Sivu: 34 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2432333435364484 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 2624:sta
  1. #991
    Lainaa (-miq @ Elo. 17 2009,23:48) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,21:44) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 17 2009,11:52) kirjoitti
    Lainaa (jake12r @ Elo. 17 2009,10:58) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Elo. 16 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2009,14:30) kirjoitti
    Ton jälkeen rupes kytkin antautumaan. Ihmettelin kun tuntu että nyt tuli kyllä ainakin hyvä loppunopeus kun kiersi rajottajalle asti.. *ja paskat.. 10kmh puuttuu nopeudesta. Sit seuraavassa lähdössä paluutiellä huomaskin että edes ykkösellä ei enää kytkin pitänyt.
    Tusinoiden vakiokytkimet on aika syvältä. Tollanen Muzzy/Brocksin hybridi toimii ihan kivasti kyllä. Tosin ei sekään ihan kaikkee kestä.

    Itellä paras 1.763 60ft 10.214@221 Eli aika normaalit loput tuolle mopolle. Tehoa kun ei hirveästi ole ja kuskikin painaa 110kg.
    Voinpa väittää toista, nimim. neljä kesää vakio kytkimellä kisaillut Kaverin 12R:llä vahvistettu myös asiaa, etteipä sinne juuri kannata muuta kuin alkuperäisiä kytkinosia laitella... pelaa niin paljon paremmin.
    Noissa B malleissa voikin olla vahvempi kytkin. Mutta ainakin tuo oma A mallin ei toiminut sitten orkkisosilla sitten mitenkään. Mutta muzzy/brocksin sekasikiö toimii, ei luista ja tuntuma potenssiin 10 parempi ku vakiolla.
    Aivan, b- malleissa tosiaan tehty vahvennuksia moneen paikkaan
    Mistäs vuosimallista asti nämä vahvennukset on sitten alkaen?
    B- mallit vm.-02 eteenpäin
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  2. #992
    A-mallisen vm. 2000 limited editionin kytkin orkkiksena ja vakiona on kestänyt vetää raskasta kärryäkin jo kymmeniä tuhansia kilsoja neljän kesän aikana. limiitissä on se vahvin kytkin nuista a-mallisista. niissä kun on kolmea eri vahvuutta välilevyissä olemassa.

    öljyinä delvac, niin sekin lienee hyväksi kytkimelle, hymiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #993
    osaisiko joku minua viisaampi valaista mitä eroa on 06 mallissa esim 05 malliin kun varaosa luetteloissa osat käy melkein aina esim pakoputket 05 asti ?
    mr minä
  4. #994
    Lainaa (kawabata @ Elo. 12 2009,09:26) kirjoitti
    metalliletkut vois kiinnostaakin, tosin vain taakse kun edessä on jo. eteen maksoi 50€ joten joku 20-30€ taakse olis käypä hinta. muuten ei.
    Letku saapunut. soittele.
  5. #995
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 18 2009,13:09) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 16 2009,10:22) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 13 2009,18:19) kirjoitti
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
    vajaanakin vuotaa?

    täys tankkihan kusee monesti ylivuotoletkusta ja se on tarkoituskin. varsinkin kun huoltiksella tankannut pyörän suorassa ollen piripintaan ja ajanut lyhyen matkan, niin sivutuella ollen kusee. pitempään ajettua ei kuse.

    haiskahtaa tosin usein bensalta itelläkin, mutta en ole huomannut vuotoa mistään. vain kusemista täydellä tankilla.

    Joo vuotaa vajaallakin tankilla. Aloin tuossa vähän purkamaan pyörää ja paikallistamaan vuotoa mutta eipä tällä hetkellä ainakaan vielä löytynyt mitään kun vuoto on satunnaista. Pienen tutkailun perusteella sanoisin että ei se tankki kyllä ainakaan taida olla joka vuotaa. Pitää jättää pyörä tohon seisomaan vähäks aikaa ilman katteita ja tankin suojuksia niin jospa se ajan kanssa jostain tipan tiputtas et vuoto kohta paljastuisi...
    Katso se ylitäyttöletkun juotos. Mulla kans alkoi hitaasti vuotaan nyt tulee reilummin. Huomen tulee korvannon purkaamolta tankki, jos sit pysyis bensat sisällä-
    Zx 10r 05
  6. #996
    Lainaa (kawa zx12r @ Elo. 18 2009,21:12) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 18 2009,13:09) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 16 2009,10:22) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 13 2009,18:19) kirjoitti
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
    vajaanakin vuotaa?

    täys tankkihan kusee monesti ylivuotoletkusta ja se on tarkoituskin. varsinkin kun huoltiksella tankannut pyörän suorassa ollen piripintaan ja ajanut lyhyen matkan, niin sivutuella ollen kusee. pitempään ajettua ei kuse.

    haiskahtaa tosin usein bensalta itelläkin, mutta en ole huomannut vuotoa mistään. vain kusemista täydellä tankilla.

    Joo vuotaa vajaallakin tankilla. Aloin tuossa vähän purkamaan pyörää ja paikallistamaan vuotoa mutta eipä tällä hetkellä ainakaan vielä löytynyt mitään kun vuoto on satunnaista. Pienen tutkailun perusteella sanoisin että ei se tankki kyllä ainakaan taida olla joka vuotaa. Pitää jättää pyörä tohon seisomaan vähäks aikaa ilman katteita ja tankin suojuksia niin jospa se ajan kanssa jostain tipan tiputtas et vuoto kohta paljastuisi...
    Katso se ylitäyttöletkun juotos. Mulla kans alkoi hitaasti vuotaan nyt tulee reilummin. Huomen tulee korvannon purkaamolta tankki, jos sit pysyis bensat sisällä-
    Tämän päiväsen tarkkailun perusteella näytti et bensat tulikin ylivuotoletkusta, mikä sikäli ihmetyttää et nytkin oli vaan vajaa puolitankillista bensaa ja joskus ollu vähemmänkin kun se on vuotanut. Muualta en huomannut et se ois bensaa tihkuttanu pihalle...
  7. #997
    Lainaa (mr minä @ Elo. 18 2009,18:21) kirjoitti
    osaisiko joku minua viisaampi valaista mitä eroa on 06 mallissa esim 05 malliin kun varaosa luetteloissa osat käy melkein aina esim pakoputket 05 asti ? *
    Jos joku on myynyt sinulle 2006 vuosimallia niin sua on kusetettu

    2006 saattaa lukea rekisteriotteessa käyttöönottovuotena mutta 2005 loppui noiden valmistus.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  8. #998
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 18 2009,21:24) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx12r @ Elo. 18 2009,21:12) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 18 2009,13:09) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 16 2009,10:22) kirjoitti
    Lainaa (pahakeijo @ Elo. 13 2009,18:19) kirjoitti
    Nyt kaipailisin kokemattomana vähän vinkkejä, eli omasta pyörästä havaitsin sen että se fuskaa jostain vähän bensaa. Välistä parkissa ollessa pyörän alla on pieni lätäkkö bensaa (ei kämmentä isompi). Onko jollain kokemuksia tai vinkkejä mistä kannattaisi ruveta etsimään vuotokohtaa? Olen yrittänyt silmäillä näkyisikö jossain märkää että vuoto paljastuisi mutta se tuntuu vuotavan vain silloin tällöin niin en ole saanut paikallistettua sitä. Paljoa se ei vuoda ja vain silloin tällöin mutta hyvähän tuo olisi saada selville.
    vajaanakin vuotaa?

    täys tankkihan kusee monesti ylivuotoletkusta ja se on tarkoituskin. varsinkin kun huoltiksella tankannut pyörän suorassa ollen piripintaan ja ajanut lyhyen matkan, niin sivutuella ollen kusee. pitempään ajettua ei kuse.

    haiskahtaa tosin usein bensalta itelläkin, mutta en ole huomannut vuotoa mistään. vain kusemista täydellä tankilla.

    Joo vuotaa vajaallakin tankilla. Aloin tuossa vähän purkamaan pyörää ja paikallistamaan vuotoa mutta eipä tällä hetkellä ainakaan vielä löytynyt mitään kun vuoto on satunnaista. Pienen tutkailun perusteella sanoisin että ei se tankki kyllä ainakaan taida olla joka vuotaa. Pitää jättää pyörä tohon seisomaan vähäks aikaa ilman katteita ja tankin suojuksia niin jospa se ajan kanssa jostain tipan tiputtas et vuoto kohta paljastuisi...
    Katso se ylitäyttöletkun juotos. Mulla kans alkoi hitaasti vuotaan nyt tulee reilummin. Huomen tulee korvannon purkaamolta tankki, jos sit pysyis bensat sisällä-
    Tämän päiväsen tarkkailun perusteella näytti et bensat tulikin ylivuotoletkusta, mikä sikäli ihmetyttää et nytkin oli vaan vajaa puolitankillista bensaa ja joskus ollu vähemmänkin kun se on vuotanut. Muualta en huomannut et se ois bensaa tihkuttanu pihalle...
    Juuri siltä se mullakin ensin näytti ja yli puol tankkii kun oli niin tihkui koko ajan. Alle puol tankkii kun oli ni ei vuotanut mut kun kävi ajaan ni taas oli tankin alus kostea. Toivotaan et ois pelkäs letkussa vika.
    Zx 10r 05
  9. #999
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 18 2009,21:50) kirjoitti
    Lainaa (mr minä @ Elo. 18 2009,18:21) kirjoitti
    osaisiko joku minua viisaampi valaista mitä eroa on 06 mallissa esim 05 malliin kun varaosa luetteloissa osat käy melkein aina esim pakoputket 05 asti ? *
    Jos joku on myynyt sinulle 2006 vuosimallia niin sua on kusetettu

    2006 saattaa lukea rekisteriotteessa käyttöönottovuotena mutta 2005 loppui noiden valmistus.
    löysin tälläsen http://www.zx12r.nl/zx12r/models/models.htm
    mr minä
  10. #1000
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta.

    0500-503101
  11. #1001
    Kyllä sitä on 2006 vuonna valmistettu, sitten -06 tuli myös ns "korvaava" zzr1400..



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  12. #1002
    käykö esim. 05 osat 06 ei kai niis mitään eroa ole ?
    mr minä
  13. #1003
    Lainaa (mr minä @ Elo. 19 2009,21:21) kirjoitti
    käykö esim. 05 osat 06 ei kai niis mitään eroa ole ? *
    vm.-05 ja -06 käy kyllä. Ja putkistot käyvät aina vm1999-2006 välillä. Ainut mikä on poikkeus niin PC, niin sama ei mene A ja B malliin.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  14. #1004
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  15. #1005
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    Letku meni jo kun ei ole varaa seisottaa rahaa niissä kiinni.

    Ketjusuojukset löytyy yhä.
    Tässä alumiininen: http://img90.imageshack.us/i/pict0645.jpg/
    Tässä rosteri malli joka tosin on ninja logolla: http://img200.imageshack.us/i/muokattu1.jpg/
    20€/kpl+ lähetyskulut MH
  16. #1006
    Löytyis vielä orkkis kiillotettu etuvanne jossa lievä vaurio, mutta oikomalla saa vielä hyvän. Järvenpäässä ja seinäjoella paja joka kyseistä hommaa tekee ja molemmistä hyvät kokemukset auton aluvanteen oikomisesta. Vanne olis 50€
    Kuvia mahdolista saada s-postiin.
  17. #1007
    Lainaa (nebis @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    Letku meni jo kun ei ole varaa seisottaa rahaa niissä kiinni.

    Ketjusuojukset löytyy yhä. *
    Tässä alumiininen: http://img90.imageshack.us/i/pict0645.jpg/
    Tässä rosteri malli joka tosin on ninja logolla: http://img200.imageshack.us/i/muokattu1.jpg/
    20€/kpl+ lähetyskulut MH
    Ite voisin napata tuon rosterisen version.. * Nyt en vaan pysty soittamaan, ko oon töisä..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  18. #1008
    Lainaa (FighteR @ Elo. 20 2009,12:23) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    Letku meni jo kun ei ole varaa seisottaa rahaa niissä kiinni.

    Ketjusuojukset löytyy yhä. *
    Tässä alumiininen: http://img90.imageshack.us/i/pict0645.jpg/
    Tässä rosteri malli joka tosin on ninja logolla: http://img200.imageshack.us/i/muokattu1.jpg/
    20€/kpl+ lähetyskulut MH
    Ite voisin napata tuon rosterisen version.. * Nyt en vaan pysty soittamaan, ko oon töisä..
    Ok. Toi Zeta1 kyseli sitä kanssa ensin eli pitää nyt varmistaa ottaako hän pelkän ketjusuojan, jos ei niin sitten sulle FighteR. Meneepä hankalaksit tämä.



  19. #1009
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    joo, olin yöt kukkumassa ja päivät känny kiinni, mutta hyvä kun letku löysi paikan jostakin
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #1010
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 18 2009,21:50) kirjoitti
    Lainaa (mr minä @ Elo. 18 2009,18:21) kirjoitti
    osaisiko joku minua viisaampi valaista mitä eroa on 06 mallissa esim 05 malliin kun varaosa luetteloissa osat käy melkein aina esim pakoputket 05 asti ? *
    Jos joku on myynyt sinulle 2006 vuosimallia niin sua on kusetettu

    2006 saattaa lukea rekisteriotteessa käyttöönottovuotena mutta 2005 loppui noiden valmistus.
    tehtiin tusinaa vielä 2006 ja myytiinkin ihan täysillä. 2006 oli viimeinen valmistusvuosi ja samana vuonna tuli jo zx14 eli zzr1400. 2007 ei enää tehty tusinakawaa, oli siis vain zzr1400/zx14 tuotannossa.

    2000-2001 A-malli
    2002-2006 B-malli

    2006-2007 zzr1400 eka versio, onko A-malli vai mikä?
    2008-2009 -> zzr1400 toka versio, mikä sen mallinimi liekään? B?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  21. #1011
    Lainaa (FighteR @ Elo. 20 2009,12:23) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (nebis @ Elo. 19 2009,20:32) kirjoitti
    Olis ylimääräisenä pari kappaletta tusinan ketjusuojuksia. Toinen alumiininen logolla ja toinen rosterinen ninja logolla (uusi).
    20€ kappale+ mahdolliset MH kulut.

    Sitten olis uusi teräspunos letku takajarruille kun eräs vankkurin vetäjä ei ole vastannut mitään viesteihin letkun lunastamisesta. *

    0500-503101
    voin lunastaa sen letkun ja rosteri ketjusuojan mut lähden viikoks reissuun joten en voi ennen niitä sulta lunastaa. joten annetaan vielä viikko kawabatalle lisä aikaa.
    Letku meni jo kun ei ole varaa seisottaa rahaa niissä kiinni.

    Ketjusuojukset löytyy yhä. *
    Tässä alumiininen: http://img90.imageshack.us/i/pict0645.jpg/
    Tässä rosteri malli joka tosin on ninja logolla: http://img200.imageshack.us/i/muokattu1.jpg/
    20€/kpl+ lähetyskulut MH
    Ite voisin napata tuon rosterisen version.. * Nyt en vaan pysty soittamaan, ko oon töisä..
    Noniin eli Zeta1 ilmoittautui ja lunasti rosterisen ketjusuojan eli alumiininen jäljellä jos jotain se kiinostaa.
  22. #1012
    Tuli hieman kalliiksi vierailu paikallisessa alan liikkeessä. TL1000S jäi liikkeen pihaan ja kotiin ajelin -01 tusinalla. Pyörä A2-malli, mopossa PC, BMC:n vapari ja Yoshimuran putkisto + Tri-Oval perässä. TT Motorsportin penkissä oli jarrutettu takaselta 174hp ja 139 Nm. Ajettu vain 24tkm (dokumentit tallessa) ja iso huolto juuri tehty. Aivan perkeleellisen hauska peli! Mukaan sain vakioputkiston ja toisen katesarjan. Tusinakuume iski viime kesänä ja nyt siitä pääsi vihdoinkin eroon. Mukava lueskella tätä topikkia, paljon kallisarvoista tietoa eli kiitos jo tässä vaiheessa.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  23. #1013
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 20 2009,23:06) kirjoitti
    Tuli hieman kalliiksi vierailu paikallisessa alan liikkeessä. TL1000S jäi liikkeen pihaan ja kotiin ajelin -01 tusinalla. Pyörä A2-malli, mopossa PC, BMC:n vapari ja Yoshimuran putkisto + Tri-Oval perässä. TT Motorsportin penkissä oli jarrutettu takaselta 174hp ja 139 Nm. Ajettu vain 24tkm (dokumentit tallessa) ja iso huolto juuri tehty. Aivan perkeleellisen hauska peli! Mukaan sain vakioputkiston ja toisen katesarjan. Tusinakuume iski viime kesänä ja nyt siitä pääsi vihdoinkin eroon. Mukava lueskella tätä topikkia, paljon kallisarvoista tietoa eli kiitos jo tässä vaiheessa.
    Onnea uuden pyörän hankinnasta!
    Vaihdapa sitten pikimiten tuo "sukisuki"-logo veks tuosta *



    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  24. #1014
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 20 2009,23:06) kirjoitti
    Tuli hieman kalliiksi vierailu paikallisessa alan liikkeessä. TL1000S jäi liikkeen pihaan ja kotiin ajelin -01 tusinalla. Pyörä A2-malli, mopossa PC, BMC:n vapari ja Yoshimuran putkisto + Tri-Oval perässä. TT Motorsportin penkissä oli jarrutettu takaselta 174hp ja 139 Nm. Ajettu vain 24tkm (dokumentit tallessa) ja iso huolto juuri tehty. Aivan perkeleellisen hauska peli! Mukaan sain vakioputkiston ja toisen katesarjan. Tusinakuume iski viime kesänä ja nyt siitä pääsi vihdoinkin eroon. Mukava lueskella tätä topikkia, paljon kallisarvoista tietoa eli kiitos jo tässä vaiheessa.
    A2 liekki-teipeillä? Onko vielä vihreä?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  25. #1015
    Nyt kun yölämpötilat on menny alle 10 asteen niin viimesyksynä todettu ongelma palasi.

    Eli akku oli tyhjä lähes joka aamu ja vitutus oli suuri kun mäkistartilla tai kaapeleilla taistelin sen käyntiin varmaan kymmenisen kertaa viime syksynä.

    Alkuviikosta alkoi siis samat ongelmat ja oli useampaan otteeseen hilkulla ettei jaksais kiertää käyntiin kunnes eilen aamulla ei lähtenytkään enää.

    Vitutus oli nyt niin kova että kävin ostamassa YASA:n. Hinta on kova mutta nyt pitäis toimia.

    Vinkki: Bilteman geeliakut on shittii.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  26. #1016
    Lainaa (Elmeri H. @ Elo. 21 2009,08:24) kirjoitti
    Lainaa (Sampetti @ Elo. 20 2009,23:06) kirjoitti
    Tuli hieman kalliiksi vierailu paikallisessa alan liikkeessä. TL1000S jäi liikkeen pihaan ja kotiin ajelin -01 tusinalla. Pyörä A2-malli, mopossa PC, BMC:n vapari ja Yoshimuran putkisto + Tri-Oval perässä. TT Motorsportin penkissä oli jarrutettu takaselta 174hp ja 139 Nm. Ajettu vain 24tkm (dokumentit tallessa) ja iso huolto juuri tehty. Aivan perkeleellisen hauska peli! Mukaan sain vakioputkiston ja toisen katesarjan. Tusinakuume iski viime kesänä ja nyt siitä pääsi vihdoinkin eroon. Mukava lueskella tätä topikkia, paljon kallisarvoista tietoa eli kiitos jo tässä vaiheessa.
    A2 liekki-teipeillä? Onko vielä vihreä? *
    Liekkiteipeillä juu, mutta sininen.
    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  27. #1017
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 21 2009,10:15) kirjoitti
    Nyt kun yölämpötilat on menny alle 10 asteen niin viimesyksynä todettu ongelma palasi.

    Eli akku oli tyhjä lähes joka aamu ja vitutus oli suuri kun mäkistartilla tai kaapeleilla taistelin sen käyntiin varmaan kymmenisen kertaa viime syksynä.

    Alkuviikosta alkoi siis samat ongelmat ja oli useampaan otteeseen hilkulla ettei jaksais kiertää käyntiin kunnes eilen aamulla ei lähtenytkään enää.

    Vitutus oli nyt niin kova että kävin ostamassa YASA:n. Hinta on kova mutta nyt pitäis toimia.

    Vinkki: Bilteman geeliakut on shittii.
    Mulla on ollut kahtena aikasempana kesänä bilteman geeliakku, täysin paskoja. Nyt keväällä ostin motonetista 49e maksavan mikälie akku, ei ole ainakaan geeli. Mutta ei mitään, ei pienintäkään ongelmaa ole ollut. Siinä missä spyball imi 3 viikossa bilteman tyhjäksi niin tuo motonetin tuote ole moksiksikaan. Suosittelen...
    Jeppistä
  28. #1018
    mullakin on spyball, kolmekin ja ne syövät raakaa lihaa ja nappuloita, on saanut olla rosvoilta rauhassa tusina missä liekin ollut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #1019
    Löysin tästä topikista manuaalin tusinaan, mutta käsittääkseni se on b-malliin? Löytyyköhän tuohon a2-malliin manuaalia mistään netin syövereistä? Ei ole ainakaan vielä sattunut kohdalle. Ois hyvä ladata omalle koneelle talteen. Asiasta toiseen: jumalavita kun tuo voima meinaa vieläkin yllättää. Taas tuli mentyä pitkän matkaa hytti pystyssä pelkällä kaasun avaamisella. Siinä 7000 rpm:n kohdalla on aika makea piikki väännössä, nostaa helposti ;)

    edit: Mistä olette hommanneet ohjausiskareita? Mulle riittäis perusiskari jäykkyyssäädöllä.



    VS600 -92
    VS1400 -92
    VS1400 -91
    TL1000S-97
    ZX-12R -01
    Thruxton -06
  30.  
  31. #1020
    Moro
    Tässä ilmoitautuu uusi kuski...
    Mallia -00,Power Commander III, Mozzy Titanium, joku ihme portaattomasti säädettävät koiranluut?

    Siis pyöristä en oikeesti paljon tiedä, mutta kun tässä on nyt kokeiltu vaikka minkä laista peliä, niin kyllä tähän jää koukkuun
Sivu: 34 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2432333435364484 ... ViimeinenViimeinen