Sivu: 43 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 2624:sta
  1. #1261
    Lainaa (slip @ Maalis. 08 2010,15:28) kirjoitti
    ^^ Mä vedin kierretangon ja paksun prikan avulla pois ne. Tarkemmin kyllä oli Z1000 takahaarukka, mutta haarukka näyttää aika pahoin saman näköseltä ja kokoselta 12 kanssa. Räjäytyskuvia kun vertaa niin kokoonpano samanlainen kanssa. Muistaakseni sisempi niistä laakereista oli helvetin lujassa.
    Ihan helkutin tiukassa tuntuu olevan kaikki kolme. Johan ne 10v siellä ovat maanneet. Ei sulla oo kuvaa tosta sun viritelmästä että tämmönen lahopää hiffais millasta tarkotit
    Jeppistä
  2. #1262
    Lainaa (vegelius @ Maalis. 08 2010,16:08) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Maalis. 08 2010,15:28) kirjoitti
    ^^ Mä vedin kierretangon ja paksun prikan avulla pois ne. Tarkemmin kyllä oli Z1000 takahaarukka, mutta haarukka näyttää aika pahoin saman näköseltä ja kokoselta 12 kanssa. Räjäytyskuvia kun vertaa niin kokoonpano samanlainen kanssa. Muistaakseni sisempi niistä laakereista oli helvetin lujassa.
    Ihan helkutin tiukassa tuntuu olevan kaikki kolme. Johan ne 10v siellä ovat maanneet. Ei sulla oo kuvaa tosta sun viritelmästä että tämmönen lahopää hiffais millasta tarkotit
    Kuinka arvokkaat nuo laakerit ovat? Ne kun vielä vaihtaisi, niin olisi alusta aika tikissä.. Ei ne mitenkään oireile, mutta loppuvat jossakin vaiheessa nekin..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  3. #1263
    Ei oo kuvaa eikä oikein tarkkaa mielikuvaa enää mut joku ton piirroksen tyyppinen. Pari vuotta sitten purkasin ja uusia laakereita en oo 'ihan vielä' ehtiny asentaa Toi toinen aluslevyistä ohennettu sivuilta et sen sai tungettua laakereiden läpi sinne haarukan sisälle. Olisko vielä ollut sellanen kahteen palaan keskeltä halkaistu sivuiltaan ehjä aluslevy laakerin ja ton kavennetun aluslevyn välissä et vastas laakeriin joka puolelta.



    Laakerit makso muistaakseni mp-liikkeessä jotain 100 euron paikkeille ja teollisuudesta löysin tiivisteineen täysin samat muistaakseni 40e:lla. Että ei hirveen hintasta jos hakee kamat oikeesta paikasta.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #1264
    Lainaa (slip @ Maalis. 08 2010,18:40) kirjoitti
    Laakerit makso muistaakseni mp-liikkeessä jotain 100 euron paikkeille ja teollisuudesta löysin tiivisteineen täysin samat muistaakseni 40e:lla. Että ei hirveen hintasta jos hakee kamat oikeesta paikasta.
    Jenkeissä nuo on 16dollaria kappale että joutunee tilaamaan jossei lähitienoolta löydy. Lähtihän ne laakerit irti kun sai käsiin oikean kokoisen lekan ja messinkitangon ja lähti vieläpä ehjinä.
    Jeppistä
  5. #1265
    Onnistuin katkasemaan toisen ketjunkiristimen tai sen säätöruuvin kun swingiä purin

    Laitetaan nyt vielä linkki ikuisuusprojektiin http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Projekti/
    Jeppistä
  6. #1266
    Lainaa (Murina @ Helmi. 26 2010,20:34) kirjoitti
    Mitäs ison ninjan kuskit on mieltä uudesta APU laista ja db- rajoista?
    Eli pitäs ääntä saada alas, mutta pitää menohalut korkealla.

    Raja-arvot:
    EY Tyypitetty kilven +5db mukaan. Eli zx12r kilvessä lukee jotta 96dB(A) - 5250min jolloin ääntä saa siis lähteä 101dB
    Perseestähän nuo dB-rajat ovat, mutta pakko kait niitä on alkaa noudattaa.. Itsellä tuollainen lyhennetty Yoshin slipari kiinni ja mökää lähtee siitäkin vähintään tuon 101dB edestä..
    e-hyväksynnästäkään en tiedä.. Täytynee koittaa jonkunnäköinen killeri saada tuohon tehtyä ennen kevään ajojen aloittamista..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  7. #1267
    Lainaa (FighteR @ Maalis. 16 2010,18:23) kirjoitti
    Lainaa (Murina @ Helmi. 26 2010,20:34) kirjoitti
    Mitäs ison ninjan kuskit on mieltä uudesta APU laista ja db- rajoista?
    Eli pitäs ääntä saada alas, mutta pitää menohalut korkealla.

    Raja-arvot:
    EY Tyypitetty kilven +5db mukaan. Eli zx12r kilvessä lukee jotta 96dB(A) - 5250min jolloin ääntä saa siis lähteä 101dB
    Perseestähän nuo dB-rajat ovat, mutta pakko kait niitä on alkaa noudattaa.. Itsellä tuollainen lyhennetty Yoshin slipari kiinni ja mökää lähtee siitäkin vähintään tuon 101dB edestä..
    e-hyväksynnästäkään en tiedä.. Täytynee koittaa jonkunnäköinen killeri saada tuohon tehtyä ennen kevään ajojen aloittamista..
    rauhoitu hyvä mies.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  8. #1268
    Lainaa (DJHJ @ Maalis. 06 2010,19:23) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 15 2010,11:08) kirjoitti
    Onko kenelläkään lojumassa ylimääräistä pleksiä 2002-> malliin?
    Musta/savu/kirkas kiinnostais.
    Mulla taitaa olla alunperin kirkas plexi, joka on tummennettu jossain hyllyssä lojumassa...
    Vieläkö tarviit?
    Tattis tarjouksesta, tarve on ohi - laitoin helmikuussa pleksin tilaukseen Hong Kongista Ebayn kautta ja tänään sain sen käsiini (posteljooni ei ollut laittanut saapumisilmoitusta tulemaan ollenkaan ja paketti olisi lähtenyt kahden päivän päästä takaisin Aasiaan. Onneksi lähdin kyselemään ensin postista et jos paketti ois kuitenkin saapunut ennen kuin ottaisin yhteyttä lähettäjään *). *

    Pleksi tuli kustantamaan postareineen päivineen n. 30e. Otin tavallista mallia hieman korkeamman mustana. Oli kyllä hyvin pakattu paketti! Laatu ja istuvuus on muuten todella hyvä mutta pleksi on sen verran tiukka ja melkoisessa jännityksessä että kupla on tankista päin katsottuna ehkä muutaman sentin toispuoleinen. Tai ehkä etukate on aavistuksen vinossa? Myyjän tunnari Moto-777. Olen tyytyväinen.



    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  9. #1269
    Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
    Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..

    Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?

    Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  10. #1270
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,12:42) kirjoitti
    Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
    Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..

    Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?

    Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
    Kisoissa sallitun 30mm olen ainakin itse ongelmitta keulaa pudottanut (B-malli).
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  11. #1271
    Lainaa (jake12r @ Maalis. 20 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,12:42) kirjoitti
    Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
    Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..

    Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?

    Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
    Kisoissa sallitun 30mm olen ainakin itse ongelmitta keulaa pudottanut (B-malli).
    Silloin varmasti täytyy modata muutakin, kuin putkien asemaa kolmioissa?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  12. #1272
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Maalis. 20 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,12:42) kirjoitti
    Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
    Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..

    Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?

    Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
    Kisoissa sallitun 30mm olen ainakin itse ongelmitta keulaa pudottanut (B-malli).
    Silloin varmasti täytyy modata muutakin, kuin putkien asemaa kolmioissa?
    Paljos ne putket tulee nyt yläkolmiosta yli?
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  13. #1273
    Lainaa (Mika 14R @ Maalis. 20 2010,15:13) kirjoitti
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Maalis. 20 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,12:42) kirjoitti
    Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
    Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..

    Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?

    Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
    Kisoissa sallitun 30mm olen ainakin itse ongelmitta keulaa pudottanut (B-malli).
    Silloin varmasti täytyy modata muutakin, kuin putkien asemaa kolmioissa?
    Paljos ne putket tulee nyt yläkolmiosta yli?
    Ne on nyt 14mm ulkona ja alakolmion puristimen sisällä on jo reilu 3mm karkeaa pintaa..

    Paskalla tönärillä totesin, että se puristinta varten oleva pinta on ainakin pari kymppiä paksumpi, kuin alapuolella oleva "raakapinta", eli ei hyvä ollenkaan..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  14. #1274
    No niin. Ongelman ratkaisu löytyi levypakista. 6mm Aisi-levystä sopivan mittaiset "luut". Nyt on madallus taka-akselin kohdalla n. 25mm ja keula tuon n.15mm, niin tuskin enää vaikuttaa kovin dramaattisesti herkkyyteen? Pyörä on kuitenkin lyhyt jalkaisen mukavampi käsitellä parkkipaikalla jo tuollakin pudotuksella..

    Kun olisi alunperin perehtynyt niin paljon, että olisi havainut tankojen olevan täysin suoraa levyä, niin noitahan voi koneella mättää tulemaan vaikka 2mm välein ja hakea sopivat..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  15. #1275
    Noilla saa keulaa enemmänkin alas. Joustomatka toki vähenee.

    http://www.dragrace.fi/catalog....id=8878
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  16. #1276
    Paljos olette tusinakawoillanne ajaneet? Ajattelin vain, että tuleeko jossain välissä maaginen raja vastaan milloin löytyy enemmän huolta kuin huvia Jos nytten olettaa että huollot on tehty ajallaan jne
    Kawasaki zx-12r -03
  17. #1277
    Osat saatu viimein maalarilta. Onneks o talvee vielä jäljellä

    http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Projekti/14.jpg
    Jeppistä
  18. #1278
    Onko kukaan teettänyt vm. 04 12R:n uutta avainta, ilman sitä punaista Master Keytä? Vai onko se edes mahdollista? Ostaessani pyörän sain vain yhden mustan avaimen, ja mielellään sitä pitäisi vara-avainta reissuilla mukana.
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  19. #1279
    Lainaa (vegelius @ Maalis. 27 2010,19:08) kirjoitti
    Osat saatu viimein maalarilta. Onneks o talvee vielä jäljellä *

    http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Projekti/14.jpg
    Kesäkuussakin vielä manaat maalaamista kun maadotukset ei vieläkään toimi mistään*
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  20. #1280
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 27 2010,20:44) kirjoitti
    Onko kukaan teettänyt vm. 04 12R:n uutta avainta, ilman sitä punaista Master Keytä? Vai onko se edes mahdollista? Ostaessani pyörän sain vain yhden mustan avaimen, ja mielellään sitä pitäisi vara-avainta reissuilla mukana. *
    Ebayssa oli yks ecu myynnissä jossa tuli kaikki avaimet ja lukot mukana. Ostat sieltä paketin ja myyt mulle tuon vanhan ecun jos saatais sitten näihinkin fläshättävä ecu mikä noilla bussimiehillä on

    Ota eka sivulta pdf-manuaali ja katso sieltä, muistaakseni jollain sivulla siellä puhuttiin noista avaimien koodaamisista.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  21. #1281
    Pitääpä tännekki välillä kirjoitella kun ei ajamaankaan vielä oo asiaa. Semmosta oisin kysyny että minkäshintainen tuo kakstoistasen 24tkm huolto suunnilleen on että osais varautua? Jotaki oikee wanhoja viestiketjuja selaisin vaa sieltä ei tarkempaa hintaa oikee saanu selville. Että onko se 600-900e välille?
  22. #1282
    Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä..
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  23. #1283
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 29 2010,20:07) kirjoitti
    Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä.. *
    Itsellä oli tuo sama huolto 399€. Samassa puljussa..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  24. #1284
    Lainaa (FighteR @ Maalis. 30 2010,07:51) kirjoitti
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 29 2010,20:07) kirjoitti
    Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä.. *
    Itsellä oli tuo sama huolto 399€. Samassa puljussa..
    Pitää varmaan tingata vielä tuosta.
    Oliko huollon jälki muuten ok? En ole kyseisen putiikin huoltoja ennen käyttänyt, mutta hinta ainakin tuntuu olevan aika paljon halvempi muihin verrattuna..
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  25. #1285
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 30 2010,08:25) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Maalis. 30 2010,07:51) kirjoitti
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 29 2010,20:07) kirjoitti
    Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä.. *
    Itsellä oli tuo sama huolto 399€. Samassa puljussa..
    Pitää varmaan tingata vielä tuosta. *
    Oliko huollon jälki muuten ok? En ole kyseisen putiikin huoltoja ennen käyttänyt, mutta hinta ainakin tuntuu olevan aika paljon halvempi muihin verrattuna..
    24tkm huollon hinta varmaan vaihtelee paljonkin sen laajuudesta johtuen. sehän on periaatteessa jo isohuolto mutta jos kaikki toimii niin miks sitten ihan kaikkea purkamaan. Oma pyörä tällä hetkellä huollossa tuolla Laitilassa Valkonverstaalla ja jos oikein muistan niin jotain alle 400€ luokkaa hinta on joskin pyörään tehdään paljon muutakin.Ja käytän melkein aina samaa pajaa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  26. #1286
    Mä vien ensiviikolla oman tuonne SGN:lle ja saavat siellä säätää venat + vaihtaa ohjauslaakerit. Venat tarkistin itse kotona ja mielestäni tarvii säätää. Ohjauslaakeri ei ole vielä aiheuttanut mitään ongelmia mutta tykkään tehdä ennaltaehkäisevää huoltoa niin voi ajaa huoletta.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  27. #1287
    Ei kyllä kuulosta pahalta hinnalta tuo turussa oleva. Harmi vaan kun täältäki sinne on nii pitkä matka. Pitäs tästä oulun seudulta melkein löytää joku huoltopaikka.
  28. #1288
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 30 2010,08:25) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Maalis. 30 2010,07:51) kirjoitti
    Lainaa (joupelto @ Maalis. 29 2010,20:07) kirjoitti
    Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä.. *
    Itsellä oli tuo sama huolto 399€. Samassa puljussa..
    Pitää varmaan tingata vielä tuosta. *
    Oliko huollon jälki muuten ok? En ole kyseisen putiikin huoltoja ennen käyttänyt, mutta hinta ainakin tuntuu olevan aika paljon halvempi muihin verrattuna..
    Kyl ainakin itse olen ollut tyytyväinen tuohon firmaan huolloissa ja muutenkin osahankintoja tehtäessä.

    Itsellä oli tuossa 24tkm huollossa havaittu pientä vuotoa kannen ja lohkojen välistä jonka olivat korjanneet samaan hintaan, eio ole vuotanut sen jälkeen.. Itse voin vaan suositella!


    Sitten vielä itselle epäselväksi jääneestä jutusta, eli näistä melurajoituksista.. Eli itsellä ei putkistosta löydy minkäänlaisia e-hyväksyntiä, ei papereita eikä killeriäkään, niin mitä oikeastaan on tehtävissä tän muutoskatsastamisen kanssa? Täytyykö hommata uusi putki vai saako ton hyväksytettyä killerillä ilman mitään papereita?

    Kiitokset tästä vastauksesta!
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  29. #1289
    Lainaa (FighteR @ Huhti. 01 2010,13:09) kirjoitti
    Sitten vielä itselle epäselväksi jääneestä jutusta, eli näistä melurajoituksista.. Eli itsellä ei putkistosta löydy minkäänlaisia e-hyväksyntiä, ei papereita eikä killeriäkään, niin mitä oikeastaan on tehtävissä tän muutoskatsastamisen kanssa? Täytyykö hommata uusi putki vai saako ton hyväksytettyä killerillä ilman mitään papereita?

    Kiitokset tästä vastauksesta!
    Jos haluat laillisen niin uusi putki e-hyväksynnällä ja tyypitys todistuksella (josta ilmenee että tarkoitetty juuri ko pyörään) ja sitten leimalle.

    Tai sitten toki orig putki.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  30.  
  31. #1290
    Lainaa (Murina @ Huhti. 01 2010,14:50) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Huhti. 01 2010,13:09) kirjoitti
    Sitten vielä itselle epäselväksi jääneestä jutusta, eli näistä melurajoituksista.. Eli itsellä ei putkistosta löydy minkäänlaisia e-hyväksyntiä, ei papereita eikä killeriäkään, niin mitä oikeastaan on tehtävissä tän muutoskatsastamisen kanssa? Täytyykö hommata uusi putki vai saako ton hyväksytettyä killerillä ilman mitään papereita?

    Kiitokset tästä vastauksesta!
    Jos haluat laillisen niin uusi putki e-hyväksynnällä ja tyypitys todistuksella (josta ilmenee että tarkoitetty juuri ko pyörään) ja sitten leimalle.

    Tai sitten toki orig putki.
    Selvä juttu.. Kiitoksia!
    Originaalia putkea en ole tuohon koskaan saanut mukaan ja jos uuden putken joutuu hommaamaan, ni eiköhän sen sit ole sentään jonkunnäköinen mölyrööri oltava..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Sivu: 43 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen