut pitämään ihmellistä ääntä normaalin surinan sijaan. Taitaa olla menossa särki ja ajattelin jo etukäteen etsiä uuden tilalle. Onko näissä mitään eroa eri mallivuosissa vai onko kaikki samanlaisia? Ecuhan vaihtuu jne mutta oisko pumppu kuitenkin ihan sama?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  21. #1791
    Mites on kun aattelin tulpat vaihtaa pyörään,niin ois tuommoset Ngk iridium:it CR9EIX ylimääräsenä... Passaako kyseiset tulpat tuohon meikäläisen pyörään?? Paljonko porukka on tulpilla yleensä ajellut?? pyörä vm-03 ajettu 26500km.
  22. #1792
    Lainaa (Ninja-12R @ Heinä. 12 2011,18:12) kirjoitti
    Mites on kun aattelin tulpat vaihtaa pyörään,niin ois tuommoset Ngk iridium:it CR9EIX ylimääräsenä... Passaako kyseiset tulpat tuohon meikäläisen pyörään?? Paljonko porukka on tulpilla yleensä ajellut?? pyörä vm-03 ajettu 26500km.
    Käypihän ne siihen, ittellä samanmoiset..Kyllähän niillä yleensä kestää ajella kymmeniä tuhansia.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  23. #1793
    Mistään mitään tiedä mut justhan Kawabata pari viestiä ylempänä totesi että eivät vissiin ihan niitä parhaita tulppia tähän vehkeeseen. Toki jos hyllystä löytyy niin voihan ne pois käyttää, riippuu varmaan säädöistäkin.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  24. #1794
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 09 2011,18:14) kirjoitti
    Lainaa (jukka VFR @ Kesä. 28 2011,21:04) kirjoitti
    mitä tulppia ootte käyttänyt,sammahti kun lähin liikkeelle ja sen jälkeen alle 2000rpm ei käy kaikilla,luulis nyt ngk iridiumit nyt pikkasen enemmän kestävän kun 3500km, ei sattuis kellään olevan ylimääräisenä sitä pyörän mukana tullutta tulpan avainta tai tietoo mistä semmoisen sais ostettua *

    16mm sytytystulppahylsy 3/8 kiinityksellä vaikka Biltemasta
    Omassa 12r * tulpat * * NGK CR9EKPA ajettu n30tkm ja vielä pelittä
    iridiumit eivät kestä tusinassa. siitä on paljon kokemuksia. platinat kestävät yli 50 000 km, ite ajanu n. 55 000 km samoilla tulpilla ilman ongelmia.
    Mites on kun aattelin tulpat vaihtaa pyörään,niin ois tuommoset Ngk iridium:it CR9EIX ylimääräsenä... Passaako kyseiset tulpat tuohon meikäläisen pyörään?? Paljonko porukka on tulpilla yleensä ajellut?? pyörä vm-03 ajettu 26500km.

    (Simppa70 vastaa) Käypihän ne siihen, ittellä samanmoiset..Kyllähän niillä yleensä kestää ajella kymmeniä tuhansia.

    Aika ristiriitaisia vastauksia teillä.Ketä uskoa? Ehkä itse lähtisin tuota Kawabatan teoriaa komppaamaan. Uskoakseni on kuitenkin paljon kokemusta 12r:stä väheksymättä yhtään Simppan kokemuksia.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  25. #1795
    Totta tosiaan, tuollahan näytti olevan Kawabatalta vastaus tulppia koskien...no, omat kokemukset iridiumeista noin 15000km matkalta tällä hetkellä ja ainakin vielä ovat tuntuneet kestävän kaikenlaista ajoa penkityksistä lentokenttä-ajoihin...katsotaan nyt sit koska ne porsii...!?



    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  26. #1796
    No pitää laittaa paikalleen ja kattoa et miten kestää.. Tietty onhan niitä v-mäinen ruveta vaihtaan tuolla tienpäällä jos porsii. Mut koleillaan nyt kun kerran tommoset löytyy joutilaana.
  27. #1797
    Nyt kysymys niille jotka "leikkineet" kaasuilla tusinansa kanssa...riittääkö vakio polttoainepumpun tuotto kaasujen kanssa? Kaverilla tarkoitus laittaa nitrous expressin kuiva kitti multi function hubin kera tusinaansa...



    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  28. #1798
    tarkenna vähän että miten paljon tehoa yhteensä otetaan (siis perus teho + kaasut)...



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  29. #1799
    En lähtis vakiopumpulla riskeeraamaan.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  30.  
  31. #1800
    Lainaa (slip @ Heinä. 13 2011,22:47) kirjoitti
    tarkenna vähän että miten paljon tehoa yhteensä otetaan (siis perus teho + kaasut)...
    Mitäs noista putkisto+commari yhdistemistä lähtee...n.170-175hv ja 40hv kaasusatsi eli 210-220hv väliin...itsekkin tässä funtsin pitääkö hypätä samaan veneeseen, sit oltaiskin jo 250hv tienoilla...
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
Sivu: 60 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270 ... ViimeinenViimeinen