Tietääkö joku linkkiä mistä voisin etsiä tai muistaako joku suoraan värikoodia 12R alkuperäiselle viininpunaiselle metallivärille?
Vaihtoehtoisesti ehjä mainitun värinen takakate kiinnostaisi ostaa, mistä sellaista kannattaisi etsiä?
http://www.colorrite.com/(maketku @ Tammi. 20 2011,09:36) kirjoitti
Jeppistä
vai vielä vikasaki,hörähtää käymään kun palmun alta ja vielä vanhoilla bensoilla ,ei muuten mikään varoitusvalo syttynyt ton kleen airin *poiston jälkeen,taitaa olla uudempien vuosimallien ongelma
![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Joopajoo... kevät lähenee ja pitäs varmaan aktivoitua laittamaan tuo pyörä taas läjään..
Sopiiko B- mallin swingi A:han?
- A:n pultilla?
- B:n pultilla?
On meinaan sellainen tossa lojumassa ilman sitä pulttia, pitäskö hommaa ennen ku alkaa rassaan...
Kellään suoria jarrulevyjä eteen?
Mistä saisi niitä orig kateruuveja? En jaksa noita alumiinisia kuusiokolo ebay kikkanoita jotka on ihan kertakäyttö kamaa..
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Jaahas.. karhu kuskit herää ilmeisesti vasta kun lumi sulaa *
Täytyy vaan alkaa rassaamaan...
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Ehtis ny edes levittämään koko pyörän ensin ennenkö jo pitäs ajaa *![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Seon muistaaksen Red camoflake tai sinnepäin. Itsellä oli sama ongelma aikoinaan.(vegelius @ Tammi. 21 2011,08:25) kirjoitti
Zx 10r 05
Onkos muilla ollut ongelmia 12r etujarrujen kans.. Omassa vm-03 etujarrut jää vähän sipsuttamaan jarrutuksen jälkeen.. levyjen en usko olevan kierot kun ei täristä jarruttaessa.. Pitäsköhän nuo satulat purkaa vai mistä ois viisainta aloittaa.. pyörällä ajettu 24tkm
Mulla oli vähän tollasta ongelmaa kans, tai oikeastaan se alkoi kolisee se etupää. Ei täristänyt mullakaan jarruttaessa... mutta.... Ihmettelin et mitä vit**a kun kolinaa kuuluu aina kerran kun etupyörä meni ympäri. Nosturilla pyörittelin etupyörää ja huomasin oikean jarrulevyn olevan hieman kiero ja ottavan palaan sen verran kiinni että heilautti palaa ja näin pala kilahti aina satulaan. Ei muuta kuin uutta levyä ja palaa niin homma taas ok.(Ninja-12R @ Helmi. 13 2011,17:56) kirjoitti
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
(DJHJ @ Helmi. 20 2011,21:48) kirjoitti
niin kai se on ruvettava hommailleen.. Ei vaan tahdo olla kovin halpoja nuo jarrulevyt.. Pitää nyt vielä purkaa tuo etupää ja katsoa kumpi puoli siinä sipsuttaa..
Tietty jos jollain löytyy ylimäiräisenä suora etujarrulevy niin voi tarjota.![]()
00 mallisessa oli vasen levy hieman kiero ja vaihdettiin. muistaakseni tehtaan arvoissa sallitaan 0,2 mm heitto levyissä. joku voinee tarkistaa? ja mun ns. kierossa oli vain 0,15 mm heittoa, silti se jo tuntui jarrutettaessa ja vaihdettiin varuiksi.(Ninja-12R @ Helmi. 13 2011,17:56) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
edukkaampi vaihtoehto on teettää levyt. tosin purennaltaan ja ulkoasultaan voi olla erilaisia kuin orggikset, varsinkin sadekelinpito voi olla erilainen. onko kokemuksia kelhään? mutku jos halavalla saa teetettyä toimivat ja nätit...
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mulla on kanssa vissin levyt kierona. En oo vielä ehtiny katsoa kun tuossa on muutakin tekemistä ennenkuin lumi sulaa mutta jarrutettaessa nypyttää siihen malliin että ei ne vissiin suorat oo.
Elättelen toivoa että olis vaan niitit niin jumissa tai jotain, katsomallahan tuo selviää.
Ebay pullollaan halpoja kiina levyjä, ei vaan oikeen uskaltas ostaa vaikka luulisi että ei tuon tekeminen mitään raketti tiedettä ole..
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
jokunen firma tekee suomessakin. maksavat muutaman kympin kpl teetettyinä. kiinanmetalli kyllä arveluttaisi. niistä joistakin kiinan skoottereistahan oli pärähtänyt just jarrulevyjä halki ihan uusina kevyessä jarrutuksessa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mulla TÄYSIN sama ongelma.(DJHJ @ Helmi. 20 2011,21:48) kirjoitti
Oikea etulevy kiero: hakkaa palaa jarrusatulaan ja nypyttää jarrukahvassa 100km/h:n paikkeilla ja ylöspäin. Epäilen että vian on kyllä aiheuttanut rengasliike joka vaihtoi eturenkaan...
Olen kysellyt paikalliset koneistamot läpi että missä voisi sorvata levyn suoraksi mutta kaikki ovat myyneet eioota. Vaatii kuulemma magneettipakan että levy ei ala resonoida sorvatessa, varsinkin jos on kelluvaa mallia? Pitääkö paikkansa? Pintaa on levyssä kuitenkin se lähemmäs 5mm, vaihtoraja on 4,5mm.
Ebay-listaukset myös tsekattu, kiinasta kaksi kpl 12R jarrulevyä halvimmillaan 140e postikuluineen. Eipä paha sekään, mutta jos jossain voisi parilla kympillä kokeilla sorvausta niin miksei. Mistähän löytyisi sopiva paikka?
Entä jos levy olisikin 'kiero' sen takia että niitit on vaan jumissa, niin miten ne saisi herkistettyä? Tulisiko niiden heilua valtoimenaan ympäri ämpäri? Entä sivuttaisliike? Aika tiukalta paketilta vaikutti kun viimeeksi kevyesti kolkuttelin...
Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
Onko 12 levyt sellasta materiaalia että niihin magneetti ottaa? En ole ite kokeillut tai tutkinut mitä matskua mopon levyt on, mutta monesti ne on rosteria ja suurimpaan osaan rostereita magneetti ei edes ota kiinni.
Jos magneetti ottaa niin sorvaamisen lisäksi toinen vaihtoehto on magneettipöydässä (taso)hionta.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
itelle tuli kans sama asia mieleen et oisko ne niitit jumissa ja miten niitä vois herkistellä.. Kun itellä ei tärrää jarruttaessa oli nopeus mikä hyvänsä.. Help??(mkaks7 @ Helmi. 25 2011,12:52) kirjoitti
En ole kokeillut mutta joku sano (oisko ollu Motovillen Ville) että esm akku porakoneeseen joku sopiva "holkki" kiinni tiukalla sovituksella niittiin ja sitten pyörittelee ne puhtaiksi.
Käsittääkseni tässä on kuitenkin kelluvat levyt eli kyllä pitäisi ihan hyvin heilua kun kokeilee.
Ne niitit voi myös vaihtaa.. kun siis varmistaa ensin että levy ei ole kiero.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Ei kyllä omassa levyssä kovin kevyesti liikkuneet kun joskus niitä koikeilin.. Pitää melkein ensin koittaa herkistellä noita niittejä ennen kuin alkaa hommaan uutta levyä *![]()
Jos joku olis pilpunnut tuollasen takahaarukan niin kiinnostais minkä paksuiset seinämät niissä putkissa mahtoi olla.. B-mallin takahaarukka voi myös tarjoilla..
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Noita saa satkulla Ebaysta (de) noita B-mallin swingejä.(slip @ Maalis. 07 2011,12:25) kirjoitti
Silvarello on jatkanut omaansa jos siltä haluat kysellä paksuuksia. Muistaakseni siellä on sellainen kennomainen rakenne sisällä...
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Joo mulla olikin jo yks swingi, mutta myin pois ku joku tarvitsi sitä enemmän ku ite. Nyt olis taas sitten hukassa se jota ite tarttis
Ilmeisesti 4mm oli paksuutta seinillä.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Mietinnässä olisi vaihtaa KTM:n enduro 2000 vuosimallin 12R:ään. Malliahan ei enää valmisteta, niin millainen on varaosien saatavuus? Kilometrejä pyörässä olisi reilu 40tkm, kuuluuko kawan syödä öljyä? Onko mitään tyyppivikoja mitä kannattaisi tarkastaa? Pyörästä pyydetään 5900€, joka näyttäisi olevan ihan linjassa nettimoton pyyntihintoihin.
Tarkoituksena oli hommata Hayabusa, mutta hinnat tuntuvat olevan melkein pari tonnia enemmän vm/km suhteen. Tuskin ominaisuuksia saa sen edestä enemmän kuin mitä 12R:ssä on ja 12R sopii jotenkin paremmin omaan silmään.
Osia saa ja ei kuulu syödä oljyä.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Moro,nyt se tapahtu tuli siirrytyä hondasta kavasakiin.
tuli eilen hommattua Ammallin zx12r:ä.Pääsispä nopeesti vain ajelee.Ehkä parin viikon päästä.
Tervetuloa uudet kuskit tusinakerhoon.
Ensikuun alkuun lupailee jo ihan plussakelejä...
Ei kukaan sattumoisin oo lähdössä Espanjan suuntaan toukokuussa pyörällä? Itse oon lähdössä, niin olisihan se kiva saada toinen tusina matkalle mukaan...
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
-Moto Morini Corsaro Veloce -07
Heh, melkein on sama suunta muttei ihan. Espanjan ja Ranskan rajalle toukokuun lopussa, mut autolla. Tarkotus hakee systeri vaihdosta pois ja retkeillä vähän samalla. Lento saksaan, hommataan paku, sit siitä Ranskaan (Montpellier), systerin kamat kyytiin ja takas suomeen sit jotain sopivaa reittiä.
Ja uusille moperisteille mukavia kilometrejä *
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Joo toukokuun ekaviikko ollaan mutta mennään kyllä lentäen.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Vuoden mopottoman vuoden jälkeen käteen jäi -00 12R, mittarissa 17,5tkm. Laite muuten vakio, paitsi Saksassa asennettu E-hyväksytty slipari. Ensimmäinen ruiskumopedi alla, edellinen oli -97 CBR 900 RR Honda koneen puolesta suutinsarjalla, syttypyörällä, K&N:llä, sliparilla ja säädöllä terästettynä.
Ketjussa on paljonkin modausvaihtoehtoja, mutta mitähän mopottimelle kannattaisi tehdä? Tarkoituksena pitää melko vakiona ulkoiselta olemukseltaan, mutta koneen hyvinvoinnin kannalta olennaisia pikku säätöjä mielessä.
Onko säädön kannalta muuta vaihtoehtoa, kuin powercommander ja kannattaako sijoittaa kokoputkistoon?
Mopottelija
* Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
pc3 on helpoin ja edullinen säätökäikäle. kokoputkisto.. riippuu. taloudellisesti ei kannata, mutta äänten vuoksi kyllä ja saa sillä hyvin säädettynä muutaman hirnuvan lisää, sekä tietysti keventää tusinaa sen 7 kiloa helpostikin.(Mopottelija @ Maalis. 26 2011,21:02) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)