sitäkin ja en vain tiedä paremmasta,, köyhyys olkoon ilomme ja puute elomme, hehiö.(Murina @ Touko. 26 2010,11:15) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
onko kellään muulla menny pakoventtiiliä poikki ? semmonen tapahtu viime syksynä ja ajettu oli noin 42tkm.kuullu et noit menny jo jopa 20-30 tkm välissä poikki
![]()
Itellä ois tarvetta kans justiinsa samalle osalle. Oli etujarrun nestesäiliöstä tiiviste jotenki huonosti ja samalla vuotanu jarrunestettä oikean puolen muovin päälle. Maalit oli melko rumasti lähteny. Ois pitäny huomata aijemmin. Ite kyselin yheltä romuttamolta noita ja sieltä mahdollisesti saattas löytyäkki. Tai jossei nii sitte tilata tuolta Ebaysta.(mkaks7 @ Touko. 14 2010,22:06) kirjoitti
olen jo seitsemättä vuotta peräjälkeen hurjan tyytyväinen zx12r kawaani, tusinaani.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
millaisessa tilanteessa meni? Hajosko siinä muuta kuin se venttiili?(japa zx12-r @ Touko. 26 2010,18:34) kirjoitti
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Taas takaisin ZX-12R maailmassa vuoden suzuki VS1000 erehdyksen jälkeen. Taitaa olla jo kolmas 12R. Tällä kertaa musta -03.
/JoukoL
Taas alkaa tulla se hetki alkukesästä, että kahvan kääntäminen ei enää tuo sitä eufoorista tunnetta, niinkuin se tuolla vapun tienoilla teki..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
En oo viel ajanu metriäkään joten joten(Elmeri H. @ Touko. 30 2010,22:42) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Jahas. Joku vaihtoi otsikko tälle threadille. Aluksi ihmettelin että mikä ihmeen ketju... nokkaketju?![]()
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Vihdoinkin 12R alla!
Raptori meni vaihdossa tonne liikkeeseen.
http://www.autokaupat.net/uusi/tulos...hp?view=977750
Onko jollakin tietoa pyörästä?
Öhlins takaiskari, yoshimura slipari(ei taida mennä desibeli mittauksesta läpi?) ja commanderi.
12R teksti puuttuu eli maalattu?? On kuitenki yks kilpinen.
Keula vuotaa joten stefat pitäis vaihtaa ja ihan itse meinattiin kaverin kans yrittää, vaikka täällä onkin sanottu et vaikeeta on.
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Nyt joku Giprollinen tusinamies vois vääntää mulle rautalangasta mistä johdosta oikein ootte saanu toimivan nopeusignaalin tuolle härpäkkeelle?![]()
Jeppistä
http://www.storm-motor.fi/tietopankki/(vegelius @ Kesä. 02 2010,11:53) kirjoitti
Noilla ohjeilla meni oma ainakin kivuttomasti..
Ei kai se nopeussignaalia kaipaa, vaan vaihdesignaalin..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ketä lähdössä Hallin nopeusajoihin 19.6 ? zeta1:n nimi tais olla ainakin omani lisäksi listalla.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
onnittelut hienosta, julmatehoisesta, nopeasta b-mallisesta kawa zx12r hankinnasta gixxerille!
piti kysellä itekin, että mistä edukasta ja hyvää akkua olette hankkineet tusinaan? geeliakku vai lyijy?
nykyinen yli 7 vuotta palvellut boschin lyijyakku, huoltovapaa, olisi kohta vaihtoiässä. itseasiassa jo nyt.
yasa tai bosch olisivat kaiketi ne parhaat merkit. kvg-menetelmällä kyllä löytynee, mutta jos joku tietää heti, niin aina paree.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
^tusina on tarkka patteristaan, Yuasalla ei mene väärään mutta muitakin toimivia lienee. Jasalla oli joku halpismerkki joka on yhtä hyvä mutta huokeempi vaan ei tule merkki mieleen justiisa hetkellä.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
mä ostin bilteman akun ja ollu kesät talvet paikoillaan eikä ole tarttenu ladata kertaakaan..toiminu vaan hyvin nyt 3 vuotta ja akku oli halpa..en silti tiedä akun kesto ikää mut vaan tuntuu et nykypäivän akkuteollisuus tuottaa aika lyhyt ikäistä tavaraa oli merkki mikä hyvänsä..
Täytyy kyllä kumartaa tuolle omalle akulle.. Akku on alkuperäinen ja täysissä voimissaan..
Eilen sammutin tappokytkimestä, eli ajovalot jäi palamaan ja kun ilma oli kirkas, en siinä höpötellessä hoksannut kääntää virtoja pois.
Melkein puoli tuntia ne valot loimotti siinä ja sanoinkin kaverille, että nyt muuten ei starttaa. Vielä mitä, ei mitään uupumuksen merkkejä. Oli tosin kuumat öljyt jne.. Eli optimi-olosuhteet.
Kyllä tuossa ylläpitolataamisessa talvella, varmasti jotakin taikaa on?
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Minä olen tulossa. Olisko jossain listaa että millasia vauhteja Hallissa on ajettu? Aika lyhyeltä vaikuttaa toi 1600m, ei taida 12R ottaa huippuja tuolla matkalla.(slip @ Kesä. 02 2010,17:32) kirjoitti
Jos menee oikein nappiin niin putkivirillä vois päästä tollamatkaa aika lähelle 300 vauhteja. Putkiviri Busat menee vähän 300 kummankin puolen, ja 12R ei ihan yhtä paljoa taida kelata huonomman aerodynamiikan takia.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Pari kysymystä:
Mistä sais 12R teippejä? Tai mallikin riittää kun kaverilla on teippikoneet.
Perän korkeutta tarttis säätää alemmas. Öhlinssi on takana. Mitenköhän sais alas?
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Yuasan halvempi versio on BS. All Rightilta löytyy Yuasaa ja BS:ä. Itse käytän myöskin Yuasaa, eikä ole onglemia ollut. *koputtelee puuta*(JaL3 @ Kesä. 03 2010,01:09) kirjoitti
"If speed kills, I'm a dead man"
iibei on noita pullollaan. Osa varmaan paskoja tosin... googlella varmaan löytää suomestakin, tuntuu vaan kaikki olevan lomalla justaan.(Gixxeri @ Kesä. 09 2010,14:18) kirjoitti
Perän korkeutta voi säätää koiranluilla tai sitten iskarin yläkiinnitysta muuttamalla jos mahd.
Painumalla ei kannata säätää korkeutta.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Onko kellään muulla 180leviää takarengasta paikallaan? Oisin oikeaa rengaspainetta kyselly vaan ku näyttää että kumi on kulahtanu silmissä. Enkä oo etes kumia polttanu. *Nyt on 2.9bar eli se 200:sen paine. Ja sitte toiseen kysymykseen että minkäshintainen on venttiilikopan tiiviste? kun 24tkm huollossa olivat laittaneet vanhan tiivisteen paikalleen ja nyt se kusee öljyä joka puolelta. *
![]()
Tiiviste on törkeän kallis.. Tarvikkeena ei löydy (eikä sillä mitään varmaan tekisikkään) ja sumekolla oem. jotain 70 - 80€..(Kawa12 @ Kesä. 10 2010,21:32) kirjoitti
Itse olen käyttänyt vanhaa, laittamalla siistin raidan silikonia, molemmin puolin.. Tympeä homma vaan nyplätä se aina puhtaaksi..
Tulppakaivon tiivisteet taisin uusia viimekerralla.. Nekin maksavat maltilliset 14€ kappale...
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ilmeni eilen jännä ongelma. Käänsi virrat päälle line-upissa ja koitti startata niin kone pyörittää, mutta ei suostu starttaamaan. Sit alko öljyn varoitusvalo vilkkua. Käänsin virrat pois ja ongelma hävis, starttas normaalisti. Seuraavalla kierroksella sama ongelma, piti kääntää virrat pois ainakin kolmesti ja sit alkoi taas toimimaan.
Voisko johtua commanderista tai shifteristä? Shifterin asetuksia muuttelin ainakin ekaa starttaamattomuutta ennen.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
on ollu 180 takana pari krt. tarvii mieluiten 3,5-4,0 paaria paineita. tietty rata-ajossa paljon vähemmän josko kuumenee kunnolla.'(Elmeri H. @ Kesä. 10 2010,22:28) kirjoitti
samaa venakopan ´tiivarin kusemista ilmennyt, vanha tiivari on ja seuraavaksi kokeilen tiivistellä jollain, silikonilla tms. massalla ja sellaisella peltilevyllä, josko painaisi tasaisemmin kiinni reunaa pakopuolelta, josta kusee pakosarjalle kivasti kärväytelleen välillä. siinä katon venat sitten kans tai huoltokaveri saa kattoa.
uus tiivari maKsaa 67€ sumekolla ´ja tarvikkeena ei saa, joten kokeilen ensin vanhan kansan konsteja, jollei auta, niin uutta sitten tietty.
ne pulttien tiivisteet kannattaa myös uusia joskus. maksavat n. 7€ kpl, eli niillekin tullee hintaa n. 60€ yhteensä. se tulppakaivojen rengastiiviste ei niinkään heti ole kusemassa.. mutta jos kusee, niin tekee käyntihäiriöitä helposti.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Varmaan sifterin sytkäboksii on syytä vilkasta..(slip @ Kesä. 12 2010,22:24) kirjoitti
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Hahaa, mulla ei kumma kyllä oo vielä ollu peloteltuja sähkövikoja(slip @ Kesä. 12 2010,22:24) kirjoitti
Ainoo ongelma on sutiva takarengas
![]()
Jeppistä
Laitoin -02 mallin vakioputkiston myynti-ilmoituksiin. Josko jollakin on suuri tarve. Itsellä ei ole pakottavaa siitä luopua, mutta jos se jeesais toveria mäessä![]()
"If speed kills, I'm a dead man"