Sivu: 58 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 2624:sta
  1. #1711
    mistä ootte ostanut kytkinvaijerin, kun ei äkkiseltään löydy ?

    eipä löytynyt muualta kun rm heinolta, toimitus aika 1-2vk saas nähdä kerkkeekö kun pitäs lähtee kuun lopussa viroon
    jos jollain on ylimääräinen niin voisin ostaa



    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  2. #1712
    Lainaa (Suiza82 @ Huhti. 29 2011,22:25) kirjoitti
    Lainaa (tl72 @ Huhti. 29 2011,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Suiza82 @ Huhti. 29 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Huhti. 28 2011,00:54) kirjoitti
    Lainaa (SMRacing @ Huhti. 27 2011,17:24) kirjoitti
    No ei sillä mitä penkissä saa ole mitään tekemistä sen kanssa mitä jaksaa todellisuudessa kulkea. Sen penkissä saatavan nopeuden voit jo välityssuhteista ja kierrosluvusta laskea. Eli se kertoo miten nopeasti takarengas pyörii käytettävällä vaihteella rajoittimeen vedettäessä.
    Eiköhän tossa nyt ollut kyse siitä toimiiko speedohealeri 300kmh rajoittimen ohittajana. Sitä kommentoitiin että toimii. Kukaan ei väittänyt että pyörä noin kovaa menee kentällä.

    Vaikka taitais jotain potentiaalia olla oikeastikin kun muistelen että meni kaasuakin koneeseen?
    Juurikin sitä tarkoitin, että Healeri toimii!
    Taisin mainita myös, että ei oo kokeiltu livenä...

    Kaasuakin on koneeseen asennettu juu.

    Kun noita käyriä nyt alettiin postaamaan, niin tuosta:

    1.käyrät= Akrafull+K&N+PC3
    2.Käyrät= Ylläolevat +Nos



    Ps. Tämä yksilö olis myynnissä *
    sulla näyttää olevan samat palikat kiinni mopossa, olis mielenkiintoista testata kun veis penkitettäväks tonne *kx centeriin että kumman kartalla on enemmän heppoja ilman noita kaasuja ,,mikä on se todellinen ero hyvin tehdyn valmis kartan ja pyöräkohtaisesti
    säädetyn kartan kanssa ja miten erilaisia yksilöitä nää on vaikuttaahan tossa eri puljujen säätäjäkin , *lainaakko karttaa niin tilaan penkitykseen ajan, siinä olis aika hyvä vertailupohja ,onko omassa kaikki kotona, vaihtoko ne muuten penkkiä kun muuttivat vai pystykö siellä aikaisemminkin penkittään monkijöitä
    Muuten kuulosti hyvältä idealta, mut ostivat tosiaan uuden penkin uusiin tiloihin.

    Pari kolmekin penkkimiestä on mulle haukkunu nuo valmiskartat. Itselläkään ei ole sattunut yhteenkään mopoon et olis ajellu ensin valmiskartalla ja sit säädättäny.

    Mut jos siellä käyt, niin laita ihmeessä tuloksia tänne. Antilla(penkittäjä-säätäjä) on kyllä hommat todella hyvin hanskassa!
    tänään vertasin dynojetin valmiskarttaa m206-506 joka oli pyörässä tohon team laineella säädettyyn ,5500rpm asti ei ollut koskettu ollenkaan ja jos laskin oikein niin tossa taulukossa on 423 lohkoa laine oli koskenut 48 ja säädöt oli luokkaa 1-3 yhdessä oli +4 ,kun vein sinne oli vanha softa commanderissa siinä oli säätö 500rpm välein tais olla ainoa parannus kun päivitti ton commanderin nyt on säätö 250rpm.n välein,eli joko toi valmis kartta on hyvä tai säätäjä oli täysin paska no se selviää kun vien sen uudestaan säädettäväksi perkele taas tuli säästettyä oikeassa paikassa *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  3. #1713
    Lainaa (slip @ Touko. 05 2011,01:38) kirjoitti
    Tuo liika öljy kyllä satavarmasti vaikuttaa laatikon toimintaan. Tähän nykyiseen en ole vielä liikaa öljyä onnistunut lorottelemaan, mutta kahdessa edellisessä (ZX6 & Z750) laatikko alkoi kyllä heti temppuilla jos öljy oli edes ylärajalla liikaa. Ilmeni erityisesti vaikeudessa saada laatikko vapaalle ja erikoisissa välivapaissa.
    Kyllä öljyn täyttömäärän tulis olla melko maksimissaan jos mopolla ajellaan takanakilla edes silloin tällöin,ettei pääse voitelu häiriintymään ! ei mielestäni ole mitään tekemistä vaihdelaatikon toiminnan,välivapaiden tms. suhteen nyrkkisääntönä voidaan pitää, että kun kuumana ollessaan moottorin öljymäärän tarkastus silmästä pyörä suorassa ylärajassa pilkoittaa hieman muutakin kuin öljyä...Pitää käyttää kunnon öljyjä! eikä mitään D:tä tai vastaavaa raskaskalusto kamaa.
    Parhain terveisin -KK
    ps Tietysti tuo voi olla myös mallikohtainen ongelma, mutta ZX10R;ssä ainakin se on vain niin *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #1714
    jos olisin tusinaa ostamassa, vm-00? jolla ajeltu "jo" 53tkm, niin mitä pitäisi huomioida? Joko on kilomerit täynnä? Suuria huoltoja tulossa? Seuraava huolto? Kyseessä tämä pyörä:
    kawa
    Tero Eskelinen
  5. #1715
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 24 2011,10:58) kirjoitti
    jos olisin tusinaa ostamassa, vm-00? jolla ajeltu "jo" 53tkm, niin mitä pitäisi huomioida? Joko on kilomerit täynnä? Suuria huoltoja tulossa? Seuraava huolto? Kyseessä tämä pyörä:
    kawa
    ota mieluummin toi b-malli ni ei sitten perästä hatuta.

    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-12r/1112525

    Noilla kilsoilla ei ole merkitystä.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  6. #1716
    mitäs eroa noilla on? mulla ei kawaa ole ollu ku 9Rrä.. eikö tosiaan km ole merkitystä??
    Tero Eskelinen
  7. #1717
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 24 2011,22:52) kirjoitti
    mitäs eroa noilla on? mulla ei kawaa ole ollu ku 9Rrä.. eikö tosiaan km ole merkitystä??
    Noh.. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

    Omasta mielestä tuo B-malli on huomattavasti paremman näköinen, mutta joku toinen saattaa tykätä A:sta. Nehän siis ovat eri näköiset jos et tiennyt....

    B:ssä on vuosien varrella tehty paljon parannuksia A-malliin nähden.

    - kaasukontrolli
    - vauhtipyörä
    - runko / etujättö (on olevinaan vikkelämpi)
    - 05 eteenpäin on kokonaan uusi keula ja jarrut (radiaali kiinnitys)
    - swingi
    - peilit
    -jne jne


    Se että onko koneella ajettu 50 vai 70tkm on musta näissä aika merkityksetöntä, toihan on vasta sisään leivottu
    Luulen sitä paitsi että tolla nettimoton B-mallilla on veivattu matkaa eikä räpätty. (ihan vaan mutu kun lukee ilmon)
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  8. #1718
    http://www.gemo-fighters.de/Gallerie.../ZX%2012R.html

    Nam




    Omasta tuli tälle kaudelle tommonen:



    Slip: Nyt on ihan OEM muovia



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  9. #1719
    mistä oot ostanut noi ,hiilikuitu lirvakkeet, mikä perkele niitten oikee nimi nyt olikaan
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  10. #1720
    Lainaa (tl72 @ Touko. 26 2011,20:12) kirjoitti
    mistä oot ostanut noi ,hiilikuitu lirvakkeet, mikä perkele niitten oikee nimi nyt olikaan *
    Joku upper jotain tai sitten Ram-air covers ..


    Anyways, ei se orkkis harmaa oikein sopinut joten:

    www.foliencenter24.com ja sieltä 3M:n di-noc:ia-

    Hyvin kun tekee niin ei näytä teipatulta. Saahan noita ebaysta ihan oikeasti hiilarilla mutta nyt ei olllut oikeen väristä saatavilla.

    Tuolta innostuin kokeilemaan:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....eippaus
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  11. #1721
    Tänään 1317cc Tusina Sami Vittaniemen penkissä 208.3hv/148.2Nm. (Kyseessä siis konetehot)



    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  12. #1722
    et löytäny murina mistään isompia etuvilkkuja? ;D

    kirjotit tuonne että radiaalijarrut alkaen -05, mutta viilaan vähän että ne tuli -04

    terkut patonkimaasta, huomenna kohti Italiaa ja Torinoa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  13. #1723
    Lainaa (Murina @ Touko. 26 2011,15:04) kirjoitti
    http://www.gemo-fighters.de/Gallerie.../ZX%2012R.html

    Nam




    Omasta tuli tälle kaudelle tommonen:



    Slip: Nyt on ihan OEM muovia *
    Mikä takakate sulla on pyörässä....?
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  14. #1724
    Lainaa (Murina @ Touko. 26 2011,15:03) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 24 2011,22:52) kirjoitti
    mitäs eroa noilla on? mulla ei kawaa ole ollu ku 9Rrä.. eikö tosiaan km ole merkitystä??
    Noh.. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

    Omasta mielestä tuo B-malli on huomattavasti paremman näköinen, mutta joku toinen saattaa tykätä A:sta. Nehän siis ovat eri näköiset jos et tiennyt....

    B:ssä on vuosien varrella tehty paljon parannuksia A-malliin nähden.

    - kaasukontrolli
    - vauhtipyörä
    - runko / etujättö (on olevinaan vikkelämpi)
    - 05 eteenpäin on kokonaan uusi keula ja jarrut (radiaali kiinnitys)
    - swingi
    - peilit
    -jne jne


    Se että onko koneella ajettu 50 vai 70tkm on musta näissä aika merkityksetöntä, toihan on vasta sisään leivottu *
    Luulen sitä paitsi että tolla nettimoton B-mallilla on veivattu matkaa eikä räpätty. (ihan vaan mutu kun lukee ilmon)
    mistähän vm toi B alkaa? en kyl huomaa eoja...sokea(ko) ?
    Tero Eskelinen
  15. #1725
    Tusinaa ostamassa kandee muistaa että se on ns. harrastuspyörä

    nm. pyörä + kolme mosaa palasina tallilla
    Jeppistä
  16. #1726
    Lainaa (vegelius @ Touko. 26 2011,23:14) kirjoitti
    Tusinaa ostamassa kandee muistaa että se on ns. harrastuspyörä *

    nm. pyörä + kolme mosaa palasina tallilla *
    mulla mitää aikaa oo harrastella vaan ajaa remppaamiset jätän suosiolla ja keskityn olemaan tien päällä niin paljon kuin voin.. jos tusina on tosiaan simmonen et täytyy ola koko ajan laittamassa niin ajelen milummin nykysellä varaderolla..
    Tero Eskelinen
  17. #1727
    B-malli alkaa -02, erottaa helposti esim etukatteen ilmanottoaukosta. Sit mm. takahaarukka on erilainen, mutta sen tunnistaakseen pitää jo päästä kattelemaan mopoa tarkemmin.

    Eipä nuo taida sen enempää rikki olla kun muutkaan saman viritystason laitteet.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #1728
    Lainaa (Simppa70 @ Touko. 26 2011,21:36) kirjoitti
    Mikä takakate sulla on pyörässä....?
    Se on -04 6R:n perä.







    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #1729
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 26 2011,23:55) kirjoitti
    jos tusina on tosiaan simmonen et täytyy ola koko ajan laittamassa niin ajelen milummin nykysellä varaderolla..
    Mulla ei ole ikinä tainnut olla mitään vikaa mitä ei olisi itse aiheutettu.

    Kulutusosat toki kuluu, laakrit, vaijerit jne. Koneella ajaa vaikka kuinka.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  20. #1730
    Lainaa (Murina @ Touko. 27 2011,12:07) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 26 2011,23:55) kirjoitti
    jos tusina on tosiaan simmonen et täytyy ola koko ajan laittamassa niin ajelen milummin nykysellä varaderolla..
    Mulla ei ole ikinä tainnut olla mitään vikaa mitä ei olisi itse aiheutettu.

    Kulutusosat toki kuluu, laakrit, vaijerit jne. Koneella ajaa vaikka kuinka.
    no prkl...pitääks sitä sittenki vaihtaa varadero tusinaan...
    Tero Eskelinen
  21. #1731
    Alastarolla oli torstaina 12R:n kanssa tällaista:


    http://www.youtube.com/watch?v=6k6ggJFak8A

    Jalkatapit ja kengät laahasivat maata mutta polvea en vieläkään saanut isketyksi tonttiin. Taitaanee olla liian kireä puku tai sitten en vain osaa. Penkillä puolelta toiselle tuli kyllä roikuttua. Hikistä hommaa. Tulipahan myös todettua että 190/55-17" takarenkaassa on enemmän kallistusvaraa kuin mihin vakiojalkatappien varat riittävät. Videon lopussa toinen kamera melkein irtosi tuulenpuuskasta. Kolmisen ruuvia oli moposta kadoksissa reissun jäljiltä.

    Oisko jollakulla ylimääräisenä suoria jarrulevyjä eteen? Noilla nykyisillä pysähtyy lailliset katunopeudet ihan ok mutta radalla nypyttää suurissa vauhdeissa ikävästi.



    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  22. #1732
    Lainaa (Murina @ Touko. 27 2011,12:07) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 26 2011,23:55) kirjoitti
    jos tusina on tosiaan simmonen et täytyy ola koko ajan laittamassa niin ajelen milummin nykysellä varaderolla..
    Mulla ei ole ikinä tainnut olla mitään vikaa mitä ei olisi itse aiheutettu.

    Kulutusosat toki kuluu, laakrit, vaijerit jne. Koneella ajaa vaikka kuinka.
    sama vika täälläkin. kaikki viat ovat olleet toistaiseksi kulutusosien kulumisia, renkaita, sytytystulpat kerran vaihdettu, kytkinvaijeri kerran, etupään stefat kerran, emäputken laakerit, pyörien laakerit varmuudeksi kahesti jo, kytkinlevyt kerran, öljyt useita kertoja, toinen etujarrulevy kerran kierouman vuoksi, jarrupaloja jokusen kerran, vetoketju kahesti vissiin kai ja rattaita, parit sulakkeet joskus, jäähdyttäjännesteet pari kertaa, jarrunesteet n. 2 vuoden välein, pakoputkisto kerran, sekin virimielessä ja kevennysajatuksin, pientä hilipettä myös kuten jarrusylinteri radiaalikahvoineen eteen vaihdettu ja pc3.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #1733
    Lainaa (mkaks7 @ Touko. 28 2011,14:14) kirjoitti
    Alastarolla oli torstaina 12R:n kanssa tällaista:


    http://www.youtube.com/watch?v=6k6ggJFak8A

    Jalkatapit ja kengät laahasivat maata mutta polvea en vieläkään saanut isketyksi tonttiin. Taitaanee olla liian kireä puku tai sitten en vain osaa. Penkillä puolelta toiselle tuli kyllä roikuttua. Hikistä hommaa. Tulipahan myös todettua että 190/55-17" takarenkaassa on enemmän kallistusvaraa kuin mihin vakiojalkatappien varat riittävät. Videon lopussa toinen kamera melkein irtosi tuulenpuuskasta. Kolmisen ruuvia oli moposta kadoksissa reissun jäljiltä.

    Oisko jollakulla ylimääräisenä suoria jarrulevyjä eteen? Noilla nykyisillä pysähtyy lailliset katunopeudet ihan ok mutta radalla nypyttää suurissa vauhdeissa ikävästi.
    onpas ihan mallikkaan näköistä menoa. sullahan on kuin f1 tai moto-gp tasoiset kisatapahtumaseurannat mukana videossasi. miten lie tuokin onnistuu? onko kallis hankinta race chrono? ei ihan tuollaiseen ole itellä tarvetta, mutta olisi kiva olla sellainen simppeli kamera ja voisi kuvata omaa ajoa mennen tullen vaikka.

    on komiaa kun näkyy nopeudet ym. samassa videossa ja vielä eestä ja takaa.. aika rajunnäköinen se loppu kun kamera irtosi, näytti kyllä ihan että tuli lipat, mutta oli siinä onneksi teksti, että vain kamera...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #1734
    Lainaa (kawabata @ Touko. 30 2011,19:36) kirjoitti
    onko kallis hankinta race chrono?
    Race chrono on ihan ilmainen.

    Tarttet gps mokkulan, kaikki muu on ilmasta.

    http://www.racechrono.com/



    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  25. #1735
    Tervehdystä foorumiin. Tulipa pari kuukautta sitten suoritettua iänikuinen haave ja tallista löytyy vihdoin musta(pian vihreä) 24tkm rullannut B-malli. Pärrän mukana ei kuitenkaan tullut tuota matkustajan istuinsuojaa, eli siis seat cowlia. Mahtaako kenelläkään olla tietoa mistä tuollaisen voisi vielä löytää? Sumekolta eivät vastaa viesteihin ja ebayssakin näyttäisi olevan melko huono valikoima.. Ylimääräisiä kenelläkään? *
    Aprilia AF1 '92 -> ZX-6R '02 -> ZX-12R '02
  26. #1736
    Lainaa (Murina @ Touko. 30 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 30 2011,19:36) kirjoitti
    onko kallis hankinta race chrono?
    Race chrono on ihan ilmainen.

    Tarttet gps mokkulan, kaikki muu on ilmasta.

    http://www.racechrono.com/
    no jopas jotakin! kiitos vinkistä! racekrono on jopa suomalaisten autotuunareitten tai myös kilpailijoiden kehittämä. itseäni ajatellen en niin välttis tarvi, mutta kiva leluhan tuokin olisi. ei näyttänyt olevan linuxeille tukea ts. esim. android puhelimille.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  27. #1737
    Lainaa (WVW @ Kesä. 02 2011,23:43) kirjoitti
    Tervehdystä foorumiin. Tulipa pari kuukautta sitten suoritettua iänikuinen haave ja tallista löytyy vihdoin musta(pian vihreä) 24tkm rullannut B-malli. Pärrän mukana ei kuitenkaan tullut tuota matkustajan istuinsuojaa, eli siis seat cowlia. Mahtaako kenelläkään olla tietoa mistä tuollaisen voisi vielä löytää? Sumekolta eivät vastaa viesteihin ja ebayssakin näyttäisi olevan melko huono valikoima.. Ylimääräisiä kenelläkään? *
    Kyllä se sieltä eBaysta löytyy parhaiten. Ainakin viimeksi kun ihmettelin oli useampikin.

    Ebay.com, De ja co.uk.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  28. #1738
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 03 2011,05:44) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Touko. 30 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 30 2011,19:36) kirjoitti
    onko kallis hankinta race chrono?
    Race chrono on ihan ilmainen.

    Tarttet gps mokkulan, kaikki muu on ilmasta.

    http://www.racechrono.com/
    no jopas jotakin! kiitos vinkistä! racekrono on jopa suomalaisten autotuunareitten tai myös kilpailijoiden kehittämä. itseäni ajatellen en niin välttis tarvi, mutta kiva leluhan tuokin olisi. ei näyttänyt olevan linuxeille tukea ts. esim. android puhelimille.
    Itse käytin juurikin Android-puhelinta, TrackMaster-niminen softa. Siitä export RaceChrono formaattiin jne lopulta videon päälle. On noita muitakin, esim. ChronoGPS, joka pelittää taas hyvin yhteen RaceRenderin kanssa. Ainoa haitta tossa älypuhelintouhussa on että puhelimien gps-toimii 1Hz virkistystaajuudella, sekunnissa kun ehtii tapahtua paljon niin tarttis melkein olla ulkoinen 5Hz/10Hz mokkula jos haluaa tarkempia tilannetietoja. Vastaavasti puhelin oli mulla myös povarissa joten taivaskontakti ei ollut aivan katkoton (näkee tosta videon minikartasta että pari oikaisua on tapahtunut - ja ei, en ajanut mutkia suoraksi. ;)

    Huhujen mukaan RaceChrono on parhaillaan käännettävänä myös Androidille. Jipii.
    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  29. #1739
    Lainaa (mkaks7 @ Touko. 28 2011,14:14) kirjoitti
    Alastarolla oli torstaina 12R:n kanssa tällaista:


    http://www.youtube.com/watch?v=6k6ggJFak8A

    Jalkatapit ja kengät laahasivat maata mutta polvea en vieläkään saanut isketyksi tonttiin. Taitaanee olla liian kireä puku tai sitten en vain osaa. Penkillä puolelta toiselle tuli kyllä roikuttua. Hikistä hommaa. Tulipahan myös todettua että 190/55-17" takarenkaassa on enemmän kallistusvaraa kuin mihin vakiojalkatappien varat riittävät. Videon lopussa toinen kamera melkein irtosi tuulenpuuskasta. Kolmisen ruuvia oli moposta kadoksissa reissun jäljiltä.

    Oisko jollakulla ylimääräisenä suoria jarrulevyjä eteen? Noilla nykyisillä pysähtyy lailliset katunopeudet ihan ok mutta radalla nypyttää suurissa vauhdeissa ikävästi.
    on tolla mopolla jotain merkitystä kun 9r.llä viime vuonna kemoralla polvi oli maassa ihan yrittämättä ,tosin tossa oli sliksit,talven levännyt nahkapuku tuntuu kyllä niin kireältä että ei taida onnistua vaikka olis millaset rinkulat alla, onko kukaan asentanut tota koson vaihdenäyttöä, onko jotain ongelmia tiedossa kun tuli ostettua tommonen kun halvalla sai
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  30.  
  31. #1740
    Itellä on GlPro ja se toimii ainakin kuin unelma. Siis se isompi malli joka lukee vaihteen suoraan eculta ja näyttää pykälät vaikka kone ei ees käy.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
Sivu: 58 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen