Sivu: 26 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 2624:sta
  1. #751
    Lainaa (vegelius @ Touko. 25 2009,11:41) kirjoitti
    Lainaa (FighteR @ Touko. 25 2009,11:36) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 25 2009,10:14) kirjoitti
    Onkos sulla slipari vai koko putki?
    En oikeastaan ole varma.. Slipariksi olen tuota ainakin luullut, mutta ei ole poissuljettu se kokoputkistokaan(melun puolesta ainakaan.) Tosiaan pyörä ollut vasta alle viikon meikäläisen omistuksessa enkä ole sen koommin ajolta ehtinyt kattelemaan
    Tuossa nyt ainakin kuvaa ko. menopelistä...
    12Ärrä
    Sliparilta vaikuttais....
    Taitaa kyl olla Bolt-on, jos ihan pilkkua ruvetaan viilaamaan...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  2. #752
    Lainaa (FighteR @ Touko. 25 2009,06:53) kirjoitti
    Perjantaista lähtien 12Ärrä ollut tallissa ja nyt on 550km ajettu.. Sellaista kyselen, että paljonko teidän yksilönne vie bensaa? Itellä on mittarin mukaan puoli tankillista 100km ajon jälkeen ja viimeinen palkki palaa siinä 160km kohdilla.. *Tuo tuntuu käyvän todella rikkaalla, kun "röpöttää" pienillä kierroksilla melkoisesti. Tällä viikolla olisi tarkoitus viedä penkkiin, josta sitten nähtäisi millaisilla seoksilla pyörä pörisee..

    Muuten lähestulkoon täydellinen pyörä itselle, en ainakaan vielä ole kauppoja katunut
    Mulla kokemuksia 12R:stä reilu 1 200km tälle kesälle ja kylhän tolle soppa maistuu mutta ei toi kulutus ainakaan mulla kovin suuri ole. Varmaan lähemmäs 300km ajaa tankilla JOS AJAA NÄTISTI.Mulla on kylläkin vakio putki mutta PC3 ja suodatin laitettu ja kartan otin täältä foorumilta.
    Mitä oon kuullu niin ne kartat PC:n sivuilla on aika surkeita. Kannattaa ottaa joltain kartta, joka on säädättäny pyörän penkissä ja suht samoilla virityksillä niin saa pyörän paremmin toimimaan.
    Esim. edellinen mopo (10R,koko ränni,PC,K&N) ennen säätöä ajo täydellä tankilla noin.120km ennen kuin alko bensavalo palaan ja säädön jälkeen reilut 200km ennen kuin alko bensavalo palaan. Pyörä vastasi säädön jälkeen herkemmin kaasuun sekä paukku ja iski liekkiä kun tarpeeksi kaasua väänsi.
    12R menee penkkiin ens kuun puolella tarkistettavaksi.



  3. #753
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 25 2009,12:06) kirjoitti
    Mulla kokemuksia 12R:stä reilu 1 200km tälle kesälle ja kylhän tolle soppa maistuu mutta ei toi kulutus ainakaan mulla kovin suuri ole. Varmaan lähemmäs 300km ajaa tankilla JOS AJAA NÄTISTI.Mulla on kylläkin vakio putki mutta PC3 ja suodatin laitettu ja kartan otin täältä foorumilta.
    Mitä oon kuullu niin ne kartat PC:n sivuilla on aika surkeita. Kannattaa ottaa joltain kartta, joka on säädättäny pyörän penkissä ja suht samoilla virityksillä niin saa pyörän paremmin toimimaan.
    Esim. edellinen mopo (10R,koko ränni,PC,K&N) ennen säätöä ajo täydellä tankilla noin.120km ennen kuin alko bensavalo palaan ja säädön jälkeen reilut 200km ennen kuin alko bensavalo palaan. Pyörä vastasi säädön jälkeen herkemmin kaasuun sekä paukku ja iski liekkiä kun tarpeeksi kaasua väänsi.
    12R menee penkkiin ens kuun puolella tarkistettavaksi.
    Okei.. tuollainen 300km/tankki olisi ihan hieno saavutus jo.. Nykyään tosiaan saa 160km jälkeen käydä tankilla.. Eli oletetaan tuon kulutuksen johtuvan paskoista säädöistä. Eikä siinä, jos koneelle soppa maittaa niin sitten maittaa.. Ei omat ajot vähene vaikkei tankilla enempää kuin 160km pääsisikään
    Mut kiitoksia kaikille vastauksista! Täytyy torstaina/perjantaina palailla asiaan kun on komentaja säädetty..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  4. #754
    Laitahan teholukemia sitten tänne kun tiedät paremmin. Mulla menee penkkiin ens viikolla
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  5. #755
    Eipä se nyt liika iso ollut tällä meikäläisen ruholla ajaa. Tila taitaa tulla pitkästä penkistä. Hallintalaitteet ei olleet mielestäni yhtään kauempana mitä olivat vanhassa Zetassa jossa oli suora tanko.

