Sivu: 35 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 2624:sta
  1. #1021
    xmanni, teretulloo kawasakkiin. sullahan on erikoiset koiranluut kun portaattomasti säätyvät. onkohan jonkun itsetekemät kenties. portaallisilla säädöillä on saanut ainakin muzzyltä koiranluita ja jokusen firman tekeminä suomesta monenlaisiakin.

    A1-mallinen on mullakin, se. raaka. perustusina. jyrkkä. kaasu.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  2. #1022
    Tere tulemast joukkoon, xmanni. Tuore tuttavuus on mullekin ko. mopo mutta tästä se pikku hiljaa lähtee. Vaihdoin takagummiksi 190/50-17 Pilot Road 2:n ja täytyy sanoa, että kankeus hävisi pyörästä. Aiempi kumi oli loppuunajettu 200-leveä Battlax BT020, paistoleima oli 0305 eli kova kuin mikä. Nyt uskaltaa avata kaasua mutkassakin.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  3. #1023
    Onnee Xmannille.

    Tuli sitten maalattua jalkatapit mustaksi, sai vähän lievitettyä pyöränvaihto haluja, mutta voipi olla että 12r vaihtuu hieman pienempään.. saas nähdä
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  4. #1024
    Onko shiftereistä kokemusta?

    Harkinnassa Translogic tai Cordona.

    Dynojetilla toki olis kans oma vaihtoehtonsa, mutta noiden yllämainittujen siirrettävyys (seuraavaan pyörään) ainakin parempi ja ilmeisesti myös toimivuus..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  5. #1025
    Tunnistaako tuota Kemissä myytävää pyörää kukaan entisekseen tai onko kukaan käyny lähempää katsoon/ajamassa? -->ZX-12R

    Eihän toi hinta mikään halpa ole, mutta sais laitettua vanhan vaihdossa.
  6. #1026
    Lainaa (kawabata @ Elo. 23 2009,22:06) kirjoitti
    xmanni, teretulloo kawasakkiin. sullahan on erikoiset koiranluut kun portaattomasti säätyvät. onkohan jonkun itsetekemät kenties. portaallisilla säädöillä on saanut ainakin muzzyltä koiranluita ja jokusen firman tekeminä suomesta monenlaisiakin.

    A1-mallinen on mullakin, se. raaka. perustusina. jyrkkä. kaasu.
    Todennäköisesti kierteellä säätyvät luut, jenkkilästä niitä löytyy ja nykyään suomestakin valmiina. Saapi säädettyä perän ainakin mieleisekseen millilleen eli on paremmat kun ne perinteiset luut.
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  7. #1027
    Sain tusinakaupan mukana ylimääräisiä katteita. Nämä on kerätty merkkiliikkeen kolarikorjauspyöristä, eli hipsua on ja maalarille joutuu kiikuttamaan mutta ehyitä ovat. Onko kellään tarvetta takakatteelle, oikealle sivukatteelle, vasemmalle peilille, orkkisvaimentajalle tai tankin kuorelle? Privaviestillä tavoittaa.

    edit: Oikea ja vasen olivat sekaisin ;)



    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  8. #1028
    mukava huomata että uudet tusina miehet kirjoittelevat aktiivisesti kun omat kirjoittelut ovat hieman jääneet vähemmälle suuren masennuksen johdosta koska alastaro meni niin penkinalle että ei ole oikein jaksanut mitään oikein kirjoitella ja kotilo lomalla lapissa niin se vie lopunkin motivaation. on sentään tullut tehtyä tätä

    eturatasta ei muuten vieläkään ole kuulunut tais rahat mennä sinne kuuluisaan kaivoon no pitää katsoa korttilaskusta ovatko laskuttaneet kuitenkin.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  9. #1029
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 26 2009,19:27) kirjoitti
    mukava huomata että uudet tusina miehet kirjoittelevat aktiivisesti kun omat kirjoittelut ovat hieman jääneet vähemmälle suuren masennuksen johdosta koska alastaro meni niin penkinalle että ei ole oikein jaksanut mitään oikein kirjoitella * ja kotilo lomalla lapissa niin se vie lopunkin motivaation. on sentään tullut tehtyä tätä

    eturatasta ei muuten vieläkään ole kuulunut tais rahat mennä sinne kuuluisaan kaivoon no pitää katsoa korttilaskusta ovatko laskuttaneet kuitenkin.
    Jos ei ratasta kuulu niin saat sä rahat sieltä ymmärtääkseni pois kun teet luottokorttifirmalle valituksen tms. Toki jos yks ratas kyseessä niin summakin on melko mitätön..

    Uskotaan kuitenkin siihen että kyllä se ratas sieltä tulee.

    Jostain pitäs kans kaivaa ens kesälle isompi takaratas, about kokoa 50-52.

    Nyt kuitenkin kesäloman lopuksi lisää *
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  10. #1030
    Minkälaisia kulutuslukemia ootte laskeneet? Sehän oli jo ostaessa tiedossa, että voima vaatii bensaa mutta aika härskejä litramääriä sain laskettua. Kylää kiertämällä menee vähintään 10l/100km, reissua en ole vielä päässyt tekemään. Menovettähän saa lisää joka bensikseltä, ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  11. #1031
    Mun pyöä kuluttaa joku 6-7L/100km tai tankillisella ajaa joku reilu 300km jos ajaa nätisti. Radalla se veikin varmaan sen 12L/100km Motoparkista tankillisella Helsinkiin.
    Eli toi on aika taloudellinen kun on hyvin säädetty.
  12. #1032
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 26 2009,22:57) kirjoitti
    Minkälaisia kulutuslukemia ootte laskeneet? Sehän oli jo ostaessa tiedossa, että voima vaatii bensaa mutta aika härskejä litramääriä sain laskettua. Kylää kiertämällä menee vähintään 10l/100km, reissua en ole vielä päässyt tekemään. Menovettähän saa lisää joka bensikseltä, ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen.
    Motarilla pääsin n. 5,5-litran kulutukseen, maantiellä mennäänkin sitten jo 6-9litraa riippuen ihan kiihdytysten määrästä.. Kaupungissa sitten vielä reippaammin.. Ei tämä tosiaan halpa pyörä ole ajaa, mutta sitäkin hauskempi ;)
    Moottoriradalla 50km ajoa ja 10litraa bensaa

    Sain muuten pyörän kylmäkäynnistyksen toimimaan.. Säätelin ruiskua vähän laihemmalle tuolta pieniltä kierroksilta.. Nyt kun käynnistää ilman kaasua, niin pörähtää käymään ja laskee kierrokset sinne 500-rundiin muutaman sekunnin jälkeen nostaa normaaleille käyntikierroksille.. Voittajafiilis *
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  13. #1033
    No joo, rajusti tuntuu vaikuttavan ranteen kääntö kulutukseen. Ei meinaa millään malttaa ajella nätisti. Seuraava kyssäri ois flektin toiminta. Missä kohtaa lämpömittari pyörissänne sojottaa kun flekti lähtee käyntiin? Mulla menee pykälän yli keskiviivan kun rupeaa huutamaan.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  14. #1034
    Mulla kuluttaa normaalissa taajama pyörityksessä 7,7-8,1 litraa/100km. Pari päivää sitten ajoin 200km lenkin vähän reippaampaa matka-ajoa jossa keskinopeus varmaan 120km/h niin kulutus oli vain 6,7 litraa. Eli mitä kovempaa ajaa niin vähemmän vie =)
  15. #1035
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 27 2009,10:59) kirjoitti
    No joo, rajusti tuntuu vaikuttavan ranteen kääntö kulutukseen. Ei meinaa millään malttaa ajella nätisti. Seuraava kyssäri ois flektin toiminta. Missä kohtaa lämpömittari pyörissänne sojottaa kun flekti lähtee käyntiin? Mulla menee pykälän yli keskiviivan kun rupeaa huutamaan.
    En oo ihan varma, mut MUISTAAKSENI 1 tai 2 pykälää yli puolivälin alkaa huutamaan.. kaupungissa flekti huutaa ihan jatkuvasti.. *Välillä miettinytkin, että onkohan toi ihan normaalia?
    Vai onko pyörällä sitten niin kovat menohalut, että haluaa jatkuvasti olla liikkeessä, silloin ei flekti luonnollisestikaan huuda
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  16. #1036
    Lainaa (FighteR @ Elo. 27 2009,13:37) kirjoitti
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 27 2009,10:59) kirjoitti
    No joo, rajusti tuntuu vaikuttavan ranteen kääntö kulutukseen. Ei meinaa millään malttaa ajella nätisti. Seuraava kyssäri ois flektin toiminta. Missä kohtaa lämpömittari pyörissänne sojottaa kun flekti lähtee käyntiin? Mulla menee pykälän yli keskiviivan kun rupeaa huutamaan.
    En oo ihan varma, mut MUISTAAKSENI 1 tai 2 pykälää yli puolivälin alkaa huutamaan.. kaupungissa flekti huutaa ihan jatkuvasti.. *Välillä miettinytkin, että onkohan toi ihan normaalia?
    Vai onko pyörällä sitten niin kovat menohalut, että haluaa jatkuvasti olla liikkeessä, silloin ei flekti luonnollisestikaan huuda
    Vaikuttaa pika-analyysin perusteella siltä, että iso motti katteiden sisällä lämpenee nopeasti.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  17. #1037
    Mulla meni matkassa 6,5 litraa ja muussa sekalaisessa ajossa jotain 7,5 ja 8,5 litran väliin. Radalla en oo yrittänyt katella edes.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #1038
    kaupunkiajossa flekti tosiaan huutaa herkästi jo 5 km ajon jälkeen, varsinkin ruuhkassa ja kun on jatkuvasti punavaloja pysäyttämässä. oikein kylmälllä huutaa tietty harvemmin.

    siinä puolenvälin jälkeen toinen pykälä eli ennen punarajaa jää yks pykälä väliin siihen huutokohtaan. kun oikein helteessä matelee, niin nousee ihan lähelle punarajaakin välillä ja huutaa melkein jatkuvasti.

    korkeaviritteinen iso motti lämpenee kovasti. ja nopeasti. pikkuisen vähemmän lämpenemisiä vähensi kleenin irrottaminen.

    kulutus kärryn kanssa alimmillaan n. 6,0 litraa sataselle rauhallisessa ajossa, enimmillään vastatuulessa motarilla yli 8 litraa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #1039
    Onko ominaisuus, että vilkut alkavat hehkua himmeästi rajoittajan läheisyydessä..

    Vuosi sitten pyörän ollessa penkissä, huomasin tämän ominaisuuden ja nyt kun kävin kiihdyttelemässä tuolla hämärässä, kiinnitin taas huomiota tuohon, kun merkkivalot alkavat siinä 11:sta korvilla hiilua himmeästi..

    Pyörässä on Spyball, liittyneekö sen kytkentöihin, vai nouseeko latausjännite niin korkeaksi, että se tulee jostakin läpi?

    Mitään ongelmia tuo ei ole aiheuttanut. Mopo toimii kuin kello ja akkukin on alkuperäinen, että ei se sitäkään ole keitellyt mihinkään..

    Yöunet ei asian vuoksi ole menneet, mielenkiinnosta olisi mukava tutkia asiaa..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  20. #1040
    Olis kiikarissa 2003 vuotinen 12r. Onko venttiilien välyksien tarkistus 12tkm välein? Onko busaa kalliimpi huoltaa ja ylläpitää? Onko tunnettuja tyyppivikoja? Jostakin olin lukevinani juttua öljyn kulkeutumisesta jännitteensäätimeen?
  21. #1041
    Lainaa (Jätti @ Elo. 30 2009,16:52) kirjoitti
    Olis kiikarissa 2003 vuotinen 12r. Onko venttiilien välyksien tarkistus 12tkm välein? Onko busaa kalliimpi huoltaa ja ylläpitää? Onko tunnettuja tyyppivikoja? Jostakin olin lukevinani juttua öljyn kulkeutumisesta jännitteensäätimeen? *
    lueppa tuolta kawa merkkisivulta 2 zx12r kyymyksiä siinä vastauksia sulle.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #1042
    Lainaa (Jätti @ Elo. 30 2009,16:52) kirjoitti
    Olis kiikarissa 2003 vuotinen 12r. Onko venttiilien välyksien tarkistus 12tkm välein? Onko busaa kalliimpi huoltaa ja ylläpitää? Onko tunnettuja tyyppivikoja? Jostakin olin lukevinani juttua öljyn kulkeutumisesta jännitteensäätimeen? *
    Muistaakseni 12r:ssä on 7tkm välein venantarkastus, itse tästä lähtien säädän joka kevät jos on tarvetta. Busassa on pidemmät tarkastus/huoltovälit, ja busaan saa ehkä paremmin viriosaa kuten turbosarjoja. Mutta ylläpitokustannukset uskoisin olevan melko samoissa.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  23. #1043
    mun mielestä venat säädetään 12tonnin välein huollossa joissa joka toinen on aina isohuolto eli 24,48,72jne..öljyt on vaihdettu noin 5-6 tonnin välein ja niistä bilteman geeli akuista et mun akulla on nyt kolmas kesä menos ja hyvin on toiminut..km on jotain reilu20 tonnia tullut..on ollu sika hyvä pyörä ja kevyempienkin pyörien kyydissä on pysytty..varoittelee yleensä hyvin kun alkaa perä luistaa alta ja on vakaa kyllä mutkissa mut eihän sillä radalla samoihin aikoihin päästä kuin noilla kevyemmillä vehkeillä..mut tuonne tielle riittävä peli eikä kyl tiedä kyytiläisestä mitään..niin ja se näyttääkin pyörälle myös takaa päin..
  24. #1044
    12000 km on venttiilienvälysten tarkistusväli ja sitten säädetään vasta tarvittaessa. itellä tusinassa ei oie tarvinnut säätää viimeisen 25 000 km matkalla. seuraava tarkistus on sadatuhannen korvilla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  25. #1045
    Niin se taisikin olla tuo 12tkm. Noh mitä useammin tarkastaa, niin sitä huolettomammin voi ajella.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  26. #1046
    Muistaakseni maahantuojalta saamassani pienessä vöhriässä vihkosessa venttiilivälysten tarkastusväliksi mainittu 12tkm kuten tämän viestiketjun alussa olevassa manuaalissa USA & Canada malleille... Ja samaisessa manuskassa "muille malleille" mainittu 24tkm, joten tiedä nyt sitten...

    Toisaalta, ei tuo nyt niin iso homma harjoittelun myötä ole vaikka katselis niitä 6tkm välein...
  27. #1047
    olis tarkotus laittaa pykälä näyttö minkä merkkisii teillä on ja miten on toiminnut ? Niin ja näytön paikka ? kuhan kyselen pikkasen vinkkejä
    mr minä
  28. #1048
    Mulla on näin tarralla kun en nää kovin tärkeenä paljonko siellä nopeusnäytössä 200 jälkeen lukee:



    Näyttö on siis Gipro DS-series (storm myy suomessa). Näyttö on aika pieni ja johtoa sai jatkaa 60cm että sai kulkemaan siististi takaa eteen.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  29. #1049
    Lainaa (mr minä @ Syys. 02 2009,22:20) kirjoitti
    olis tarkotus laittaa pykälä näyttö * minkä merkkisii teillä on ja miten on toiminnut ? Niin ja näytön paikka ? kuhan kyselen pikkasen vinkkejä *
    Mulla on teline tuon katteen kiinnityspultin alla. Slipin kuvassa näkyy nopeusmittarin vasemmalla puolella.. Näyttö tulee samalle tasolle mittariston kanssa ja lievä kallistus sisään päin.

    Iso Gipro kyseessä.
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  30.  
  31. #1050
    Palataanpas kulutuslukemiin taas. Nyt on tullut laskettua neljä tankillista kulutusta ja hieman huolestuttaa. Ei mene alle 10l/100km, vaikka kuinka nätisti ajelisi. Kaupunkiajossa pahimmillaan 12l/100km, hieman huolestuttaa että käyköhän tuo ihan törkeästi rikkaalla? Kannattaisi varmaan käyttää mittarin nokassa. Mopossa on PC, vapari ja Yoshimuran rööristö.

    Toinen juttu on vaihdelaatikon nykiminen tyhjäkäynnillä kytkin ylhäällä. Kytkin pohjassa se tyypillinen laatikon jurnutus häviää, samalla katoaa kolahtelu. Kolahtelu on sitä luokkaa, että se kantautuu runkoa pitkin clipareihin asti. Veikkaisin äänen tulevan joko lootasta tai kytkimestä. Kytkin toimii ja vaihteet pelaa, v.tuttaa vaan tuo ääntely. Onko samanlaista ominaisuutta teidän pyörissä?
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
Sivu: 35 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen