Ihan helkutin tiukassa tuntuu olevan kaikki kolme. Johan ne 10v siellä ovat maanneet. Ei sulla oo kuvaa tosta sun viritelmästä että tämmönen lahopää hiffais millasta tarkotit(slip @ Maalis. 08 2010,15:28) kirjoitti
Jeppistä
Kuinka arvokkaat nuo laakerit ovat? Ne kun vielä vaihtaisi, niin olisi alusta aika tikissä.. Ei ne mitenkään oireile, mutta loppuvat jossakin vaiheessa nekin..(vegelius @ Maalis. 08 2010,16:08) kirjoitti
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ei oo kuvaa eikä oikein tarkkaa mielikuvaa enää mut joku ton piirroksen tyyppinen. Pari vuotta sitten purkasin ja uusia laakereita en oo 'ihan vielä' ehtiny asentaaToi toinen aluslevyistä ohennettu sivuilta et sen sai tungettua laakereiden läpi sinne haarukan sisälle. Olisko vielä ollut sellanen kahteen palaan keskeltä halkaistu sivuiltaan ehjä aluslevy laakerin ja ton kavennetun aluslevyn välissä et vastas laakeriin joka puolelta.
Laakerit makso muistaakseni mp-liikkeessä jotain 100 euron paikkeille ja teollisuudesta löysin tiivisteineen täysin samat muistaakseni 40e:lla. Että ei hirveen hintasta jos hakee kamat oikeesta paikasta.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Jenkeissä nuo on 16dollaria kappale että joutunee tilaamaan jossei lähitienoolta löydy. Lähtihän ne laakerit irti kun sai käsiin oikean kokoisen lekan ja messinkitangon ja lähti vieläpä ehjinä.(slip @ Maalis. 08 2010,18:40) kirjoitti
Jeppistä
Onnistuin katkasemaan toisen ketjunkiristimen tai sen säätöruuvin kun swingiä purin![]()
Laitetaan nyt vielä linkki ikuisuusprojektiin http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Projekti/
Jeppistä
Perseestähän nuo dB-rajat ovat, mutta pakko kait niitä on alkaa noudattaa.. Itsellä tuollainen lyhennetty Yoshin slipari kiinni ja mökää lähtee siitäkin vähintään tuon 101dB edestä..(Murina @ Helmi. 26 2010,20:34) kirjoitti
e-hyväksynnästäkään en tiedä.. Täytynee koittaa jonkunnäköinen killeri saada tuohon tehtyä ennen kevään ajojen aloittamista..
ZX12-R -01
Mitä suureee vika sen isoovee leka...
rauhoitu hyvä mies.(FighteR @ Maalis. 16 2010,18:23) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Tattis tarjouksesta, tarve on ohi - laitoin helmikuussa pleksin tilaukseen Hong Kongista Ebayn kautta ja tänään sain sen käsiini (posteljooni ei ollut laittanut saapumisilmoitusta tulemaan ollenkaan ja paketti olisi lähtenyt kahden päivän päästä takaisin Aasiaan. Onneksi lähdin kyselemään ensin postista et jos paketti ois kuitenkin saapunut ennen kuin ottaisin yhteyttä lähettäjään *(DJHJ @ Maalis. 06 2010,19:23) kirjoitti
). *
Pleksi tuli kustantamaan postareineen päivineen n. 30e. Otin tavallista mallia hieman korkeamman mustana. Oli kyllä hyvin pakattu paketti! Laatu ja istuvuus on muuten todella hyvä mutta pleksi on sen verran tiukka ja melkoisessa jännityksessä että kupla on tankista päin katsottuna ehkä muutaman sentin toispuoleinen. Tai ehkä etukate on aavistuksen vinossa? Myyjän tunnari Moto-777. Olen tyytyväinen.
Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
Kuinka paljon keulaa uskaltaa pudottaa?
Alakolmion kiinnityskohdan koneistus ei anna varaa kuin 10mm.. En ole mittannut putken paksuutta vielä, mutta ainakin pinta loppuu 10mm. kohdalla ja periaatteessa niitä puristimia ei kovin pitkälti karkealle pinnalle viitsisi päästää..
Kaverin B1-malliin laittelin noita aamupäivällä.. Dragracen myymät koiranluut sinne tuli.. Täytyy vielä tarkastaa tuo lyhin reikäväli, mutta päällekkäin mallaamalla näytti siltä, että lyhin väli on vakiomitta? Perä laski mielestäni n.40mm tuolla ensimmäisellä madaltavalla jaolla? Sehän menee perseelleen, jos keulaa ei voi pudottaa edes puolta tuosta?
Tuleeko tuosta kovinkin kankea, jos sen jättää tommoselle -13/-40 tasolle?
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Kisoissa sallitun 30mm olen ainakin itse ongelmitta keulaa pudottanut (B-malli).(Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,12:42) kirjoitti
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Silloin varmasti täytyy modata muutakin, kuin putkien asemaa kolmioissa?(jake12r @ Maalis. 20 2010,13:32) kirjoitti
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Paljos ne putket tulee nyt yläkolmiosta yli?(Elmeri H. @ Maalis. 20 2010,14:56) kirjoitti
Hitaus on malttia!
ANY10.
Ne on nyt 14mm ulkona ja alakolmion puristimen sisällä on jo reilu 3mm karkeaa pintaa..(Mika 14R @ Maalis. 20 2010,15:13) kirjoitti
Paskalla tönärillä totesin, että se puristinta varten oleva pinta on ainakin pari kymppiä paksumpi, kuin alapuolella oleva "raakapinta", eli ei hyvä ollenkaan..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
No niin. Ongelman ratkaisu löytyi levypakista. 6mm Aisi-levystä sopivan mittaiset "luut". Nyt on madallus taka-akselin kohdalla n. 25mm ja keula tuon n.15mm, niin tuskin enää vaikuttaa kovin dramaattisesti herkkyyteen? Pyörä on kuitenkin lyhyt jalkaisen mukavampi käsitellä parkkipaikalla jo tuollakin pudotuksella..
Kun olisi alunperin perehtynyt niin paljon, että olisi havainut tankojen olevan täysin suoraa levyä, niin noitahan voi koneella mättää tulemaan vaikka 2mm välein ja hakea sopivat..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Noilla saa keulaa enemmänkin alas. Joustomatka toki vähenee.
http://www.dragrace.fi/catalog....id=8878
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Paljos olette tusinakawoillanne ajaneet? Ajattelin vain, että tuleeko jossain välissä maaginen raja vastaan milloin löytyy enemmän huolta kuin huviaJos nytten olettaa että huollot on tehty ajallaan jne
Kawasaki zx-12r -03
Osat saatu viimein maalarilta. Onneks o talvee vielä jäljellä
http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/Projekti/14.jpg
Jeppistä
Onko kukaan teettänyt vm. 04 12R:n uutta avainta, ilman sitä punaista Master Keytä? Vai onko se edes mahdollista? Ostaessani pyörän sain vain yhden mustan avaimen, ja mielellään sitä pitäisi vara-avainta reissuilla mukana.![]()
Kawasaki ZX-12R -04
Yamaha YZF R1 -02
Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
Kesäkuussakin vielä manaat maalaamista kun maadotukset ei vieläkään toimi mistään*(vegelius @ Maalis. 27 2010,19:08) kirjoitti
![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Ebayssa oli yks ecu myynnissä jossa tuli kaikki avaimet ja lukot mukana. Ostat sieltä paketin ja myyt mulle tuon vanhan ecun jos saatais sitten näihinkin fläshättävä ecu mikä noilla bussimiehillä on(joupelto @ Maalis. 27 2010,20:44) kirjoitti
Ota eka sivulta pdf-manuaali ja katso sieltä, muistaakseni jollain sivulla siellä puhuttiin noista avaimien koodaamisista.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Pitääpä tännekki välillä kirjoitella kun ei ajamaankaan vielä oo asiaa.Semmosta oisin kysyny että minkäshintainen tuo kakstoistasen 24tkm huolto suunnilleen on että osais varautua? Jotaki oikee wanhoja viestiketjuja selaisin vaa sieltä ei tarkempaa hintaa oikee saanu selville. Että onko se 600-900e välille?
![]()
Jos liikut Turun suunnassa, niin Powerbikesta saa asiallisen tarjouksen 24tkm huollosta. 452 erkkiä..![]()
Kawasaki ZX-12R -04
Yamaha YZF R1 -02
Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
Itsellä oli tuo sama huolto 399€. Samassa puljussa..(joupelto @ Maalis. 29 2010,20:07) kirjoitti
![]()
ZX12-R -01
Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Pitää varmaan tingata vielä tuosta.(FighteR @ Maalis. 30 2010,07:51) kirjoitti
Oliko huollon jälki muuten ok? En ole kyseisen putiikin huoltoja ennen käyttänyt, mutta hinta ainakin tuntuu olevan aika paljon halvempi muihin verrattuna..
Kawasaki ZX-12R -04
Yamaha YZF R1 -02
Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
24tkm huollon hinta varmaan vaihtelee paljonkin sen laajuudesta johtuen. sehän on periaatteessa jo isohuolto mutta jos kaikki toimii niin miks sitten ihan kaikkea purkamaan. Oma pyörä tällä hetkellä huollossa tuolla Laitilassa Valkonverstaalla ja jos oikein muistan niin jotain alle 400€ luokkaa hinta on joskin pyörään tehdään paljon muutakin.Ja käytän melkein aina samaa pajaa.(joupelto @ Maalis. 30 2010,08:25) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Mä vien ensiviikolla oman tuonne SGN:lle ja saavat siellä säätää venat + vaihtaa ohjauslaakerit. Venat tarkistin itse kotona ja mielestäni tarvii säätää. Ohjauslaakeri ei ole vielä aiheuttanut mitään ongelmia mutta tykkään tehdä ennaltaehkäisevää huoltoa niin voi ajaa huoletta.
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Ei kyllä kuulosta pahalta hinnalta tuo turussa oleva. Harmi vaan kun täältäki sinne on nii pitkä matka.Pitäs tästä oulun seudulta melkein löytää joku huoltopaikka.
Kyl ainakin itse olen ollut tyytyväinen tuohon firmaan huolloissa ja muutenkin osahankintoja tehtäessä.(joupelto @ Maalis. 30 2010,08:25) kirjoitti
Itsellä oli tuossa 24tkm huollossa havaittu pientä vuotoa kannen ja lohkojen välistä jonka olivat korjanneet samaan hintaan, eio ole vuotanut sen jälkeen.. Itse voin vaan suositella!
Sitten vielä itselle epäselväksi jääneestä jutusta, eli näistä melurajoituksista.. Eli itsellä ei putkistosta löydy minkäänlaisia e-hyväksyntiä, ei papereita eikä killeriäkään, niin mitä oikeastaan on tehtävissä tän muutoskatsastamisen kanssa? Täytyykö hommata uusi putki vai saako ton hyväksytettyä killerillä ilman mitään papereita?
Kiitokset tästä vastauksesta!
ZX12-R -01
Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Jos haluat laillisen niin uusi putki e-hyväksynnällä ja tyypitys todistuksella (josta ilmenee että tarkoitetty juuri ko pyörään) ja sitten leimalle.(FighteR @ Huhti. 01 2010,13:09) kirjoitti
Tai sitten toki orig putki.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Selvä juttu.. Kiitoksia!(Murina @ Huhti. 01 2010,14:50) kirjoitti
Originaalia putkea en ole tuohon koskaan saanut mukaan ja jos uuden putken joutuu hommaamaan, ni eiköhän sen sit ole sentään jonkunnäköinen mölyrööri oltava..![]()
ZX12-R -01
Mitä suureee vika sen isoovee leka...