    Tarjouskin tuli jätettyä, odotellaan nyt mitä tulee vastaukseksi jos noita kaupat kiinnostaa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #756
    Oon tässä miettinyt seuraavia renkaita. Pitäisiköhän laittaa 190 vai 200 taakse. Jotenkin tuota 200 tekeisi mieli, mutta power 2ct:llä ei ole sitä kokoa. Tällä hetkellä on BT020(200/50/17) ja oon ollut tyytyväinen siihen, mutta mutta..
    Pyörän käsiteltävyys nähtävästi muuttuu jos siihen laittaa sen 190, mutta kyllä se on niin onnettoman näkönen..



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  7. #757
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 26 2009,20:52) kirjoitti
    Pyörän käsiteltävyys nähtävästi muuttuu jos siihen laittaa sen 190, mutta kyllä se on niin onnettoman näkönen..
    Sanotaanko että kun vertaa 200 ja 190 takasella näitä tusinoita niin koskaan, en koskaan enään 200 laita taakse. Niin eripyörä on tuolla kapeammalla, ketterä ja kevyt.
    Jeppistä
  8. #758
    Lainaa (vegelius @ Touko. 26 2009,22:05) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 26 2009,20:52) kirjoitti
    Pyörän käsiteltävyys nähtävästi muuttuu jos siihen laittaa sen 190, mutta kyllä se on niin onnettoman näkönen..
    Sanotaanko että kun vertaa 200 ja 190 takasella näitä tusinoita niin koskaan, en koskaan enään 200 laita taakse. Niin eripyörä on tuolla kapeammalla, ketterä ja kevyt.
    En tiiä per*ele, kait se pitää koittaa.. Michelin Pilot Power 2ct oon suunnitellut siihen.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  9. #759
    Itselläkin tuo takarenkaan vaihto alkaisi olla melko ajankohtainen.. Tarttee varmaan itsekin koittaa tuota 190-nakkia.. Pilot Power oli itselläkin mielessä..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  10. #760
    Lainaa (vegelius @ Touko. 26 2009,22:05) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 26 2009,20:52) kirjoitti
    Pyörän käsiteltävyys nähtävästi muuttuu jos siihen laittaa sen 190, mutta kyllä se on niin onnettoman näkönen..
    Sanotaanko että kun vertaa 200 ja 190 takasella näitä tusinoita niin koskaan, en koskaan enään 200 laita taakse. Niin eripyörä on tuolla kapeammalla, ketterä ja kevyt.
    Täytyy yhtyä tähän. Kyllä toi 190 nakki on hyvä, pitäis ehkä viel seuraavaksi koittaa 55-sarjalaista, jos mahtuu pyörimään...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  11. #761
    kyllä 190 on oikea valinta jos haluaa vauhdikasta menoa mutkateillä..ihan eri pyörä kun 2oo renkaalla..on tietysti massiivisemman näköinen leveellä mut ajettavuus on kuitenkin tärkeämpää mun mielestä..200 profiili on täytin erilainen ja siks näyttää niin hiton leveältä
  12. #762
    Eipä sitten tulekaan tänään dynotuloksia.. Esimies pyysi jäämään ylitöihin.. *

    Noh.. Koitan saada Powerbikeen säädön samalla, ko ens tiistaina meen takanakin vaihdatuttamaan..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  13. #763
    Doodii.. -05 sininen 12R jäi hanskaan.. Mustat katteet tarvis kyllä jostain löytää tilalle..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #764
    Onneksi olkoon. Sininen on just hyvä väri
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  15. #765
    Omaan silmään musta on kyllä parempi, mutta kun tossa saatiin hinta niin kohdalleen ja vähän oheistuotetta mukaan niin näin kävi.

    Jos joku haluu mustat katteet vaihtaa sinisiin niin yv:tä vaan
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  16. #766
    Lainaa (slip @ Touko. 28 2009,17:25) kirjoitti
    Doodii.. -05 sininen 12R jäi hanskaan.. Mustat katteet tarvis kyllä jostain löytää tilalle..
    on muuten hieno pyörä 3000km mulla jo takana tänä vuonna omalla 12r:llä eikä perse vielä kertaakaan puuduksissa jos vertaa zetan penkkiin niin ero kuin yöllä ja päivällä paras päivä rundi yli 700km eikä tosiaan puuduta. ja ei muutakuin kiihdyttelee sitten tänä kesänäkin.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  17. #767
    Kiihdyttelemään kyllä ollaan tulossa jos vaan vähänkään osuu päiviä sopivaan kohtaan
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #768
    Ajattelin päivittää kytkimen. Onko kukaan tehnyt moista ja mitä suosittelette. Servicemanuskasta katoin ettei pitäis olla vaikee homma. Barnett, Muzzy, EBC, vai ihan joku muu?
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  19. #769
    Huomenna olis näemmä Alastarolla kiihdyttelyä:
    http://www.bomber.fi/modules....t=51876
    Pitää huomenna kattoo jos tulis vaikka lähdettyä kokeileen...
    ZH2 2020
  20. #770
    Lainaa (sjobbe @ Touko. 28 2009,22:52) kirjoitti
    Ajattelin päivittää kytkimen. Onko kukaan tehnyt moista ja mitä suosittelette. Servicemanuskasta katoin ettei pitäis olla vaikee homma. Barnett, Muzzy, EBC, vai ihan joku muu?
    Mulla on tämä http://www.muzzys.com/MZ12-CK/index.html brocksin jäykimmillä jousilla. Toki tuon kitin mukana tulevatkin toimivat ihan kivasti.

    Voin suositella. Ainakin A mallissa toimii hienosti.
    Jeppistä
  21. #771
    Lainaa (Attitude @ Touko. 29 2009,07:21) kirjoitti
    Huomenna olis näemmä Alastarolla kiihdyttelyä:
    http://www.bomber.fi/modules....t=51876
    Pitää huomenna kattoo jos tulis vaikka lähdettyä kokeileen...
    olen menossa. koita päästä itsekin paikalle kun viimekesän tilaisuuden pilas vesisade. tulet kusettamaan kaikki muut naku pyörät ja muutaman busan.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #772
    Lainaa (sjobbe @ Touko. 28 2009,22:52) kirjoitti
    Ajattelin päivittää kytkimen. Onko kukaan tehnyt moista ja mitä suosittelette. Servicemanuskasta katoin ettei pitäis olla vaikee homma. Barnett, Muzzy, EBC, vai ihan joku muu?
    Miksi päivität? Vakio kytkin kyllä kestää hyvin jos ei ole reippaasti yli 250 hv... Oikeilla öljyillä ja riittävän usein kun vaihtelee niin ei mulla ainakaa ole ollut ongelmaa. Kokeilin itsekkin hieman jäykempiä jousia parisen viikoa sitten, mutta vaihtuivat takaisin alkuperäisiin, kun tuntui minun sormilleni paremmilta
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  23. #773
    **ttu syyläri vuotaa jäähdytin nestettä. Täyttelin viime viikonloppuna ylärajaan, ja sitten rupes vuotamaan. Voiko se muka siitä ruveta vuotamaan. Tarkistan huomenna kaikki letkut, ettei sieltä pääse vuotaa...
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  24. #774
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 29 2009,16:29) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Touko. 29 2009,07:21) kirjoitti
    Huomenna olis näemmä Alastarolla kiihdyttelyä:
    http://www.bomber.fi/modules....t=51876
    Pitää huomenna kattoo jos tulis vaikka lähdettyä kokeileen...
    olen menossa. koita päästä itsekin paikalle kun viimekesän tilaisuuden pilas vesisade. tulet kusettamaan kaikki muut naku pyörät ja muutaman busan. *
    No pitää huomenna kattoa!
    Kuski taitaa olla selkeesti heikoin lenkki, joten ei ole moisesta pelkoa
    ZH2 2020
  25. #775
    Lainaa (boosman @ Touko. 28 2009,09:17) kirjoitti
    kyllä 190 on oikea valinta jos haluaa vauhdikasta menoa mutkateillä..ihan eri pyörä kun 2oo renkaalla..on tietysti massiivisemman näköinen leveellä mut ajettavuus on kuitenkin tärkeämpää mun mielestä..200 profiili on täytin erilainen ja siks näyttää niin hiton leveältä
    Joo kyllä se tarvinnee vaihtaa siihen 190 kumiin. Jos sais vähän ketterämmäksi pyörän.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  26. #776
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 19 2009,14:37) kirjoitti
    No niin, oli muuten etuputkien varmistusruuvit melko löysässä ja yksi pultti oli muuten kadonnut kokonaan. Mites nuiten kiristys, voiko vetää tarpeeksi tiukkaan vai pitääkö laittaa johonkin momentiin? Eli etuputkien alapäässä on 2 pulttia per putki.
    ne etuputkien ruuvit on kaikkein parasta laittaa momenttiin. ei liian tiukkaan, koska silloin alkavat kanittamaan liukuputkia sisäpuolelta mahdollisesti, eikä ainakaan liian löysään.

    tämä tuli vähän myöhään, mutta näin on ohjeistettu mekaanikkoja sumekolla. momenttia en muista tarkasti hatusta, oliko jtn. 3 kiloa näin kansankielellä..
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  27. #777
    Lainaa (slip @ Touko. 16 2009,11:24) kirjoitti
    Juu, en osta yhtäkään katettua laitetta (toivottavasti) enää kun niillä on liian mukava ajaa kovaa. Kortti löysässä. Noilla joista on katteet poissa ei tuu ainakaan kovin pitkiä matkoja huonon 'matkustusmukavuuden' takia vedettyä aivan törkeitä ylinopeuksia. Tolla lisäksi kipittää varttimaililla kohtuu hyvin mikä itteä kiinnostaa. Ei kyllä tuossa ulkomuodossa mikään silmää hivelevä, mutta sitähän voi muokkailla.. Netistä löytyy ihan onnistuneen näkösiäkin riisuttuja 12R:iä.

    Mites lyhyitä kuskeja täällä on? Oon 175 ite ja muistelen joskus aikaa sitten kylmätyypittäneenä 12R:ää että se on pirun isokokoisille tehty.
    no ite oon ihan suunnilleen saman pituinen ja alkuperäiskorkeana zx12r tuntui olevan melko iso persiön kohdalta. tosin johtuu enemmän persjalkaisuudestani kuin sinänsä erikoisen korkeasta pyörästä. tietenkin melko levelä satulankohta saa lyhyemmillä aikaan sen, että pitää monesti luiskauttaa persettä ulos ja alas penkiltä kun tökkää koipea maahan.

    itellä on pikkusen laskettuna nyt tuo persiö, joten on kohtuullisen sopiva.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  28. #778
    Lainaa (JJJ @ Touko. 21 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    tääkin on varmaan myöhässä, mutta kaikki kawasakit saa vaihdettua kakkoselle ja ylöspäin kun ensin vapaalla antaa rullata ihan vain kävelyvauhtiin, silloin loksahtaa isompaa sisään. siis sammuksissa olevat pyörät myös. paikallaan ollessa menee vain ykkönen. melkeinpä kakkosen päällemenoon riittää hiipimisvauhtikin, ei tarvi olla edes kävelynopeutta.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #779
    Lainaa (vegelius @ Touko. 26 2009,22:05) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 26 2009,20:52) kirjoitti
    Pyörän käsiteltävyys nähtävästi muuttuu jos siihen laittaa sen 190, mutta kyllä se on niin onnettoman näkönen..
    Sanotaanko että kun vertaa 200 ja 190 takasella näitä tusinoita niin koskaan, en koskaan enään 200 laita taakse. Niin eripyörä on tuolla kapeammalla, ketterä ja kevyt.
    joo, on mielestäni kans 190 sopivin 12r kawaan. mutkiin ajettavuus on selvästi jouhevampaa kuin 200 leveällä. sitten tietty olen kokeillut 180 leveetäkin, sillä se on vielä ketterämmän oloinen, mutta on jo pikkuisen mopon näköinen niin kapealla kumella tuollainen iso pylörä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #780
    Ilmeisesti pienillä vaihteilla on rajotettu tehoa? 1 ja 2 vaiko vaan 1? Ja kutosella kai on joku rajoitin huippunopeudelle myös?

    Nelonen silmässä ja kun pitää kierrokset yli 4000rpm niin tollasessa mutkapätkäcruisailussa on kyllä mukavasti voimaa käytössä

    Kytkin on kanssa hyvän tuntuinen pienen opettelun jälkeen.. Ainakin (ilman kelloa) tuntuu että saa kohtuu rivakoita ja hallittuja lähtöjä paikalta.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 26 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen